en waarom staan ze nog niet in het fototopic?????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef LadyS het volgende:
voor die 89 euro had ik 4 miniposters, 4 kleine fotootjes, een pasfoto velletje. en ook nog 2 fotolijsten. (1tje voor de miniposter en 1tje vor de kleine foto).
Oh ja.. ook nog 2 sleutelhangertjes om foto's in te doen.
Oh ET, nu je het zegt (schrijft)... Die versie van Barry Ryan ken ik volgens mij ook wel. Dat is zo'n rustige versie, echt in zo'n jaren 60 sound.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoelde inderdaad constantijn en Laurentien.. Ik ben duidelijk niet zo koningshuisgezind
En dat rock-liedje, dat is een cover.. (door The Damned) ik ben naar het origineel (van Barry Ryan) vernoemd. Mijn vader vond dat rond 1970 zo'n geweldig nummer dat hij zei "als ik een dochter krijg heet ze Eloise" 2 jaar later kwam ik
uhuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:58 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Oh ET, nu je het zegt (schrijft)... Die versie van Barry Ryan ken ik volgens mij ook wel. Dat is zo'n rustige versie, echt in zo'n jaren 60 sound.
Ik ben vast de allereerste die bij het horen van jouw naam over die liedjes is begonnen hè? Ik ben zóóó origineel... NOT!
Ik vraag aan qltel: heb jij het plaatje Eloise van Barry Ryan? Antwoord: tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef E.T. het volgende:
De Bell-foto's waren hier 19 euro per foto op A4 formaatEr waren 5 verschillende (geloof ik)
Ik heb die in het kistje op a4 formaat genomen en heb van 3 andere 13x18 besteld. Die zijn dan 19 euro per 2. (Voor de oma's en het eigen boek/lijstje)
Ik bedoelde inderdaad constantijn en Laurentien.. Ik ben duidelijk niet zo koningshuisgezind
En dat rock-liedje, dat is een cover.. (door The Damned) ik ben naar het origineel (van Barry Ryan) vernoemd. Mijn vader vond dat rond 1970 zo'n geweldig nummer dat hij zei "als ik een dochter krijg heet ze Eloise" 2 jaar later kwam ik
Ik ben mijnes kwijtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vraag aan qltel: heb jij het plaatje Eloise van Barry Ryan? Antwoord: tuurlijk.
Dusse... gevonden (nou ja ik weet niet hoe snel hij hem tevoorschijn kan toveren tussen 10.000 platen uit hoor...)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
en waarom staan ze nog niet in het fototopic?????
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS pest ons
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, als je hier klikt is je probleem binnen 24 uur verholpen
Doe dan maar een show-Amber-zelf-meetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:23 schreef LadyS het volgende:
Zullen we dan maar een "Foto's-van-Amber-showen-meet" organiseren
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je LadyS, rewimo zegt soms let op het voorbehoud! weleens heeeeel slimme dingen![]()
![]()
ik zal d'r op een presenteerblaadje leggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe dan maar een show-Amber-zelf-meet
ga ik proberen morgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef E.T. het volgende:
Gewoon morgen, plat op de grond leggen, fotocamera er vlak boven (wel zorgen voor genoeg licht) en foto maken zonder flitser.
En dan uploaden.
*strengkijkt*
Nu moet je toch flitsen en dan zien we alleen maar witte vlekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
ga ik proberen morgen
Of zal ik het nu even doen?
Dan ben je niet de enige hier . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:52 schreef Neva het volgende:
.. maar wacht geduldig af tot de dag dat ik een prachtbeebje in de armen mag houden..
Doe maar, ben je d'r gelijk kwijtquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:40 schreef Neva het volgende:
tc beebje maken![]()
grapjuuh
flitsen hoefde niet, maar ze zijn niet echt duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nu moet je toch flitsen en dan zien we alleen maar witte vlekken
met een kuiltje in haar wangquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat lachje op die tweede foto
Mooie foto'squote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef LadyS het volgende:
flitsen hoefde niet, maar ze zijn niet echt duidelijk geworden
klik hier voor een impressie![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:50 schreef beefcake het volgende:
De Bell Photo foto's van Amber zijn echt super![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef Neva het volgende:
geeft TC een knuffel cheer up onze tijd dat we een beebje in de armen mogen houden komt nog wel en intussen wordt het genieten vanachter de pc![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:58 schreef Neva het volgende:
( bij gebrek aan het niet weten hoe de knuffel smiley werkt voor tc..
Tweelingen, breek me de bek niet open . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Och ja ik kan verder weinig voor dr doen hè, vin het alleen sneu, ze zit ff niet lekker in dr vel, veel gedoe op dr werk en nu wordt ze ook nog ziek. En tis mn tweelingzussie, kan er nooit echt goed tegen als er iets met dr is!
Nope, 2eiigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tweelingen, breek me de bek niet open . . .
Eéneïg ??
Humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Welke user op fok kan jij wel en niet uitstaan? :')
Ze vinden mij niet leuk...nu baal ik echt welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Humor![]()
Waar ze allemaal niet over kunnen zeiken . . .
Wat een humor zeg!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Humor![]()
Waar ze allemaal niet over kunnen zeiken . . .
Ik kom er ook in voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Welke user op fok kan jij wel en niet uitstaan?
Ja Mous, ze vinden ons niet leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kom er ook in voor![]()
Ik denk dat ik vannacht er 1 min. minder om slaap, om eerst nog even hard te lachen... maar das meer omdat het woord bemoederen gebruikt wordt op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Mous, ze vinden ons niet leuk
Jah, je beste vriendin kan je niet uitstaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wilde mn dagboek nog wel aan haar opdragenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jah, je beste vriendin kan je niet uitstaan
Ga es ff showen dan . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:26 schreef jessie het volgende:
Ik zit weer is met me haar in de verf. T brand en kiebelt.
Nou ja, ik denk niet dat het je lekker zit, anders post je het toch niet hier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh ik slaap er ook niet minder om hoor. Kheb wel iets beters te doen
Nou het zal me aan mn reet roesten Mous, dan me druk maken over X die me niet leuk vind en toch de helft van de tijd gebanned is enzo. Zooo'n muts ben ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat het je lekker zit, anders post je het toch niet hier?
O ja, is ook weer wat. Users die een perma ban hebben en die onder een andere naam terug komen . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Nou het zal me aan mn reet roesten Mous, dan me druk maken over X die me niet leuk vind en toch de helft van de tijd gebanned is enzo. Zooo'n muts ben ik nu ook weer niet![]()
oh lieve schat ik las het net ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb het Riagg al gebeld, ze nemen niet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:46 schreef danosa het volgende:
[..]
oh lieve schat ik las het net ook!
En nu dan?
Wil je er over praten?
Samen met Clau in een groepje?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:49 schreef Neva het volgende:
je kliekje
Gaan we over mijn dingetje pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa Moussy dr dingetje!!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
[..]staat er al
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Gaan we over mijn dingetje pratenDie slaapt
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef moussy het volgende:
Ik heb een tijdje terug een pakkie paars en een pakkie zwart gekocht, hier wil ik plukken mee maken, oftewel, weer met een foute pruik gaan lopen.
ze waren maar 1,69 bij de action![]()
Ja ik wist wel dat ik het kon. Mijn dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, ik lees net dat je goed bent in bemoederen. Wil je mij ook bemoederen? Dank je
Gokje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef moussy het volgende:
bemoederen![]()
snappen ze dat het een combi is van bemoeien en moederen?
bemoederen![]()
zwart heb ik al wéken, met de ene keer een paarse gloed en de andere keer een blauwequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef mallemeid het volgende:
[..]Ik heb nu zwart in mijn haar (vanmiddag gedaan) en een pakje paars heb ik ook gekocht!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik wist wel dat ik het kon. Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:54 schreef moussy het volgende:
[..]
zwart heb ik al wéken, met de ene keer een paarse gloed en de andere keer een blauwe
Ik stap niet meer van zwart af![]()
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:56 schreef moussy het volgende:
Ben ik de enige die zich soms (lees; zelden) kan bevinden in wat MickeyMo verkondigt?
hmm, het komt alleen zo verrot uit zijn giegeltjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:56 schreef moussy het volgende:
Ben ik de enige die zich soms (lees; zelden) kan bevinden in wat MickeyMo verkondigt?
Ben je mal, je leest toch wel wat X schrijft?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:55 schreef babyfeet het volgende:
Weet je wat het is clauwheee wij weten teminste dat je het allemaal echt meent want je schrijft en dat is voldoende
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:09 schreef danosa het volgende:
Slaap lekker
Is je punnikwerkje nog niet af?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk om te lezen, kan voorlopig toch nog niet naar bed
Punnik? Wat voor punnikwerkjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Is je punnikwerkje nog niet af?
Werken gok ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:17 schreef moussy het volgende:
Tis de tweede D aan het doen dan?
Nou, ze groeien wel steeds meer naar elkaar toe, terwijl ze vroeger amper een band hadden. Hoewel de scheiding een hoop stuk heeft gemaakt, denk ik dat het voor hun onderlinge contact uiteindelijk goed zal zijn. Maar er is zo'n hoop gebeurd, dat je dat niet met 'zand erover' goed kan maken, ze zijn allebei bereid om eraan te werken, en mijn schoonvader is *eindelijk* ook bereid naar zijn eigen deel in het falende huwelijk en de tijd erna te kijken, dus ik ben eigenlijk helemaal niet negatief over de situatiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:22 schreef moussy het volgende:
pfft, in sommige gevallen is het makkelijker beter om er maar een berg zand boven op te gooien, vaak kom je er toch niet meer uit.
Mij ook! Maar dit zijn kaartjes t/m 31 oktober, dus er is redelijke haast bij. Kan niet wachten tot ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:24 schreef babyfeet het volgende:
oh leuk de efteling ik zou daar wel naar toe willen in de winter lijkt me zo mooi
Waarschijnlijk niet, gemiddeld IQ ligt wel erg laag daar . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef moussy het volgende:
bemoederen![]()
snappen ze dat het een combi is van bemoeien en moederen?
bemoederen![]()
strijken mag alleen op 23 oktemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Trusten babyfeet!
Clauwheee
Ik zou natuurlijk ook ff de strijk af kunnen maken![]()
Als je het over de duivel hebt zeker . . .quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Tot morgen allemaal![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:53 schreef moussy het volgende:
Die laatste
quote:Moet je eens zoeken op alleen pipi
Jawelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 04:34 schreef beefcake het volgende:
Hoi
Nog nachtbrakers hier? Vast niet
* steekt armen vooruit, neuriet één of ander Egyptisch deuntje en gaat door richting bed *quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:44 schreef jessie het volgende:
He get TC ook beterschapGa jij maar weer snel je bed in dan!
Zo werkt het niet helemaal hoor, ze sturen je net zo makkelijk weer naar huis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Angel, eerste hulp bellen met de mededeling dat je verrekt van de pijn en de huisarts je niet wil helpen! Of er gewoon heen scheuren...
Oh, dat lef hebben ze hier dan weer niet, als je er bent helpen ze je wel, zij het met veel gemopper (maar dan hou je je oren dichtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal hoor, ze sturen je net zo makkelijk weer naar huis.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:35 schreef E.T. het volgende:
pfff, waarom is een waterbed opmaken zo'n k*tklus?
Ik hb nu al 12x die zak met water aan de punten opgetild.. (onderdeken, molton, hoeslaken x 4 hoeken)
ff uitrusten voor ik aan de dekbedden begin
wij hebben gewoon een ouderwetse, ongestabiliseerd..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben een softside met van die opklapranden
[afbeelding]
Weet ik niet, ik heb alleen het verhaal op windesheim portaal gelezen, heb voor de rest nog geen mensen gesprokenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:20 schreef Zabb het volgende:
Bah Sylvana! Wat voor ongeluk heeft ie gehad dan?
thnxquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:33 schreef L-E-A het volgende:
Over die jongen heb ik ook wat gehoord via m'n vriend, het schijnt dat hij met z'n brommer onder een tractor is gekomen...echt verschrikkelijk zulke dingen!
Sterkte met je oma!
Ohja, ik zie het nu ook staan op portaal! Erg hoor!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb alleen het verhaal op windesheim portaal gelezen, heb voor de rest nog geen mensen gesproken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef Kleintje het volgende:
*zwaait even snel*
Lees straks wel bij.
Mij is duidelijk dat ik oud ben.
Een avondje stappen hakt er hard in, overal spierpijn en I am a dead woman walking!
Ben je op mijn hoogtequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef Syrena het volgende:
Ik ben dus alleen mijn reukvermogen totaal kwijt kwam ik net achter. Ik hoop dat dat morgen weer terug is, vind het maar akelig.
daar ben ik laatst ook achter gekomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef Oud-Wijf het volgende:
-edit- posten onder een andere naam werkt dus niet
* No Nick knijpt zachtjes in Snoops hand... istie al blauw?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:15 schreef snoopy het volgende:
Zo, even snel gekeken wat M@x nu had gekregen was nu wel erg nieuwsgierig. Heb de hele dag ziek in bed gelegen met een voedselvergiftiging. Wat kan een mens daar beroerd van zijn zeg. Ben nu nog een slappe vaatdoek dus ga maar weer op de bank liggen![]()
ben ik blij dat ik niet naast jou sta zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef No Nick het volgende:
[..]
No Nick knijpt zachtjes in Snoops hand... istie al blauw?
Getsie da's niet fijn![]()
Lekker plat en laat je maar verwennen en als het moet dan knijp je maar hoor
Probeer er weinig over aan te weet te komen, brings back some memories that are best forgotten . . .quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:11 schreef Rottdog het volgende:
Sylvana over die jongen, het moet een raar onverklaarbaar ongeluk zijn geweest waarbij de brommer (hij) tegen een oplegger aan is gereden alleen wat ze heel raar vinden is dat de oplegger goed in zicht onder een lantaarn stond. Een brigadier die daar was om het te onderzoeken werd onwel en ook hij is jammer genoeg overleden heel apart allemaal![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:11 schreef Rottdog het volgende:
Sylvana over die jongen, het moet een raar onverklaarbaar ongeluk zijn geweest waarbij de brommer (hij) tegen een oplegger aan is gereden alleen wat ze heel raar vinden is dat de oplegger goed in zicht onder een lantaarn stond. Een brigadier die daar was om het te onderzoeken werd onwel en ook hij is jammer genoeg overleden heel apart allemaal![]()
okeej, en stond er ook bij of hij op slag dood was? dat wil ik ook wel graag weten nl..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:44 schreef Rottdog het volgende:
Woon in Meppel 20 min autorijden van Zwolle en het stond hier op de kabelkrant dus vandaar en er staat hier toch echt een oplegger waar hij tegen aan is gereden.
okeej, iig bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef Rottdog het volgende:
Syl daar is niets over gezegt![]()
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:46 schreef jessie het volgende:
TC is jouw vrouw ook aan een verkeersongeluk overleden?![]()
nee, tuurlijk kan ik dat niet, maar toch, het zit nu wel in me gedachten natuurlijk, dat hij is omgekomen terwijl hij Mark daar waarschijnlijk zo zag liggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef jessie het volgende:
Ja is wel erg, maar ik bedoel je kent die brigadier toch niet. Als je de krant open slaat dan zie je ook tig rouwadvertenties. Daar kan je toch niet allemaal verdrietig om zijn.
Dank jequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef No Nick het volgende:
No Nick knijpt zachtjes in Snoops hand... istie al blauw?
Getsie da's niet fijn![]()
Lekker plat en laat je maar verwennen en als het moet dan knijp je maar hoor
wij gaan zo ff naar ballorigquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik kom zomaar even tussendoor vallen! Ik wil iedereen een fijne zondag toewensen.
Ik heb mijn 10 jarige nichtje te logeren en we zijn nagels aan het plakken. Heerlijk om zo een dagje een kind te hebben om te vertroetelen.
leuk, kleintje veel plezier!quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik kom zomaar even tussendoor vallen! Ik wil iedereen een fijne zondag toewensen.
Ik heb mijn 10 jarige nichtje te logeren en we zijn nagels aan het plakken. Heerlijk om zo een dagje een kind te hebben om te vertroetelen.
Als ik het heb gered om de batterijen voor die tijd op te laden welquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
veel plezier mous, maak je ook foto's?
Nee joh, we zijn nog niet geweest. Ik heb net ff boodschappen gedaan en Peet sleurt hem zo uit bed, dan gaan we. René loopt alleen te piepen dat ze naar de goudvis wilquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
ben je nu al terug dan?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:51 schreef melonovy het volgende:
En volgens mij ook nog een speeltuin in het dorp, toch? (Alhoewel ik geen idee heb waar die staat...)
luxeprobleempjequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn nog niet geweest. Ik heb net ff boodschappen gedaan en Peet sleurt hem zo uit bed, dan gaan we. René loopt alleen te piepen dat ze naar de goudvis wilLastig, 2 ballenbakken als buren
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Angel22 het volgende:
FF voor me schoonzusje.. Agnes ik weet dat je hier ook meeleest en ik zou het erg op prijs stellen als je alles wat ik hier neerzet niet doorbrieft naar je ouders ok? Heel fijn!!!![]()
Eerst ff een kwartiertje in de vriezer gooien of je moet toevallig ijsblokjes hebben . . .quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:05 schreef snoopy het volgende:
Dekbed er af te trekken en een glas koud water er over gooien?
Het is idd rustig! Waar zou het aan liggen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:37 schreef clauwheee het volgende:
Tis hier trouwens erg rustig zeg! Ben niet veel aanwezig geweest dit weekend maar heb ook niet verschrikkelijk veel gemist!
Ow gezellig Thijs en er ook bij!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
thx voor je aanbod neem ik thijs ook gelijk mee en al de badderspulletjes
p.s. houd je van pepernoten? (kruidnoten) ik zit me nog net niet "ziek"aan te eten
Morgen echt maar eens iemand naar laten kijken, is al de 2de keer sinds dat we hier wonen dat de verwarming het niet wilt doen
Thijs is de enige met een lekker warm bedje (ligt lekker met kruikje in bed)
moet je nog veel doen Clauhee? en zo ja (sorry ben nieuwschierig) wat moet je nog doen?
Ja joh, ik ook, een echte koukleumquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef Zabb het volgende:
Bar wat balen dat de verwarming het niet doet! Dat lijkt me echt balen, maar ik heb het altijd heel snel koud.
Ook al staat de verwarming aan kan ik het idd nog koud hebben. Mijn handen voelen ook altijd steenkoud aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja joh, ik ook, een echte koukleumOndanks de zon vond ik het vandaag ook alweer fris buiten. Heb alweer een dikkere jas aan! Ik drink ook altijd thee, gewoon om warm te blijven
Dat lijkt me een slim planquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ketel is niet leeg, en we hebben nog gewoon warm water, we snappen het ook niet goed, alleen de badkamer en de keuken zijn de enige plekken waar de verwarming lauwig aanvoelen.
nu is dit al een oud huis en de ketel staat er ook al een tijdje....
nu hebben we ook nog wel een gasopenhaard alleen we durven die nog niet aan te steken, we zijn in dit huis al op zulke smerige dingen gelopen, dat we voordat we een brand veroorzaken de openhaard eerst eens willen laten schoonmaken en laten nakijken.
veel plezier met het voeden Anitra
Jaa lekker Bar! Ik ga wel zo eerst eten maar na daarna heb ik daar wel zin in!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmmm ik denk dat ik een warme chocomelk met slagroom ga maken voor me...iemand nog meer zin in warme chocomelk?
Helemaal geweldig, vooral omdat Cas even een showtje heeft gegeven hoe goed ie los kan staanquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:15 schreef snoopy het volgende:
Hoe was de ballenbak Moussy?
Raad eens waar ik met de kinderen naartoe ben geweest?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:08 schreef moussy het volgende:
Oh ja, wij zijn net thuis![]()
Zucht diep..... ja mamquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:32 schreef bixister het volgende:
hup miss_d, even afmaken dat essay dan ben je er lekker vanaf. (*spreekt ook zichzelf toe hoor*, ik moet ook nog even wat voorbereiden voor morgen)
Het is wel erg, ik heb helemaal niks meegekregen van die hele 4 mijlquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Issie er al uit Angel?
Vandaag is de 4 Mijl van Groningen en tis hier toch druk. De kledingwagens en pendeldiensten voor de lopers staan hier voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |