Uit te huilen ja als HET GROTE PSV in April al kampioen is geworden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:05 schreef JaWi het volgende:
Mokum de machtigste!
Ajax gaat gewoon kampioen worden!
In mei staan wij op het leidsche!
Ajax!!!!!
Politiefoto's van sommige daders zien er nog beter uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Markus Rosenberg
&
[afbeelding]
George Mourad
Goeie koppen!
Dan horen we van jou toch niets meer. Lelijk lampenmeehuppelaartje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:25 schreef valek het volgende:
[..]
Uit te huilen ja als HET GROTE PSV in April al kampioen is geworden.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Politiefoto's van sommige daders zien er nog beter uit.
Wat een boeventronies.
Waarom moet je meteen schelden??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan horen we van jou toch niets meer. Lelijk lampenmeehuppelaartje.
najah dan hebben we iig een goede opvolger van Zlatanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een boeventronies.
damn, iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een boeventronies.
Dat moet je aan SCH overlatenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Goeie koppen!
Oh ja, alleen als je homo bent kun je kijken of een voetballer een goeie kop heeft.... Was ik vergeten, dank voor de reminder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat moet je aan SCH overlaten![]()
Ik hoef zo'n ervaren Fokker toch niet het ''quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, alleen als je homo bent kun je kijken of een voetballer een goeie kop heeft.... Was ik vergeten, dank voor de reminder.
Nee die krijgen ipv trappen een stel touwen waarin ze omhoog moeten klimmen. Dat geld voor die roltrappen moet ergens vandaan worden gehaald hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
krijgen de supporters van het uit team ook roltrappen? lijkt me dat die dingen snel kapot gaan dan.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:46 schreef NordKaos het volgende:
Heeft iemand ergens het stuk uit de telegraaf online staan( leesbaar dus;))?
BVD
Ik zou ook huilen als ik bij Ajax speeldequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef Heero87 het volgende:
Als ik enkele bruggesupporters mag geloven, heeft Wesley Sonck huilend naar Marc Degryse gebeld met de vraag om hem bij Ajax weg te halen..
Wat een watje is het ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef Heero87 het volgende:
Als ik enkele bruggesupporters mag geloven, heeft Wesley Sonck huilend naar Marc Degryse gebeld met de vraag om hem bij Ajax weg te halen..
een mooie strik erom en vandaag nog afleverenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:51 schreef Heero87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |