Tegen Club Brugge thuis, speelde hij echt wel een goeie wedstijd.. zo jammer dat hij dat niveau niet vast heeft gehoudenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Sonck heeft nog geen minuut aangetoond van Ajax-niveau te zijn. Dus al stel je hem 10 duels op, dan nog wordt het niks. Ik vind die jongen een enorme miskoop. Misschien niet zijn eigen schuld, maar toch. Tegen Den Bosch scoorde hij zelfs niet, dat zijn dé wedstrijden voor een intikkertjesspits.
Iets? Hij schoot ons er gewoon voorbij in zijn 1tjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Dat was de enige match waarin hij nog iets liet zien ja. Ook iets dat op inspiratie leek.
quote:Volgens El Tribuno Digital heeft Ajax een bod van 6 miljoen op Maxi López heeft gedaan wat afgewezen is door River. De Argentijnse club wil volgens El Tribuno minstens 7 miljoen. Als Ajax zijn bod tot dat bedrag verhoogt, wordt Maxi Lopez speler van Ajax.
Geloof me, jullie gaan echt wel op de knieën als jullie kennis maken metquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:11 schreef jimjim1983 het volgende:
laat maar komen. tenzij het koeman is die hem wilt
Ik hoop als PSV'er dat Ajax dat doet. Dat is namelijk echt kapitaalvernietiging, een beetje wat Man U doet, maar die club kan zich dat permitteren. Als ik het Ajax bestuur was, zou ik 1 spits halen, een snelle sterker verdediger en een routinier, maar ja, succes met 4 spitsenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Toen deed ie het leuk. Gevoelsmatig zie ik echter erg veel in die twee Zweden. Maar goed, 3 man kopen en samen met Babel, dan heb je 4 spitsen. Dan nog 4-4-2 en klaar is Ronald.
Leuk zo'n luxe. Maar ik heb dan liever een nieuwe centrale verdediger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:31 schreef methodmich het volgende:
4 spitsen, dat is een luxe man!
Ajax zou OERdom zijn als ze dat niet geven. Wel bijna 10 miljoen euro betalen voor een hartpatiënt maar de grootste Argentijnse spits op Tevez en Cavenaghi na is dat niet waard?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:41 schreef Radegast het volgende:
Vergeet die Maxi López maar, Fiorentina heeft al 7,5 miljoen euro geboden en dat bod is niet geaccepteerd door River.
Naar het schijnt laat River hem pas gaan bij een bod van rond de 9 á 10 miljoen euro.
Ja, maar denk je nou echt dat ze Edje laten gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie Inter gerust interesse tonen in v/d Vaart hoor.
De kans dat Maximiliano naar Ajax komt is iig een stuk waarschijnlijker als Tevez naar psv.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax zou OERdom zijn als ze dat niet geven. Wel bijna 10 miljoen euro betalen voor een hartpatiënt maar de grootste Argentijnse spits op Tevez en Cavenaghi na is dat niet waard?Desondanks lijkt het me sterk dat ie naar Ajax komt (hij komt in de buurt van Tevez), maar áls ie komt maakt Ajax kans op de titel.
Wat ik wil zeggen is dat je wel kunt vergeten dat hij naar Ajax toe wil, als zowat de hele Serie A hem op hun lijstjes hebben staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax zou OERdom zijn als ze dat niet geven. Wel bijna 10 miljoen euro betalen voor een hartpatiënt maar de grootste Argentijnse spits op Tevez en Cavenaghi na is dat niet waard?Desondanks lijkt het me sterk dat ie naar Ajax komt (hij komt in de buurt van Tevez), maar áls ie komt maakt Ajax kans op de titel.
De kans dat Zidane naar PSV komt is trouwens even groot als dat Tevez komt, maar dat natuurlijk terzijdequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De kans dat Maximiliano naar Ajax komt is iig een stuk waarschijnlijker als Tevez naar psv..
quote:Naar aanleiding van de beweging in de UEFA om een aantal eigen spelers uit eigen land in de selectie verplicht te stellen (naar verluidt 7 of 8), stelde Diario El Pais een ranglijst in van Europese topclubs (deelnemers aan de Champions League) en het aantal buitenlanders in hun selectie. Daaruit kwam Ajax te voorschijn als club met de meeste buitenlanders. Welke spelerslijst gebruikt werd is niet geheel duidelijk maar de krant kwam op 8 Nederlanders en 22 buitenlanders. Liverpool kwam op de tweede plaats met 21 buitenlanders en 7 Engelsen. De clubs zouden dus op het randje zitten voor een eventuele nieuwe regeling. Deportivo La Coruna zou er met 17 Spanjaarden het best uit naar voren komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |