In ieder geval zou mijn leven er zonder muziek héél anders uitzien, maar ik vraag me af of muziek ook zo belangrijk is voor andere mensen
-Edit Brakke zin
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 06-09-2001 21:52]
Tuurlijk verschilt dat van mens tot mens, maar ik ben nogal op m'n oren ingesteld. De computers om me heen moeten ook voorzien zijn van allemaal audio-alarmpjes als er iets gebeurt, want dat is de enige manier voor mij om te weten dat er iets aan de hand is op een van de andere schermen.
Ennuh...idd...op de skateboard MOET er gewoon muziek te horen zijn!
quote:Zo is het. Precies hetzelfde hier. En dan nog lezen over muziek, schrijven over muziek, sites maken over muziek, commentaar geven op muziek en posten over muziek.. tja
Same here...24 uur per dag muziek aan. Je kan niet genoeg muziek horen.
quote:Ik denk dat dat maar erg weinig voorkomt, Ik heb dat alleen als ik net een hele goede nieuwe cd heb of als ik 's avond in bed lig, maar dan probeer ik eigenlijk tegelijkertijd in slaap te vallen dus is het niet ALLEEN muziek luisteren....
Op donderdag 06 september 2001 21:54 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb heel weinig ik ga ALLEEN muziek luisteren buien...
En verder als je heel erg depri bent, dan is het altijd fijn om harde muziek op te zetten en dan wat rond te springen en met dingen te gooien.... trouwens, dat heb ik eigenlijk ook pas één keer gehad... (precies 2 weken gelden )
Maar zijn er hier dan echt geen mensen die muziek vrijwel onbelangrijk vinden
quote:Misschien lezen die mensen dit forum niet? Het is maar een idee...
Op donderdag 06 september 2001 22:06 schreef clowntje het volgende:
Maar zijn er hier dan echt geen mensen die muziek vrijwel onbelangrijk vinden
Maar ook voor mij geldt: als het enigszins kan luister ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat muziek. Vooral zo veel mogelijk verschillende dingen, want ik hou van variatie.
Kun je nagaan hoe veel het er over tien jaar zullen zijn. De huidige 150 zijn vanaf 1991 opgenomen. 300 dus misschien?
Het geeft in ieder geval aan wat voor rol muziek in mijn leven speelt.
to live without my music
would be impossible to do
in this world of trouble
my music pulls me through
Music - Met dank aan John Miles
quote:Je hebt toch een gitaar, dus wat let je?
Op vrijdag 07 september 2001 12:22 schreef naughtyGirlie het volgende:
Heel belangrijk...ik draai zoieso iedere dag muziek!
nu zou ik nog graag zelf muziek willen maken..hehe...
gitaar spelen bijv.
Ik zat dit net te lezen en dacht ook, ja ben ook muziekfreak. Maar toen viel me op dat m'n cd al best een tijdje afgelopen was..
Maar zonder zelf muziek te kunnen maken zou ik compleet gek worden denk ik.
Als ik me bijvoorbeeld kut voel, is het heerlijk om m'n electrisch gitaar te pakken en er lekker op los te raggen. Ik wil ook nog steeds gaan drummen, want ik kan 't wel een beetje en weet wel dat het ook errug opluchtend is..
[Dit bericht is gewijzigd door AlvaK op 07-09-2001 18:58]
Music,makes the people,come together...
quote:doet me denken aan een vakantie waar ik elke morgen wakker werd met van die ontzettende hardcore
Op vrijdag 07 september 2001 18:58 schreef scarefreak het volgende:
het liefst gewoon de hele dag door,
ik zou echt depri worden als ik "mijn eigen" muziek niet zou kunnen beluisteren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |