en waarom staan ze nog niet in het fototopic?????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef LadyS het volgende:
voor die 89 euro had ik 4 miniposters, 4 kleine fotootjes, een pasfoto velletje. en ook nog 2 fotolijsten. (1tje voor de miniposter en 1tje vor de kleine foto).
Oh ja.. ook nog 2 sleutelhangertjes om foto's in te doen.
Oh ET, nu je het zegt (schrijft)... Die versie van Barry Ryan ken ik volgens mij ook wel. Dat is zo'n rustige versie, echt in zo'n jaren 60 sound.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoelde inderdaad constantijn en Laurentien.. Ik ben duidelijk niet zo koningshuisgezind
En dat rock-liedje, dat is een cover.. (door The Damned) ik ben naar het origineel (van Barry Ryan) vernoemd. Mijn vader vond dat rond 1970 zo'n geweldig nummer dat hij zei "als ik een dochter krijg heet ze Eloise" 2 jaar later kwam ik
uhuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:58 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Oh ET, nu je het zegt (schrijft)... Die versie van Barry Ryan ken ik volgens mij ook wel. Dat is zo'n rustige versie, echt in zo'n jaren 60 sound.
Ik ben vast de allereerste die bij het horen van jouw naam over die liedjes is begonnen hè? Ik ben zóóó origineel... NOT!
Ik vraag aan qltel: heb jij het plaatje Eloise van Barry Ryan? Antwoord: tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef E.T. het volgende:
De Bell-foto's waren hier 19 euro per foto op A4 formaatEr waren 5 verschillende (geloof ik)
Ik heb die in het kistje op a4 formaat genomen en heb van 3 andere 13x18 besteld. Die zijn dan 19 euro per 2. (Voor de oma's en het eigen boek/lijstje)
Ik bedoelde inderdaad constantijn en Laurentien.. Ik ben duidelijk niet zo koningshuisgezind
En dat rock-liedje, dat is een cover.. (door The Damned) ik ben naar het origineel (van Barry Ryan) vernoemd. Mijn vader vond dat rond 1970 zo'n geweldig nummer dat hij zei "als ik een dochter krijg heet ze Eloise" 2 jaar later kwam ik
Ik ben mijnes kwijtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vraag aan qltel: heb jij het plaatje Eloise van Barry Ryan? Antwoord: tuurlijk.
Dusse... gevonden (nou ja ik weet niet hoe snel hij hem tevoorschijn kan toveren tussen 10.000 platen uit hoor...)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
en waarom staan ze nog niet in het fototopic?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |