Zeg maar gewoon geen gevoel voor humor hoor. En dan die lachband die afgevuurd wordt na ELKE opmerking die hij maakt. Tel daarbij nog het bijzonder suggestieve montagebeleid en je hebt het slechtste talkshowprogramma ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef Cesco het volgende:
...smerig -gevoel voor??- humor...
*mee eens isquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef Cesco het volgende:
Mijn god - probeer ik die irritante kwijlebabbel op tv te vermijden, kom ik de graftak weer tegen op de radio. Ongelofelijk - wat heb ik een hekel aan die derderangs schandknaap.
Ik denk dat het ligt aan zijn ongelofelijk respectloze houding en smerig -gevoel voor??- humor.
En dan heb je nog die vervelende steenpuist die continue giebelend om flauwe geintjes de popi jopi uithangt. Zou ze graag alle 2 eens tegen de muur zetten.
Sorry, moest er ff uit - en hoe was jou dag?
Via Internet kun je wel meer radiostations ontvangen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:47 schreef Cesco het volgende:
das dus net het probleem - hij zit nu ook op de radio - en ik kan hier op het werk alleen die zender goed ontvangen......en werken zonder muziek is uitgesloten, ff doorbijten dus
En jij gebruikt dan zo'n TT?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef Cesco het volgende:
Ik denk dat het ligt aan zijn ongelofelijk respectloze houding
Lekker dom, simpel, ongenuanceerd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:48 schreef Markster het volgende:
Ik vind hem best okay, wat simpel, maar okay.
nu doe je het zelf ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:57 schreef JPM01 het volgende:
[edit] Quote verwijderd
Opgeruimd? Wat staat er in CAPS in de TT?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:00 schreef Dirkh het volgende:
Doodsverwensingen opgeruimd en weer open.
die knakker het echt een kutkop, manquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:21 schreef dunn0w het volgende:
Eindelijk...
Gadverdamme wat een kutprogramma heeft die vent toch!
en ik moet al helemaal kotsen van die Jan paparazzi
Al een tijdje hoor, schat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:47 schreef Cesco het volgende:
das dus net het probleem - hij zit nu ook op de radio
Sluit een stel speakers aan op je PC en stream wat radio van het Internet ofzo..... en er zijn natuurlijk nog een paar ANDERE zenders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:47 schreef Cesco het volgende:
das dus net het probleem - hij zit nu ook op de radio - en ik kan hier op het werk alleen die zender goed ontvangen......en werken zonder muziek is uitgesloten, ff doorbijten dus
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:51 schreef pierce het volgende:
[..]
*mee eens is
Ik ook. En op TV is Jan alleen maar leuker!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:39 schreef RemCOW het volgende:
Ik kan er wel om lachen ...
Das toch die smerige slet die denkt dat ie erbij hoort met zn halfgare kuthumor?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook. En op TV is Jan alleen maar leuker!
Hij is inderdaad heerlijk fout. Met z'n kutkop en z'n strik om het allemaal nèt even erger te maken. Fantastischquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Das toch die smerige slet die denkt dat ie erbij hoort met zn halfgare kuthumor?
Ja vooral weer open doen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:00 schreef Dirkh het volgende:
Doodsverwensingen opgeruimd en weer open.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:17 schreef Bensdorp het volgende:
Ik kom die man z’n naam continu tegen op dit forum, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord of gezien. Is die gast echt zo erg?
Welnee, hij is hartstikke leuk. De laatste tijd hoor of zie ik 'em ook niet zoveel meer. Vroeger werd ik altijd wakker met Jensen op de radio.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:17 schreef Bensdorp het volgende:
Ik kom die man z’n naam continu tegen op dit forum, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord of gezien. Is die gast echt zo erg?
nog een verloren zielquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Jensen is geweldig stelletje huilie`s
Scherpe opmerkingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
nog een verloren ziel
Dat tweede doen wel meer mensen ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef rucksichlos het volgende:
Jensen is een toonbeeld van deze tijd, respectloos, asociaal en plat.
Omgekeerde trendsetting, ipv iets nieuws te doen waardoor iedereen hem volgt, gedraagd hij zich gewoon naar het meest opvallende in de samenleving, zodat hij zeker weet dat het aanslaat.
eigenlijk gewoon zielig en misselijkmakend.![]()
Dan is een doodverwensing aan zijn adres nog veeeeeeeeeel lager !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat tweede doen wel meer mensen ...
maar ik ben het volkomen met je eens.
zijn humor is er een van het laagste niveau
Jij moet dood!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef Cesco het volgende:
Mijn god - probeer ik die irritante kwijlebabbel op tv te vermijden, kom ik de graftak weer tegen op de radio. Ongelofelijk - wat heb ik een hekel aan die derderangs schandknaap.
Ik denk dat het ligt aan zijn ongelofelijk respectloze houding en smerig -gevoel voor??- humor.
En dan heb je nog die vervelende steenpuist die continue giebelend om flauwe geintjes de popi jopi uithangt. Zou ze graag alle 2 eens tegen de muur zetten.
Sorry, moest er ff uit - en hoe was jou dag?
ik ben 28 jaar, ik ben wat beter gewend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:25 schreef dddour het volgende:
als het niet publieke omroep, bnn, homofiel of alternatief is, valt het bij de gemiddelde FOK!jeugd als snel in slechte aarde. jensen is al een tijdje heer en meester op de nederlandse radio
He ik heb die topictitel ook niet verzonnen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Partyman het volgende:
[..]
Dan is een doodverwensing aan zijn adres nog veeeeeeeeeel lager !
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:25 schreef dddour het volgende:
als het niet publieke omroep, bnn, homofiel of alternatief is, valt het bij de gemiddelde FOK!jeugd als snel in slechte aarde. jensen is al een tijdje heer en meester op de nederlandse radio en dat de TS hem nu pas hoort, geeft alleen maar aan in wat voor grot hij heeft geleefd.
Omdat het gewoon grappig is. Dat heeft verder geen reet met integriteit of intelligentie te maken. Het is entertainment. En daar kijk ik TV voor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe kan je iemand die alle normen van fatsoen te buiten gaat nou waarderen?
je zou je natuurlijk kunnen afvragen of alle gasten van Jensen zo naïef zijn als jij...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef rucksichlos het volgende:
dus iemand voor de lol publiekelijk voor schut zetten is grappig???![]()
ben benieuwd of jij het ook grappig vind als jij voor lul gezet wordt![]()
't is nog veel irritanter als de gasten (het publiek bestaat uit malloten, dus dat vergeef ik ze) er om moeten lachen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:07 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind alle grapjes van Jensen irritant, ze staan allemaal vantevoren op papier en dat is duidelijk te merken.
Die rot verekte gooise R van hem, en de mislukte grapjes van hem komen mij al lang en breed de strot uit. Ik kijk er dus allang niet meer naar.
Waarvan denk ik toch 99% uit blik komt. Ik kan me niet voorstellen dat je een zaal vol krijgt met gasten die om de gemonteerde grapjes kunnen lachen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
't is nog veel irritanter als de gasten (het publiek bestaat uit malloten, dus dat vergeef ik ze) er om moeten lachen...
Er schijnt zo'n lul voor het publiek te staan die ze laat weten wanneer ze moeten lachen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarvan denk ik toch 99% uit blik komt. Ik kan me niet voorstellen dat je een zaal vol krijgt met gasten die om de gemonteerde grapjes kunnen lachen.
Ik weiger dat te geloven. Ontkenningsfase? Dat zal wel. Toch wil ik het niet weten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er schijnt zo'n lul voor het publiek te staan die ze laat weten wanneer ze moeten lachen...
Inderdaad, op de radio is hij op een leuke manier walgelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
Op radio is hij prachtig, z'n show op tv wat minder imo.
zo naief ben ik niet, ik weet ook wel dat degene die daar gaat zitten van tevoren weet wat er op ze af gaat komen, maar feit blijft dat de enige reden is dat ze daar zitten is omdat ze voor hun contract zoveel mogelijk tijd hun kop op tv moeten krijgen, en als je overal al geweest bent, dan moet je op een gegeven moment wel bij die lul gaan zitten, omdat half debiel nederland hem aanbidt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je zou je natuurlijk kunnen afvragen of alle gasten van Jensen zo naïef zijn als jij...
Kijk,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het gewoon grappig is. Dat heeft verder geen reet met integriteit of intelligentie te maken. Het is entertainment. En daar kijk ik TV voor.
Soms wel lachen als ze goede gasten hebben zoals de tokkies laatst, dat was vet wijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jensen!!!!!!!!
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn .. die bij hem in de uitzending willen zijn...quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:13 schreef Partyman het volgende:
[..]
Soms wel lachen als ze goede gasten hebben zoals de tokkies laatst, dat was vet wijs![]()
soort zoekt soort hequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:13 schreef Partyman het volgende:
[..]
Soms wel lachen als ze goede gasten hebben zoals de tokkies laatst, dat was vet wijs![]()
Maw je vind alle komieken kut?? Want dat is wat komieken doen, mensen voor lul zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef rucksichlos het volgende:
dus iemand voor de lol publiekelijk voor schut zetten is grappig???![]()
ben benieuwd of jij het ook grappig vind als jij voor lul gezet wordt![]()
Het gaat om de manier WAAROPquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maw je vind alle komieken kut?? Want dat is wat komieken doen, mensen voor lul zetten
En dan gaat het dus om smaakquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het gaat om de manier WAAROP.
Ik vind dat zo'n onterechte dooddoener. Het heeft niks met smaak te maken. Het moet bij hem altijd ten koste van anderen en hij trapt mensen op een lage manier de grond in. Als je daar van kan genieten is er gewoon iets goed mis met je.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Over smaak valt niet te twisten enzo.
Z'n TV-programma, maar vooral z'n radio-shows, zijn toch behoorlijke successen in Nederland. Dan is er wel wat mis met veel mensen zegquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je daar van kan genieten is er gewoon iets goed mis met je.
En wat doen alle andere komieken? Toen Paul de Leeuw hetzelfde deed met dat mens (waarvan ik ff de naam kwijt ben) moets dat mens niet zeiken. Toen Kopspijkers grapjes uithaalde met het konigklijkhuis en JP er wat over zei, viel half NL over hem heen. (en terecht).quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onterechte dooddoener. Het heeft niks met smaak te maken. Het moet bij hem altijd ten koste van anderen en hij trapt mensen op een lage manier de grond in. Als je daar van kan genieten is er gewoon iets goed mis met je.
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Z'n TV-programma, maar vooral z'n radio-shows, zijn toch behoorlijke successen in Nederland. Dan is er wel wat mis met veel mensen zeg
Heldere conclusie!quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Z'n TV-programma, maar vooral z'n radio-shows, zijn toch behoorlijke successen in Nederland. Dan is er wel wat mis met veel mensen zeg
En dat is fout?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja
Het geeft aan hoe banaal een groot deel van het nederlandse publiek is
NIET mee eens! (denk maar eens aan nazi-duitsland, het merendeel van de duitse bevolking was het met hitler eens, in min of meerdere mate, maar ik kan nou niet echt zeggen dat het dan per definitie niet meer verkeerd of raar was), maargoed: ontopique maar weerquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat is fout?
Ik denk dat als een significant deel van de bevolking iets vindt, het sowieso niet meer verkeerd of raar kan zijn, maar goed.
Dat vind ik zo simpel hequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat is fout?
Ik denk dat als een significant deel van de bevolking iets vindt, het sowieso niet meer verkeerd of raar kan zijn, maar goed.
Tsja, de mening van een significant deel van de bevolking lijkt mij de definitie van "normaal", maar goed, ik ben natuurlijk simpelquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat vind ik zo simpel he. Jij beweert dat als het merendeel van een groep mensen iets vindt dat het dan goed is?
![]()
Een woord: triest!
Het wil in iedervgeval zeggen dat een significant deel van de bevolking houd van simpele, hapklare humor.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, de mening van een significant deel van de bevolking lijkt mij de definitie van "normaal", maar goed, ik ben natuurlijk simpel
Ik vind dat fout ja. Maar dat is maar een mening dus dat telt niet. Denk wel dat je het een slechte zaak kan noemen en het spreekt ook niet voor het niveau van de nederlandse tvkijker.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat is fout?
Ik vind er niks raars aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het idee is gewoon raar; dat er echt mensen zijn die voor hun tv gaan zitten met de gedachte van nu gaan we ons is lekker laten vermaken op het laagste niveau wat er op de nederlandse tv is.
Ja die zijn idd nog erger... Jensen doet het gewoon om er zelf beter van te worden en het publiek vind het allemaal prachtig die grove taal en het domme vermaak.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Weet je wat nog erger is dan Jensen zelf? Het publiek bij Jensen. Holy shit, wat een dom klapvee is dat. Daar kan de TROS nog wat van leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |