abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:34:04 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22583378
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
onder het kopje, nuttige nietszeggende informatie om te pimpen op feestjes
[..]
Ik wilde het net plaatsen, las het ook op het Ajax-netwerk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22583431
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De kans dat Maximiliano naar Ajax komt is iig een stuk waarschijnlijker als Tevez naar psv. .
Jullie hebben met Rosales in de ploeg wel een voordeel vergeleken met andere gegadigden, daar ze elkaar kennen en dat helpt altijd mee met zo'n transfer. Ook al komt ie niet naar mijn club, ik hoop dat ie bij Ajax gaat spelen, dan kan ik 'm tenminste wekelijks op de buis bewonderen, want het is echt een grote spits in wording.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22583617
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik wilde het net plaatsen, las het ook op het Ajax-netwerk.
Al vraag ik me af wat de meerwaarde van het nieuws is. Dat ongeveer 2/3 van de selectie geen Nederlander is hoeft niks te zeggen, zolang iedereen de taal machtig is, hoeft het geen probleem te zijn
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:47:36 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22583721
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Al vraag ik me af wat de meerwaarde van het nieuws is. Dat ongeveer 2/3 van de selectie geen Nederlander is hoeft niks te zeggen, zolang iedereen de taal machtig is, hoeft het geen probleem te zijn
Het heeft te maken met de vage plannen van de UEFA om clubs verplicht te stellen een minimaal aantal spelers uit eigen land in de selectie te hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22583742
En daar ben ik het wel mee eens ook eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22583769
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:48 schreef Suijk het volgende:
En daar ben ik het wel mee eens ook eigenlijk.
Ik ook, misschien dat er dan wat Nederlanders een keer daadwerkelijk in Nederland blijven....
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:51:03 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_22583800
precies, dat 'onze' talenten wat eerder de kans zullen krijgen, omdat immers iedereen met dat probleem zit en onze jeugdopleiding dus nog meer uitblinkt
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22583821
Vanavond een 2e afscheid geweest van Jari Litmanen, was mooi. Foto reportage op www.ajaxfotoside.nl en later op meer bekende site's
pi_22583887
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:52 schreef NordKaos het volgende:
Vanavond een 2e afscheid geweest van Jari Litmanen, was mooi. Foto reportage op www.ajaxfotoside.nl en later op meer bekende site's
Jari
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22583911
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik ook, misschien dat er dan wat Nederlanders een keer daadwerkelijk in Nederland blijven....
Niet zolang een Duitse middenmoter of een Engelse subtopper meer betaalt dan een Nederlandse topclub. De regel is vrij makkelijk te omzeilen. Je zet gewoon een aantal jeugdspelers met een koelkastcontract op de loonlijst en je hebt je 8 spelers binnen.

Salarisplafonds en een Europese wetgeving omtrent schulden zou veel meer uitrichten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22583923
quote:
Mooi
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:56:00 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22583938
quote:
Leuk, ondanks dat Jari zijn eerste afscheid eigenlijk wel genoeg vond.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22584005
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:51 schreef S-Two het volgende:
precies, dat 'onze' talenten wat eerder de kans zullen krijgen, omdat immers iedereen met dat probleem zit en onze jeugdopleiding dus nog meer uitblinkt
Als een buitenlands talent beter is, moet die spelen, simpel zat. Het enige dat telt is resultaat en of dat nou met 11 Ivorianen gebeurt of 3 Russen, 4 Brazilianen en wat Italianen maakt niets uit
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22584072
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als een buitenlands talent beter is, moet die spelen, simpel zat. Het enige dat telt is resultaat en of dat nou met 11 Ivorianen gebeurt of 3 Russen, 4 Brazilianen en wat Italianen maakt niets uit
Je redenatie is erg vreemd. Want onderscheiden clubs zich niet door culturele en regionale verschillen? Een club als Ajax moet een echte Amsterdammer in de selectie hebben zitten en een club als PSV moet brabanders in het team hebben zitten, simpel.
Anders slaat je voetbalclub nergens op. Fans moeten zich kunnen identificeren met hun club.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22584248
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je redenatie is erg vreemd. Want onderscheiden clubs zich niet door culturele en regionale verschillen? Een club als Ajax moet een echte Amsterdammer in de selectie hebben zitten en een club als PSV moet brabanders in het team hebben zitten, simpel.
Anders slaat je voetbalclub nergens op. Fans moeten zich kunnen identificeren met hun club.
Dat was vroeger zo, maar nu is resultaat echt het enige dat telt. Het is heel nobel om te streven naar regionaal talent in de selectie, maar het is ook bijzonder naïef. Als een Pool beter is dan een sympathieke Brabander kom maar op , dan zie ik 100x liever de Pool spelen, simpelweg omdat ik liever win dan verlies
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22584531
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk, ondanks dat Jari zijn eerste afscheid eigenlijk wel genoeg vond.
*hint* Daar zoek ik overigens nog steeds filmpjes van. *hint*
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:38:41 #267
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22585196
Was zeker even mooi vanavond

[ Bericht 45% gewijzigd door PLAE@ op 12-10-2004 22:48:30 ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:01:15 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22585884
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:17 schreef JaWi het volgende:

*hint* Daar zoek ik overigens nog steeds filmpjes van. *hint*
Ik had destijds helaas niet mijn video-camera bij mij.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 oktober 2004 @ 00:54:25 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22588893
Wanneer snapt Koeman het nou eindelijk eens:
quote:
Tegen de Finnen toonde Van Persie bij vlagen zijn unieke talent. Met wonderschone passeerbewegingen en prachtige passjes kreeg hij de liefhebbers dinsdagavond op de banken in Doetinchem. De aanvallende uitblinker bij Oranje voetbalt echter nog gewoon in Nederland. Sterker, Ajacied De Ridder heeft in Amsterdam niet eens een basisplaats. Bij Jong Oranje heeft hij echter een vaste plek op de rechterflank. Zijn directe tegenstander Hauhia kreeg het hele duel geen vat op de balvaardige rechtsbuiten.

De Ridder stond in de 28e minuut aan de basis van de 1-0. Hij trapte een vrije bal op de kruin van de mee opgekomen verdediger Van Mosselveld die de bal binnenknikte, 1-0
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2004 @ 01:04:50 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_22589123
Ja koopt steeds derderangs buitenlanders en het grootste talent laat ie verzuipen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22589230
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 01:04 schreef tong80 het volgende:
Ja koopt steeds derderangs buitenlanders en het grootste talent laat ie verzuipen.

Rustig joh, over een paar weken is Koeman weg.

Straks komt er een trainer met hersens en dan krijgt De Riddder een eerlijke kans.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 07:46:11 #272
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22590692
quote:
Mooi

Zijn interview bij AT5 was ook weer ouderwets
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_22590804
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 00:54 schreef golfer het volgende:
Wanneer snapt Koeman het nou eindelijk eens:
[..]
Belachelijk dat Van Perrsie niet in het grote Oranje staat trouwens.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:39:49 #274
82589 S-Two
barba macacu
pi_22593264
Koeman: 'Verhaal Sonck is nog niet over'

13/10/2004 10:57

Ronald Koeman concludeerde na een langdurig gesprek met Wesley Sonck dat er nog een toekomst voor de spits bij Ajax ligt. 'Het verhaal Sonck is nog niet over', concludeerde de coach na afloop van het onderhoud. 'Het was een prettig gesprek.'
Sonck had afgelopen week in de Belgische media behoorlijk uitgehaald naar de Amsterdamse club. Zo liet hij weten dat er bij Ajax een slechte sfeer heerst en dat het hem, door toedoen van Ajax, nauwelijks nog interesseerde of hij nou speelde of niet. 'Zodra ik België binnenrijd, begin ik te lachen', aldus Sonck.

Die uitlatingen schoten bij Koeman in het verkeerde keelgat, omdat spits en trainer vóór Sonck afreisde naar België nog een uitgebreid onderhoud hadden gehad. 'Maar daarin heeft hij niet de dingen gezegd die ik nu lees.'

'Op zich vond ik de meeste dingen, als je het nuanceert, wel meevallen', oordeelde Koeman in De Telegraaf. 'Maar een aantal uitspraken viel minder goed. Het is duidelijk dat hij zichzelf niet is en dat we de Sonck die we contracteerden hier nog steeds niet hebben gezien. Daar zullen beide partijen aan moeten werken.'

bron: www.vi.nl (mag dit zo?)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:45:08 #275
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22593376
Dat de sfeer niet helemaal lekker is binnen de club lijkt mij ondertussen wel duidelijk.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')