Hij is nou net één van de weinige Ajacieden waar ik 't wel in zie zitten. Hij wordt de Van Persie van Ajax, je zult 't gaan zien. Misschien kopen de Spurs hem en dan komt daar langzamerhand toch een groot team van de grondquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Laat maar gaan. Ik heb in De Ridder nooit een echt exceptioneel talent gezien, meer een hype. Sierlijke speler, maar op zijn plaats lopen genoeg anderen die beter zijn. En hem als rechtsbuiten misbruiken is ook niks.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Laat maar gaan. Ik heb in De Ridder nooit een echt exceptioneel talent gezien, meer een hype. Sierlijke speler, maar op zijn plaats lopen genoeg anderen die beter zijn. En hem als rechtsbuiten misbruiken is ook niks.
Probeer mij nou eens als relatieve Ajax leek uit te leggen waarom Soetaers de voorkeur boven De Ridder krijgt? En waarom Mcdonaldsbuik vd Vaart bij jullie op '10' speelt ipv De Ridder?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:13 schreef golfer het volgende:
Jammer als ie daadwerkelijk in de winterstop vertrekt. Echte Ajacied minder.
Omdat de Ridder misschien geen linksbuiten is?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:15 schreef cultheld het volgende:
waarom Soetaers de voorkeur boven De Ridder krijgt?
Soetaers is een linksbuiten dus als hij al speelt is het wel logisch dat de ridder daar niet speelt. De Ridder is geen linksbuiten. En vd Vaart speelt linkshalf.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Probeer mij nou eens als relatieve Ajax leek uit te leggen waarom Soetaers de voorkeur boven De Ridder krijgt? En waarom Mcdonaldsbuik vd Vaart bij jullie op '10' speelt ipv De Ridder?
Hmm dat bedoelde ik eigenlijk niet eensquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat de Ridder misschien geen linksbuiten is?![]()
En Soetaers in nu gelukkig ook linksbuiten nummer 3.
van Persie de gearriveerde vedettequote:Op maandag 11 oktober 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nou net één van de weinige Ajacieden waar ik 't wel in zie zitten. Hij wordt de Van Persie van Ajax, je zult 't gaan zien. Misschien kopen de Spurs hem en dan komt daar langzamerhand toch een groot team van de grond![]()
misschien meer het niet begrepen tallent?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van Persie de gearriveerde vedette
van Persie, de man waar Wenger de opvolger van Bergkamp in zietquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van Persie de gearriveerde vedette
Als Reyes stopt?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
van Persie, de man waar Wenger de opvolger van Bergkamp in zietEn aangezien die waarschijnlijk stopt na dit seizoen is het zonneklaar wanneer Van Persie de vedette gaat worden
Dat is echt een misverstand. De Ridder was een rechtshalf of schaduwspits, slechts zeer incidenteel een rechtsbuiten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee inderdaad de Mul is dat wereldtallent dat veel beter is, vond de Ridder ook wel een goede voetballer, bovendien heeft hij in de jeugd ook heel veel op rechts gespeeld.....
oke, maar die keren dat hij ni het eerste rechtsvoor stond vond ik het toch niet slecht doen, niet slechter dan de Mulquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is echt een misverstand. De Ridder was een rechtshalf of schaduwspits, slechts zeer incidenteel een rechtsbuiten.
Klopt. Rechtermiddenvelder of op 10 is zijn echte plek.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is echt een misverstand. De Ridder was een rechtshalf of schaduwspits, slechts zeer incidenteel een rechtsbuiten.
Van Persie op 10, Reyes vanaf de linkervleugel????quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Reyes stopt?
Dat is denk ik 't probleem, Koeman speelt zonder '10'quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Rechtermiddenvelder of op 10 is zijn echte plek.
daar zit sonck ook mee, in de voorbereiding lekker spelen op 10, koeman tevreden vlak voor het seizoen hoort sonck dat ze zonder 10 gaan spelen, dat snapt die belg niet. Ik trouwens wel hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is denk ik 't probleem, Koeman speelt zonder '10'
Sonck op 10 was eigenlijk ook een drama hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zit sonck ook mee, in de voorbereiding lekker spelen op 10, koeman tevreden vlak voor het seizoen hoort sonck dat ze zonder 10 gaan spelen, dat snapt die belg niet. Ik trouwens wel hoor.
ja ik herhaal maar wat wesley zelf zegt en wat hij van Koeman te horen kreegquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sonck op 10 was eigenlijk ook een drama hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |