.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht en ik trek niet zomaar mijn kleren uit. Ben geen exhibisionist, ofzo.
Dan vind je het vast ook niet erg als ik jou voor Nazi uitmaak denk ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geen verkeerde vergelijking (tot op zekere hoogte), zoals ik al heb gezegd.
[..]
Pot, Ketelquote:Bezwaar maken? Hij heeft geen bezwaar gemaakt, hij had het over mijn dommigheid en wat al niet meer, dat is geen bezwaar maken, dat is het persoonlijk spelen.
[..]
Oh sorry, je bent geen jankerd, je bent een nazi. Die vergelijking mag ik toch wel maken he?quote:Dat persoonlijk worden, dat is toch niet besmettelijk, hč?
Heb je ook nog een argument - hoe elementair ook - om hem zo te noemen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan vind je het vast ook niet erg als ik jou voor Nazi uitmaak denk ik?
[..]
Pot, Ketel
[..]
Oh sorry, je bent geen jankerd, je bent een nazi. Die vergelijking mag ik toch wel maken he?
ja: sarcasme.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je ook nog een argument - hoe elementair ook - om hem zo te noemen?
Je noemt iemand uit sarcasme een Nazi?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
ja: sarcasme.
Niet doen, dat is het niet waard. Ik heb geen vetes hoor, ik wijs er gewoon even op dat M. een belachelijke en kwetsende vergelijking maakt die kant noch wal raakt en de discussie lam legt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gewoon kappen, stelletje forumverziekers. We/ik zijn/ben helemaal niet geinteresseerd in jullie persoonlijke vetes. En bovendien krijg ik er koppijn van.
Dat was een hoogst sarcastische post. Een teken dat ik je gedrag (en niet alleen het jouwe) behoorlijk zat ben. En als je boodschap niet begrijpt: ik ga helemaal niet meer met je in discussie, ik vraag alleen of jullie je persoonlijke vetes buiten het forum willen houden. Er zijn nog meer mensen die van dit forum gebruik willen maken. Ik vraag het jou, en ik vraag het SCH. Het is gewoon hoogst asociaal wat jullie flikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:48 schreef Monidique het volgende:
Mag ik even opmerken, ..-._---_-.-, dat het mij voorkomt alsof het door jou zojuist gebruikte spreekwoord ontzettend veel, naar mijn mening, op jouw hele post betrekking heeft? Waarbij ik nog moet opmerken dat dat wat jij antwoordt helemaal niet lijkt de kloppen met wat je beantwoordt.
Ach, anderen vergelijken de moslims van nu met de joden van toen en houden dat vol.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
Iemand die de stakingen gaat vergelijkingen met de Molukse kapingsacties - en dat nog blijft volhouden ook, ik weet niet wat zo'n iemand in de spiegel ziet eigenlijk.
Als parallel met zijn vergelijking van vakbonden met treinkapers en (vooroorlogse) knokploegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je noemt iemand uit sarcasme een Nazi?
Dit doet mij aan iets denken...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
ik vraag alleen of jullie je persoonlijke vetes buiten het forum willen houden. Er zijn nog meer mensen die van dit forum gebruik willen maken. Ik vraag het jou, en ik vraag het SCH. Het is gewoon hoogst asociaal wat jullie flikken.
Nou ja, die hebben nog als parallel dat ze op bepaalde dagen de samenleving ontwrichten. Hoe elementair ook, dat is wel een overeenkomst.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als parallel met zijn vergelijking van vakbonden met treinkapers en (vooroorlogse) knokploegen.
Ik heb geen persoonlijke vete, ik meld slechts dat het zo vermoeiend discussiėren is als SCH in dat topic telkens persoonlijk word. Dat is het hele idee van Feedback en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waarom je hier komt kijken als je gewoon wilt discussiėren. Het komt op mij over als ramptoerisme.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was een hoogst sarcastische post. Een teken dat ik je gedrag (en niet alleen het jouwe) behoorlijk zat ben. En als je boodschap niet begrijpt: ik ga helemaal niet meer met je in discussie, ik vraag alleen of jullie je persoonlijke vetes buiten het forum willen houden. Er zijn nog meer mensen die van dit forum gebruik willen maken. Ik vraag het jou, en ik vraag het SCH. Het is gewoon hoogst asociaal wat jullie flikken.
De kapers hebben mensen doodgeschoten - doe De Waal dat ook? Kom op zeg, wel even nadenken wie je gaat verdedigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben nog als parallel dat ze op bepaalde dagen de samenleving ontwrichten. Hoe elementair ook, dat is wel een overeenkomst.
Ik zei ook ''hoe elementair ook.'' Overigens naait De Waal wel vele mensen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
De kapers hebben mensen doodgeschoten - doe De Waal dat ook? Kom op zeg, wel even nadenken wie je gaat verdedigen.
De Waal is een held, dat waren die kapers niet bepaald. Ze ontwrichten de samenleving ook niet in die zin. Ze pleegden een terreurdaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zei ook ''hoe elementair ook.'' Overigens naait De Waal wel vele mensen.
Meer verschillen dan overeenkomsten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben nog als parallel dat ze op bepaalde dagen de samenleving ontwrichten. Hoe elementair ook, dat is wel een overeenkomst.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
De Waal is een held
Kom op Sidekick, mag ik jou voortaan een nazi noemen???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:00 schreef Sidekick het volgende:
Niet zo huilen. Beide niet. Als iemand staking gaat vergelijken met treinkapingen, dan kan je daar gewoon op in gaan. Ik zie vooralsnog niets wat tegen de policy ingaat, maar wijs me maar op een individuele post die eventueel niet door de beugel kan, dan zal ik daar nog even goed naar zien.
Nee. "Sidekick" voldoet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op Sidekick, mag ik jou voortaan een nazi noemen???
dat zou het kabinet eens moeten gaan doen. dan was de wereld te klein...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was een hoogst sarcastische post. Een teken dat ik je gedrag (en niet alleen het jouwe) behoorlijk zat ben. En als je boodschap niet begrijpt: ik ga helemaal niet meer met je in discussie, ik vraag alleen of jullie je persoonlijke vetes buiten het forum willen houden. Er zijn nog meer mensen die van dit forum gebruik willen maken. Ik vraag het jou, en ik vraag het SCH. Het is gewoon hoogst asociaal wat jullie flikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |