Vorige topics:quote:Idols jury niet mals over Popstars - The Rivals
'Popstars knullig, slap en gekopieerd!'
Heel Neder-land viel over ze heen: ze waren te 'bot'. Met de komst van Popstars - The Rivals denken velen bijna weemoedig terug aan de Idols-jury.
De jury van Idols: Henkjan Smits, Eric van Tijn, Jerney Kaagman en Edwin Jansen (vlnr). Foto RTL/Idols
Henkjan Smits, Eric van Tijn, Jerney Kaagman en Edwin Jansen. Laatstgenoemden zitten voortaan niet meer elke zaterdagavond voor de buis om hun concurrentie gade te slaan. Voor wie heimwee heeft naar de Idols-jury: hier zijn ze nog eenmaal met hun bekende commentaar, maar nu over... Popstars - The Rivals!
Henkjan Smits, talentscout, A en R consultant, platenproducer:
,,Wat ik van Popstars - the Rivals vind? Voornamelijk erg knullig. Het doet me denken aan een bedrijfsfeestje, waarvoor ze hun best hebben gedaan om iets leuks te verzinnen. Het idee: 'Laten we vanavond iedereen eens een liedje laten zingen. Dan zetten we er een vierkoppige jury neer en dan gaan we 'Idolsje' spelen.'
Hoewel er gedaan wordt alsof het totaal anders is dan Idols, is dat natuurlijk niet zo. Ze doen net alsof er iets compleet nieuws bedacht is, maar in feite is het gewoon weer hetzelfde. De jury van Popstars doet niets anders dan wij. Sterker nog, ze doen hun best om 'hard over te komen', maar het lijkt nergens naar.''
Eric van Tijn, producer:
'Ik heb de tweede aflevering van Popstars gezien en die vond ik wel aardig, maar het boeide me niet echt. Het was allemaal te veel van hetzelfde, dus ik ben maar gaan lezen en computeren. Zelfs in de tune van het programma zit het overbekende 'oehooohoehooo-oo' van Idols. Ik vind dat als je pretendeert dat je 'anders bent dan Idols', je ook écht anders moet zijn.
Maar goed, aan de andere kant is het ook zo dat alles wat nagemaakt wordt, áltijd minder is. Voor een eventuele Idols 3 is zo'n programma juist wel goed. Ik heb al vaak gehoord in mijn omgeving dat ze ons als jury heel erg missen. 'Jullie waren veel leuker' hoor ik dan, terwijl ik dan denk: zo bot waren we dus kennelijk niet! Dus laten al die aan Idols gerelateerde programma's lekker hun gang gaan, des te blijer is men misschien als het échte Idols weer op de buis is.''
Jerney Kaagman, directeur Conamus:
'Ik heb Popstars afgelopen zaterdag voor het eerst gezien en ik moet zeggen dat ik het nogal slapjes vind, vergeleken bij Idols. De teksten van de jury vind ik niet bepaald indrukwekkend, de montage van het programma is niet flitsend en het lijkt vooral op een kopie van een succesvolle formule.
Dat is eigenlijk best grappig, want in Engeland werd Popstars eerder uitgezonden dan Idols. In Nederland was het precies andersom. Het niveau van de kandidaten vind ik overigens ook bedroevend, maar ik weet ook hoe moeilijk het is om echt goed talent te vinden. Verder heb ik er weinig over te zeggen, behalve dan dat ik het een slap programma vind.''
Edwin Jansen, talentscout:
'Ik heb het programma nu tweemaal bekeken en eerlijk gezegd vind ik de auditieronde toch wel erg lijken op die van Idols. Net zoals Tooske staat presentator Beau ook op de gang kandidaten te interviewen, laat ze dansjes doen en ga zo maar door. De jury maakt toch af en toe lullige opmerkingen, wat niet de bedoeling zou zijn in dit programma.
Ook vind ik onduidelijkin het concept dat de twee A en R managers tegen elkaar strijden. Maar hoe kan bijvoorbeeld Daan van Rijsbergen, die verantwoordelijk is voor de jongensgroep, positief zijn over een meisje? Zijn belang is toch dat de jongens winnen, dus is het voor hem eigenlijk niet goed als er toppers doorgaan voor de meidengroep. Het lijkt mij dan, dat wanneer er een meisje binnenkomt, Daan niet mag reageren en dat geldt dan voor Paul Zijlstra ook zo.
Ik vind het wel goed dat de auditieronde maar twee weken was en dat ze nu workshops gaan doen op een manier die níet in Idols is voorgekomen. Ik hoop voor hen dat het een succes wordt, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat het grote publiek volgens mij nog aan Idols-moeheid lijdt. Ik vrees dat Popstars, hoewel het een ander format heeft, hier toch onder zal lijden.''
Presentator Beau van Erven Dorens (midden) en de jury van Popstars: Daan van Rijsbergen, Bastiaan Ragas, Patty Zomer en Paul Zijlstra (vlnr). Foto Mike van der Toorn
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zuurpruim, BVO.
Stiekem vind je het heel leuk..
Helaas flopte haar single "Get your shit together" en hebben we daarna nooit meer iets van haar vernomen.quote:
Mocht ik haar CD ooit in de koopjesbakken (a la 3 voor een tientje) tegenkomen, dan koop ik 'm zeker. Get Your Shit Together vond ik heel goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Magics het volgende:
Helaas flopte haar single "Get your shit together" en hebben we daarna nooit meer iets van haar vernomen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:15 schreef Svensational het volgende:Carlos
GMTAquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:20 schreef Duiveltja het volgende:
waarom hebben ze nou weer schermpjes
Het mist wel meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het programma mist de X-Factor.
Het mist alles behalve een enorm hoge triestheidsfactor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het mist wel meer
Lianne moet nog (in het voorstukje was ze super !)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten ze nou alleen de allerslechtste kandidaten zien? Of is er niets beter?
Idd wat een boerin zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik had 't echt niet verwacht".
Ik ook niet
Alleen al dat haar. En dat moet dan een POPSTAR wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd wat een boerin zeg
Om te kijken hoe ze op TV overkomen misschien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom hebben de juryleden zo'n scherm voor zich? DIe kerel staat toch voor hun neus?
Welke???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
Heej die ene met dat roze topje.
Zie je dat BVO
Kheb haar niet meer gezienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke???
Tell me! Wie heb ik over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
goeie zangers
Dat kapsel. Die kop. Wat naar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zij lijkt echt verdomd veel op die van het Lagerhuis, maar toch is het 'r niet denk ik...
Ik geloof dat dat Deborah is. Die bedoel ik iig met Deborah. En zij is echt verreweg de beste.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ja, die middelste groep is door ja. Want in het voorstukje zag je allemaal mensen die in de middelste groep zaten...
Haar vond ik trouwens erg goed zingen
Ja, namen ofzo heb ik niet. Die neger met dat petje vond ik toch wel redelijk. Maar volgens mij is die alweer wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Tell me! Wie heb ik over het hoofd gezien?
Een briljante zanger als Boris is er zeker niet.
Beev ik bedoelde nr 6quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Nr. 4 is leuk, die wenkbrauwen maken haar alleen zo mannelijk..
Dat was niks. Die Dennis die ze terug lieten komen verpestte en heel mooi nummer van Boris op een walgelijke manier, echt ontzettend vals.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, namen ofzo heb ik niet. Die neger met dat petje vond ik toch wel redelijk. Maar volgens mij is die alweer weg.
Jij denkt: Als ik het maar vaak genoeg zeg gaat iedereen dat gelovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Samenvatting: het was een kansloze uitzending.
Ik denk wel dat zij het isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zij lijkt echt verdomd veel op die van het Lagerhuis, maar toch is het 'r niet denk ik...
Nee, ik vat samen wat ik gezien heb. Of zapte ik toevallig naar PTR toen de slechte kandidaten te zien waren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt: Als ik het maar vaak genoeg zeg gaat iedereen dat geloven?
Tuurlijk niet! Iedereen vindt Popstars geweldig! Vandaar ook die stormloop!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt: Als ik het maar vaak genoeg zeg gaat iedereen dat geloven?
Denk het wel, er zaten zeker wel goeie tussen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik vat samen wat ik gezien heb. Of zapte ik toevallig naar PTR toen de slechte kandidaten te zien waren?
Was het maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
Is dat ooit een neukertje van je geweest ofzo, die Jelleke?
Neu ik vind 6 leuker. Ze lijkt op Kelly Clarksonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Hm ja, die nr. 6 is best leuk..
Nr. 9 ook.
Waar ken je haar dan van?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was het maar..
Dus ik moet uitkijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
Maar goed we weten allemaal dat BVO op allochtonen valt
dat zeg ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Oeh, die linker is ook wel érg leuk..
Dit meisje zingt super maar ben bang dat haar figuur haar fataal wordt. Verbaast me nog dat ze zo ver is gekomen. Moet niet uitmaken I know. Van mij mag ze zeker door maar vrees dat het volk en de jury daar uiteindelijk anders over denktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ja, die middelste groep is door ja. Want in het voorstukje zag je allemaal mensen die in de middelste groep zaten...
[afbeelding]
Haar vond ik trouwens erg goed zingen
Jawel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb niks gemist zo te zien,
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:48 schreef GaF het volgende:
[..]
Dit meisje zingt super maar ben bang dat haar figuur haar fataal wordt. Verbaast me nog dat ze zo ver is gekomen. Moet niet uitmaken I know. Van mij mag ze zeker door maar vrees dat het volk en de jury daar uiteindelijk anders over denkt
Ik vond het gewoon een leuke uitzending, kreeg weer een beetje het Idols-gevoelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat dan?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik dus Beau alleen maar gemist.![]()
![]()
En Jellekequote:Op zondag 10 oktober 2004 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik dus Beau alleen maar gemist.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers. Zullen dramatisch zijn denk ik.
De rest...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb ik dan wel gemist?
Van Idols 1.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef Duiveltja het volgende:
Waar ken je haar dan van?
Dat wordt bij de heren nog een flinke kluif.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Ja, er zaten wel veel slechte tussen, maar gelukkig hoeven er maar 5 goeie over te blijven per groep
Iddquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt bij de heren nog een flinke kluif.
Och, we hebben niet iedereen gehoord vandaag hequote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt bij de heren nog een flinke kluif.
Welk Best??quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Save The Best For Last![]()
Ah, dank je wel! (ik kijk dus morgen wel ff)quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
De rest...
Ja, die je dus nog niet hebt gezien he slimpiequote:Op zondag 10 oktober 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welk Best??
Dat is ze ook. Want ik erger me altijd dood aan haar, dom wijfquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Sorry hoor maar hij is echt lelijk!quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:43 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb in totaal slechts een halve aflevering gezien tot noch toe, maar vorige week was er één ding wat ik met één oog zag en me gelijk opviel...
[afbeelding]
BORIS!
*zwijmel*
'Tis gewoon illegaal, zo lekker is deze jongeman!![]()
Voetbal-concurrentie. Zeker op een niet voor de hand liggende zender als Nickelodeon is dat voor veel mensen interessant.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
De kijkcijfers voor de derde aflvering van Popstars The Rivals: 682.000Dat gaat niet goed
![]()
Ow ja voetbal.... helemaal vergetenquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:21 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Voetbal-concurrentie. Zeker op een niet voor de hand liggende zender als Nickelodeon is dat voor veel mensen interessant.
Maar het had nog steeds iets hoger kunnen zijn.
De verwachte nummer 1-hit lijkt nog ver weg. Tenzij rtl 4 zowat alle exemplaren in Nederland gaat opkopen, en zo de hitlijsten manipuleert. Of weet ik veel wat daar voor trucjes voor bestaan.
Tegenwoordig zijn zo'n 8.000 verkochte singles ruim voldoende om op 1 te komen. Als zelfs dát voor PTR een probleem zou zijn, kunnen ze beter meteen kappen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:21 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Voetbal-concurrentie. Zeker op een niet voor de hand liggende zender als Nickelodeon is dat voor veel mensen interessant.
Maar het had nog steeds iets hoger kunnen zijn.
De verwachte nummer 1-hit lijkt nog ver weg. Tenzij rtl 4 zowat alle exemplaren in Nederland gaat opkopen, en zo de hitlijsten manipuleert. Of weet ik veel wat daar voor trucjes voor bestaan.
Maar ze zat wel bij de groep die doorgaat, toch?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
En ze laten Lianne wel zien in de promo's maar niet in de uitzending zelf
Lees eens terug in dit topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo, ik heb Jelleke gespot, wees enthousiast!
Oh, sorry.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:43 schreef Magics het volgende:
Lees eens terug in dit topic
Die had ik al lang voor je gespot. Ik vond het al zo stom dat je niet reageerde.
Ok voor deze ene keer is het je vergeven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, sorry..
Tijdens de uitzending was er geen computer in de buurt en dan heb ik daarna ook nog eens over je reactie heengelezen!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij is echt lelijk!![]()
Ik vind dat hij totaal geen uistraling heeft, hij zat er maar als ene zoutzak bij. Maar dta vond ik ook al tijdens Idols.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe kan je hem lelijk noemen? Ik weet dat smaken kunnen verschillen, maar dat sommige mensen zo'n slechte smaak hebben..
![]()
![]()
Weet iemand of hij door is? Want hij moet echt in dat groepje (qua zang is t allemaal niks, dus ik selecteer nu maar op uiterlijk), en dat ene deel van die tweeling ook! Of is die er al uit?En qua meisjes vind ik tot nu toe eigenlijk alleen dat dikkere meisje goed, ik hoop dat ze toch in dat groepje mag, om de rest een beetje te compenseren zeg maar.
Deborah heet ze. Idd een fantastische stem, maar geen girls aloud/spice girl typjequote:Op zondag 10 oktober 2004 15:21 schreef OreO het volgende:
die ene vrouw die mariah carey nazong kan wel goed zingen maar ze lijkt alleen op dory van finding nemo
Christiane Ronaldo is zekerquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Carlos uit Zaandam..
Jion vond hem geloof ik een Chrtiano Ronaldo. :').
lol ja die is het...ze kan goed zingen maar ik denk niet dat ze ver komt.. het gaat om de looks zij de jury zelf ook tijdens het kiezenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deborah heet ze. Idd een fantastische stem, maar geen girls aloud/spice girl typje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb nog wel een mooie van Sharonquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow beetje vaag..... is een bewerkt plaatje voor me layout
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Stephanie is ook erg leuk!
[afbeelding]
quote:Naam: Jelleke
Leeftijd: 21
Hobbies: Reizen en uitgaan
Zang-/ Danservaring:
Opgetreden op bruiloft van broer
Meegedaan aan verschillende grote audities
Eigen nummers geschreven. Onder andere een voor haar vriend.
Hoe vind je de Call Backs tot nu toe?
"Moeilijk te beoordelen. Ik heb wel een goed gevoel over wat ik gezongen heb.”
Wat heb je gedaan aan voorbereiding?
“Niet heel erg veel. Ik heb gelnagels laten zetten en ben naar de kapper geweest.”
Welk nummer gezongen en waarom?
“Freak me, een nummer van mezel Laat iets van mezelf zien en past goed bij mijn stem.”
Verwachting? Hoever denk je te komen?
“Moeilijk, ik ben bij Idols tot de laatste 30 gekomen. Hoop nu weer zo ver te komen.
Wat is je kracht? Waarom beter dan de anderen?
“Ik ben spontaan, energiek en lekker mezelf.”
Houdt van….
Lekker eten, reizen, vriendje.
Hekel aan….
Mensen die het achter de ellebogen hebben.
Da's dichtbij voor Bupaquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Das niet zo moeilijk! Caught in the Act natuurlijk!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef Tania18 het volgende:
Poll op de site
[..]![]()
![]()
quote:Terwijl RTL4 zich vanaf 25 september stort op het muzikale talent met het programma popstars krijgt de TV-zender Yorin er een realityshow bij. De zender zal namelijk achter de schermen gaan kijken bij de twee Popstar houses waarin de boyband en girlgroup samen een tijd door zullen brengen. RTL, waar Yorin deel van uit maakt, slaat hiermee twee vliegen in een klap. Enerzijds een talentenjacht zoals Idols, anderzijds een Big-Brother achtig huis waarin de laatste kandidaten een tijdje samen door gaan brengen.
Het programma van Yorin zal Popstars- The Rivals: Uncensored gaan heten en zal vanaf 27 oktober op de buis zijn.
bronquote:Bewoners Amersfoortse nieuwbouwwijk laaiend over komst Popstars-kandidaten
"Geen boysband in m’n achtertuin!"
Woest zijn Rob van Loon (51) en aanstaande buurman Anne Maurits André (39). Over anderhalve week worden hun nieuwe huizen aan de Darthuizerberg in de Amersfoortse wijk Vathorst opgeleverd. En nu ligt er een brief van projectontwikkelaar Latei op de mat: "Of we er even rekening mee willen houden dat de kandidaten van Popstars – The Rivals voor drie maanden onze overburen worden! Ik moet er niet aan denken! Ik wil geen boysband in mijn achtertuin", briest Van Loon.
De twee buurmannen verheugen zich ontzettend op 20 oktober, de dag van oplevering. "Maar nu is er flink wat roet in het eten gegooid. Die Popstars- kandidaten komen hier drie maanden te wonen in een huis dat grenst aan onze achtertuin. Dat programma is nota bene de opvolger van Idols! Straks heb ik hier hordes gillende meiden in de achtertuin staan. En dan, die lui moeten repeteren en zo. Straks vergaan we hier van de herrie! Waarom zoekt Endemol geen achteraf-locatie uit, zoals ook gebeurde met het Big Brotherhuis in Almere? Bovendien stond er in de brief van Latei dat er met alle partijen overeenstemming is bereikt. Nou, ons is helemaal NIETS gevraagd, we krijgen dit gewoon rauw op ons dak, per brief meegedeeld", klinkt het verbitterd. "Onze overbuurman spreekt zelfs al over waardevermindering van zijn huis", weet Anne Maurits te vertellen.
RTL4: "Verhuur uw bovenverdieping gewoon aan de paparazzi"
Gemeentewoordvoerster Reina van der Wal bevestigt dat de bewoners niet in de onderhandelingen zijn betrokken: "Ze zijn per brief op de hoogte gesteld dat de Popstars naar Amersfoort komen. De reden? Endemol en RTL4 hebben ons verzekerd dat er geen geluidsversterkende apparaten in het huis komen. De cameraploeg bestaat uit slechts twee man: ééntje voor het geluid en één voor het licht. Er wordt alleen binnen gefilmd en het huis wordt slechts van woensdag tot en met zondag bewoond. Bovendien moeten de aangrenzende woningen nog worden opgeleverd. Dus wat ons betreft, is er niets aan de hand. Daarom hebben we geen overleg gepleegd met de aanstaande omwonenden. Wellicht dat we, mocht het nodig zijn, nog een stopverbod voor het huis instellen, zodat er niet allerlei mensen in de berm gaan staan."
Van Loon ontploft bijna bij het horen van dit laatste argument: "Er zit een pad tussen mijn achtertuin en dat huis! Denk je dat die bakvissen straks in de berm gaan staan? Natuurlijk niet! Die staan in mijn achtertuin te gillen!" André breekt in: "We kunnen de 20e niet eens beginnen om onze tuinen aan te leggen, alles zal vertrapt worden." Van Loon: "Kan me niet schelen, ik wil 1 november in m’n huis zitten. En wel rustig! Weet je wat een woordvoerster van RTL tegen me zei? ’Nou, meneer Van Loon, bekijk het eens van de zonnige kant. U kunt straks mooi de bovenverdieping aan de paparazzi verhuren!’ Schandalig, die brutaliteit!"
De zeer terughoudende woordvoerster van projectontwikkelaar Latei: "Wij zien de komst van de Popstars- kandidaten als een uitdaging om de wijk Vathorst op de kaart te zetten." Daarop schampert Van Loon: "Haha, geen wonder! Die woningen waar die jongelui in komen te zitten, staan al anderhalf jaar te koop! Geen hond komt er op af. Uitdaging? Laat me niet lachen, Latei weet van ellende niet wat ze met die dingen aanmoeten."
Woordvoerster Eva Peters van RTL: "De heren hebben een gesprek gehad met Endemol waarin alles nog eens keurig werd uitgelegd. Er is hen verzekerd dat de komst van de Popstars niet tot overlast zal lijden. Voor ons is Vathorst een toplocatie, want het is vlak bij de snelweg." Van Loon spreekt cynisch: "Och, wat een verhelderend gesprek, maar niet heus. Er werd voorgesteld om ONZE woningen pas in januari op te leveren! Over m’n lijk, daar ga ik NOOIT mee akkoord natuurlijk!"
Van Loon en zijn medestanders zullen het Popstars-huis argwanend en nauwlettend in de gaten houden: "Als er slechts 10% van die Idols-gekte uitbreekt, krijgen we het hier loodzwaar!" vermoedt André angstig. "De ramen worden in ieder geval afgeplakt, er komt een hek om het huis en wellicht bewaking. Ik ben benieuwd." Rob van Loons kinderen tenslotte, keuren de actie van hun vader helemaal af. "Tja", grinnikt hij. "Twee meiden van 11 en 16. Die zijn niet zo gelukkig met wat hun vader aan het doen is. Maar het is niet anders…"
Kom op nou zeg! Ze heeft wel een goede stem idd.... maar vind je haar een girlbandtype????quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:00 schreef berenboot het volgende:
Die lelijke vette Deborah is de enige echte Popstar van dit programma met dr superstem.
nou ik dnek niet dat je nog veel aan haar kan stylen.... ik vind haar een irritante uitstraling hebben. ze overdrijft ook zoveel.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
met een goeie styling wel!
Ze heeft een dijk van een stem en best leuke uitstraling!
maar ik zie sharon ook niet als een solo artiest, ik vind het echt zo'n girlband typje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik vind Sharon ook geen typje voor een girlband..vind dr super maar ben bang dat ze strax echt zon ondergeschoven rol krijgt...(lees Victoria in Spice Girls)
Celestine???? WIe is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TIALDA en Sharon..dat zou gaaf zijn idd.. en dan mag Celestine dr ook bij!
meisje met de haarbandquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Celestine???? WIe is dat?
en is hier een screenshot van???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb auditie gedaan , ben heel even te zien geweest
Zingend?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ben heel even te zien geweest
Neenee Roeltje, ordinair! Gewoon ordinair slettebakken op het strand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
lekkere foto.
Ja, dat is toch lekker?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Neenee Roeltje, ordinair! Gewoon ordinair slettebakken op het strand.
dalijk even kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
neejin de 2e aflevering als beau na de introductie van de jury zegt: en nu trug naar de slachtbank.en je al die nummers hoort..ben ik de jongen die opstaat en keihard WIEEE roept
Ja, die had in die paar seconden al z'n Ferrari laten zien...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kvind m wel een stuk leuker dan WiBi
Verschrikkelijk, met die overslaande stem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sharon was weer leuk!
nee joh dat is juist leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, met die overslaande stem.![]()
![]()
Ja Beau is echt 1000 keer leuker en beter dan DOOSKE!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef MissX het volgende:
volgens mij is het enigste echt leuke aan dit prog Beau
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef MissX het volgende:
volgens mij is het enigste echt leuke aan dit prog Beau
dit is de eerste x dat ik hem zie, maar wat een bagger reclame zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag die KUTreclame van Hi van het scherm?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh dat is juist leuk!
Sharon is gewoon fantastisch!![]()
De rest ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:26 schreef MissX het volgende:
ze kan echt niet zingen
Idd. He-le-maal geen enkele kandidaat zong goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De rest ook niet
dat is tegenwoordig niet zo lastig meer. 8000 singles verkocht en je staat op 1.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:32 schreef MissX het volgende:
ze zijn er wel van overtuigd dat ze die nr 1 hit gaan krijgen
zo weinig maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig niet zo lastig meer. 8000 singles verkocht en je staat op 1.
het is allemaal zo gespeeld. Gaan ze eerst wat zaken noemen waardoor je denkt dat ze zeker naar huis gaan, mogen ze ineens toch door.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind t wel origineel gedaan zo..lekker eerlijk..face to face...
en Deborah vond k niet eens zo slecht qua dans...
Zoeken maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zag zo'n leuke jongen in het begin!
Die aan het bellen was met zn moeder in het begin. hij had een wit shirt aan en een wit polsbandje.
Wie was dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |