abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:51:50 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_39424182
Ook te ruil tegen twee kaarten voor de 19e trouwens.

-edit- ze zijn weg
Nu probeer ik nog kaarten voor de 19e te regelen, dacht dat die nog niet uitverkocht was en dat had ik tegen mn pa gezegd maar het is dus toch uitverkocht en nu voel ik me schuldig. Dus als iemand nog twee kaarten over heeft, ik hou me aanbevolen.

[ Bericht 77% gewijzigd door Q. op 01-07-2006 17:44:27 ]
For great justice!
pi_39486031
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:24 schreef merry77 het volgende:
John ontdekt in 1997 bij het uitkomen van Blue moon swamp.
Vond ik niks aan eigenlijk. CCR is dan wel weer bijzonder fijne muziek, heb oa een leuke dubbelplaat van ze.
pi_40011155
Gisteravond in de HMH wezen kijken en het is zeldzaam dat een van je oude helden het klaarspeelt om volledig je verwachtingen zo goed waar te maken. Een uiterst strakke begeleidingsband, een uitstekend bij stem zijnde Fogerty en een kraakheldere geluidsmix werden perfect aangesloten bij een geweldige setlist. Met uitzondering van een veel te snel gespeelde Up around the bend (het is geen Rolling Stones concert waar alle hits er even in twee uurtjes doorgefietst moeten worden, meneer Fogerty) geen enkele misser kunnen vinden. De solonummers (oa. Centerfield en Deja vu all over again) werden wel iets minder enthousiast ontvangen dan het CCR-werk, maar waren op dusdanige wijze in de set gehangen dat de energie nooit uit het optreden ging.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:03:59 #29
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_40015415
Ik was er ook: was inderdaad goed!
pi_40029486
Wanneer komt ie weer?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:32:47 #31
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_40047745
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:27 schreef fratsman het volgende:
Wanneer komt ie weer?
Hij riep 'see you next year' aan het einde, dus ja... je zou zeggen volgend jaar, maar dat weet je natuurlijk maar nooit.
pi_40086590
Eerste concert van me leven
Vond het erg goed, jammer dat ik niet hele concert heb kunnen zien, me vriend is zwaar asmatisch en na een uur hield die het niet meer vol, hebben op de gang gestaan, en ben af en toe weer naar binnen gelopen. Vond vooral het eerste solonummer over vietnam indrukwekkend.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_42850936
Heb pas geleden zijn cd en dvd (The long road home) gekocht, erg goede muziek en hij klinkt nog steeds top
pi_47428110
*schop*

Ik ga hem ook zien! 8 Juli op Bospop in Weert!
pi_54048792
zijn nieuwe cd is goed
vooral don't you wish it was true

de hele cd heeft een lekker "ouderwets" geluid/gevoel ,weet niet precies hoe je dat zegt
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:05:07 #36
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_54049541
Ik weet wat je bedoelt. Geweldige plaat
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_54054170

"Don't you wish it was true" en "Creedence Song" (Doe!Doe! ) halen helemaal het ouderwetse CCR gevoel terug. Geweldig album.

Die man kan bij mij zowiezo niet meer stuk na Bospop. Tering wat een show! We hebben met 4 man onze kelen schor geschreeuwd op alle nummers, en er bleven maar mensen komen met de opmerking "Zijn jullie hier niet een beetje te jong voor?

Als John weer naar Nederland komt ben ik de eerste die kaartjes heeft!
pi_54054200
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:

"Don't you wish it was true" en "Creedence Song" (Doe!Doe! ) halen helemaal het ouderwetse CCR gevoel terug. Geweldig album.

Die man kan bij mij zowiezo niet meer stuk na Bospop. Tering wat een show! We hebben met 4 man onze kelen schor geschreeuwd op alle nummers, en er bleven maar mensen komen met de opmerking "Zijn jullie hier niet een beetje te jong voor?

Als John weer naar Nederland komt ben ik de eerste die kaartjes heeft!

ik ken het
wij zijn er met 3 man heen geweest en 2 vaders,en de vaders waren verbaasd dat wij alles mee konden zingen
pi_54054380
Wij haalden met een gemiddelde leeftijd van 25 het bospop-gemiddelde danig naar beneden.

Ook tof: Net na Gary Moore stond er op een gegeven moment een vent op het podium die de gitaren aan het stemmen was. Die begon ineens een stukkie te spelen, het begin van dit nummer. En wij direct "Doe!Doe!Doe! Lookin out my back door!"

Net als bij "The Midnight Special" " Wééééééééééééééll!!!!!!!!" nog een keer. " Wééééééééééééééll!!!!!!!!" nog één keertje dan " Wééééééééééééééll you wake up in the morning!

pi_54054409
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:31 schreef fratsman het volgende:
Wij haalden met een gemiddelde leeftijd van 25 het bospop-gemiddelde danig naar beneden.

Ook tof: Net na Gary Moore stond er op een gegeven moment een vent op het podium die de gitaren aan het stemmen was. Die begon ineens een stukkie te spelen, het begin van dit nummer. En wij direct "Doe!Doe!Doe! Lookin out my back door!"

Net als bij "The Midnight Special" [i]" Wééééééééééééééll!!!!!!!!"/i] nog een keer. [i]" Wééééééééééééééll!!!!!!!!"/i] nog één keertje dan [i]" Wééééééééééééééll you wake up in the morning!

gary moore was trouwens ook erg goed,heb gelijk een dvd van henm gekocht
pi_54054509
Had ik ook niet verwacht. Vlak voor Gary Moore zijn wij van het veld richting podium gelopen, en we stonden gewoon op 2 rijen na vooraan. En daar zijn we niet meer weg gegaan, ook niet tijdens die regen. Maar die man gaf ook een puike show weg inderdaad.
pi_54060775
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:41 schreef fratsman het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Vlak voor Gary Moore zijn wij van het veld richting podium gelopen, en we stonden gewoon op 2 rijen na vooraan. En daar zijn we niet meer weg gegaan, ook niet tijdens die regen. Maar die man gaf ook een puike show weg inderdaad.
dan hebben wij vlak bij jullie gestaan,wij stonden ook helemaal vooraan

die regen was trouwens wel vervelend,ik was net bier halen toen het begon te regenen,en toen ik terug wilde lopen had ineens iedereen zo'n poncho aan waardoor ik niet meer wist waar ik naar toe moest lopen
uiteindelijk maar gebeld waar we stonden
pi_54147869
CD: John Fogerty : Revival

Review op de FP.
pi_54154349
Sjon Fokkertie
In them oooooold, cotton fields back hoooome

dan heb ik het over zijn CCR werk

[ Bericht 20% gewijzigd door VlaDje op 25-10-2007 10:28:51 ]
pi_57503682
20 juni in Ahoy Rotterdam! A.s zaterdag om 10.00 begint de verkoop!

En ja, Ik ga weer!
pi_57503755
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef fratsman het volgende:
20 juni in Ahoy Rotterdam! A.s zaterdag om 10.00 begint de verkoop!

En ja, Ik ga weer!
Veel plezier. Als hij in een betere zaal had gestaan had ik direkt kaartjes gekocht, nu gaan we het nog even aankijken (met het risico dat het uitverkoopt).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:22:56 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_57503845
Ik ga kaartjes halen voor mijn vader, die gaat nooit naar concerten dus die merkt toch niet dat het geluid daar waardeloos is.
For great justice!
pi_57503861
geweldig
daar MOET ik ook bijzijn
pi_57503873
Is Ahoy zo'n galmkast dan? Heb daar nog nooit een concert meegemaakt.
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:29:28 #50
141482 Q.
JurassiQ
pi_57503986
Als je beneden staat, eerste 10 a 15 rijen is het goed te doen, daarna is het dramatisch. Heb ik gehoord, ik sta altijd eerste rij. .
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')