Vond ik niks aan eigenlijk. CCR is dan wel weer bijzonder fijne muziek, heb oa een leuke dubbelplaat van ze.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:24 schreef merry77 het volgende:
John ontdekt in 1997 bij het uitkomen van Blue moon swamp.
Hij riep 'see you next year' aan het einde, dus ja... je zou zeggen volgend jaar, maar dat weet je natuurlijk maar nooit.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
"Don't you wish it was true" en "Creedence Song" (Doe!Doe! ) halen helemaal het ouderwetse CCR gevoel terug. Geweldig album.
Die man kan bij mij zowiezo niet meer stuk na Bospop. Tering wat een show!We hebben met 4 man onze kelen schor geschreeuwd op alle nummers, en er bleven maar mensen komen met de opmerking "Zijn jullie hier niet een beetje te jong voor?
Als John weer naar Nederland komt ben ik de eerste die kaartjes heeft!
gary moore was trouwens ook erg goed,heb gelijk een dvd van henm gekochtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:31 schreef fratsman het volgende:
Wij haalden met een gemiddelde leeftijd van 25 het bospop-gemiddelde danig naar beneden.![]()
Ook tof: Net na Gary Moore stond er op een gegeven moment een vent op het podium die de gitaren aan het stemmen was. Die begon ineens een stukkie te spelen, het begin van dit nummer. En wij direct "Doe!Doe!Doe! Lookin out my back door!"![]()
Net als bij "The Midnight Special" [i]" Wééééééééééééééll!!!!!!!!"/i] nog een keer. [i]" Wééééééééééééééll!!!!!!!!"/i] nog één keertje dan [i]" Wééééééééééééééll you wake up in the morning!![]()
![]()
dan hebben wij vlak bij jullie gestaan,wij stonden ook helemaal vooraanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:41 schreef fratsman het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Vlak voor Gary Moore zijn wij van het veld richting podium gelopen, en we stonden gewoon op 2 rijen na vooraan.En daar zijn we niet meer weg gegaan, ook niet tijdens die regen. Maar die man gaf ook een puike show weg inderdaad.
![]()
Veel plezier. Als hij in een betere zaal had gestaan had ik direkt kaartjes gekocht, nu gaan we het nog even aankijken (met het risico dat het uitverkoopt).quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef fratsman het volgende:
20 juni in Ahoy Rotterdam!A.s zaterdag om 10.00 begint de verkoop!
En ja, Ik ga weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |