Ja, graag zelfs!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ik ook niet, al mag een centrumverdediger wel van mij.
Je had ze nog nooit zien spelen, hoe kom je aan al die informatie? en zijn de bronnen wel (redelijk) betrouwbaar....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosenberg is sowieso al langer en fysiek sterker dan Sonck, Mourad is een creatieve dribbelaar die alleen duels kan beslissen.
Welke oudere goede spits zouden ze moeten aantrekken dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Zijn de Ajacieden hier blij met die twee Zweedse spitsen (als ze zouden komen)? Het lijken me nog jonge talenten en daar heeft Ajax er wel genoeg van. Waar blijft het plan om een routinier aan te trekken?
Pi-Airquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef encore04 het volgende:
[..]
Welke oudere goede spits zouden ze moeten aantrekken dan?
Babel lijkt er niet klaar voor, Sangoy denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Zijn de Ajacieden hier blij met die twee Zweedse spitsen (als ze zouden komen)? Het lijken me nog jonge talenten en daar heeft Ajax er wel genoeg van. Waar blijft het plan om een routinier aan te trekken?
Mamouni Dagano, Arveladze, Zigic, Aruna, Koller, Bennie Mcharty, Marcus Allback, Maxi Lopez, Nwannko Kanu, Milosevic, John Dal Tomasson, Van Hooijdonk, Mateja Kezmanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef encore04 het volgende:
[..]
Welke oudere goede spits zouden ze moeten aantrekken dan?
Ik zeg ook niet dat het iemand van 40 moet zijn ofzo. Van Hooijdonk, Kluivert, RVN en Makaay zijn allen ouder dan 27 en trekken hun team ook min of meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Babel lijkt er niet klaar voor, Sangoy denk ik ook niet.
En een routinier in de spits heb je meestal denk ik niet veel aan. Een spits met veel ervaring is anders dan een verdediger of middenvelder met veel ervaring. En of de nieuwe spits Zweeds, Nederlands of Lets is maakt me niet uit. Al zie ik wel liever een wat bekendere naam komen.
Het is dezelfde Zweed die destijds de informatie gaf over Zlatan en zeer betrouwbaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je had ze nog nooit zien spelen, hoe kom je aan al die informatie? en zijn de bronnen wel (redelijk) betrouwbaar....
als dat zo is: laat ze maar komen, al mag Babel van mij ook wel een kans krijgen
Dagano is niet goed genoeg, Arveladze te oud, Zigic heb ik twijfels over, Aruna komt nooit, Koller is te duur, Benni vermoedelijk ook, Allbäck net getransfereerd, López is net zo'n gok als de Zweden zouden zijn, Kanu en Milosevic hebben net een nieuwe club, Tomasson gaat nooit naar Ajax, evenals Pi-Air.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mamouni Dagano, Arveladze, Zigic, Aruna, Koller, Bennie Mcharty, Marcus Allback, Maxi Lopez, Nwannko Kanu, Milosevic, John Dal Tomasson, Van Hooijdonk, Mateja Kezman![]()
Of anders maar Nando Rafael.
We staan zowiezo op Noord 2 (voor alle vakken daar niet te ontwijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
staan ze eigenlijk alleen bij het vak, of ook bij andere vakken?
en anders: Nordkaos?
En voor diegene die geen collectebus zien, kunnen ze ook geld overmaken op rekeningnummer 58 68 66 795 ten name van Vak 410, Amsterdam.
Toen ik deze post las, viel ik bijna van mn stoel, dacht even dat je het over Mourad Mghizrat hadquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
En hopelijk in januari met Rosenberg en Mourad!!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:28 schreef NordKaos het volgende:
[..]
(voor alle vakken daar niet te ontwijken)
Aleksei Eremenko jr.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:12 schreef keeper het volgende:
Is die Emerenko (FIN, Lecce) niet haalbaar voor Ajax? Kan Jari daar niet ff voor zorgen ofzo.
Kom maar op met die collectebusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:22 schreef Nyluzzz het volgende:
Een spandoek voor alle skyboxen langs![]()
Graag!quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:11 schreef Heero87 het volgende:
Geef ons toch snel Sonck. Iedereen tevreden..
Klopt, maakte een goede indruk op het AT. Eremenko mag ook best komen trouwens en die 2 zweden ook. We maken gewoon een heel nieuw team waarmee we de CL en de wereldbeker winnen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Maxi Lopez (River Plate) mag van mij ook wel komen, leuke speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |