en ik vind dat ik hier mijn mening mag geven en je niet zo moet zeikenquote:Bastard - zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:36
Ik vind je maar een grote huillie eerlijk gezegd.
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik vind dat ik hier mijn mening mag geven en je niet zo moet zeiken
altijd te zeiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.
tvp..
Heb mn eerste fist fight behaald
Best ironisch dit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.
tvp..
Heb mn eerste fist fight behaald
ik ben nog niet doodgegaan..maar kheb wel mission failed dingen gehad..omdat ik te druk ben met boastenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:53 schreef Fliepke het volgende:
Ga even leuk naar het slowchat topic om daar gezellig met elkaar in een hoekje te zeiken.
het zijn ook altijd dezelfde *zucht*
Ik hoor van sommige mensen dat ze het spel moeilijk vinden, maar ik ben nog nooit doodgegaan.
ligt dat aan mij?
opzich is het echt geen moeilijk spel... ik ben alleen een paar keer doodgegaan bij de eindbaas....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:39 schreef Rahl het volgende:
ik vind t ook vrij pittig
nee demon ik ben geen n00b
start ----> worldsavequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt het saven in dit spel?
Als ik een Save doe onthoud hij wel alle items die ik tot nu toe heb verdient maar niet waar ik ergens in het spel zit! Ik start nu weer elke keer aan het begin van de Hero Guild.![]()
![]()
je hebt hero save en world save. world save kan je doen als je NIET in een quest zit en hij onthoud dan ook je plaats. als je in een quest zit slaat hij alleen de gegevens van je hero op en start je weer bij de guild.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt het saven in dit spel?
Als ik een Save doe onthoud hij wel alle items die ik tot nu toe heb verdient maar niet waar ik ergens in het spel zit! Ik start nu weer elke keer aan het begin van de Hero Guild.![]()
![]()
nu ik jack heb verslagen wil iedereen opeens met me trouwenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:04 schreef pkwarts het volgende:
ik heb nu al de hele ochtend alleen lopen vissen, handelen en ben getrouwd met me kapster
ik vind dit spel
probeer een hoger guile level te halen, dan kan je jattenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, na vrij gelaten te zijn in de vrije wereld heb ik dus meteen een heel dorp leeggejat en kapot geslagen waarna ik een dikke boete krijg waardoor ik geen nieuwe uitrusting kan halen en dus niet de volgende quest kan spelen. Uit frustratie het gevecht aangegaan met een guard, doodgeslagen en ik kan weer opnieuw beginnen
Opscheppen over je quest. Als je opschept dat je het bijv. alleen met je vuisten doet of naakt en dan red je dan word je nog meer gerespecteerd, maar als je opschept en faalt lacht iedereen je uit. Is wel leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:34 schreef Bastard het volgende:
Wat is boasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga nu Brownstone binnen.heheheh je bedoelt bowerstone neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef PBateman1978 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef PBateman1978 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je loopt te zeiken...je lijkt wel een nintendo fanboy als ik iets over mario zeg...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Demon heeft mij gebanned omdat ik hem een huilie noemde
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch vaag dat ik dan gewoon online in je lijst sta of niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:57 schreef Mister_T het volgende:
En jij blocked me daaromNogal kinderachtig........
Nu weer wel jah, wat lief van je!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
toch vaag dat ik dan gewoon online in je lijst sta of niet?
Kom maar, dan kan je een grote fireball voor je hoofd verwachtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:59 schreef Rodie83 het volgende:
Zijn we weer klaar stelletje kinderen? Of moet pappa rodie83 weer corrigerende tikken gaan uitdelen?
Oh dat vond jij ook alquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Demon heeft mij gebanned omdat ik hem een huilie noemde
Zit hem meer te fokken, maar hij hapt nogal.........quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat vond jij ook al
Hij heeft vast een grote pik danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zit hem meer te fokken, maar hij hapt nogal.........
Nee ik, hij haptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft vast een grote pik dan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga nu Brownstone binnen.BrownstoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel![]()
![]()
Ik kwam vanacht aan bij dat dorp, ik sloeg een vent en moest daarna rennen voor mn leven.Mocht meteen niet meer binnen komen.
The truth was in here.
Tel dr maar niet op, dan was deze denk ik al aangekondigd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef Fegisje het volgende:
Zal er een Fable Pack uitkomen denken jullie?
Ik heb nu een ps2 en om speciaal voor Fable een Xbox te kopen... dan ben ik ¤ 208,95 lichter... en ik heb al zo weinig vrije tijd....
Er is een BurnOut pack.. dus misschien komt er een Fable pack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben net weer begonnen en weet niet meer waar het is....Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef DinoPK het volgende:
Waarom is iemand trouwens een huilie als diegene zegt dat fable tegenvalt? Persoonlijk is het voor mij 1 van mijn favoriete spellen, alleen ik kan mij wel voorstellen dat dit niet voor iedereen iets is (en zeker voor de mensen die uitgaan van de oude belofte van het spel kan het eindresultaat toch behoorlijk tegenvallen).
Het zou wel handig zijn als je het een beetje meer onderbouwt Gdemon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar ik die bandit camp kan vinden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben net weer begonnen en weet niet meer waar het is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
de onderbouwing :quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef DinoPK het volgende:
Waarom is iemand trouwens een huilie als diegene zegt dat fable tegenvalt? Persoonlijk is het voor mij 1 van mijn favoriete spellen, alleen ik kan mij wel voorstellen dat dit niet voor iedereen iets is (en zeker voor de mensen die uitgaan van de oude belofte van het spel kan het eindresultaat toch behoorlijk tegenvallen).
Het zou wel handig zijn als je het een beetje meer onderbouwt Gdemon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de onderbouwing :
Op dit punt ben ik het met je eens, grens tussen good en evil op het gebied van creatures killen is nogal vaag. Voor de rest is de grens overduidelijkquote:1.De grens tussen good en evil is super brak...als ik een normale vijand dood krijg ik good points...terwijl ik die niet wil hebben...voor ieder pad dat ik heb gelopen moet ik 2 ontschuldigen doden om neutraal te blijven
Daar was ik na 10 min al aan gewendquote:2.De camera werkt niet altijd zoals het moet
Geen last van, je kan je eigen mannetjes die je bijvoorbeeld moet begleiden door het bos toch niet killen. Maar dat komt misschien omdat ik (bijna) nooit de l trigger gebruik in gevechtenquote:3.Het targetten is slecht uitgewerkt...als ik de knop lichtjes loslaat doet ie het vaak niet en sta ik te kutten om de juiste npc te pakken..vaak pak je ook net degene die je moet beschermen voor je quest...kheb al 2 keer mission failed gehad om die reden
quote:4.de laadtijden zijn te lang voor hele kleine dingen
Ik speel als good dus ik hoef me nooit te verstoppen. kan hier dus niet over oordelen, en als ik iets doe wat niet mag betaal ik gewoonquote:5.als je in eenmaal iets slechts heb gedaan en de gaurds willen je pakken dan kan je je niet verstoppen in een huis ofzo om van ze afte komen...meerdere malen geprobeert maar het werkt niet.
Nog geen 1 x gehad, ook niet als heel mijn beeld vol liep met creaturesquote:6.Een aantal grote framedrops al gehad
Oefening baard kunstquote:7.Het slaan en het blocken zitten op verkeerde plekken,als je aan het knokken bent moet je L+X+Y allemaal tegelijk kunnen bereiken...goed getimed blocken zit er niet in.
Nog niet geprobeerd, speel nooit met de bowquote:8.Tis mischien mierenneukerij...maar headshots maken met je Bow heeft geen nut...gaat altijd nog netzoveel van de vijand af dan als een willekeurige pijl.
Volgens mij kan dat gewoon hoorquote:9.Je kan een gezin stichten...zolang je maar niet evil bent want dan kan je niet meer sjansen.
Pas 1 keer hoeven sneaken en moet zeggen dat ik ze eigenlijk maar meteen afgemaakt hebt omdat ik het sneaken nogal moeilijk vondtquote:10.Je hebt nix aan sneaky spelen aangezien je toch niet iemand van achteren kan besluipen of wat dan ook...je kan aleen maar doen wat je moet doen en dan rennen...scheelt je een hoop tijd
Maar goed... snik.. wij hebben strax GTA: San Andreasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tel dr maar niet op, dan was deze denk ik al aangekondigd.
Die heb ik straks ook hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Maar goed... snik.. wij hebben strax GTA: San Andreas
![]()
Is Fable nou echt een spel wat de aanschaf van het spel en de console (alleen voor dat spel) waard maakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:48 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die heb ik straks ook hoor![]()
Das de enige reden waarom ik een PS2 heb, voor de GTA reeks![]()
naar mijn mening niet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:49 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Is Fable nou echt een spel wat de aanschaf van het spel en de console (alleen voor dat spel) waard maakt?
nope, het is een leuk spel, maar het is vrij kort, en ik zou er geen xbox voor aanschaffen.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:49 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Is Fable nou echt een spel wat de aanschaf van het spel en de console (alleen voor dat spel) waard maakt?
Ik vind van wel.. maar ik vind Amerika ook sucken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:49 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Hmmz een spel van amerikaanse makerij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind van wel.. maar ik vind Amerika ook sucken.
Het is zijn ondertitel...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gezellig hier.
Wat vind je dan van levensduur, hoeveel spellen speel jij langer dan 20 uur?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga hem misschien ook wel kopen, ondanks dat ik nooit weg ben geweest van dit soort spellen. Alleen klopt het dat de levensduur een groot nadeel is (oa volgens de review).
Nou dat vind ik erg redelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:53 schreef JeroenV het volgende:
Nou, ik zei al dat ik bijna nooit dit soort spellen speel. Maar als je 1 uur per dag speelt ben je na 20 dagen klaar.
Als je de vis voelt trekken moet je niks doen (controller trilt dan). Als de vis stil is trek je hem naar je toen door op A te duwen. Door afwisselend niks te doen en op A te duwen haal je hem langzaam binnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:16 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe moet je nou vissen? Elke keer als ik het probeer en beet heb raak ik mijn vangst kwijt![]()
je moet de hele tijd op a drukken, maar als dat balke rood word moet je loslaten, en zo de hele tijd door totdat je vis binnen is...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:16 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe moet je nou vissen? Elke keer als ik het probeer en beet heb raak ik mijn vangst kwijt![]()
Thanks, Rex Huntquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je de vis voelt trekken moet je niks doen (controller trilt dan). Als de vis stil is trek je hem naar je toen door op A te duwen. Door afwisselend niks te doen en op A te duwen haal je hem langzaam binnen.![]()
Of kijk je nooit naar Rex Hunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Mister_T het volgende:ik heb daar nooit naar gezocht, maar ik denk ergens in bowerstone southSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan hem nergens vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb daar nooit naar gezocht, maar ik denk ergens in bowerstone south![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Kan hem nergens vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, ik ben al met dr getrouwd
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]Thx, zomenteen eens ff zoeken. Ik wil der ook neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, ik ben al met dr getrouwd![]()
Xbox Live: Anormius
Je zit als je bij de arena bent ongeveer op 70% van de hoofd verhaallijn zegt men. En die rose is voor een questquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Zie hierboven ook iets met een blackrose, heb je die persé nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:30 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt nog ff voor het spel echt start hequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Zit zoooooooooo te genieten.... heb net de training afgerond en wat quests gedaan en vind het nu al fantastisch..... en ik heb nog niet eens mogen genieten van al de extra's zoals huizen kopen of trouwenGeweldig !!
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:30 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het goed is heb je een kaartje waar "clean shave" oid op staat, en nee, je kan hem niet killen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:44 schreef Aliendrone het volgende:
Aaaarg hoe krijg ik die bakkebaarden van mn karakter af? Kben gister namelijk flink genaaid door die oude gozer bij de haven in dat eerste stadje (had een xcus dat zijn dochter mij dan leuk zou vinden).
Kmoest een kapsel nemen van een kaartje wat hij me gaf (gedaan, maar nu alweer een ander kapsel gelukkig), bakkebaarden van een kaartje (die ik er tot op heden nog steeds niet van af heb kunnen krijgen) en een snor kaartje (ja hallo, een snor die omhoog staat... daar begin ik dus niet aan).
Maar hoe krijg ik die bakkebaarden eraf? De kapper kan dat op 1 of andere manier niet ofzo...
En vraagje 2: Kan ik die oude knakker van die kaartjes ook killen, want nu word het persoonlijk >:(
als je alles helemaal vol hebt kan je hem er pas uittrekken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:56 schreef GlobalUnderground het volgende:
Hoe krijg je dat zwaard uit die steen? Heeft dat met je strength te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:28 schreef gijsje79 het volgende:Bedoel je het vinden van die vent? Dat is toch niet zo ingewikkeld? Of komt ie later weer terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet me at the bar, than we drink breakfest together
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:28 schreef gijsje79 het volgende:ik kan me die quest niet precies meer herinneren, maar je hoeft niet alle beesten te doden, je moet gewoon langs ze heen rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
Bedoel je het vinden van die vent? Dat is toch niet zo ingewikkeld? Of komt ie later weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kan me die quest niet precies meer herinneren, maar je hoeft niet alle beesten te doden, je moet gewoon langs ze heen rennen.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:28 schreef gijsje79 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:36 schreef Rodie83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:37 schreef capibar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:06 schreef Gamedemon het volgende:
iemand fable kopen voor 50 euro? tyfus spel
PROESTquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:06 schreef Gamedemon het volgende:
iemand fable kopen voor 50 euro? tyfus spel
LOL you're fucking a murdererquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb Lady Grey geneukt
Ik heb dr afgewezen, was ze niet zo blij meequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb Lady Grey geneukt
je moet sluipen, dat doe je door de linker trigger (of hoe dat ding ook heet) ingedrukt te houden, en die bandit clothes vind je onderweg naar het bandit camp in allemaal kisten die je moet openen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef Aliendrone het volgende:
hoe kom ik eigenlijk die bandit camp in dan? ik sta verstopt (maakt niet uit waar) en ik word gewoon gezien :s kzag toevallig ook bij een handelaar een keer dat ie ook bandit clothes had... moet ik die dragen om onopgemerkt naar binnen te komen? En waar zitten die tattoo gasten allemaal dan? kben er ooit 1 tegengekomen en heb een vage tattoo laten zetten toen, maar nu heb ik dus een veel vettere tattoo gevonden voor op mn borst en mn schouders, maar ik kan die gasten niet meer vinden :S
je kan een andere titel kopen, ik weet niet precies waar ze allemaal zitten, maar bij de ingang van de arena in witchwood staat een kraampje waar je een andere titel kan kopenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:53 schreef Aliendrone het volgende:
En waar kan ik mn naam veranderen? kword een beetje gek van "Chicken Chaser" :s of veranderd dat naderhand hoe verder je komt?
op the guild kan het niet nee, ik weet het niet zeker, maar misschien kan het ook in bandit camp...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:59 schreef Aliendrone het volgende:
hmmz daar ben ik dus nog niet volgens mij... ik had ergens opgevangen dat ik op de hero guild ook een andere naam kon kopen maar kheb t tot op heden nog niet kunnen vinden waar... maar ja, kzie het allemaal wel...
Whoopie ik heb mn eerste flinke battle scares in mn gezicht zitten
Dat is als je naar buiten gaat bij de guild en dan meteen links, staat zon kraampje. Daar kan je een ander titel kopen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:59 schreef Aliendrone het volgende:
hmmz daar ben ik dus nog niet volgens mij... ik had ergens opgevangen dat ik op de hero guild ook een andere naam kon kopen maar kheb t tot op heden nog niet kunnen vinden waar... maar ja, kzie het allemaal wel...
Whoopie ik heb mn eerste flinke battle scares in mn gezicht zitten
ohja, dat is bij lookout point....quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:04 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat is als je naar buiten gaat bij de guild en dan meteen links, staat zon kraampje. Daar kan je een ander titel kopen.
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:21 schreef Bastard het volgende:
Hoe neuk je eigenlijk
klikquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:22 schreef Gamedemon het volgende:
hoe kom ik in jansnaam aan zilvere sleutels? kheb er pas 3 na 5 uur spelen
ik krijg steeds gewoon van die duurdere wapens van drquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:35 schreef GlobalUnderground het volgende:
Echtgenotes geven soms ook kado's. Heb net een paar plate gloves gekregen, alleen neuken wil ze nog niet.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af ja.
En voor de grapjassen onder ons; nee niet irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
Heb het idee alsof jij door het spel heen rent. Lekker rustig genieten van de omgeving is veel beter. Zo had je op die manier ook de hengel al gevondenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
nope iedereen is bang voor me en ze rennen allemaal weg...dat is dus een probleem als evil zijnde..je kan niet neuken...en flirten werkt ook niet...anyway waar is die hengel en die schep?
bedoel je op lynchfield gravejard?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:32 schreef Gamedemon het volgende:
nope iedereen is bang voor me en ze rennen allemaal weg...dat is dus een probleem als evil zijnde..je kan niet neuken...en flirten werkt ook niet...anyway waar is die hengel en die schep?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het idee alsof jij door het spel heen rent. Lekker rustig genieten van de omgeving is veel beter. Zo had je op die manier ook de hengel al gevondenEen oude man in het eerste bos heeft die !
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef kulandra het volgende:
Hoe moet je die boeken eigenlijk lezen by the way?
Daar moet je wel heel veel moeite voor doen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb Lady Grey geneukt
een black rose... duhquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:12 schreef Rahl het volgende:
Wat moet je dr geven als gift?
hoe kom ik daaraan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:16 schreef capibar het volgende:
[..]
een black rose... duh
ik denk dat je die ergens in bowerstone south kan kopen... ik ben er zelf nooit achtraan gegaan...quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kom ik daaraan?
als je die stad weer na en tijdje binnenloopt staat er onderaan je scherm: "colectable rent [zoveel gold]"quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:19 schreef Gamedemon het volgende:
btw ik verhuur een huis...krijg ik dat geld automagisch gestort?
Zet hem alsjeblieft uit dat spel bij jouquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
lekker joh...had ik hoorns...stap ik de arena in...ben ik ze kwijt wegens "alle goede daden"slecht hoor
dat is geen mierneukerij...dat is evil willen zijn maar verplicht worden tot goed zijn...je kan evil zijn zolang je geen vijanden tegen komt...quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet hem alsjeblieft uit dat spel bij jou![]()
Mierenneuker.
Wat bedoel je te zeggen, dat dat niet realistisch is?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
lekker joh...had ik hoorns...stap ik de arena in...ben ik ze kwijt wegens "alle goede daden"slecht hoor
Baldur's Gate voor de pc is nog veel erger, ook een optie om evil te spelen, maar dat kan gewoon niet door het spel. Maar hierdoor is het spel niet meteen slecht.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is geen mierneukerij...dat is evil willen zijn maar verplicht worden tot goed zijn...je kan evil zijn zolang je geen vijanden tegen komt...
maar wel super irritant...als ik dit had geweten had ik wel good gebleven...mischien is het dan wel een leuk spelquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Baldur's Gate voor de pc is nog veel erger, ook een optie om evil te spelen, maar dat kan gewoon niet door het spel. Maar hierdoor is het spel niet meteen slecht.
Het is op zich ook wel logisch, als je allemaal monsters afmaakt denken de mensen: wat goed van hem, dat vind ik wel aardig. Of iets in die geest...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar wel super irritant...als ik dit had geweten had ik wel good gebleven...mischien is het dan wel een leuk spel
Een winkel in Bowerstone North verkoopt die.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kom ik daaraan?
tis niet dat het langer duurt...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel logisch, als je allemaal monsters afmaakt denken de mensen: wat goed van hem, dat vind ik wel aardig. Of iets in die geest...
En wat is er nou zo verschrikkelijk aan dat het wat langer duurt voor je hoorntjes krijgt
Moord een dorp uit, daar word je wel evil van.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis niet dat het langer duurt...
het gaat erom dat je voor iedere 3 monsters die je dood 1 evil iets moet doen om het neutraal te houden
ik had dat ook, maar je moet gewoon niet persé good of evil willen zijn, ik speelde gewoon het spel en zag wel waar ik uitkom... soms was ik weer good, soms weer evil, en toen ik hem uit had gespeeld extreem evil (diegene die hem al uit hebben gespeelt snappen wel waarom)quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar wel super irritant...als ik dit had geweten had ik wel good gebleven...mischien is het dan wel een leuk spel
jup aleen met je vuisten tegen 5 gaurds knokken die je het veld uit gooien is leuk...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:24 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
Moord een dorp uit, daar word je wel evil van.
En dan te bedenken dat de development zo'n 5 jaar duurde.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:11 schreef Rodie83 het volgende:
Uitgespeeld. Met alle respect, wat een retesimpel spel. Toch wat mij betreft een domper op de Fable-vreugde.
hmmm... 5 jaar is wel een beetje lang voor zo'n kort spel...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de development zo'n 5 jaar duurde.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:28 schreef Rodie83 het volgende:bij the temple of avo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF? Wat moet je daarvoor hebben om het eruit te kunnen halen??quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
[..]
bij the temple of avo.
alles helemaal vol...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
WTF? Wat moet je daarvoor hebben om het eruit te kunnen halen??
dat ding is wannahave #1 bij mijquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:51 schreef Rodie83 het volgende:
Goeiedag das niet te zuinig
Mm maar goed ik moet dat ding nog ff hebben dus dat wordt nog even doorknokken
het zwaard wat je krijgt als je hem uitspeeld is veel leuke, die heeft de beste augmentationsquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat ding is wannahave #1 bij mij
ik had die hoorntjes nog niet zolang...en toen begon ik met die arena...en kreeg ik zoveel good points dat ze weg waren...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:21 schreef Rahl het volgende:
Ik heb totaal geen moeite om horentjes te houden hoor
snap eigenlijk niet waar je t over hebt demon
achja... evil zijn is toch niet zo moeilijk....quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had die hoorntjes nog niet zolang...en toen begon ik met die arena...en kreeg ik zoveel good points dat ze weg waren...
vind ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef capibar het volgende:
[..]
achja... evil zijn is toch niet zo moeilijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Groentje
ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:23 schreef SailingAce het volgende:
Ik wil weer gamen
vroeg ik me dus ook af...of ben je ontsterfelijk op het einde ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb uitgespeelt en leef nog ben 44 jaar.
Moet ik nou de tijd omkrijgen totdat ik dood ga ?
suc6quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga weer gamen![]()
ja, dat zou idd wel leuk geweest zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
suc6
wat trouwens wel leuk had geweest ...je hebt live aware...maar het had wel cool geweest als je een soort van view character/stats optie had...das juist de kracht achter fable je eigen character maken zoals je wilt...
Een paar extra quests zou leuker zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, dat zou idd wel leuk geweest zijn
statistics op live zetten
Er zijn der genoegquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:54 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
Een paar extra quests zou leuker zijn.
![]()
ik gebruik toch bijna geen magic, eer dat ik het goede knop heb gevonden ben ik al molquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:06 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben nu aant sparen voor physics level 7, moet je 83.000 experience hebben. Ik zit op 75.000Voor de rest zit alles rond level 5, behalve will powers. Alleen heal, thunder, en fireball zijn daar hoog. De rest gebruik ik toch niet.
thunder doet helemaal niks... ik zou fireball daar verder van hebben upgegread...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:06 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben nu aant sparen voor physics level 7, moet je 83.000 experience hebben. Ik zit op 75.000Voor de rest zit alles rond level 5, behalve will powers. Alleen heal, thunder, en fireball zijn daar hoog. De rest gebruik ik toch niet.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:32 schreef Mister_T het volgende:
Voor mensen die hem hebben uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:34 schreef capibar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]gewoon hack and slashen met je zwaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:43 schreef Mister_T het volgende:je had toch zelf wel kunnen bedenken dat je er met je zwaard op in moet hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
evil zijn volgens mij...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Weten jullie een manier hoe de tijd sneller voorbij gaat en dat je sneller oud wordt ?
jawel, lukte alleen niet echtquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
je had toch zelf wel kunnen bedenken dat je er met je zwaard op in moet hakken![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:26 schreef Mister_T het volgende:lol, je moet de credits uit laten rollen (duurt misschien wel een half uur! ) anders kan je niet verder spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel magic gebruiken, daar word je ouder van.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Weten jullie een manier hoe de tijd sneller voorbij gaat en dat je sneller oud wordt ?
Nee, is ook onmogelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:00 schreef Gamedemon het volgende:
als je neukt in fable krijg je dan ook automagisch een kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet me at the bar, than we drink breakfest together
Misschien dat ik dat ook maar es ga doen. Wel lachequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem uitgepeeld als good, en nu ga ik helemaal doorslaanDoe alles wat niet mag
Dan heb je het spel uitgespeeld en moet je weer opnieuw beginnen, toch? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
nu ik jack heb verslagen wil iedereen opeens met me trouwen![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:je moet de credits uit laten rollen, dan kan je verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik de eerste keer ook niet, kon ik de eindbaas weer opnieuw doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
je moet de credits uit laten rollen, dan kan je verder.
Beide, jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dat deed ik de eerste keer ook niet, kon ik de eindbaas weer opnieuw doen
Is fok! bij jullie ook zo traag en komen jullie ook msn niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
makkelijke manier van geld verdienen uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???
BTW mijn mannetje is nu 46 jaar ben nu wat rond aant lopen om de tijd om te krijgen.
Ik hoop dat hij snel het loodje legt![]()
Ik heb al teveel geld in Fable. Waardoor krijg je echt veel evil point, 100+ bijvoorbeeld?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
makkelijke manier van geld verdienen uitgevonden
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???
BTW mijn mannetje is nu 46 jaar ben nu wat rond aant lopen om de tijd om te krijgen.
Ik hoop dat hij snel het loodje legtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet me at the bar, than we drink breakfest together
Sla je vrouw in elkaar "geloof ik:quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:21 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
Ik heb al teveel geld in Fable. Waardoor krijg je echt veel evil point, 100+ bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:24 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]ok dankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is trouwens al 3 keer gezegt hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok danke
je krijgt +600 evil points als je gaat trouwen en vervolgens je vrouw blijft slaan tot ze van je wilt scheidenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:21 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
Ik heb al teveel geld in Fable. Waardoor krijg je echt veel evil point, 100+ bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is trouwens al 3 keer gezegt hoor![]()
lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:32 schreef kepler het volgende:
ik hoorde iets over een unblockable moveWat is dat? Je kon het vinden in de tutorial, maar daar ben ik niks tegen gekomen
en Als je zoiets niet wist dan heb je het hele spel wel slecht opgeletquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol
als je een paar keer achter elkaar de tegenstander raakt gaat er een dingetje knipperen rechtsonderin en dan kan je op B drukken voor zo'n move
ow dat verhaal. Ik dacht dat je een move had waarbij je terwijl je blokt de tegenstander een mep kan verkopen. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol
als je een paar keer achter elkaar de tegenstander raakt gaat er een dingetje knipperen rechtsonderin en dan kan je op B drukken voor zo'n move
ja ik snap je. had ook gekund iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ow dat verhaal. Ik dacht dat je een move had waarbij je terwijl je blokt de tegenstander een mep kan verkopen. Als je snapt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:27 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb een nieuw wapendie moet ik hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar kan ik die opgraven? (zet het maar tussen spoilertags, anders gaan er weer mensen rellen)
was wel cool geweest. Trouwens mooi om te zien hoe de Held blokt. Ook achter zijn rugquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja ik snap je. had ook gekund idd
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
die moet ik hebben!
waar kan ik die opgraven? (zet het maar tussen spoilertags, anders gaan er weer mensen rellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
je moet de credits ook uit laten rollen, dan kan je verder spelen![]()
![]()
![]()
wat is je probleem dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
doed dat heb ik gedaan...lees et ff beter
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef capibar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Van wat ik zo lees verschilt Fable dus heel erg met KotOR, wat ik ook niet zo gek vindt omdat het 2 hele andere subgenres binnen het rpg hokje zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik blijf nog steeds achter mijn verhaal staan dat ik dit spel erg veel lijken op Star Wars Kotor waar ik toen veel mensen over mij heen kreeg. Misschien nu weer als ik zeg dat Kotor net een klein beetje beter is.
Zo is het bijvoorbeeld jammer dat Fable vrij oppervlakkig bleef, niet qua verhaal maar qua mogelijkheden. Ja, je kan met dorpelingen trouwen en dat is dan ook gelijk het enige waar het in verschilt met Kotor. Bij Kotor kon je 100 outfits kopen en 300 verschillende wapens gebruiken. Helaas blijft het bij Fable steken tot 3 verschillende soorten zwaarden, een hamer, een bijl en 3 soorten boogen. Datzelfde geldt voor de kledij in Fable; het bestaat niet veel meer uit een standaard villager- en apprentice outfit. Later kan je dan nog een bandit-, een guard-, een chainmale- en als laatste een plate outfit kopen of klauwen.
Ook de manier waarop je je de vijanden bestrijd en dat je lichaamsbouw beïnvloed valt toch wat tegen. Het is allemaal indirect omdat je die general XP's ook kunt gebruiken voor je skill terwijl ik zelden pijl en boog gebruikte. Je kunt als magiër toch nog heel breed worden bijvoorbeeld. Jammer.
En wat al hier eerder is gezegd over de scheidslijn tussen kwaad en goed, dat is idd heel dun. Zo wordt je verplicht om goede daden te verrichten omdat je nu eenmaal die bandits, balverines, minions, hobbes en allerlei andere vijanden moet doden aangezien ze je gelijk beginnen te slaan zodra zij je zien, en jij door ze te verslaan daarvoor ongevraagd hero-punten voor krijgt. Je moet dus 2 keer beter je best doen om echt evil te worden.
Pluspunt is wel de sfeer en de muziek van Fable, ik heb dat zelden zo gezien.
Misschien lagen de verwachtingen wat te hoog maar desondanks is dit toch een topspel die helaas maar 15-20 uur intens te beleven valt.
Ik ben al aardig grijs hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
en zoiezo...ze zeiden van te voren dat als je veel je zwaard of bijl gebruikt dat je breed word...dit heb je echter zelf in de hand door je strenght te upgraden...als je veel magic gebruikt zou je grijs worden...khad aan het einde van het spel 400 keer magic gebruikt maar kwas absoluut niet grijs of ook maar lichtelijk grijs
Dat is geschraptquote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
en zoiezo...ze zeiden van te voren dat als je veel je zwaard of bijl gebruikt dat je breed word...dit heb je echter zelf in de hand door je strenght te upgraden...als je veel magic gebruikt zou je grijs worden...khad aan het einde van het spel 400 keer magic gebruikt maar kwas absoluut niet grijs of ook maar lichtelijk grijs
zekers waar. Maar ik vind dat ze het nog steeds goed uitgewerkt hebben. Met die expressions verschuiven de verschillende expressions. Als je met iemand flirt, komt er daarna automatisch een gift te staan. Zodat je zelf niet veel hoeft te wisselen met die expressions. Dat vind ik weer heel goed gedaan juistquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is toch wel een klein nadeel van Fable. Teveel functies voor te weinig buttons.
ik heb geen re of previews gelezen...dit is wat ik gehoord heb...en zo moeilijk is dat toch niet te progameren? bij 1000 damage met je zwaard of bijl level up vervolgens 2500 , 5000 ect ectquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is geschrapt
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
magic is voor mietjes, echte mannen gebruiken zwaarden/bijlenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers waar. Maar ik vind dat ze het nog steeds goed uitgewerkt hebben. Met die expressions verschuiven de verschillende expressions. Als je met iemand flirt, komt er daarna automatisch een gift te staan. Zodat je zelf niet veel hoeft te wisselen met die expressions. Dat vind ik weer heel goed gedaan juist
die magic gebruik ik ook bijna niet, dat is saai
Blijkbaar leverde een correcte implementatie hiervan toch bepaalde problemen op, maar je uiterlijk verandert gewoon als je je ergens in verbeterd. Dus als je veel punten in magie steekt zal het wel gebeuren. En daarnaast krijg je als slecht karakter donker haar, en als goed witquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb geen re of previews gelezen...dit is wat ik gehoord heb...en zo moeilijk is dat toch niet te progameren? bij 1000 damage met je zwaard of bijl level up vervolgens 2500 , 5000 ect ect
Ik heb nooit hoeven resurrectenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:27 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb moeite om door de bandieten quest heen te komen. Ik heb intussen wel ontdekt dat je met spells het een stuk makkelijker word, maar is het verstandig om eerst wat andere quests te doen (Hobbs slachten op Orchard Farm enz) meer exp. te krijgen? hoeveel Resuurection Phails nemen jullie daarmee naartoe?
ik al zo vaak. Ik ben zo goed in spellenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven resurrecten
*Hoest*Ninja gaiden*Hoest*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ik al zo vaak. Ik ben zo goed in spellen![]()
idd, maar toen ik het nog niet wist ging ik 2 keer doodquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
zodra je weet hoe die scorp moet issie een kutmiet
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
khad zen patroon vrij snel dooryupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor wapen gebruik jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |