abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1573241
Voor mij is muziek één van de belangrijkste dingen in m'n leven: Concerten en festivals zijn veruit de belangrijkste vorm van 'uitgaan' voor mij. Als ik thuis ben, heb ik vrijwel altijd een cd'tje of mp3 opstaan tenzij ik tv kijk. Zelfs tijdens het mountainbiken neem ik vaak m'n discman mee en als ik skateboard is er altijd wel een radio met epitaph-schijfjes in de buurt. Verder lijkt het erop dat gitaarspelen een grote hobby van mij begint te worden. Muziek helpt me ook om me ergens doorheen te slaan; regen en huiswerk is minder erg als je muziek hoort, zenuwen verdwijnen, je kunt je rotgevoel kwijtraken of goed wakker worden, afhankelijk van de soort muziek. Ook merk ik, dat ik met veel mensen omga die muziek ook ontzettend belangrijk vinden, en er ook ontzettend vaak met ze over praat...

In ieder geval zou mijn leven er zonder muziek héél anders uitzien, maar ik vraag me af of muziek ook zo belangrijk is voor andere mensen

-Edit Brakke zin

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 06-09-2001 21:52]

pi_1573267
Wel belangrijk, kan er niet zonder maar hoef het ook geen 24/u per dag te horen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1573315
Same here...24 uur per dag muziek aan. Je kan niet genoeg muziek horen .

Tuurlijk verschilt dat van mens tot mens, maar ik ben nogal op m'n oren ingesteld. De computers om me heen moeten ook voorzien zijn van allemaal audio-alarmpjes als er iets gebeurt, want dat is de enige manier voor mij om te weten dat er iets aan de hand is op een van de andere schermen.

Ennuh...idd...op de skateboard MOET er gewoon muziek te horen zijn!

Nothing beats that feeling of DISCOVERY!
pi_1573386
Ik ben cellist en heb m'n strijkstok gebroke
Was wel tijdens een cool nummer, maar 'k ben toch een tikkie down.
iedereen is uniek behalve ik
pi_1573391
quote:
Same here...24 uur per dag muziek aan. Je kan niet genoeg muziek horen .
Zo is het. Precies hetzelfde hier. En dan nog lezen over muziek, schrijven over muziek, sites maken over muziek, commentaar geven op muziek en posten over muziek.. tja
... na vijf jaar
pi_1573473
Nog een muziekfreak meldt zich, compleet gek van muziek en alles wat ermee te maken heeft...
Kan zowel uren bezig zijn met het produceren van dansbare nummers, het schrijven van teksten als het beluisteren van nieuwe cd's. Ik doe inderdaad ook veel review-werk...
pi_1573492
Muziek hoort bij mijn 'lifestyle'. Zo neem ik altijd mijn mini-disc mee op de fiets, luister ik op school muziek met mijn mp3cdspeler, staat de computer de hele dag door mp3 af te spelen (is lekker als je dan thuiskomt en de muziek staat al aan) en luister ik ook gewoon cd's op mijn kamer.
Ik wil ook nog de platenspeler in mijn kamer zetten, want vaak vind je zat leuke lp'tjes op markten enzo.
pi_1573499
zonder muziek valt er simpel weg niet te leven.
muziek geeft je een bepaalde stemming.
24/7 is erg overdreven (ik slaap namelijk wel eens ) maar 8/7 is wel minimaal eigenlijk...
pi_1573528
idd muziek luister ook 24/7 muziek. Kan ook nie wachten tot ik es een fatsoenlijk salaris krijg, veel cds kopen of draaitafels ofsow
pi_1573654
Zijn er ook nog mensen die muziek dan niet zo belangrijk vinden, of ben je dan abnormaal
  donderdag 6 september 2001 @ 21:50:58 #11
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1573655
Hoe belangrijk is muziek voor jou?

HEEL!!!!

Ach, het kan nog veel erger
pi_1573702
Ik heb op een dag behoorlijk vaak muziek aanstaan...
Ook in de trein naar school/huis heb ik altijd m'n discman aanstaan.
Thuis dus veel tijdens het surfen.
Ik heb heel weinig ik ga ALLEEN muziek luisteren buien...
.
pi_1573828
quote:
Op donderdag 06 september 2001 21:54 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb heel weinig ik ga ALLEEN muziek luisteren buien...
Ik denk dat dat maar erg weinig voorkomt, Ik heb dat alleen als ik net een hele goede nieuwe cd heb of als ik 's avond in bed lig, maar dan probeer ik eigenlijk tegelijkertijd in slaap te vallen dus is het niet ALLEEN muziek luisteren....

En verder als je heel erg depri bent, dan is het altijd fijn om harde muziek op te zetten en dan wat rond te springen en met dingen te gooien.... trouwens, dat heb ik eigenlijk ook pas één keer gehad... (precies 2 weken gelden )

Maar zijn er hier dan echt geen mensen die muziek vrijwel onbelangrijk vinden

donderdag 6 september 2001 @ 23:46:35 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1574645
quote:
Op donderdag 06 september 2001 22:06 schreef clowntje het volgende:
Maar zijn er hier dan echt geen mensen die muziek vrijwel onbelangrijk vinden
Misschien lezen die mensen dit forum niet? Het is maar een idee...

Maar ook voor mij geldt: als het enigszins kan luister ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat muziek. Vooral zo veel mogelijk verschillende dingen, want ik hou van variatie.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1575668
Heel erg. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Ik heb zo'n 150 casettebandjes, en dat worden er steeds meer. Ik heb er altijd een in de casetterecorder zitten, voor het geval er iets interessants op de radio komt. Zo bouw ik langzaam maar zeker aan een heel muziek-archief, aangezien ik het er ook niet meer af spoel. En als 'ie af is print ik keurig netjes een hoesje uit op de computer.

Kun je nagaan hoe veel het er over tien jaar zullen zijn. De huidige 150 zijn vanaf 1991 opgenomen. 300 dus misschien?

Het geeft in ieder geval aan wat voor rol muziek in mijn leven speelt.

vrijdag 7 september 2001 @ 08:50:22 #16
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1575728
Redelijk belangrijk voor me.
Zonder muziek zou het erg saai zijn.
Muziek geeft me vreugde, energie of is gewoon wat afleiding afhankelijk van het moment.
Alleen luister ik niet meer naar de radio want daar is niets bijzonders op te horen.
pi_1575741
Zou echt niet zonder muziek kunnen. Heb gewoon altijd muziek nodig!
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  vrijdag 7 september 2001 @ 09:24:43 #18
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1575839
Music was my first love
and it will be my last
music of the future
and music of the past

to live without my music
would be impossible to do
in this world of trouble
my music pulls me through

Music - Met dank aan John Miles

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_1576001
Als opkomend muzikant kan ik muziek niet missen
pi_1576159
Muziek is mijn leven ... ik ben er 24/7 mee bezig ... Het is mijn werk & hobby ... ik werk bij een lokaal radiostation waar ik met muziek bezig ben (heb daar ook een eigen programma) ... ik heb een muziek website die ik dagelijks update ... ik koop best veel cd's ... zo af en toe draai ik weleens ergens ... muziek muziek muziek en nog eens muziek
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_1576777
Heel belangrijk...ik draai zoieso iedere dag muziek!
nu zou ik nog graag zelf muziek willen maken..hehe...
gitaar spelen bijv.
pi_1579901
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 12:22 schreef naughtyGirlie het volgende:
Heel belangrijk...ik draai zoieso iedere dag muziek!
nu zou ik nog graag zelf muziek willen maken..hehe...
gitaar spelen bijv.
Je hebt toch een gitaar, dus wat let je?

Ik zat dit net te lezen en dacht ook, ja ben ook muziekfreak. Maar toen viel me op dat m'n cd al best een tijdje afgelopen was..

Maar zonder zelf muziek te kunnen maken zou ik compleet gek worden denk ik.

Als ik me bijvoorbeeld kut voel, is het heerlijk om m'n electrisch gitaar te pakken en er lekker op los te raggen. Ik wil ook nog steeds gaan drummen, want ik kan 't wel een beetje en weet wel dat het ook errug opluchtend is..

[Dit bericht is gewijzigd door AlvaK op 07-09-2001 18:58]

pi_1579913
AH.,...muziek issuh...best wel belangrijk voor moi...denk ik.Ik vind het leuk om naarte luisteren,leuk om het te maken,leuk om er over te lezen,leuk om er over te praten....muziek mis dus best wel leuk

Music,makes the people,come together...

pi_1579925
het liefst gewoon de hele dag door,
ik zou echt depri worden als ik "mijn eigen" muziek niet zou kunnen beluisteren!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1579942
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 18:58 schreef scarefreak het volgende:
het liefst gewoon de hele dag door,
ik zou echt depri worden als ik "mijn eigen" muziek niet zou kunnen beluisteren!
doet me denken aan een vakantie waar ik elke morgen wakker werd met van die ontzettende hardcore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')