hij was iig lekker groot!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er erg leuk uit! Is het een leuke Ballorig?
JAquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef Jambo het volgende:
Leuke foto's LadyS. En wat sta ik charmant op de foto![]()
Er was iets dat Christan (volgens Lady-wrb) helemaal geweldig zou vinden. Misschien heeft zij (of iemand anders) er foto's van. Maar wat het is laat ik aan Lady-wrb om te vertellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, dat klinkt erg als iets voor Christan jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
JA
Ik moest meteen aan Christan denken Ze hebben een soort helicopterjes aan het plafond aan zo'n rails, die moet je dan zelf rondtrappen. Daardoor moest ik dus aan hem denkengenuivere en lady-wrb hebben er wel foto's van geloof ik!!
Ze weten alleen niet hoe je een italiaanse bol moet beleggen
Wat LadyS vertelde?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:28 schreef Jambo het volgende:
[..]
Er was iets dat Christan (volgens Lady-wrb) helemaal geweldig zou vinden. Misschien heeft zij (of iemand anders) er foto's van. Maar wat het is laat ik aan Lady-wrb om te vertellen.
Lol, inderdaad. Maar zoals je ziet, we hebben aan jullie gedacht!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat LadyS vertelde?
Je kan ze in Photoshop (of ander programma) makkelijk wat lichter makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef daniman het volgende:
toch jammer dat mijn foto's een beetje donker zijn... vooral jammer van die lichtbron bij de glijbaan foto...
stom eigenlijk, op het displaytje zag het er veel beter uit dan nu hier als jpg
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:24 schreef daniman het volgende:
LEUK
-edit- dit slaat op de gemaakte foto's![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef jessie het volgende:
Die van Bo bedoel je?
Jij wil niet dat ik die plaats! Echt niet... Ik mail 'm wel ff...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:41 schreef LadyS het volgende:
leuke foto's mel
Waar is nou die foto van Peter en mij?
Nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik die plaats! Echt niet... Ik mail 'm wel ff...
je had haar zonder die staartjes moeten zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:54 schreef bixister het volgende:die staartjes van Janneke!
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk mag dat! Ik heb je toegevoegd aan mijn MSN, we zien elkaar daar wel ff, regelen we het dan eventjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:10 schreef Jambo het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen.
Mel, mag ik ook de foto's van Melvin en mij? Priscilla1974 apestaartje hotmail.com
Dat hoor ik vaker, maar zelf zie ik het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
wat lijkt melvin op jou, jambo!
Ik heb je geaccepteerd, dus dan zie ik je wel op MSN.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:26 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat! Ik heb je toegevoegd aan mijn MSN, we zien elkaar daar wel ff, regelen we het dan eventjes.
Toen we bij Bert weggingen vroeg ie nog of ik Tomtom nog nodig had of een routekaart. Ik al denken, waarvoor dan? Maarja, hij zei daarna niets meer.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:19 schreef lady-wrb het volgende:
had het maar gedaan troel! had wel leuk geweest
Ging niet - mevrouw zwemt elke zaterdagochtend; we zijn dan pas rond 11:45 terug, dan nog eten en dan ligt ze rond 12:15 in bed. Maar ze sliep nogal lang en ik wilde haar eigenlijk niet wakker maken (heb ik later toch gedaan)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:19 schreef jessie het volgende:
Bastardhost ik krijg gewoon weer pijn in me buik van t lachen als ik die foto's zie. En dan Daan ernaast die keihard meelachtte. Volgens mij lachte die ons gewoon uit![]()
Bright jammer dat je niet voor Elise dr slaapje gekomen bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |