abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22580036
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Sonck heeft nog geen minuut aangetoond van Ajax-niveau te zijn. Dus al stel je hem 10 duels op, dan nog wordt het niks. Ik vind die jongen een enorme miskoop. Misschien niet zijn eigen schuld, maar toch. Tegen Den Bosch scoorde hij zelfs niet, dat zijn dé wedstrijden voor een intikkertjesspits.
Tegen Club Brugge thuis, speelde hij echt wel een goeie wedstijd.. zo jammer dat hij dat niveau niet vast heeft gehouden
pi_22580221
Dat was de enige match waarin hij nog iets liet zien ja. Ook iets dat op inspiratie leek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22580417
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Dat was de enige match waarin hij nog iets liet zien ja. Ook iets dat op inspiratie leek.
Iets? Hij schoot ons er gewoon voorbij in zijn 1tje (was ook meteen de laatste keer )
pi_22580466
Nou, dat is lichtelijk overdreven hoor. Kreeg een meesterlijke assist van Zlatan en één van Sneijder.
quote:
Volgens El Tribuno Digital heeft Ajax een bod van 6 miljoen op Maxi López heeft gedaan wat afgewezen is door River. De Argentijnse club wil volgens El Tribuno minstens 7 miljoen. Als Ajax zijn bod tot dat bedrag verhoogt, wordt Maxi Lopez speler van Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_22581411
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:

[..]
spits?
pi_22581428
Ja, dat is die spits die ze van de zomer al wilden.
www.thuisuiteten.nl
pi_22581486
laat maar komen. tenzij het koeman is die hem wilt
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:21:35 #233
82589 S-Two
barba macacu
pi_22581715
Maxi Lopez eerste spits en Babel als stand-in.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22581743
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:11 schreef jimjim1983 het volgende:
laat maar komen. tenzij het koeman is die hem wilt
Geloof me, jullie gaan echt wel op de knieën als jullie kennis maken met Maxi Lopéz Hij is sterk aan de bal, meer een aanspeelpunt dan een echte afmaker, maar toch komt er erg veel dreiging van hem in de 16.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22581775
Wrom nou weer een kutargentijn. Rot op met die gast. Laat Babel het maar eens een wedstrijdje proberen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:24:04 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22581777
Ik heb Maxi Lopez tijdens het AT zien spelen in de Arena en vond het inderdaad een behoorlijk goede, beweeglijke en dreigende spits.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22581816
Toen deed ie het leuk. Gevoelsmatig zie ik echter erg veel in die twee Zweden. Maar goed, 3 man kopen en samen met Babel, dan heb je 4 spitsen. Dan nog 4-4-2 en klaar is Ronald.
www.thuisuiteten.nl
pi_22581903
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Toen deed ie het leuk. Gevoelsmatig zie ik echter erg veel in die twee Zweden. Maar goed, 3 man kopen en samen met Babel, dan heb je 4 spitsen. Dan nog 4-4-2 en klaar is Ronald.
Ik hoop als PSV'er dat Ajax dat doet. Dat is namelijk echt kapitaalvernietiging, een beetje wat Man U doet, maar die club kan zich dat permitteren. Als ik het Ajax bestuur was, zou ik 1 spits halen, een snelle sterker verdediger en een routinier, maar ja, succes met 4 spitsen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22581940
4 spitsen, dat is een luxe man!
www.thuisuiteten.nl
pi_22582074
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:31 schreef methodmich het volgende:
4 spitsen, dat is een luxe man!
Leuk zo'n luxe. Maar ik heb dan liever een nieuwe centrale verdediger.
pi_22582187
Vergeet die Maxi López maar, Fiorentina heeft al 7,5 miljoen euro geboden en dat bod is niet geaccepteerd door River.

Naar het schijnt laat River hem pas gaan bij een bod van rond de 9 á 10 miljoen euro.
pi_22582337
"Als Ajax zijn bod tot dat bedrag verhoogt, wordt Maxi Lopez speler van Ajax."

Doen .

Ging het maar zo gemakkelijk .
slettebak [@] gmail.com
pi_22582614
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:41 schreef Radegast het volgende:
Vergeet die Maxi López maar, Fiorentina heeft al 7,5 miljoen euro geboden en dat bod is niet geaccepteerd door River.

Naar het schijnt laat River hem pas gaan bij een bod van rond de 9 á 10 miljoen euro.
Ajax zou OERdom zijn als ze dat niet geven. Wel bijna 10 miljoen euro betalen voor een hartpatiënt maar de grootste Argentijnse spits op Tevez en Cavenaghi na is dat niet waard? Desondanks lijkt het me sterk dat ie naar Ajax komt (hij komt in de buurt van Tevez), maar áls ie komt maakt Ajax kans op de titel.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:08:55 #244
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22582779
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik zie Inter gerust interesse tonen in v/d Vaart hoor.
Ja, maar denk je nou echt dat ze Edje laten gaan. , , .
-
pi_22582881
De Telegraaf meldt dat Ronald Koeman vandaag inderdaad een onderhoud heeft gehad met Sonck over diens uitlatingen in Belgische media. De club wilde verder niets kwijt over het gesprek en eventuele consequenties voor Sonck naar aanleiding daarvan.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:13:29 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22582889
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ajax zou OERdom zijn als ze dat niet geven. Wel bijna 10 miljoen euro betalen voor een hartpatiënt maar de grootste Argentijnse spits op Tevez en Cavenaghi na is dat niet waard? Desondanks lijkt het me sterk dat ie naar Ajax komt (hij komt in de buurt van Tevez), maar áls ie komt maakt Ajax kans op de titel.
De kans dat Maximiliano naar Ajax komt is iig een stuk waarschijnlijker als Tevez naar psv. .
-
pi_22583049
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat je wel kunt vergeten dat hij naar Ajax toe wil, als zowat de hele Serie A hem op hun lijstjes hebben staan.
pi_22583218
Weet je wie een goede spits zou zijn voor Ajax?

Danko Lazovic.

Ja, ik weet dat dat een speler is van Feyenoord. Nou én!
pi_22583289
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De kans dat Maximiliano naar Ajax komt is iig een stuk waarschijnlijker als Tevez naar psv. .
De kans dat Zidane naar PSV komt is trouwens even groot als dat Tevez komt, maar dat natuurlijk terzijde
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22583344
onder het kopje, nuttige nietszeggende informatie om te pimpen op feestjes
quote:
Naar aanleiding van de beweging in de UEFA om een aantal eigen spelers uit eigen land in de selectie verplicht te stellen (naar verluidt 7 of 8), stelde Diario El Pais een ranglijst in van Europese topclubs (deelnemers aan de Champions League) en het aantal buitenlanders in hun selectie. Daaruit kwam Ajax te voorschijn als club met de meeste buitenlanders. Welke spelerslijst gebruikt werd is niet geheel duidelijk maar de krant kwam op 8 Nederlanders en 22 buitenlanders. Liverpool kwam op de tweede plaats met 21 buitenlanders en 7 Engelsen. De clubs zouden dus op het randje zitten voor een eventuele nieuwe regeling. Deportivo La Coruna zou er met 17 Spanjaarden het best uit naar voren komen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')