abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:11:26 #101
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22600623
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
Kom op Sidekick, mag ik jou voortaan een nazi noemen???
Dat is een persoonlijke aanval.
pi_22600631
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee. "Sidekick" voldoet.
Untersturmbahnfuhrer. .
pi_22601142
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee. "Sidekick" voldoet.
Waarom mag De Waal dan als moordenaar worden aangesproken? En moet ik daar volgens jou "normaal op ingaan". Ik vind dat soort absurdistische vergelijkingen met knokploegen en molukkers nou niets om normaal op in te gaan vandaar dat ik het hier meld.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:40:18 #104
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22601269
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom mag De Waal dan als moordenaar worden aangesproken? En moet ik daar volgens jou "normaal op ingaan". Ik vind dat soort absurdistische vergelijkingen met knokploegen en molukkers nou niets om normaal op in te gaan vandaar dat ik het hier meld.
Een mede-user persoonlijk aanvallen is iets anders dan een politicus/vakbondsman/BN'er beledigen. Maar het negeren van de grootspraak van Monidique zou idd de beste oplossing zijn, als je het een reactie van niets vind.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:15:18 #105
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22603217
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een mede-user persoonlijk aanvallen is iets anders dan een politicus/vakbondsman/BN'er beledigen. Maar het negeren van de grootspraak van Monidique zou idd de beste oplossing zijn, als je het een reactie van niets vind.
Um, sorry, maar ik moet opnieuw van mijn geloof vallen en SCH gelijk geven

Ja, ik neem zo mijn pilletje weer in

De vergelijking slaat totaal nergens op en is uitermate grof en onbehoorlijk. Dan kun je wel gaan zitten van 'wijs maar posts aan...' en zo, maar daarmee geef je alleen aan dat je niet echt begrijpt, welke impact de Kapingen en de knokploegen hebben gehad en op welke manier. Als je dat goedkeurt is het hek van de dam. Dan kun je elke vergelijking wel gaan goedpraten.

Met je bovenstaande post heb je wel je hele modschap onderuit gehaald, want je kunt dus geen user meer modden, die Zalm uitmaakt voor Hitler, want och, een BN'er of politicus beledigen is wel iets anders dan een mede-user beledigen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_22603335
quote:

[..]

Als jij al gaat stijgeren door een vergelijking met knokploegen, hoe denk je dat andere mensen reageren als je de kritiek op moslims gaat vergelijken met de Jodenvervolgingen onder het nazisme? Waarom verwacht je dan eigenlijk wel dat mensen daar normaal op in gaan?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:23:16 #107
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22603401
Nee, Zalm uitmaken voor Hitler is niet iets wat ik zal toelaten. Ik zei ook niet dat je een BN'er voor alles en nogwat mag uitschelden/benoemen. Ik geef alleen aan dat er wel degelijk een verschil is tussen een mede-user en een BN'er om zodoende het argument van SCH te weerleggen.

En als je vindt dat de knokploegen en kapingen er foutief zijn begehaald, dan kan je dat tegen betreffende user zeggen in een discussie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:24:27 #108
66444 Lord_Vetinari
pi_22603420
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als jij al gaat stijgeren door een vergelijking met knokploegen, hoe denk je dat andere mensen reageren als je de kritiek op moslims gaat vergelijken met de Jodenvervolgingen onder het nazisme? Waarom verwacht je dan eigenlijk wel dat mensen daar normaal op in gaan?
Um, sorry, maar nu ga je ervan uit, dat dit forum om SCH draait. Omdat hij die vergelijking maakt, mag de andere vergelijking blijven staan? Lijkt me niet. Er zijn meer mensen hier en als ik zo de FB lees zijn er meer mensen die moeite hebben met Monidiques opmerkingen. Tellen die niet mee of zo?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:31:47 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_22603598
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:23 schreef Sidekick het volgende:
En als je vindt dat de knokploegen en kapingen er foutief zijn begehaald, dan kan je dat tegen betreffende user zeggen in een discussie.
Kun je je het vorige FB-topic nog herinneren? En de rode draad daarin? Kom op zeg. Op het moment dat iemand in dit forum de vakbond of een ander links instituut verdedigt, vliegen de ongemodde trolls je om je oren.
pi_22603731
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, sorry, maar nu ga je ervan uit, dat dit forum om SCH draait. Omdat hij die vergelijking maakt, mag de andere vergelijking blijven staan? Lijkt me niet.
het was meer een persoonlijke feedback naar SCH toe
quote:
Er zijn meer mensen hier en als ik zo de FB lees zijn er meer mensen die moeite hebben met Monidiques opmerkingen. Tellen die niet mee of zo?
Uiteraard. Maar het is niet zo dat elke vergelijking waar sommige users het niet mee eens zijn geëdit wordt.
pi_22604026
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Kun je je het vorige FB-topic nog herinneren? En de rode draad daarin? Kom op zeg. Op het moment dat iemand in dit forum de vakbond of een ander links instituut verdedigt, vliegen de ongemodde trolls je om je oren.
Als dat trolls zijn op de persoon gericht, en zeker als dat vaker gebeurt, dan is dat niet de bedoeling. Maar dat ben ik in de vorige feedback niet tegengekomen.

Overigens treden we ook op tegen trolls van rechts hoor:
[Feedback] Moderatie in POL

pi_22604505
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:20 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sorry, sizzler - ik reageer maar niet meer op jou. Jij bent zo verschrikkelijk bevooroordeeld en luistert blijkbaar alleen naar mensen van je eigen soort. Anders kom je toch niet op zo'n absurde vraag. Je modereert puur op je politieke voorkeur en ik kan niet anders zeggen dat ik je echt heel erg slecht vindt opereren in dit soort kwesties. Je zoekt het maar uit, ik reageer echt niet op dit soort kutvragen. Als er iemand op de persoon speelt ben jij het wel.

Zullen we afspreken dat je gewoon stopt met modereren omdat je de capaciteiten niet hebt of ga je excuus aanbieden?
pi_22604624
Doet eens lief voor elkaar stelletje etters .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22604664
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:05 schreef SCH het volgende:

[..]
Je vindt vergelijkingen met knokploegen absurd, maar vergelijkt allochtonen (en in het verleden asielzoekers) wel met Joden die vervolgt (gaan) worden? Dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat je niet normaal kan reageren op de vergelijking van M. terwijl je zelf veel ergere vergelijkingen uit de kast haalt?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:13:57 #115
92803 Bela
homo ludens
pi_22604754
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, sorry, maar ik moet opnieuw van mijn geloof vallen en SCH gelijk geven

Ja, ik neem zo mijn pilletje weer in

De vergelijking slaat totaal nergens op en is uitermate grof en onbehoorlijk. Dan kun je wel gaan zitten van 'wijs maar posts aan...' en zo, maar daarmee geef je alleen aan dat je niet echt begrijpt, welke impact de Kapingen en de knokploegen hebben gehad en op welke manier. Als je dat goedkeurt is het hek van de dam. Dan kun je elke vergelijking wel gaan goedpraten.

Met je bovenstaande post heb je wel je hele modschap onderuit gehaald, want je kunt dus geen user meer modden, die Zalm uitmaakt voor Hitler, want och, een BN'er of politicus beledigen is wel iets anders dan een mede-user beledigen.
Wat weet jij nu van modschap? Je lijkt wijlen wolf wel... Ik vind overigens dat je doorslaat...
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:14:45 #116
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22604776
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:05 schreef SCH het volgende:

[quote van Sizzler]

Sorry, sizzler - ik reageer maar niet meer op jou.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22604789
Ik heb in dat topic niks over moslims gelezen, het ging over de vakbonden.

Je haalt dingen door elkaar, misschien ben je wat vermoeid.

Ik hoop dat je je excuses aanbiedt want dit slaat echt helemaal nergens op.

Ik vind het misselijk hoe je doet en het stelt me heel erg teleur. Je bent gewoon niet te vertrouwen dus, blijkt nu. Wat heb ik me vergist.
pi_22604827
Lodewijk de Waal met een moordenaar vergelijken is veel minder erg dan een maatschappelijke tendens signaleren waarbij ik zeg dat moslims de nieuwe zondebok zijn. Sorry sizzler, je slaat de plank niet een beetje mis.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:19:15 #119
92803 Bela
homo ludens
pi_22604905
quote:

[..]

Het slaat ook nergens op om de Waal als moordenaar aan te spreken. Hooguit kan de man hardvochtig genoemd worden omdat hij burgers in gijzeling neemt om zjin zin te krijgend oor hen keuzemogelijkheden op voor hen betaalbare verplaatsing te onthouden.
- oma zonder rijbewijs kan morgen niet op ziekenbezoek bij haar stervende echtgenoot.
- gehandicapte rolstoeler Kees kan morgen niet van Maastricht naar Groningen bij zijn moedertje langs.
- Rotterdamse Ezra kan morgen die baan wel schudden als hij niet op tijd aan de andere kant van de stad op zijn sollicitatiegesprek verschijnt,...

Zo zijn er meer schrijnende gevallen op te noemen die Lodewijk de Waal moedwillig slachtoffert op kosten van de gemeenschap om het kabinet te chanteren tot navolging van zijn politieke ideeën.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_22604927
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:15 schreef SCH het volgende:

Oh, je hebt nooit vergelijkingen met jodenvervolgingen gemaakt in een discussie?
quote:
Ik stel gewoon een vraag. Ik kan niet begrijpen dat je een vergelijking met een knokploeg onverteerbaar vindt, dat je het als niet meer dan logisch vindt daar een melding in FB van te maken en dat je daar eigenlijk niet serieus op kan reageren, terwijl je zelf in andere discussies veel ergere vergelijkingen maakt. Dat is dan toch een normale vraag?
quote:
Ik vind het misselijk hoe je doet en het stelt me heel erg teleur. Je bent gewoon niet te vertrouwen dus, blijkt nu. Wat heb ik me vergist.
Wat heeft dat met vertrouwen te maken?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:20:56 #121
92803 Bela
homo ludens
pi_22604959
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:15 schreef SCH het volgende:

De slachtofferrol past ons allemaal...
pi_22604982
Overigens:
Iedereen die loopt te piepen dat stakingen alleen zouden mogen dienen in een conflict tussen werkgever en werknemer: De Staat is nog steeds voor 100% aandeelhouder van de NS. Het is dus een werkgevers-werknemersconflict...
pi_22604986
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:19 schreef sizzler het volgende:
naast het punt
Je kan blijkbaar niet objectief modereren rond de stakingen en demonstraties, dat is ook in de topics te merken. Neem anders even een tijdje vrijaf.
pi_22605015
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:19 schreef sizzler het volgende:
Wat heeft dat met vertrouwen te maken?
Je beweert altijd objectief te zijn, maar je valt door de mand. Echt jammer.
pi_22605112
Wel leuk dat de anarchie begonnen is, je mag alles zeggen.

Het beleid van de VVD doet me erg denken aan dat van de Tsjetsjeense terroristen in Beslan.
Ook zo leep en doordacht maar het is wel erg schadeiljk en maakt veel slachtoffers.

Goeie vergelijking he sizzler. Geleend van Monidique - ook echt heel erg goed te vergelijken met opmerkingen rond de situaties van de moslims. Dat zondebokdenken waar ik aan refereer en waar in parallelen vallen te trekken met het begin van de jodenvervolging is een verdedigbare theorie - niet door mij uitgevonden en bedacht maar vrij algemeen gebruikt. Vind jij het vergelijken van Lodewijk de Waal met een Molukse treinkaper ook een verdedigbare theorie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')