neequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:44 schreef Viking84 het volgende:
En nu jullieOok de die hards!
je hoeft je niet te schamen, hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
nee![]()
Combinatie van n00b en newbie ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef foton het volgende:
Wa's da? Een "Noobie"?![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Combinatie van n00b en newbie ofzo?
Net zoals nu ineens iedereen Bier roeptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
baggeren, en Swets enorm irriteren en meedoen met het zwaaikliekje ( in elk topic met een vast aantal users![]()
![]()
: W posten.)
Het zwaaikliekje deed Jogy (mod op ONZ) ook aan mee.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:49 schreef Spideyman het volgende:
Toen ik een newbie was rukte ik me nog af op de Aktueel.
Nu heb ik 24/7 Pr0n [afbeelding]
Ik gebruikte ook een of andere code met Prince of Persia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik speelde vals met mijnenveger![]()
Nou komt de spreekwoordelijke aap uit de spreekwoordelijke mouwquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een of andere code met Prince of Persia.
ja opstarten met Prince Jippieyahooooooo ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gelukkig zit de kat nog steeds in de zak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nou komt de spreekwoordelijke aap uit de spreekwoordelijke mouw![]()
Anders zat je vast in zak en asquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:30 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Gelukkig zit de kat nog steeds in de zak.![]()
![]()
Tamelijk. Ik ga maar weer RCT2 spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
tis laat. tis laat.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:21 schreef Renmaestro het volgende:
Ik speelde Prince of Persia op de pc.
Same herequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:00 schreef Litso het volgende:
Maar serieus, ik ben al zo lang bezig met computers dat ik me niks meer kan herinneren aan echt noobigheid
PRINCE MEGAHIT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
tof spel is dat nog steeds ... hmmm die goede oude tijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:03 schreef mrkanarie het volgende:
Ik kreeg toen een keer Transport Tycoon Deluxe op 10 diskettes... Dat waren nog eens tijden...
Oh ja, omdat iemand mij de code "magiehit" gaf, kon ik de eerste paar maanden de code niet gebruiken, frustrerendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
PRINCE MEGAHIT!
Yeah baby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |