beetje geblesseerd raken bij voetbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:19 schreef HomerJ het volgende:
Op volgt.... ik wil gewoon eerder zijn dan Cap
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:19 schreef HomerJ het volgende:
Op volgt.... ik wil gewoon eerder zijn dan Cap
1e keer in 2,5 jaar dat ik gebleseerd ben geraakt met voetbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:20 schreef Tain het volgende:
[..]
beetje geblesseerd raken bij voetbalmietje
0-0 hierquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef mordradead het volgende:
ik heb trouwens (wederom) gewonnen
6-2 en nee ik speel geen voetbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
0-0 hier
ghe 3 weken geleden voor het eerst weer gesport sinds 3 jaar vanwege blessurequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
1e keer in 2,5 jaar dat ik gebleseerd ben geraakt met voetbal
lees de eerste post eenschquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef -Mzraki- het volgende:
En de OP?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
Alle sporten(behalve voetbal) zijn voor watjes
Welke vinger gebruik je dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:26 schreef GinaG het volgende:
Links![]()
en voetbal is gayquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
Alle sporten(behalve voetbal) zijn voor watjes
Om je ogen uit je domme kop te drukken? Mijn duimquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je dan?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:24 schreef Rahl het volgende:
word t niet eens tijd voor een nieuwe sig capibar?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Modradead is gay
alsof ik dat nog niet wistquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
maar ik ben nog meer gay dan jij bent
blijf je roy's enige fout tot in den eeuwigheid exploiteren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef capibar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
blijf je roy's enige fout tot in den eeuwigheid exploiteren?
*Prachtig gitzwart haar heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef mordradead het volgende:
donker..... dat mag van roy vast ook niet
donkerbruin/zwart haar heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Prachtig gitzwart haar heeft![]()
*Bruine huid heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
donkerbruin/zwart haar heeft
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Prachtig gitzwart haar met grijze haartjes heeft![]()
Ooh ja, maar binnenkort wordt dat of paars of blauwquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Resident evil is toch coolerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef GinaG het volgende:
*Wilt dat het snel donker wordt, zodat ze Silent Hill 4 kan gaan spelen![]()
*liichtgetint isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Bruine huid heeft![]()
bijna iedere vrouw heeft wel ergens gitzwart haarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tenzij ze van nature een rooie is, dan is het vaak andersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
bijna iedere vrouw heeft wel ergens gitzwart haar
de expertquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tenzij ze van nature een rooie is, dan is het vaak anders![]()
vertel vertelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tenzij ze van nature een rooie is, dan is het vaak anders![]()
dude ik heb in het gamecube topic gepost dat ik em leuk vond sletje...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
Capibar, hoe verander je de OP text uit die bron dan hé?
als je toch loopt te zeiken pas je sig dan aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:50 schreef Mister_T het volgende:
Ey demon, leef je nog?
dat kan ik niet doen... ik weet niet bij wie die op de server staat....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
Capibar, hoe verander je de OP text uit die bron dan hé?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:56 schreef capibar het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen... ik weet niet bij wie die op de server staat....
Hoezo, je bent nog steeds mijn Favo FOK! User die lekker haptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je toch loopt te zeiken pas je sig dan aan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hoezo, je bent nog steeds mijn Favo FOK! User die lekker hapt
Dat ik jou favo fok! user niet bent ok.......
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef Fliepke het volgende:
de herenliefde hier
kan jij het compenseren voor me?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant op![]()
geen liefde als herenliefdequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien voelde gamedemon iets teveel herenliefde zijn kant op![]()
Wat moet ik toch steeds hard lachen om dergelijke reactiesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan jij het compenseren voor me?
Tis hier wel leuk somsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat moet ik toch steeds hard lachen om dergelijke reacties
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan jij het compenseren voor me?
Het is bij mij nog steeds gewoon aapjes kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tis hier wel leuk soms
* klopt Fliepke bemoedigend op de rugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het is bij mij nog steeds gewoon aapjes kijken
Dit is natuurlijk ook uiterst amusantquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee![]()
Het enge is natuurlijk dat ik hier steeds vaker kijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
* klopt Fliepke bemoedigend op de rug
Stiekem ben je ook gewoon een aapquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het enge is natuurlijk dat ik hier steeds vaker kijk.
Dus ik verplaats me steeds meer richting de aapjes.
Resident evil blijft coolerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
*Zich met wat cips, rode wijn gaat installeren om Silent Hill 4 te spelen![]()
Ben benieuwd binnen hoeveel seconden ik onder het dekbed duik. Ben er zojuist achter gekomen dat ik vannacht alleen ben![]()
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
Ben benieuwd binnen hoeveel seconden ik onder het dekbed duik. Ben er zojuist achter gekomen dat ik vannacht alleen ben![]()
* Saliva - Click Click Boom luistertquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef GinaG het volgende:
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bent
Ik hou trouwens totaal niet van dat soort games
draaikonten, alleen over onderwijs hebben ze ideeen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoezo links of rechts
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:01 schreef mordradead het volgende:
ja... ik sta waarschijnlijk in de spits
Mijn huisgenote maar die is waarschijnlijk pas de volgende ochtend/middag thuisquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Aan wie heb je normaal steun dan als je heel bang bent
whehehhee, denk dat dat voor de schrikmomenten niks uitmaakt eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn huisgenote maar die is waarschijnlijk pas de volgende ochtend/middag thuis![]()
Ik ga het spel op easy spelen, hoop dat het minder eng is dan![]()
als je na gaat dat ze in BA al schrikt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
whehehhee, denk dat dat voor de schrikmomenten niks uitmaakt eigenlijk.
Het maakt vast alleen verschil in de sterkte en aantallen van vijanden.
Daar schrik ik soms ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Tain het volgende:
[..]
als je na gaat dat ze in BA al schrikt...
gij n00bjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar schrik ik soms ook
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
gij n00bje
En dan roepen ze er zeker ook nog heel hard boe bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...
Je denkt dat er iets beweegt in de verte...
Je kruipt achter een muurtje en kijkt voorzichtig om het hoekje...
En dan staat er ineens iemand voor je neus
Dan schrik ik dus echt he
Dat kan je niet horen, er is alleen Team Speakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan roepen ze er zeker ook nog heel hard boe bij
ik schrik dan niet...ik vloekquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het one on one is, en je loopt een beetje rond, het is verder donker op je kamer, stil...
Je denkt dat er iets beweegt in de verte...
Je kruipt achter een muurtje en kijkt voorzichtig om het hoekje...
En dan staat er ineens iemand voor je neus
Dan schrik ik dus echt he
jij vloekt altijd :')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik schrik dan niet...ik vloek
kheb juil de la duretquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij vloekt altijd
gilles de la tourretquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb juil de la duret
leer het eerst eens schrijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb juil de la duret
Had je het tegen mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
leer het eerst eens schrijven![]()
hij quote gamedemon tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had je het tegen mij
Nogmaals Resident evil is coolerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
Fff bijkomen, en dan met licht aan verder spelen![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had je het tegen mij
Laat maar jullie snappen hem nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
leer dan eerst leuke grappen te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat maar jullie snappen hem niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:13 schreef Tain het volgende:
[..]
leer dan eerst leuke grappen te maken
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nogmaals Resident evil is cooler
fanboysquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te maken![]()
ik vond silent hill 2 best wel creepier dan resident evil remake, gewoon de totale sfeer is creepy terwijl RE af en toe schrik momenten heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is niet nodig om het me ook via msn duidelijk te maken![]()
als je eerder was geweest dan had homerj hem wel willen hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:
ik heb RE voor de gamecube nog liggen, kutspel.
ik heb het nog nooit gespeeld.
Iemand hebbe?
Check de OP, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:39 schreef Fliepke het volgende:
nee natuurlijk niet, wie ben je eigenlijk?
dat was ene garp.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Check de OP, zou ik zeggen
Sorry, ik ben nogal humor-loos, kindaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
dat was ene garp.
Noem je mij een n00bquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal humor-loos, kinda
Daarbij is 'Check de OP' tegenwoordig mijn standaard antwoord, gezien de noob-invasie waar we hier de laatste week mee te maken hebben.
Slowchat n00b, lurkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Noem je mij een n00b
Nee, totaal niet, gij bent een Creatorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Noem je mij een n00b
Dank u, ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, gij bent een Creator
het ging me meer om de vraag, het is een typische 'noob-vraag'.
Niet dat hij dom was, maar een noob zou hem heel goed gesteld kunnen hebben.
heb je hem nou al binnen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nogmaals Resident evil is cooler
Jupquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb je hem nou al binnen?
Ook al vind jij het een kutconsole, wij krijgen Resident evil 4 die jij heel graag wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Gamecube, kutconsole.
Waarom dénk je dat ik het een kutconsole vindt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ook al vind jij het een kutconsole, wij krijgen Resident evil 4 die jij heel graag wilt![]()
hallo rockstahquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb je hem nou al binnen?
Iddquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:43 schreef GinaG het volgende:
Ja, ja ff snel je bericht editten Rockstah![]()
Ik heb vandaag met verbazing Two Betrayals weer eens uitgespeeld.quote:*Genoeg gegriezeld heeft voor vandaag,HALO
gaat spelen
wat stond er eerst danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:43 schreef GinaG het volgende:
Ja, ja ff snel je bericht editten Rockstah![]()
idd...niet te weinig...die blonde...jezus niet mooi gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
sow, tering dikke tieten @ fear factor
"Ik kreeg even een enorm dikke stijve lul"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:50 schreef capibar het volgende:
[..]
wat stond er eerst dan![]()
Dat hij een stijve kreegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:50 schreef capibar het volgende:
[..]
wat stond er eerst dan![]()
Legendary of Heroic???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ik heb vandaag met verbazing Two Betrayals weer eens uitgespeeld.
Lang niet gespeeld, ik was echt zwaar onder de indruk van die fantastische AI, je ziet gewoon hoe de Covenant zich tegen de Flood probeert te verdedigen, en hoe ze daar in falen. Fantastisch.
Legendary, duhquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Legendary of Heroic???
Dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:56 schreef rockstah het volgende:
tsja. mijn zus wil nog wel eens op mijn username zoeken, dus ik moet even oppassen wat ik zeg
Ik speel nog altijd op Heroicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Legendary, duh
Heroic is leuk als je het nog nooit eerder gespeeld hebt. Nadat je alle situaties kent en je weet hoe je verschillende situaties aan moet pakken rest Legendary je alleen nog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik speel nog altijd op HeroicAlhoewel dat is te makkelijk inmiddels
![]()
vind ik opzich ook wel. maar bepaalde lichamelijke reacties zijn nou eenmaal niet altijd tegen te houdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind die tieten dus niet mooi rockstah...veeeeels te groot...
jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
DusNormaalste zaak van de wereld toch
Of ben je bang dat ze het uitprint en aan je mammie laat zien ofzo
hoe oud was je zei je? serieus als ik een paar tieten zie dan stijgert ie echt niet ofzo....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
vind ik opzich ook wel. maar bepaalde lichamelijke reacties zijn nou eenmaal niet altijd tegen te houden![]()
Nee inderdaad, het gebeurt meer 'on-command', zeg maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe oud was je zei je? serieus als ik een paar tieten zie dan stijgert ie echt niet ofzo....
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw benquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En zelfs dat wordt dan nog wel vrij makkelijk. Je moet gewoon de mentaliteit: "Ik wil altijd dit wapen hebben en altijd mijn levensbalk volhebben" loslaten.
Ik mag hopen voor je dat DAT een grap was..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja
Alles moet dood heb ik ook hoor, wel vervelend met de Flood. Alle big guys neergemaaid met de shotgun, heb je nog zo'n hele roedel kleintjes. Die allemaal doodknuppelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw ben![]()
omg, val je op dat stel kneuzen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
De mentaliteit Alles moet dood en mijn marines moeten ten koste wat het kost in leven blijven zou ik denk ik ook kwijt moeten raken. Alleen dat laaste met die marines, is lastig om die mentaliteit kwijt te raken. Zal er wel mee te maken hebben dat ik vrouw ben![]()
ging jouw zus ook niet ene keertje gillend door het huis rennen bij het zien van "bepaalde websites" op jouw beeldscherm?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja
je kent mijn moeder nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat DAT een grap was..
![]()
Ik kan het niet over mijn hard verkrijgen om ze te dodenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Marines stamp ik meestal dood, tenminste, diegene met pistol/SR.
zo te horen is fable/kotor wel wat voor je...super heilig of super evil spelen is denk ik wel wat voor jou..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
ik wel, en volgens mij gaat ze er zo'n gesprek van maken waarin ze allemaal dingen uitlegt die je allemaal al weetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kent mijn moeder niet
Vraag gewoon een keer of ze graag kleinkinderen wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
je kent mijn moeder niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ging jouw zus ook niet ene keertje gillend door het huis rennen bij het zien van "bepaalde websites" op jouw beeldscherm?![]()
ze kwam gewoon binnenlopen toen de sites plotseling op zijn beeldscherm stondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rockstah=n00bstah ...geschiedenis wissen is zo makkelijk
OMG, dat is serieus belachelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan het niet over mijn hard verkrijgen om ze te dodenEn als ik ze dan moet achterlaten (soms willen die irritante klojo's niet mee) dan wil ik zeker weten dat het veilig is
![]()
wat doe ik?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:11 schreef rockstah het volgende:
capibar, doe eens niet zo irritant
nee ik was op heterdaad betrapt. maar ik heb gewoon gezegt dat het een popup was van een spyware programma dat op de pc stondquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rockstah=n00bstah ...geschiedenis wissen is zo makkelijk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vraag gewoon een keer of ze graag kleinkinderen wiltAls ze ja zegt, dan kun je haar daar aan helpen herinneren, als ze weer moeilijk doet over een lichamelijke reactie van je
wel vet dat ze door het huis heen ging rennenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee ik was op heterdaad betrapt. maar ik heb gewoon gezegt dat het een popup was van een spyware programma dat op de pc stond
dan gaat ze zeggen dat ik pas op mijn dertigste aan vrouwen mag gaan denkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vraag gewoon een keer of ze graag kleinkinderen wiltAls ze ja zegt, dan kun je haar daar aan helpen herinneren, als ze weer moeilijk doet over een lichamelijke reactie van je
Grunts doodmaken is geen probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
OMG, dat is serieus belachelijk
Speelt je moeder instict je parten ofzo?
Kun je het wel over je hard verkrijgen die Grunts neer te stampen dan?
stiekem is het ook wel lief
en dat kaartspel met dat bioscoop verhaal dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
dan gaat ze zeggen dat ik pas op mijn dertigste aan vrouwen mag gaan denken
Misschien helpt het om je te realiseren dat ook al laat je ze in leven, met de vernietiging van Halo, waar jij overigens je uiterste best voor doet, vernietig je ze toch allemaal. Mits ze niet al zijn overwonnen door the Flood.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Grunts doodmaken is geen probleemAltijd leuk om te zien hoe ze hun kopje in verbazing schudden na een mep, en daarna ff flink doodmeppen. Maar Marines, tsja, het is natuurlijk de bedoeling uiteindelijk de mensheid te redden/beschermen. Die marines maken daar een deel van uit....
Dan zeg jij dat jij nu wel moet weten dat de boel functioneert ja of nee. Anders leeft je arme moeder naar je dertigste toe en dan blijkt opeens het zaakje niet te werken, zou toch vervelend zijn voor jullie beidequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
dan gaat ze zeggen dat ik pas op mijn dertigste aan vrouwen mag gaan denken
Aye, wij willen Shocktroopers, wij willen Spartans! WIJ WILLEN MC!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
die marines zijn een schande voor de mensheid
Want jij zou het uiteraard beter kunnen dan die marinesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
Wat is Kotor uberhaupt? Is dat ook voor de xbox?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:14 schreef Gamedemon het volgende:
nee maar GinaG serieus...Kotor en fable.....Kotor kan je echt goed of slecht zijn...een arme zwerver geld geven of geld afnemen of helemaal met rust laten...Fable kan je echt huisje boompje beestje alles doen...huisje nemen...gezin stichten...huis inrichten...en er gewoon op loshakken
serieus. ik ken aardig wat zieke mensen, maar jij blijft me verbazenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan zeg jij dat jij nu wel moet weten dat de boel functioneert ja of nee. Anders leeft je arme moeder naar je dertigste toe en dan blijkt opeens het zaakje niet te werken, zou toch vervelend zijn voor jullie beide
ja fijn, mag ik nou eindelijk de passedout foto posten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
Knights of the Old Republicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is Kotor uberhaupt? Is dat ook voor de xbox?
Ik wil geen kinderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Speelt je moeder instict je parten ofzo?
knaagdieren of the old republicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is Kotor uberhaupt? Is dat ook voor de xbox?
en daar moet ik toestemming voor hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Want jij zou het uiteraard beter kunnen dan die marinesGa jij maar eerst regelen dat je mag rukken in huis
Jongen over een jaartje of 4 praat jij niet anders, geloof mequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
serieus. ik ken aardig wat zieke mensen, maar jij blijft me verbazen
Mijn toestemming heb jequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ja fijn, mag ik nou eindelijk de passedout foto posten?
ik moet die van rock hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn toestemming heb je
nee, nee en nee. hou nou maar op met irritant zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ja fijn, mag ik nou eindelijk de passedout foto posten?
Je krijgt toch problemen thuis als er bepaalde sporen worden gevonden etc. etc. ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
en daar moet ik toestemming voor hebben?
jammer hij is zo lueckquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, nee en nee. hou nou maar op met irritant zijn
Dat is toch niet een of andere star wars game hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Knights of the Old Republic
shame on you!
startwars suckz0rz, nintendo DS pwnt!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is toch niet een of andere star wars game he![]()
ik ga altijd netjes te werkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je krijgt toch problemen thuis als er bepaalde sporen worden gevonden etc. etc. ??
vette kwoot, wil iemand hem in zijn sig stoppen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef capibar het volgende:
[..]
startwars suckz0rz, nintendo DS pwnt!
*print topic*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik ga altijd netjes te werk
Euhm nee, al was het alleen al dat hij van jou wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef capibar het volgende:
[..]
vette kwoot, wil iemand hem in zijn sig stoppen?
je doet irrelevant, je vraagt alleen maar dingen waarvan je het antwoord al weet of dingen die er niet toe doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:22 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer hij is zo lueck![]()
en waarom ben ik ineens iritant?![]()
kom op, doe het gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm nee, al was het alleen al dat hij van jou was
maar ik vind hem ook gewoon niet vet
ga fable kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
ga je schamen.
ai... wat moet je met de sims 2?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:28 schreef HomerJ het volgende:
Ik krijg opeens allemaal games tegelijk binnen
Pikmin 2
Ninja gaiden
Rome: Total war
Fifa 2005
Fable
The sims 2(al wat ouder)
Klein backlogje
meer als in wat moet je met ninja gaiden? slaap je niet goed genoeg ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:28 schreef capibar het volgende:
[..]
ai... wat moet je met de sims 2?
ninja gaiden is vet frusti zo te lezen... ik zit te twijfelen of ik eraan ga beginnen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
meer als in wat moet je met ninja gaiden? slaap je niet goed genoeg ofzo
Eerder wat moet je met een troelie woelie spel als Pikmin2quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
meer als in wat moet je met ninja gaiden? slaap je niet goed genoeg ofzo
oeh, jij bent stoer met je xbox met haloquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerder wat moet je met een troelie woelie spel als Pikmin2
Hmmz meer gewoon saai, maar de eerste uurtjes zijn wel vermakelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ninja gaiden is vet frusti zo te lezen... ik zit te twijfelen of ik eraan ga beginnen...
Jawel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is toch niet een of andere star wars game he![]()
xboxen met halo zijn hipquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:31 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, jij bent stoer met je xbox met halo
dan ga ik hem wel ff uitcheckenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz meer gewoon saai, maar de eerste uurtjes zijn wel vermakelijk![]()
bron?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
xboxen met halo zijn hip![]()
Een xbox met halo is als een auto met NOS-injectie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
xboxen met halo zijn hip![]()
Gast kijk naar de verkoopcijfers.......quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef capibar het volgende:
[..]
bron?
dat heeft rockstah niet, die is sbs fan dus hij kijkt actienieuws of hart van nederland.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een xbox met halo is als een auto met NOS-injectie.
Hetzelfde aan de buitenkant, doch zijn de prestaties zo, zoveel beter
dewd..... starwarsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
KOTOR![]()
zit op 27 uur en zit nu op de starforge planeet. peri, je sucked
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeftquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel.
Als ik een RPG-fanaat zou zijn zou ik hem helemaal geweldig hebben gevonden
ik alleen die phantom menace... baggerfilmquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeft![]()
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Nog nooit een Star Wars film gezien heeft![]()
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vindquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerder wat moet je met een troelie woelie spel als Pikmin2
volgens mij ben ik ook katholiek, en ik ben vorige week voor het eerst in een kerk geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"
Gamers hóren Star Wars te kijken. Period.
Ik wist niet dat het hip is een spel zo snel mogelijk uit te spelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:34 schreef rockstah het volgende:
KOTOR![]()
zit op 27 uur en zit nu op de starforge planeet. peri, je sucked
Ik ben katholiek, moest als kind 3 keer per dag bidden op schoolquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat is zeggen als: "Ik ben katoliek, maar ben nog nooit in een kerk geweest"
Gamers hóren Star Wars te kijken. Period.
vet, laten we heidenen gaan bekeren!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, moest als kind 3 keer per dag bidden op schoolEn moest elke zondagochtend verplicht naar de kerk
![]()
Happy now![]()
PSPquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
nou even als gamers onder elkaar he (insiderjoke) wie gaat die fokking psp nou kopen?
ohja, met de vervelende respawnende SAT soldiersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vind![]()
![]()
![]()
en bovendien is het heel rustgevend vooral na Ninja gaiden
Als je die box art alleen al zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon vind Pikmin 2 ook leuk, het is echt een leuke game maar jij bent natuurlijk z'on enorme kneus dat elk kleurijk spel kiddy vind![]()
![]()
![]()
en bovendien is het heel rustgevend vooral na Ninja gaiden
die psp word extreem hard gewpwnt door de DS, dat gaat echt lachen worden *pakt alvast popcorn voor de launch van de psp*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
PSP
nou, dan heb jij duidelijk je best gedaan het zo langzaam mogelijk uit te spelen. want ik heb me echt niet zitten haasten hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het hip is een spel zo snel mogelijk uit te spelen![]()
Rustig aan is veel relaxter![]()
Same here, op mijn twaalfde heb ik een twee uur durende discussie met mijn ouders gehad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, moest als kind 3 keer per dag bidden op schoolEn moest elke zondagochtend verplicht naar de kerk
![]()
Happy now![]()
als twaalfjarige zeg je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:Rebels mannetje was ik, als twaalf jarige
Ik deel je mening, alleen was het bij mij zo dat ik direct mocht vertrekken op dertienjarige leeftijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Same here, op mijn twaalfde heb ik een twee uur durende discussie met mijn ouders gehad.
Ik vertelde ze dat ik het recht had op een opvoeding zonder religie en dat als zij mij die niet wilde geven ik zelf wel weg zou gaan.
En dat ik de bijbel al had gelezen en begreep dat het een steun voor mensen kon zijn, maar dat ik die steun niet nodig had.
Oeh, en de laatste: "Religie is iets wat de holbewoners nodig hadden om dingen als bliksem te verklaren."Rebels mannetje was ik, als twaalf jarige
Jongens, een PSP! Je kunt 1,5 uur lang een film kijken!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:40 schreef capibar het volgende:
[..]
die psp word extreem hard gewpwnt door de DS, dat gaat echt lachen worden *pakt alvast popcorn voor de launch van de psp*
dude, METROID PRIME MULTIPLAYER IN 3D OVER WIFI !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iemand een DS zou kopen, okee je hebt een nieuwe mario en allemaal van dat soort zooi, maar volgens mij heb ik nog liever een GBA.
Liever goed 2D dan slecht 3D
Checkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef capibar het volgende:
[..]
als twaalfjarige zeg je?![]()
Heb je niet eens de hele tijd rondgewandeld en een beetje niet geweten wat je aan het doen was maar dat je het wel leuk vond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
nou, dan heb jij duidelijk je best gedaan het zo langzaam mogelijk uit te spelen. want ik heb me echt niet zitten haasten hoor.
in de volgende OP moet trouwens staan dat ps2'ers geen recht van spreken hebben hierquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iemand een DS zou kopen, okee je hebt een nieuwe mario en allemaal van dat soort zooi, maar volgens mij heb ik nog liever een GBA.
Liever goed 2D dan slecht 3D
en dan gaan ze ook nog eens alleen maar games van de ps2 porten, en dat ding 300 euro laten kostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jongens, een PSP! Je kunt 1,5 uur lang een film kijken!
oftewel, eerste deel kijken -opladen ()- en weer afkijken
of wat was het? 2 uur gamen? Ben je bijna level up: Low Battery, system closing down.
een beetje RPG'er weet natuurlijk precies wat hij moet doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je niet eens de hele tijd rondgewandeld en een beetje niet geweten wat je aan het doen was maar dat je het wel leuk vond?
En natuurlijk al die leuke quests gedaan
in een woonwagenkamp?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:46 schreef peristilius het volgende:
En beetje rondrennen met planten achter je aan
300 euroquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:45 schreef capibar het volgende:
[..]
en dan gaan ze ook nog eens alleen maar games van de ps2 porten, en dat ding 300 euro laten kosten![]()
Er is een verschil tussen niet weten wat je moet doen en niet weten wat je aan het doen bent, en btw dark side is voor pussy'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
een beetje RPG'er weet natuurlijk precies wat hij moet doen
en als je dark speelt ben je meestal vrij snel klaar met die sidequest's
Avé, Predictorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef pkwarts het volgende:
ben terug van een dag fable
en 300 euro is echt de laagste prijs, dus bij de launch is hij waarschijnlijk nog duurderquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
300 euro
DAT ZIJN TWEE XBOXEN!
Ok, weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:49 schreef pkwarts het volgende:
en ja gina, ik ben overwegend rechts ja (om maar ff een heel topic terug te gaan)
nu kan je weer met een gerust hart halo spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat ook weer
BAH!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:49 schreef pkwarts het volgende:
en ja gina, ik ben overwegend rechts ja (om maar ff een heel topic terug te gaan)
moet ik de dvd maar weer terug in pakken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat ook weer
ga jij maar lekker een psp kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
BAH!
enneuh nintendo was vroeger wel vet, maar nu zijn ze bagger
Héééyquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:49 schreef pkwarts het volgende:
Zo onsportief ben ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moet ik de dvd maar weer terug in pakken?
dat klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet weten wat je moet doen en niet weten wat je aan het doen bent, en btw
quote:dark side is voor pussy's
Ik wil geen eens een PSPquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij maar lekker een psp kopen![]()
ik mag alleen nu nooit meer met je pratenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zo onsportief ben ik nu ook weer niet![]()
weet je zeker dat je niet toevallig fable speelt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef rockstah het volgende:
dat klopt ookmaar die mensen zijn zo bijdehand dat ik het niet kan helpen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Héééy
Nazi!
Valt ook wel mee, hoop ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik mag alleen nu nooit meer met je praten
Ik moet zeggen dat het wel verdacht is hoe je op school door de gangen marcheert en heel hard SICH HEIL roeptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Dus jij denkt dat het eruit trappen van de 'allochtonen', het verlagen van de belastingen en het milieu vergeten een goede manier is om deze 'recessie' weer de goede richting in te helpen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Serieusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verdacht is hoe je op school door de gangen marcheert en heel hard SICH HEIL roept
jij zou hem toch ook kaufen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
ga toch weg met je fable
fable is voor fanboy's
Oh wacht ik denk dat ik ook rechts ben....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het eruit trappen van de 'allochtonen', het verlagen van de belastingen en het milieu vergeten een goede manier is om deze 'recessie' weer de goede richting in te helpen?
Met het eruit trappen los je het probleem toch niet op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh wacht ik denk dat ik ook rechts ben....
Hahaha nee hoor maar van mij mogen ze er een hele hoop 'allochtonen' wel uittrappen (niet allemaal en geen gezeik van discriminatie, want van mij mogen ze vervelende Nederlanders er ook uit schoppen, maar dat ligt toch net iets anders) alleen het probleem is dat de vervelendste vaak officieel Nederlands zijn![]()
denk nog maar een keerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Tain is links, dat weet ik zeker.
Shit, allemaal Nazi's!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
denk nog maar een keer
Nee mijn probleem is mensen die je van je fiets af schoppen en je geld en fiets jattenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met het eruit trappen los je het probleem toch niet op?
Het probleem is de frustraties die ontstaan als gevolg van een enorme cultuurwrijving waarin die jongeren zich bevinden.
ik ben extreem zwevendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Shit, allemaal Nazi's!
Help
Dan moet je ze een stamp voor hun harses geven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee mijn probleem is mensen die je van je fiets af schoppen en je geld en fiets jatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |