Vanaf deze week in premiere, maar volgens www.filmtotaal.nl slechts in 5 steden..quote:Op zondag 26 juni 2005 16:57 schreef Morgil het volgende:
Jeetje komt die hier nu pas in de bioscoop?
Is Batman Begins niet voor The Machinist opgenomen???quote:Op zondag 26 juni 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Moet je hem nu zien in Batman begins.... F*cking klerekast die gozer! hij moest 40 kilo aankomen voor de audities, hij at 5 maaltijden per dag en ging flink trainen... in American Psycho was hij ook al aardig gespierd maar als je hem nu ziet...![]()
Oooh.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Plaatje van de Duiste versie![]()
![]()
[afbeelding]
gelijk maar gepre-ordered
Geen idee... wel zoomden ze op een gegeven moment op een nummerbord in en dat ik me afvroeg waarom. Misschien om deze hint duidelijk te maken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb hem gisteren in het FilmHuis gezien in Den Haag(ook al had ik de DVD ook al thuis
)
Ik vind het gave film alleen vind ik sommige dingen toch wel flink voorspelbaar. maar al met al heb ik zitten genieten
Weet iemand toevallig uit zijn hoofd dat het nummerbord van de rooie wagen precies het omgekeerde is van de witte wagen? ik dacht dat namelijk gezien te hebben maar de mensen met wie ik was hadden dit niet gezien.
Kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef AntiChrist het volgende:
Weet iemand toevallig uit zijn hoofd dat het nummerbord van de rooie wagen precies het omgekeerde is van de witte wagen? ik dacht dat namelijk gezien te hebben maar de mensen met wie ik was hadden dit niet gezien.
Filmhuis in den haag draait hem als het goed is nog.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Is ie al in de bios geweest hier in NL? EN dan bedoel ik ook gewoon bios?? Want ik wil er heen maar Pathe draait hem niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |