Klopt, maar nu weet je hetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:48 schreef Lamelos het volgende:
hmm , daar hoor je dus echt *NOOIT* wat over
Het is dan ook nogal een getal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef Drugshond het volgende:
first president in 72 years who lost 1,6 milj. jobs.... dat weten we nu wel.
Ach Bush is solidairquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef ondeugend het volgende:
Ja Kerry valt in herhaling.... niet slim
Miljoen = millionquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oeps![]()
Trillion = miljard, even vergeten, hoe dan ook nog steeds veel geld![]()
Het blijft een heleboelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:53 schreef mr.marcus het volgende:
trillion = biljoen
Maar wel een heleboel minder en Bush heeft het al een paar keer fout gebruikt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het blijft een heleboel![]()
"we'll increase the US borders. "quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:55 schreef Speth het volgende:
Bush wint taxes en immigration wat mij betreft
Dat getuigt in ieder geval van ambitiequote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"we'll increase the US borders. "
Wij zitten niet op een lijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:58 schreef Finchy het volgende:
Bush gaat echt op z'n bek over die grenzen er komen veel meer illegalen binnen.
Huh ? verklaar je naderquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef Lamelos het volgende:
het begint op sommige momenten duitsland 1940 wel te lijken
Maar ze krijgen wel een betere opvoeding en jeugd..... in ieder geval rendabeler dan oorlog voeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:59 schreef Skinkie het volgende:
is het minimum loon omhoog gooien niet equivalent aan een nog hogere inflatie? of is dat goed voor de schulden
Torenhoge schulden (door de verplichte betalingen na de eerste wereld oorlog), bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
Huh ? verklaar je nader
Dat klopt niet:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef Finchy het volgende:
Minimumloon omhoog. Minder banen.
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Huh ? verklaar je nader
Basen en zurenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Finchy het volgende:
Bush: Litmus test - wat is dat?
door z'n oortje :een Globale test? Nee dan ben ik tegen.
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Lamelos het volgende:
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werken
(iig dat de weg daarnaartoe moest) een gedwongen utopia ubermensch iets is dat.
als je begrijpt hoe dat in een hokje zit tenminste.
De discussie is weer lang genoeg voor dat soort verwijzingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Huh ? verklaar je nader
Nee, dat begrijp ik niet, want het is onzin. Daarvan is hier helemaal geen sprake.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:03 schreef Lamelos het volgende:
[..]
toen kerry opeens begon over de ameriican dream , en dat iedereen daar aan mee moest werken
(iig dat de weg daarnaartoe moest) een gedwongen utopia ubermensch iets is dat.
als je begrijpt hoe dat in een hokje zit tenminste.
*aansluitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitlerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit te maken heeft met 1940 ... laat staan 1933
Iedereen begrijpt waar je op doelt, het is alleen gelul.quote:nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
Hoeveel drank heb jij gehad ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:05 schreef Lamelos het volgende:
[..]
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitler
oftewel hitlers droom. >> the american dream.
nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
Dus een ideaal staat gelijk aan Ubermenschen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:05 schreef Lamelos het volgende:
[..]
met het getal zelf is er ook niks , maar een genuanceerde vergelijking met het empirium van hitler
oftewel hitlers droom. >> the american dream.
nu moet het toch echt wat duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |