Dankjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
In de zeik genomen door je oudersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef Renesite het volgende:
Zeggen mijn ouders, we krijgen visite om 11 uur vanochtend.
Ik snel uit bed enzo, zeggen ze lachend dat de jehova's door de straat komen en ze gaan zelf net weg....
Ik ben zometeen écht niet thuis![]()
Hmm, ik had wel wat anders te doen,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:01 schreef Jump het volgende:
die jehova's zijn wel grappig. als je open doet kan je ze lekker voor de grap houden.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
Transport Tycoon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:01 schreef Jump het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja, hij staat op de zwarte lijst. Is geen toeval hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:03 schreef blablasjit het volgende:
Ik snap niet hoe me broer het voor mekaar krijgt. Vorige week ff zijn pc opnieuw geinstallt... Nu heeft virus scanner al 5 virussen gevonden en dat hele ding staat vol spy/ad ware... whaa hij heeft echt pech.
ik sta ook op de zwarte lijstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, hij staat op de zwarte lijst. Is geen toeval hoor
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:18 schreef Jump het volgende:
[..]
dat Transport Tycoon tof spel is
Ik 1 keer....ik hield het niet volquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:33 schreef blablasjit het volgende:
ik heb dat spel nog nooit gespeeld
ik verlies altijd bij simcityquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik 1 keer....ik hield het niet vol
Maar Simcity vind ik dan wel leuk
inderdaad. ik laat men stad tevele uitbreiden in he begin zodat eht me teveel geld kost en dan zit ik in de knoei.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
Dat ligt aan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |