quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:20 schreef Spindizzy het volgende:
Gefeliciteerd met jullie Kai! Dat heb ik altijd een mooie naam gevonden omdat het uit een van mijn lievelingssprookjes komt (De IJskoningin).
Kom maar op met die foto's straks
Sorry, hier ben ik hoor No Nick. Heb de hele dag ziek in bed gelegen. Voedselvergiftiging.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef No Nick het volgende:
No Nick knijpt nog s in de hand van M@x..
M@x een zoonGoed gedaan hoor
No Nick knijpt weer wat harder in hand van Snoopy...
Snoop!! Wakker worden!! Er is een Kai geboren!!!!
ff bij een post met die jompels rechtsklikken op de poppetjes, eigenschappen, url kopieren en dan tussen [img] en [/img] tags zetten. Snap je het nog?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:56 schreef Jdee het volgende:
gefeliciteerd met jullie zoon en geniet van een (hopelijk) heel erg relaxte kraamtijd!
die blauwe jompels, ehh, was daar de code van?
Het is vanmiddag geweest !!! Waar blijven die foto's nou !?!?quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:30 schreef m@x het volgende:
De foto's komen hopelijk vanmiddag. Nu ga ik weer lekker naar mijn bedje voor ik op mijn kop krijg van de kraamverzorgster (die overigens helemaal geweldig is).
Het tis weer wat . . .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:44 schreef m@x het volgende:
foto's komen er nog steeds aan hoor
En nu werkt meneerm@x dus niet mee. Nog heeeeeel even geduld tot morgen ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:11 schreef m@x het volgende:
Meneerm@x heeft me beloofd vanavond de foto's online te zetten.
Gewoon de omgeving lekker laten zeiken, totaal niks ervan aantrekken want zo blijft het. Vandaag is het dit, morgen is het dat enzovoort, enzovoort, enzovoort, you'll get the general idea . . .quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor de tips. Kruik en lampje hebben we geprobeerd. Helaas is ons bed te smal om Kai tussen ons in te laten slapen. Ik ben bang dat we op hem rollen of een ruk aan het dekbed geven in onze slaap waardoor Kai van zijn kussen afrolt. Er komt inderdaad veel commentaar van de omgeving die vind dat we Kai harder aan moeten pakken en gewoon moeten laten huilen in zijn bedje. Buiten het feit dat ik dat zielig vind, is het ook niet echt bevorderlijk voor onze nachtrust en geloof me, we zijn hard aan slaap toe. Het geduld en de zenuwen werken momenteel vootal bij mij niet echt mee.
Dat kan je wel zeggen. Er waren zelfs mensen die niet eens vroegen hoe Kai heette toen we ze belden om te vertellen dat hij was geboren. Ze gingen er dus blijkbaar vanuit dat hij .... heettequote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:07 schreef bixister het volgende:
m@x, waren er nog veel verbaasde reacties op de naam?
Een oud buurjongetje van mijquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens gisteren ook een verhaal over een jongetje wat op zijn elfde nog steeds tussen zijn ouders in sliep en met een speen rondliep......... Als Kai ook zo wordt dan ruil ik hem in hoor!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:50 schreef m@x het volgende:
Dat kan je wel zeggen. Er waren zelfs mensen die niet eens vroegen hoe Kai heette toen we ze belden om te vertellen dat hij was geboren. Ze gingen er dus blijkbaar vanuit dat hij .... heette![]()
![]()
Wel het bonnetje bewaren hequote:Ik hoorde trouwens gisteren ook een verhaal over een jongetje wat op zijn elfde nog steeds tussen zijn ouders in sliep en met een speen rondliep......... Als Kai ook zo wordt dan ruil ik hem in hoor!
m@x ik ben maandag bij het consultatieburo geweest en daar heb ik een boekje over inbakeren meegekregen (ze zijn er hier blijkbaar heel enthousiast over want de wijkverpleegkundige had het ook al een keer geroepen toen ze hier kwam voor het hielprikje en de cb-arts kwam er ook meteen mee toen ik onrustig slapen noemdequote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:35 schreef m@x het volgende:
Je bedoeld waarschijnlijk inbakeren. We hebben daar over nagedacht en ik heb er al wat over gelezen en sta er positief tegenover. In de stukken die ik er over lees herken ik Kai wel. Hij slaapt zo onrustig dat hij zichzelf wakker slaat met zijn armpjes. Inbakeren lijkt me dus best een goede optie. Het wordt alleen geadviseerd om er niet zonder professionele begeleiding aan te beginnen, dus ik wacht nog even tot de wijkverpleegkundige langskomt zodat ik haar kan vragen me te helpen.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:44 schreef m@x het volgende:
De huisarts belde net om me te feliciteren met de geboorte van Kai. Ik mag van hem weer beginnen met het slikken van mijn medicijnen. Hopelijk wordt het gehuil daardoor wat beter vol te houden![]()
. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer pillen mag gaan slikken.
Ik doe mijn best, maar Kai wil daar niet echt aan meewerken. Gisteren was de eerste dag dat hij tussen al zijn voedingen door geslapen heeft, maar normaal gesproken blijft hij overdag dus wakker en vraagt hij heel veel aandacht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:58 schreef Luchtbel het volgende:
Probeer je wel een beetje rust te nemen?
Ze houden het dus niet zo lang vol. Oma nummer 1 komt vandaag alweer langs, maar die heb ik puur uit eigenbelang gevraagd. Ik wil even lekker lang onder de douche kunnen staan en dan kan zij mooi op Kai passen.quote:Op maandag 1 november 2004 11:20 schreef phluphy het volgende:
m@x het is erg herkenbaarIedereen heeft de beste bedoelingen, maar je bent er zelf niet bij gebaat. En dan kun je inderdaad maar beter hard zijn en gewoon "nee" verkopen. Ik ben benieuwd of de oma's het volhouden
![]()
Succes met de gehoortest![]()
Geweldig hoor....picserver......op zijn eigen site doen ze het welquote:Op zondag 7 november 2004 08:35 schreef rena het volgende:
Ze doen het niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |