Ik hoop t want die heb ik voortaan nodigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef amaranta het volgende:
is er ook een pedopas voor vrouwen
nog niet bejaard hoor , bovendien compenseer ik het met mijn gedragquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef Partygurl het volgende:
Wow kib jij bent al oud
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef kib het volgende:
[..]
nog niet bejaard hoor , bovendien compenseer ik het met mijn gedrag
Omdat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik hoop t want die heb ik voortaan nodig
Ik zit ook al in tigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat?
Maar als je niks met jongetjes van onder de 18 doet dan heb je die pas niet nodigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zit ook al in tig![]()
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar als je niks met jongetjes van onder de 18 doet dan heb je die pas niet nodig
Ik word 101quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef amaranta het volgende:
kom je nie meer vanaf pg
todat je 100 wordt nie mee
vinnik ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef Blueman het volgende:
korte mouwen
je hebt er eigenlijk vanaf je 18e een nodig hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zit ook al in tig![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef amaranta het volgende:
pg wel
die houdt wel van jong en fris (*denk ik)
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik word 101ik leef zo gezond
Ik doe geen opleiding tot kleuterleidsterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
Aha, vandaar die opleiding tot kleuterleidster
dat wilde ik nou net zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
Aha, vandaar die opleiding tot kleuterleidster
*proest*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
gefeliciteerd
dan heb je zeker wel een 18jarige knul nodig die je kwijl opveegt enzo
endie je pamper verschoont
ergens tussen een pigmee en een scandinaviër in he ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef amaranta het volgende:
(ik ben niet klein trouwens, ik ben best groot voor een buitenlander)
????quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef kib het volgende:
[..]
ergens tussen een pigmee en een scandinaviër in he ...
té moeilijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
????
net zei je buitenlander ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:45 schreef amaranta het volgende:
ik ben niet klein voor een spanjaard
gaap.. je snapt het echt niet hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:46 schreef amaranta het volgende:
spanjaarden IN nederland ZIJN ook BUITENLANDERS
jij allochtoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:46 schreef amaranta het volgende:
spanjaarden IN nederland ZIJN ook BUITENLANDERS
a) nee ik vond jouw grapje gewoon niet leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:58 schreef kib het volgende:
[..]
gaap.. je snapt het echt niet he
je zegt dat je niet klein bent voor een buitenlander ..
ik zeg "nee , ergens tussen een pigmee en een scandinavier in"
qua lengte dus , pigmee = heel klein, scandinavier heel lang ...
tot zover het grapje
Als je METEEN het woord spanjaard had gezegd DAN had mijn opmerking nergens op geslagen ...
vandaar dat ik opmerkte "je zei eerst buitenlander" .
zoals ik al zei .. te moeilijk
is dan toch fijner als je eerst begrijpt wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef amaranta het volgende:
b) ik ga ALTIJD overal serieus op in
ik denk erover na om een dubbele nationaliteit te nemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij allochtoon
ik ben NIET van gisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:01 schreef kib het volgende:
[..]
is dan toch fijner als je eerst begrijpt wat er gezegd wordt
dat zegt ie juistquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar IEDEREEN, zelfs de gem. Nederlander ligt tussen een pigmee en een scandinaviër
jah het is zeg maar een grappigere manier van relativerend zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:06 schreef ArTiC het volgende:
dat zegt ie juist
You callin me a ho?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
Goedeavond.
Kip, patat en appelmoes! Word up ho!
neej echt ... je meent het ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef amaranta het volgende:
jawel hij ligt hier in de kast
DUS, kib, om een lang verhaal kort te maken
ik had het tegen flow, want die vond dat ik er kleiner uitzag dan hij had verwacht
ja dat klopt, maar ga je nou ook tegen mij bitchen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef amaranta het volgende:
ik had het tegen flow, want die vond dat ik er kleiner uitzag dan hij had verwacht
Is toch logisch... de grootste bikkels hebben de kleinste....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef amaranta het volgende:
Gru-we-lijk !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
Dan zeg ik: ho, daar heb ik geen zin in
woord omhoog thuisjongenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ga je nou ook tegen mij bitchen?
Dan zeg ik: ho, daar heb ik geen zin in
jouw broek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is toch logisch... de grootste bikkels hebben de kleinste....
Kan je nagaan hoe groottie is. Er zwerft zelfs een filmpje van me rond op kazaa, dat vrouwke begint spontaan te huilen als ze mijn broek open knoopt.
interesse in een clublidmaatschap dan ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef blieblie het volgende:
Kan je nagaan hoe groottie is. Er zwerft zelfs een filmpje van me rond op kazaa, dat vrouwke begint spontaan te huilen als ze mijn broek open knoopt.
stomme hondafanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woord omhoog thuisjongen
*het verband is echt nergens te bekennen, maar goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
de gemiddelde lengte van een buitelanderquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
waar gaat het eigenlijk over![]()
ofwelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef amaranta het volgende:
de gemiddelde lengte van een buitelander
ofwel
een kruising tussen een scandinavier een pigmee
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
stomme hondafan
alle hondafans zijn het zelfde![]()
een lig badquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef blieblie het volgende:
Let op jongens! Thomas komt met een gouden tip over het plaatsen van een lig bad...
Suf....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
de gemiddelde lengte van een buitelander
ofwel
een kruising tussen een scandinavier een pigmee
Vertel, ik hang aan je lippen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef blieblie het volgende:
Let op jongens! Thomas komt met een gouden tip over het plaatsen van een lig bad...
Voordat je de badombouw bouwt, laat je eerst het bad vollopen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vertel, ik hang aan je lippen...
én ófquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Suf....
zo zou nico het niert gedaan hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Voordat je de badombouw bouwt, laat je eerst het bad vollopen!
Dan weet je precies hoeveel het bad zet...
tsss stomme medelander,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
én óf
maar ik ga dalijk tapas eten
Waar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
én óf
maar ik ga dalijk tapas eten
vooruit dan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:21 schreef amaranta het volgende:
op de bredalaan
telt het ook als ik zeg dat het restaurant een beetje van een nederlander is?
ligt eraan hoe je het bekijkt,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:21 schreef amaranta het volgende:
op de bredalaan
telt het ook als ik zeg dat het restaurant een beetje van een nederlander is?
Pas op voor die tornado's hèquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:28 schreef blieblie het volgende:
Ik ga weer Sim Cityen![]()
De Bredalaan is een zijstraat van de NB laanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:29 schreef FlowDesign het volgende:
Is dat die in een zijstraatje van de Noord-Brabantlaan zit?
ja dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
De Bredalaan is een zijstraat van de NB laan
en zeg nou niet spanjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Partygurl het volgende:
Waar zijn je ouders geweest
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:35 schreef Partygurl het volgende:
Een bad hairday op zaterdag is niet tof![]()
![]()
Andalusië beter dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:27 schreef kib het volgende:
[..]
en zeg nou niet spanje![]()
vooruit .. omdat jij het bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Andalusië beter dan?
Op welke manier zorgt hij voor muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:39 schreef Mr. Orange het volgende:
Morgen iets te doen tijdens de marathon??
Behalve dat vleermuis ergens voor muziek zorgt...
Hier...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:45 schreef Partygurl het volgende:
WOEHOEEEEE KBEN ER KLAAR VOOR, KBEN ER KLAAR VOOR, KBEN ER KLAAR VOOR.
waar is vanavond iedereen te vinden
Is goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:48 schreef Partygurl het volgende:
Nahjah zeg, moet je keer mee gaan stappen!
Waarom heb je mij dat nooit aangeboden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:48 schreef Partygurl het volgende:
Nahjah zeg, moet je keer mee gaan stappen!
Laptop, cd-speler en boxen??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op welke manier zorgt hij voor muziek?.
Ik zie jou toch altijd op stratum manquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom heb je mij dat nooit aangeboden?.
Stond hij 2 jaar geleden bij de Rabobank op de hoek van het Marconiplein?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Laptop, cd-speler en boxen??![]()
ow....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zie jou toch altijd op stratum man![]()
Vleermuis is ten eerste nie kansloos...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stond hij 2 jaar geleden bij de Rabobank op de hoek van het Marconiplein?.
Daar stond toendertijd een best kansloos persoon heeeeeelemaal in zijn eentje, in de wijde omtrek was niemand te vinden toen ik voorbij Fietselde, te draaien met zijn laptop, cd-speler en boxen.
Okee, da scheeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:53 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Vleermuis is ten eerste nie kansloos...
En hij staat nooit in zijn eentje.
Hoe oud bent uquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:53 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Vleermuis is ten eerste nie kansloos...
En hij staat nooit in zijn eentje.
U hoeft geen u te zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hoe oud bent u
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
U hoeft geen u te zeggen hoor![]()
19
Verklaar uw/je nader??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik word echt oud
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:36 schreef Partygurl het volgende:
20 :'(
Tv doet het hier niet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:37 schreef Inu het volgende:
Sooow, die film op rtl5 is echt ruk...
Je mist niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:38 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Tv doet het hier niet...
20 is niet oudquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:39 schreef Partygurl het volgende:
Ouwe ikGelukkig zie ik er nog jong uit
Weet ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Je mist niks
Nu pas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:43 schreef Partygurl het volgende:
Gaat indrinken enzow
Jij ook proost trouwensquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Zuip ze
Wat maakt het ook uit ....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef febster het volgende:
Ik loop net de kamer van mijn broertje op, om ff hoi te zeggen tegen een vrouwtje dat ik ook ken cq veel spreek, zijn ze bezig
En het is nog wel zijn ex gvd
... er is nog Spa&Fruit !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef Inu het volgende:
Dankje, kzit wel aan de Spa&Fruit mja
Ik weet niet wat jij graag ziet, maar je broertje bezig zien is niet iets wat ik per se hoef te zien na een lange dag werken hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef kib het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit ....
[..]
... er is nog Spa&Fruit !
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef kib het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit ....
[..]
... er is nog Spa&Fruit !
Smirinoff Icequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
het was slechts een onschuldige verwijzing naar de reclame hoor ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij graag ziet, maar [...]
je mist iets...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:28 schreef Mr. Orange het volgende:
koelkast is hier gevuld met brand bier en palm
Geen grolsch iigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je mist iets...
mooie vrouwen ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je mist iets...
Neeuh, dat mis ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef kib het volgende:
[..]
mooie vrouwen ?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:25 schreef kib het volgende:
[..]
het was slechts een onschuldige verwijzing naar de reclame hoor ...
ow .. en waar bewaar je al die drank en mooie vrouwen .. dan komen we wel ff langsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:39 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neeuh, dat mis ik niet
Oi! wat nou rare reclame..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef kib het volgende:
[..]
ow .. en waar bewaar je al die drank en mooie vrouwen .. dan komen we wel ff langs![]()
Was je nog bij soi geweest?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij allochtoon
Not Foundquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Oi! wat nou rare reclame..
http://log.kibje.com/archives/2004/10/03/rare-reclame/![]()
![]()
http://log.kibje.com/quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /archives/2004/10/03/rare-reclame/ was not found on this server.
Apache/2.0.50 (Win32) PHP/4.3.8 Server at log.kibje.com Port 80
Idd Dommelschquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:53 schreef FlowDesign het volgende:
Je mist Bavaria dan wel Dommelsch
jupquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Was je nog bij soi geweest?
gefeliciteerd, je was de meest onbegrepen man van 09-10-2004quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:25 schreef kib het volgende:
[..]
het was slechts een onschuldige verwijzing naar de reclame hoor ...
Die weer gratis waren van de barvrouwquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef febster het volgende:
[..]
Smirinoff Ice
En vnv weer sambuca & tequila
lol NET op het moment dat ik mijn permalink structuur wijzig ... maakt er iemand een permalinkquote:
Hehehe, dan als nog, tis geen rare reclame...quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:33 schreef kib het volgende:
[..]
lol NET op het moment dat ik mijn permalink structuur wijzig ... maakt er iemand een permalink
tuurlijk .... ghehehe anyway nu doen zowel de oude als de nieuwe permalinks het
http://log.kibje.com/archives/2004/10/03/rare-reclame/
http://log.kibje.com/2004/10/03/rare-reclame/
ik kreeg er gewoon hele andere associaties bijquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:33 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hehehe, dan als nog, tis geen rare reclame...![]()
Idd, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:39 schreef kib het volgende:
[..]
ik kreeg er gewoon hele andere associaties bij
Dat is een restaurant jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:43 schreef FlowDesign het volgende:
Het restaurant het La Palmera en de eigenaar is een Hollander en zijn vrouw is een Spaanse.
zó. dat is dat.
Anders sta je ff vroeg op ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:16 schreef gazylady2 het volgende:
Morgen juupke!![]()
ja, jongen! energie voor 10 op t moment...quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Anders sta je ff vroeg op ofzo :')
Die was, zo rond 3 uur voor bij de Millerquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:14 schreef kib het volgende:
de vraag is natuurlijk : waar was partygirl gisteren ?
gewoon iemand die hetzelfde probleem gehad heeft tegen het lijf lopen bij soi. Deze bar is gewoon minder breed en door hem iets gekanteld te monteren hou je een centimeter speling ongeveer.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoe heb je 't nou opgelost?
Nope, was niet in Zeezichtquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:54 schreef Blueman het volgende:
Liep ik gisteren door Zeezicht in Helmond, dacht ik toch dat ik Inu zag staan. Zal wel niet zo geweest zijn. Toch??
Ik heb PG rond 2300u naar Stratum zien lopen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:14 schreef kib het volgende:
Denk het..quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Nope, was niet in ZeezichtHeb ik een dubbelganger?
Een Mugen Twinloop, alleen wil die nog niet lekker passen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef ArTiC het volgende:
wat voor einddemper heb je tegenwoordig Mex?
wat heb jij voor blok? ook een B14 toch?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een Mugen Twinloop, alleen wil die nog niet lekker passen.
Mijn 'oude' staat te koop mocht je intresse hebben![]()
Ik heb ook een D14 net als jij, B14 bestaat niet. Het past allemaal prima, prestatie's zullen bij jou anders zijn dan bij mij omdat ik een dikkere middenpijp en katvervanger heb. Herrie komt er genoeg uit, al zal dat bij jou minder zijn omdat de rest nog orgineel is, toch? Met silencer is het goed te doen, tot de 3500rpm ofzo. Zonder silencer tot 100rpmquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb jij voor blok? ook een B14 toch?
vertel eens meer over die oude (pasvorm, prestaties, herrie).
damn D14 bedoel ik ja..komt omdat ik al een halve dag zoek naar info over B16A2 blokken (kabelboom, assen, OBD2 shit)quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een D14 net als jij, B14 bestaat niet. Het past allemaal prima, prestatie's zullen bij jou anders zijn dan bij mij omdat ik een dikkere middenpijp en katvervanger heb. Herrie komt er genoeg uit, al zal dat bij jou minder zijn omdat de rest nog orgineel is, toch? Met silencer is het goed te doen, tot de 3500rpm ofzo. Zonder silencer tot 100rpm
Ik doe hem weg omdat ik al tijden zo'n twinloop wilde, alleen zijn die hier niet te krijgen, totdat ik deze tegen kwam op markplaats.
Hmz, misschien komt foto nog eensquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk het..
al heb ik je nog niet gezien met nieuw kapsel!
Lenen bij je huisgenotenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Hmz, misschien komt foto nog eensMaar kheb hier geen cam
En een hallo kon er niet vanaf ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb PG rond 2300u naar Stratum zien lopen.
Op stratum! en eigenlijk zou ik rond een uur of 2 richting de stunt gaan alleen we zijn een beetje blijven hangen in de players...en toen brak von dr hak afquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:14 schreef kib het volgende:
De herrie is beschaafd, wel met de silencer uiteraard, zeker als je de middenpijp en katvervanger nog orgineel hebt. Ik heb er helaas geen geluidje van, hij klinkt iets zwaarder als het bestandje wat je gehoord hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn D14 bedoel ik ja..komt omdat ik al een halve dag zoek naar info over B16A2 blokken (kabelboom, assen, OBD2 shit)
Het gaat me er juist om dat de herrie beschaaft blijft (heb je geen audiobestand toevallig, of hoe vergelijk je het met je nieuwe pijp? die heb ik gehoord op slh). Dit blok blijft verder helemaal stock, wil het straks nog goed kwijt kunnen.
Mugen style twinloop is ook te krijgen bij soi sinds deze week dacht ik.
maargoed, ik ga in bad, voeg me anders ff toe op msn: robert_msn@chello.nl
Jullie kunnen ook een keer ons opzoeken ipv wij julliequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:40 schreef kib het volgende:
tssk ... en wij dachten al dat jullie ons vergeten waren
Had haar dan gebeld...quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef kib het volgende:
jah ok maar we wisten niet waar jullie waren
Is op zich best een goede optiequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had haar dan gebeld...
Moet je wel beltegoed hebben natuurlijkquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had haar dan gebeld...
Nee, hoezoquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En een hallo kon er niet vanaf ?
Waar ergens was datquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, hoezo
Je liep heel snel voorbij moest eerst goed kijken of jij het was
Oh kan wel jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:19 schreef daNpy het volgende:
Op de markt.
Nee niet gedaan iddquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:28 schreef kib het volgende:
naja ik had het nummer niet, en flow heeft niet gebeld blijkbaar
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:21 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Oh kan wel ja
Paar van die negers hadden ruzie daar
vertel eens wat meer over je leven ...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:51 schreef blieblie het volgende:
boooring![]()
Joehoe, ik had je nog een sms gestuurd. Waar ik dus geen antwoord op heb gehad...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee niet gedaan idd
Hier exact hetzelfde.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:23 schreef kib het volgende:
msn is fokked up
ik logde net ff uit om te testen, toen kon ik eerst niet inloggen, toen weer wel, toen kwamen er HEEL langzaam mensen online (zag er eerst maar 4, nu weer 35 online - duurde 3 minuten) en nu kan ik naar die mensen geen berichten sturen .. was ff aan het testen met twee huisgenoten die hetzelfde meemaakten
Jah, batterijen van digicam zijn leeg en hijs sow brak omdat het donker isquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:19 schreef Blueman het volgende:
Matig kwaliteit webcamfototje
oh wacht.. het is geen consumentenbond onderzoek
Deal!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, batterijen van digicam zijn leeg en hijs sow brak omdat het donker isZal morgen wel een goeie maken als ik niet te gaar ben
ja die stuurde jij om half 5quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joehoe, ik had je nog een sms gestuurd. Waar ik dus geen antwoord op heb gehad...
zo heerlijk als je om kwart voor twee een sms stuurt en die pas om half vijf aankomt ...quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja die stuurde jij om half 5Dan kan ik toch niej meer langskomen in de stunt
All Featuresquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:13 schreef Inu het volgende:
* febster mist MSN
Ik had om half 3 een SMSje gestuurd dat ik al in de stunt was en om half 5 heb ik er nog eentje gestuurd waarom je niet was gekomen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja die stuurde jij om half 5Dan kan ik toch niej meer langskomen in de stunt
Ja hier ook, maar bij de rest van de populatie toen al bijna niet meer, en sinds vanochtend ligt MSN er hier ook uitquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:06 schreef blieblie het volgende:
MSN werkte gisteravond nog wel bij mij en Bregje.
Yepquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:41 schreef daNpy het volgende:
MSN doet et weer
Ik kon gisteren niets tegen je zeggen ondanks dat je online stond.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar bij de rest van de populatie toen al bijna niet meer, en sinds vanochtend ligt MSN er hier ook uit
Zolang ze geen uggs aanheeft, een naveltruitje en een string die boven der broek uitkomtquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:37 schreef daNpy het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld
Ik ging net ff boodschappen doen, rijd ik terug naar huis en wat zie ik: een meisje met haar broek in haar laarzen
Het meisje kwam net van de basisschool, echt té erg.
Oja, en het "het is in de mode" is gelijk aan "ik heb geen eigen mening".
Dat probleem had ik dus ook bij bepaalde mensenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niets tegen je zeggen ondanks dat je online stond.
En tegen Bregje kon ik wel gewoon aankletsen.
Dat nog net niet neequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zolang ze geen uggs aanheeft, een naveltruitje en een string die boven der broek uitkomt.
Je collega duikt overal opquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:47 schreef febster het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook bij bepaalde mensenVond het al zo vreemd dat je niks meer zei, want tegen andere mensen kon ik nog wel wat zeggen
md5??quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:50 schreef daNpy het volgende:
md5?
md5($pwd)
kolom: varchar[32]
Net een plankje opgehangen, voel me een echte hobbybob/bouwvakker
je bent niet online bij mij, je hebt me gebloktquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
Kan iemand ff een berichtje aan mij sturen via MSN messenger en hier zeggen of hij/zij dat gestuurd heeft? Volgens mij kan ik nog steeds niet ontvangen/versturen
Ik kan nu blijkbaar ook niet meer inloggenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:42 schreef Partygurl het volgende:
[..]
je bent niet online bij mij, je hebt me geblokt
Jajaquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kan nu blijkbaar ook niet meer inloggen
Dat heeft Inu zojuist bewezen jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:30 schreef Blueman het volgende:
Oh... waarom bij mij wel?
Niemand wil met je praten BB
Bij mij nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:02 schreef Partygurl het volgende:
Msn doet ut
Kom je toch mij msn-enquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij mij niet
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:16 schreef Partygurl het volgende:
paarsgouden nagels zijn cool
Nee, dat is geen alcoholverslaving...quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Nee zoiets alcoholverslaafd
Oh sorry hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee, dat is geen alcoholverslaving...![]()
Ik drink geen krat per avond hoor..
Hahaha, das wel coolquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Oh sorry hoor
Wheheh vet een opa en oma die doen msnuh![]()
Mijn opa probeert ook wel eens een poging alleen voordat die een zin afheeft is iedereen offline
Ik ga eerst ff eten als je het niet erg vind...quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kom je toch mij msn-en![]()
Server down = down. Hoeveel nieuwe je ook hebtquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:51 schreef FlowDesign het volgende:
Zelfs niet met een net nieuw aangemaakt .NET passport
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Server down = down. Hoeveel nieuwe je ook hebt
MSN is a bitch en Fok is ook traagquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:22 schreef gazylady2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al dat het aan chello lagquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:47 schreef blieblie het volgende:
No shit.
En Fok! probeert een nieuw record traagheid te halen.
Niets mis met chelloquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan chello lag
Jij werkt erquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Niets mis met chello![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:14 schreef febster het volgende:
MSN doet het weer
Blieb scoort puntenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:47 schreef blieblie het volgende:
Nevermind the Buzzcocks is goeeed
Nope niet gezienquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Blieb scoort punten
Heb je het net ook gezien? De beste aflevering die ik tot nu toe gezien heb
ooooowwww.... stupidquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope niet gezien.
Was aan het SimCity-en
Zal wel een grap zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:13 schreef blieblie het volgende:
http://www.neukia.nl/
Wat een sukkels.
Wanneer zouden ze weer terug online zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |