Je hebt mijn mailadres nog?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
klinkt positief... kunnen het over de mail doen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt mijn mailadres nog?
Mail ff je tel.nr, dan kan ik je ook wel ff bellen als je wilt...
Nope.. net een 18-35 3.5-5.6 aangeschaft. Die is niet zo snel, maar wel een stuk lichter, in zowel de portemonee als rond je nekquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:05 schreef dawg het volgende:
Iemand trouwens nog intresse in een AFS 17-35/2.8?
Re, ook niet iets voor jou trouwens?
dank je, nu ben ik bijna compleetquote:
wat heb je nu nog op het oog voordat het compleet is?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:49 schreef Re het volgende:
[..]
dank je, nu ben ik bijna compleet(met een rib minder, dat wel
)
ik wil mijn 24-85m 3.5-5.6 inruilen voor een lichtsterker alternatief 25-70 2.8 of iets dergelijksquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat heb je nu nog op het oog voordat het compleet is?
(is het uberhaupt ooit compleet??)
Ik denk niet dat ik em zou willen, ongeacht de prijsquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Caar2 het volgende:
nog 1of 2 nachtjes en ik heb de canon 50mm f/1.8 in huis! Ik ben erg benieuwd!! Ik lees voornamelijk heel veel positiefs over deze lens. En ja, voor dat prijsje zou iedereen em moeten kopen!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik em zou willen, ongeacht de prijs
Waar heb je hem gekocht? Want zo te merken heb je hem gratis bij een foto-rolletje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Caar2 het volgende:
nog 1of 2 nachtjes en ik heb de canon 50mm f/1.8 in huis! Ik ben erg benieuwd!! Ik lees voornamelijk heel veel positiefs over deze lens. En ja, voor dat prijsje zou iedereen em moeten kopen!
Wat is de reden om deze lens juist niet te kopen? En wat zijn de alternatieven?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik em zou willen, ongeacht de prijs
dat klopt, maar ik vind dat niet zo'n probleem eigenlijk.. de foto's die je er mee maakt zijn scherp en in low-light kan je er nog prima mee fotograferen! Ik ben er erg blij mee! Ik heb em besteld bij foto konijnenberg voor 89 euri! Vind ik dus niet veel voor een lens..quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:46 schreef dawg het volgende:
De 50/1.8 II is helemaal van plastic, ook de bajonet.
Inderdaad. Die lens heeft absoluut de beste prijs-kwaliteit verhouding van alle lenzen die er maar bestaan. 't Is mijn beste lens tot nu toe (heb wel alleen 2 budget Sigma lenzen verder) maar hoe ie zich verhoudt tot mijn nieuwe Tamron 17-35 die ik volgende week heb weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:22 schreef Caar2 het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik vind dat niet zo'n probleem eigenlijk.. de foto's die je er mee maakt zijn scherp en in low-light kan je er nog prima mee fotograferen! Ik ben er erg blij mee! Ik heb em besteld bij foto konijnenberg voor 89 euri! Vind ik dus niet veel voor een lens..
vast brandpunt is vaak scherp dan zoomlensen, 50mm is dan ook nog een keer heel makkelijk te maken, dus zal best kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus je zegt dat die 50mm beter is dan L-glas? Die Tamron wordt kwalitatief namelijk vergeleken met de L-variant van Canon. Ik zou het zelf niet weten want ik heb nooit een L in m'n handen gehad.
Ligt eraan welke L.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus je zegt dat die 50mm beter is dan L-glas? Die Tamron wordt kwalitatief namelijk vergeleken met de L-variant van Canon. Ik zou het zelf niet weten want ik heb nooit een L in m'n handen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |