Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Toffe gozerPuber, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken en is gewoon te n00b! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Rayman(NL) en haat Pikmin(2). Own een goedeHeeft een PC, Xbox en Gamecube
Bij wie loop ik te slijmen dan? Of baal je dat ik de fipo hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:32 schreef Jumparound het volgende:
GinaG, slijmbal
Je lijkt wel een wijf man, elke keer wat andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:38 schreef Tain het volgende:
mag mijn plaatje trouwens veranderd worden? of zet er 3 neer
jij hebt anders nog altijd hetzelfde plaatje, je lijkt wel een ventquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf man, elke keer wat anders![]()
Ja, je hebt geen keus dan akkoord te gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:43 schreef pkwarts het volgende:
gina, de dvd is binnen
ik ga overigens ook akkoord met je 'eisen'
wat heb jij een leuke achternaam
in het vorige topic, dat je je baas niet wil schieten... zit hij ook op fok ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bij wie loop ik te slijmen dan? Of baal je dat ik de fipo heb![]()
Achternaam hou ik voor mequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja achternaam Gina NU !!!!!
En spaansquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Achternaam hou ik voor meIk kan je wel vertellen dat dat ding uit 13 letters bestaat
![]()
Nee hoor, maar ik heb het niet slecht getroffen dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in het vorige topic, dat je je baas niet wil schieten... zit hij ook op fok ofzo?
Ze stottertquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:54 schreef Jumparound het volgende:
ik kom maar tot 12
Nee, indiaasquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En spaans
Fotoboekquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, indiaas![]()
hoe kom je bij spaans![]()
Ik wist niet dat ik eruit zag als een spaansequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fotoboek![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik eruit zag als een spaanse![]()
Volgens mij ben ik daar te donker voor, maar goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb nog is gekeken en dat is ook wel zo weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar te donker voor, maar goed![]()
Wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:36 schreef Roi het volgende:
Ook zo moeilijk te vinden Mzraki
ik ga em nu downen kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:14 schreef Jumparound het volgende:
dus....
iemand al CS:source?
warezhoerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:46 schreef Rahl het volgende:
ik ga em nu downen kopen
Je kan em alleen kopen via steam, en dat heb ik niet, en dan kan je em ook nog es alleen kopen met cc, en die heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
warezhoer
smoesjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je kan em alleen kopen via steam, en dat heb ik niet, en dan kan je em ook nog es alleen kopen met cc, en die heb ik niet.
ik koop Halflife 2, daar zit ie ook bij maar is nog niet uit
ohjee, warez. red alert!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ga em nu downen kopen
Daarom speel ik het ook zo graag / vaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
smoesjes
ps. steam zuigt
nope en yepquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
smoesjes
ps. steam zuigt
Je bent toch werkloos dus je hebt alle tijd om het te lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
En we zijn weer een topic verder, wat gaat het toch hard....
Nah, d'r is ook nog iets dat "solliciteren" heet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent toch werkloos dus je hebt alle tijd om het te lezen![]()
Waarom zoiu je er een sjaal bij krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:12 schreef taart het volgende:
weet iemand toevallig ook of je een sjaal krijgt als je day after tomorrow in de winkel haalt
En lukt het een beetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, d'r is ook nog iets dat "solliciteren" heet...
Afwachten is nog nooit zo spannend geweest...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
En lukt het een beetje![]()
sjalen zijn fijn voor in de winterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom zoiu je er een sjaal bij krijgenKrijg je het koud tijdens het kijken van de film
![]()
Ik heb al een sjaal, gewoon gekochtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef capibar het volgende:
[..]
sjalen zijn fijn voor in de winter![]()
Patserquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb al een sjaal, gewoon gekocht![]()
Het is niet zomaar een sjaal maar eentje van cashmere, nu ben ik helemaal de vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Patser![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBox Fable 1 verzonden
Maandag Fable gamen
Nee, het is een FPS dat zich afspeeld in de verre toekomst. Jou doel is om zoveel mogelijk aapjes met zwaailichten op hun hoofd neer te schieten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat echt een rpg dat fable?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, het is een FPS dat zich afspeeld in de verre toekomst. Jou doel is om zoveel mogelijk aapjes met zwaailichten op hun hoofd neer te schieten.
Dat weet toch iedereen?![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
erg funny wel
![]()
Als jij nou een zwaailamp op je kop had schoot ik er wel opquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als jij nou een zwaailampt op je kop had schoot ik er wel op![]()
is dat een doodsverwensingquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als jij nou een zwaailampt op je kop had schoot ik er wel op![]()
een halvequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:49 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat een doodsverwensing
Als je zwaailicht eraf wordt geblast ben je toch niet persé dood?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:49 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat een doodsverwensing
Als je goed mikt nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je zwaailicht eraf wordt geblast ben je toch niet persé dood?
ik weet niet hoe goed spook kan richtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, ik weet dat het vrijdag is, maar ik denk niet dat je nu al aan het bier zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
of hoe slecht, des te ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:53 schreef Tain het volgende:
[..]
ik weet niet hoe goed spook kan richten![]()
wat is er mis met blasten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, ik weet dat het vrijdag is, maar ik denk niet dat je nu al aan het bier zit.
lees het fable topic door, lees de review op games.fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:53 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ken ook niet ieder spel van de xbox nog he`
iedereen heeft het over fable vandaar
Ja hij staat in de p.u ook zag ik,best cool dat games.fok vind ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:55 schreef Tain het volgende:
[..]
lees het fable topic door, lees de review op games.fok
Oh, op die toer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
wat is er mis met blasten?
Ik blast, jij blast, wij blasten. Ik wordt geblast.
Normaal ww hoor
games.fok is bijna in 1x de grootste en beste games pagina van nederland gewordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij staat in de p.u ook zag ik,best cool dat games.fok vind ik
Ja precies zoveel goede gamesite`s zijn er ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
games.fok is bijna in 1x de grootste en beste games pagina van nederland geworden
For real, je ziet wat je wilt zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, op die toer.
Ik dacht aan een extreem slechte vervoeging van 'blazen'.
nee niet echt, die andere pagina's zijn er ook alleen nog maar voor de prijsvragenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja precies zoveel goede gamesite`s zijn er ook niet
Allicht. Maar goed, ik heb een rotdag op school achter de rug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
For real, je ziet wat je wilt zien
Uiteraard compleet terecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
games.fok is bijna in 1x de grootste en beste games pagina van nederland geworden
ik heb toch een hogere ranking dan iedereen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij eens professioneel nieuwsposter? Een hogere ranking hebben dan meeste crew-members staat ook weer zo jammer.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb toch een hogere ranking dan iedereen?
eergisteren was ik nog level 29 :')quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik :')
in je quote welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:24 schreef taart het volgende:
[..]
je smylie werkt niet
*tag*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij staat in de p.u ook zag ik,best cool dat games.fok vind ik
* klikt linkje van tagquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:57 schreef gieling het volgende:
[..]
*tag*![]()
quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Tis ook zo makkelijk dat het niet weer een site is waar je voor moet registreren, omdat je dat al gedaan hebt voor het forum, en je kent de meeste mensen al die er posten en submitten enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
En mensen, ik vind het leuk om te lezen dat iedereen te spreken is over FOK!games![]()
Dat is ook wat we willen, een community gevoel. Naast de eerste zijn willen we ook de gezelligste zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis ook zo makkelijk dat het niet weer een site is waar je voor moet registreren, omdat je dat al gedaan hebt voor het forum, en je kent de meeste mensen al die er posten en submitten enzo
Dat hoef ik niet te zeggen, dat blijkt wel uit de statestieken, zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:17 schreef capibar het volgende:
[..]
een nerd zou zeggen: "pwnage"![]()
jammer dat ik geen foto heb gemaakt van mijn 113 kills met battlefrontquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zeggen, dat blijkt wel uit de statestieken, zeg maar
Battlefrontquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:20 schreef Tain het volgende:
[..]
jammer dat ik geen foto heb gemaakt van mijn 113 kills met battlefront
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Battlefront
zondag star ocean 3, maandag utrecht, dinsdag rotterdamquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:29 schreef mordradead het volgende:
zondag 4 mijl, maandag berlijn
Ik zat al te zoeken waar ik die kon wijzigen jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel, ik zal je volgende week FP DPS toegang geven, en dan kan je je entry wijzigen
En mensen, ik vind het leuk om te lezen dat iedereen te spreken is over FOK!games![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken waar ik die kon weizigen ja![]()
ook al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:57 schreef gieling het volgende:
[..]
*tag*![]()
Lees je eens in, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:14 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe
half half...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:22 schreef Rodie83 het volgende:
Fable is cool
Gewoon coolquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
half half...
maar jammergenoeg wel kortquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:31 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gewoon cool
iedereen die dat gedaan heeft is dood bij mij ...behalve in het stadje...daar komen die tyfus gaurds tussen beidenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:57 schreef Rodie83 het volgende:
Er is 1 fucking probleem. Ik word chicken chaser genoemd
dat wordt iedereen genoemd in het begin. komt geloof door dat gastje die die titels verkooptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:57 schreef Rodie83 het volgende:
Er is 1 fucking probleem. Ik word chicken chaser genoemd
ik heb hem uitgespeelt, dan krijg je het zwaard van jack of blades, daarmee vermoord je alles in 1 of heel sommige in 2 slagenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef Rodie83 het volgende:
Duidelijk. Ik heb hem vanmiddag gekocht, ben nu dus al zwaar over de helft
mogguhquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:12 schreef mordradead het volgende:
morgen
ja ik weet het, ik type het ook maar ff snel over van mijn cm schermpje... dan staat er idd wel eens een typo tusen maar dat boiet niet (zag je datquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
'you resignation'? Zoek de fout.![]()
Voor mij is uitslapen tot een uurtje of 8 op zaterdag, mijn lichaam denkt na een jaar dat ik nog steeds op zaterdag werkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:35 schreef GinaG het volgende:
Wat is iedereen vroeg op, op een zaterdagochtend, ik dacht dat ik de enige debielwas.
lijkt me vrij logisch dat hij alle goals doorlaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja ik weet het, ik type het ook maar ff snel over van mijn cm schermpje... dan staat er idd wel eens een typo tusen maar dat boiet niet (zag je dat)
mijn keeper heeft geen vetrouwen meer in mij terwijl hij alle goals doorlaat
Ik moet om 9:00 verzamelen omdat ik om 10:00 moet spelen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:35 schreef GinaG het volgende:
Wat is iedereen vroeg op, op een zaterdagochtend, ik dacht dat ik de enige debielwas.
Aah ok, ik moet om 9:00 een uur gaan hardlopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moet om 9:00 verzamelen omdat ik om 10:00 moet spelen.
Succes, het is lekker frisjes buiten. (Iets té, denk ik.)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah ok, ik moet om 9:00 een uur gaan hardlopen![]()
Ja, maar ik ga dan ook helemaal ingepakt als een Michellinmannetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Succes, het is lekker frisjes buiten. (Iets té, denk ik.)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
lijkt me vrij logisch dat hij alle goals doorlaat
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah ok, ik moet om 9:00 een uur gaan hardlopen![]()
ik heb pas over 4 dagen weer een wedstrijd in hattrickquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:43 schreef mordradead het volgende:
[..]nu staat een andere keep op goal, hij heeft er al 3 doorgelaten maar is toch een talentje hoor
ik speel ook geen hattrick maar cmquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:45 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb pas over 4 dagen weer een wedstrijd in hattricknet gepromoveerd enzo
ik moet dinsdag 4 uur in de trein zitten voor mijn werk...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
[..]ik ga morgen de 4 mijl lopen in groningen
ik maandag 8 uur in de bus voor schoolquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:45 schreef Tain het volgende:
[..]
ik moet dinsdag 4 uur in de trein zitten voor mijn werk...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik maandag 8 uur in de bus voor school
wat ben jij vroegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moggûh![]()
Klopt, ik had om 9:30 een afspraak met de kapster...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg
Ik zit er ook over te denken om weer eens naar de kapper te gaan, ik wil mijn haren kort laten knippen en dan de grijze haren (ja ik word oudquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, ik had om 9:30 een afspraak met de kapster...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
dan de grijze haren (ja ik word oud) paars of blauw te laten verven, ik weet nog niet welke kleur
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken om weer eens naar de kapper te gaan, ik wil mijn haren kort laten knippen en dan de grijze haren (ja ik word oud) paars of blauw te laten verven, ik weet nog niet welke kleur
![]()
kaal scheren dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Grijze haren nu al
Tering wat moet er met mij dan gebeuren over 3 jaar...
Maak je maar geen zorgen, ik heb een ziekte waardoor ik op bepaalde plekken geen pigment heb (met name op mijn hoofdhuid, dus ook geen pigment in mijn haar)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Grijze haren nu al
Tering wat moet er met mij dan gebeuren over 3 jaar...
Hoe ouder en grijzer de mannen worden, des te aantrekkelijker ze voor de vrouwen worden, was het tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
kaal scheren dus
Kale mannen kunnen erg sexy zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
kaal scheren dus
Jezus...aleen omdat BMH screens heeft gepost? ik heb iets van 6 OP's gemaakt met veel info en screens...dat is in principe etzelfdequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:01 schreef Tain het volgende:
ow wat vind ik dit fout zeg
Schouderklopjes meldtopic deel 1
ik zal maar niet zeggen waarom
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:47 schreef mordradead het volgende:
ik heb de hele fucking gam slowchat op gemaakt
Hij heeft er ook Enorm hard over moeten zeuren...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:01 schreef Tain het volgende:
ow wat vind ik dit fout zeg
Schouderklopjes meldtopic deel 1
ik zal maar niet zeggen waarom
dan krijg jij er ook 2 van mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
,![]()
goed zo mijn jong....2 schouderklopjes voor jou
Dat zou je zeggen ja, maar dit zijn 2 hoofdstukken over licht en de werking van het oog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:53 schreef mordradead het volgende:
natuurkunde is fokking vaardigheid
Het onderwerp licht is dan nog wel één van de makkelijkste onderwerpen van natuurkunde....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja, maar dit zijn 2 hoofdstukken over licht en de werking van het oog.
Slechts twee formules in die twee hoofdstukken, verder staan er allemaal dingen in de tekst die je moet weten.
Moeilijk is het ook niet, het is alleen veel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het onderwerp licht is dan nog wel één van de makkelijkste onderwerpen van natuurkunde....
Wat kan er moeilijk zijn aan een formule?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
dan heb ik liever 1 moeilijke formule
ja onwijsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:49 schreef GinaG het volgende:
Geef nou maar toe jullie zijn jaloers op BMH![]()
Geef Notorious eens een welgemeende tik om zijn oren, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
ja onwijs
Ik vind het alleen belachelijk dat hij 1 dagje wat informatie submit over de DS en meteen vermeld wordt in een topic, terwijl er zat mensen zijn die veel meer doen
Waarom ga je dan mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Goedemorgen net nog
Winkelen zuigt.
Omdat ik al 2 weekenden amper thuis geweest benquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom ga je dan mee?
dan kan je toch ook wat anders doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 weekenden amper thuis geweest ben
het is een soort zoenoffer![]()
Ik wou al zeggen, ik had het wel gewetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je toch ook wat anders doen
Nou vrouwen kiezen winkelen boven veel dingen hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je toch ook wat anders doen
Maarre moest jij ook betalen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou vrouwen kiezen winkelen boven veel dingen hoor![]()
Ik moet nogquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maarre moest jij ook betalen dan![]()
dat is mijn tactiek, werkt best goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:22 schreef mordradead het volgende:
gewoon zeggen: nee, dat is lelijk
Smash brothers is wel lachen met zn 4`en leukste blijft Mariopartyquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Smash Bros, Monkey ball en Bomberman zijn toch leukere spellen om met z'n 4'en te doen dan Time Splitters 2 toch
bovenste is al goed hoor, maar dit klinkt wel wat vriendelijkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:29 schreef mordradead het volgende:
misschien toch iets te confronterend dus het moet zijn: ik vind dat het niet zo mooi op jou staat maar je moet het zelf weten
dan weten ze het al
Mario Partyquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Smash brothers is wel lachen met zn 4`en leukste blijft Marioparty![]()
Josti band on tour danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mario Party
Wat dacht je van Donkey Konga, dat word pas lachen als je met meerderen bent
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:20 schreef Frankeinstein het volgende:
naaper![]()
wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH heeft dat schouderklopje gegeven zodat we met veel nieuws sneller konden zijn dan andere sites. Ik weet dat er veel mensen tijd steken in openingsposts, maar dat is forum.
De mensen die nieuwssubmitten op FOK!games krijgen daar in het bericht een vermelding voor en ze krijgen punten voor hun status. Die hoeven geen schouderklopje meer imho.
Moet misschien in het gamecube topic?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH heeft dat schouderklopje gegeven zodat we met veel nieuws sneller konden zijn dan andere sites. Ik weet dat er veel mensen tijd steken in openingsposts, maar dat is forum.
De mensen die nieuwssubmitten op FOK!games krijgen daar in het bericht een vermelding voor en ze krijgen punten voor hun status. Die hoeven geen schouderklopje meer imho.
of het GAM feedbacktopicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet misschien in het gamecube topic?
ach wat maakt het ook uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
[..]
of het GAM feedbacktopic![]()
Oké het is goed zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er stond een paar blz terug commentaar over. Vandaar
BTW ik mag je avatar welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er stond een paar blz terug commentaar over. Vandaar
Dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké het is goed zo
Maar de volgende keer wel quote heh
Zou het dan niet slim zijn geweest dat eventjes bij het schouderklopje te vermelden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen als Tain verdienen meer dan een schouderklopje, hij is dan wel geen lid van de crew, toch is hij, samen met MrCyber, verantwoordelijk voor zo'n 20%? van alle nieuwsberichten?quote:De mensen die nieuwssubmitten op FOK!games krijgen daar in het bericht een vermelding voor en ze krijgen punten voor hun status. Die hoeven geen schouderklopje meer imho.
Ik ga niet over het forum verder. Als iemand vindt dat iemand een schoudeklopje moet krijgen voor openingsposts moet je dat bij de mods melden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zou het dan niet slim zijn geweest dat eventjes bij het schouderklopje te vermelden?
Ze krijgen daar credits voor op FOK!games dmv hun naam "submitted by" en punten waardoor hun status stijgt.quote:Mensen als Tain verdienen meer dan een schouderklopje, hij is dan wel geen lid van de crew, toch is hij, samen met MrCyber, verantwoordelijk voor zo'n 20%? van alle nieuwsberichten?
nou dan.
Lees de OP eventjes, merci.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:29 schreef Oksel het volgende:
'k ben blij dat ik er niet tussen sta.
Goed, maar punt blijft dat dat schouderklopje erg twijfelachtig opgevat kan worden, het feit dat er zo'n verklaring bij nodig is laat al zien dat je hem beter toe had moeten lichtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet over het forum verder. Als iemand vindt dat iemand een schoudeklopje moet krijgen voor openingsposts moet je dat bij de mods melden.
[..]
Ze krijgen daar credits voor op FOK!games dmv hun naam "submitted by" en punten waardoor hun status stijgt.
We waarderen die submits zeker, en dat weten de mensen ook, anders zou er niet zoveel gesubmit worden.
Het is ook mijn eerste schouderklopje. Ik zal zeker in de toekomst er meer uitdelen als dat nodig is. En dan zal ik ook proberen het zo duidelijk mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, maar punt blijft dat dat schouderklopje erg twijfelachtig opgevat kan worden het feit dat er zo'n verklaring bij nodig is laat al zien dat je hem beter toe had moeten lichten.
Goed, bedanktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook mijn eerste schouderklopje. Ik zal zeker in de toekomst er meer uitdelen als dat nodig is. En dan zal ik ook proberen het zo duidelijk mogelijk te maken.
kheb liever niet dat je aan me schouder zit viezerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook mijn eerste schouderklopje. Ik zal zeker in de toekomst er meer uitdelen als dat nodig is. En dan zal ik ook proberen het zo duidelijk mogelijk te maken.
Jij krijgt een schouderklopje als je een keer niet scheld op Xbox livequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb liever niet dat je aan me schouder zit viezerd![]()
![]()
Ik heb Nickelodeon al meer als een jaar! Maar het komt denk ik omdat John de Mol het heeft overgekocht!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
he, ik zet zo de tv aan, hebben we ineens nickelodeon![]()
Volgens mij krijg je die bagger film juist gratis als je een sjaal haaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:12 schreef taart het volgende:
weet iemand toevallig ook of je een sjaal krijgt als je day after tomorrow in de winkel haalt
dealquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij krijgt een schouderklopje als je een keer niet scheld op Xbox live
Hè, jesses, linkse boomknuffelaars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef Rahl het volgende:
hai fliendjes en fliendinnetjes!
Rahl hugs a tree
ik ben links en ik ben er trots opquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè, jesses, linkse boomknuffelaars.
gasten uit mijn klas die in ijsselstein wonen hadden het ook al heel lang, maar in nieuwegein hadden we het dus nog niet op de kabel....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb Nickelodeon al meer als een jaar! Maar het komt denk ik omdat John de Mol het heeft overgekocht!
bomenknuffelen rocksquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè, jesses, linkse boomknuffelaars.
Dude, ik ben links als de neten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben links en ik ben er trots op
nu wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
gasten uit mijn klas die in ijsselstein wonen hadden het ook al heel lang, maar in nieuwegein hadden we het dus nog niet op de kabel....
ik dacht al, op de een of andere manier KAN jij gewoon niet rechts zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, ik ben links als de neten.
Zag je m'n PI niet ofzo?
ik vroeg me nou al af ipc welk kanaal hij was... maar boeiend, ik kijk toch geen duitse tvquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
nu wel.
Ten koste van DLD 3.
Waarom dacht je dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik dacht al, op de een of andere manier KAN jij gewoon niet rechts zijn![]()
omdat alle rechtse op het vmbo zittenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat?
5 atheneum hier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
omdat alle rechtse op het vmbo zitten![]()
links/rechts ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5 atheneum hier.
-->quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
links/rechts ?
Riiiigght.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
omdat alle rechtse op het vmbo zitten![]()
Hoe dom kan een mens zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:09 schreef capibar het volgende:
[..]
jij bent dus pijl.
dat is echt zo hoor (ik zit ook op het vmbo, alleen ben ik niet rechts of links, ik ben gamerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Riiiigght.
hij is dus rechts, ik ben de "quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe dom kan een mens zijn.
Leuk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is echt zo hoor (ik zit ook op het vmbo, alleen ben ik niet rechts of links, ik ben gamer)
gister was het trouwens echt vet, toen had iemand pepernoten meegenomen, en gingen we zo'n vette veldslag daarmee doen, iedereen door de klas heen rennen en pepernoten gooien en schreeuwen enzo![]()
die docent is echt gek, ze wou ons er allemaal uitsturen, en iedereen bleef toen zitten![]()
het was echt vet, toen zei ze zovan "als iemand nu nog een pepernoot gooit stuur ik iedereen eruit" toen gooiden iemand er een, en toen ging iedereen elkaar beschuldigen en dat ging zo de hele tijd door, om de minuut gooide weer iemand een pepernootquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leuk hoor
En jij bent rechtsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5 atheneum hier.
En die docent is nu overspannen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef capibar het volgende:
[..]
het was echt vet, toen zei ze zovan "als iemand nu nog een pepernoot gooit stuur ik iedereen eruit" toen gooiden iemand er een, en toen ging iedereen elkaar beschuldigen en dat ging zo de hele tijd door, om de minuut gooide weer iemand een pepernoot![]()
kom maar op met je vooroordelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doe jij vmbo Capibar?
het is haar eerste jaar, dus ik weet niet hoelang ze het volhoudtquote:En die docent is nu overspannen?![]()
Dat was ik helemaal niet van plan, maar ik dacht dat je een havist was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:21 schreef capibar het volgende:
[..]
kom maar op met je vooroordelen
dat zou ik eigenlijk ook moeten zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet van plan, maar ik dacht dat je een havist was.
ik ga dus nooit pictochatten met jouquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik kan me eigen handschrift niet lezen...wat doe ik?
Lachequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is echt zo hoor (ik zit ook op het vmbo, alleen ben ik niet rechts of links, ik ben gamer)
gister was het trouwens echt vet, toen had iemand pepernoten meegenomen, en gingen we zo'n vette veldslag daarmee doen, iedereen door de klas heen rennen en pepernoten gooien en schreeuwen enzo![]()
die docent is echt gek, ze wou ons er allemaal uitsturen, en iedereen bleef toen zitten![]()
Ik krijg gemiddeld (met een kans van 99.9%) per nagekeken toets te horen hoe onleesbaar het wel niet was, zo nu jijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik kan me eigen handschrift niet lezen...wat doe ik?
"je had erbij moeten zijn"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:32 schreef gieling het volgende:
[..]
Lache
Ben jij toevallig mijn tweelingbroer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld (met een kans van 99.9%) per nagekeken toets te horen hoe onleesbaar het wel niet was, zo nu jij
Zou het?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ben jij toevallig mijn tweelingbroer?![]()
Dat behoort iedere VWO'er te zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
En jij bent rechts![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:53 schreef taart het volgende:
Shit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld (met een kans van 99.9%) per nagekeken toets te horen hoe onleesbaar het wel niet was, zo nu jij
Owquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat behoort iedere VWO'er te zijn
Ah, mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat behoort iedere VWO'er te zijn
ik zit niet meer op schoolquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zie hier potentiëel signature materiaal in.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikzelf ben vrij extreem rechts. Maar ik hem wel een neger en een chinees in mijn vriendenkrijg. Eén voor de drugs en één voor GBA spelletjes uit Azië
Doe jij aan drugs dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet rechts bent ben je dom
Ikzelf ben vrij extreem rechts. Maar ik hem wel een neger en een chinees in mijn vriendenkrijg. Eén voor de drugs en één voor GBA spelletjes uit Azië
komop hij vindt nintendo goed, dan moet dat gewoon...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Doe jij aan drugs dan?
Chocomel met druivensuiker is geen drugs hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet rechts bent ben je dom
Kleurtjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
komop hij vindt nintendo goed, dan moet dat gewoon...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Hallo, niet alle drugsgebruikers hebben een slechte smaakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
echt wel, ze spelen allemaal haloquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, niet alle drugsgebruikers hebben een slechte smaak![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, niet alle drugsgebruikers hebben een slechte smaak![]()
Jij hebt wel een slechte smaak, Mario fanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
zegt de halo fanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij hebt wel een slechte smaak, Mario fan![]()
Mario heeft tenmintste niet een om de 5 minuten herhalende gameplay.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij hebt wel een slechte smaak, Mario fan![]()
Jij bent gewoom jaloers dat je geen xbox hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
zegt de halo fan![]()
boeiendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent gewoom jaloers dat je geen xbox hebt![]()
Dat mag je best vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Halo > Nintendo
De verwachte volwassen opmerking van Notoriousquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mag je best vinden
Ik ben links, maar ik val bijvoorbeeld wel met rechts aan met volleybalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:12 schreef Rahl het volgende:
rechts
ik ruk schrijf wel met rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |