Dat doe ik niet, dan weet je alleen zeker dat je wintquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je moet me niet vergelijken met die hamburger
Slijmbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
een hééle leuke user
Kan nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef Svensational het volgende:
Je mag wel mee Emma
Ik denk dat Tom weer een vunzige opmerking gaat makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Yep, it's just me and my cat.
Ik ook iets nuttigs dan: ik heb zojuist een nieuwe spijkerbroek gekocht en ik heb van mn moeder een übercoole glitterriem erbij gehadquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef dunn0w het volgende:![]()
Ik heb zonet het gras gemaaid
- einde van deze nuttige mededeling -
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ook iets nuttigs dan: ik heb zojuist een nieuwe spijkerbroek gekocht en ik heb van mn moeder een übercoole glitterriem erbij gehad.
Ik ben sowieso niet echt een SHO-typequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
Bupatih had gewoon de pech dat 'ie tegen een hééle leuke user stond in de eerste ronde.. En hij kwam toen ook veel minder in SC dan nu.
Dus volgend jaar heeft 'ie misschien veel meer kans..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
Wat is BVO toch poetisch
[..]![]()
Nah, ik laat het deze keer maar even gewoon bij wat Leonie zei.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Tom weer een vunzige opmerking gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |