quote:You win
Is it one of these . . .
a scalpel
a test tube
a clarinet reed
a spoke
an ice pick
a petri dish
a blackboard eraser
a white board eraser
a speculum (medical)
a beaker (laboratory equiptment)
a hemostat (surgical)
an ice cube tray
snow
a catheter
a bunsen burner
a syringe
windshield wipers
a shoe lace
aluminum foil
a tongue depresser
a bicycle chain
a seat belt
mica
obsidian
a crush (in love)
a waterpolo ball
a baton
teeth
a toilet brush
a volleyball net
a test
an X-ray
a gavel
a snow ball
a swizzle stick
a tip (gratuity)
a squeegee
a guitar string
a uvula
a noose
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deed ik ook niet, maar onze antwoorden verschillen nogal net als bij luc.
quote:You answered unknown to one or more questions, so the game has told you what it thinks. If you feel that the game is in error, the only way to fix it is to play again.
Antwoord: killswitsch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder
http://y.20q.net:8095/btest
Dit is lache.... je neemt een bepaald voorwerp in je gedachten en aan de hand van veel vragen raad de site wat voor voorwerp je in gedachten hebt
Als ik een lollige bui had zou ik zeggen: hete nacht gehad?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:03 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 is ook thuis...
Halve dag vrij genomen... heb vannacht wel 3 uur geslapen![]()
![]()
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van het vorige topic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn hier rond het middaguur een paar collega's vertrokken, en daarna ging iemand ziek naar huis.
Maar goed het zijn allemaal smoesjes zoals Hollander zei, alleen daarvoor zei ik al tegen Mercy dat ik geen tijd had om e.a. na te lezen.
(omdat hier het nodige in het honderd loopt is de chef nogal veel mobiel, en er komen er ook veel mensen uit de produktie langs lopen)
Alle telefoon gaat naar mij, en mijn antwoorden zijn al net zo brak als de kwaliteit van mijn post's momenteel.![]()
Nee verder gaat alles goed, over 2 uur is het weekend en kan ik de kleine direct weer knuffelen.![]()
![]()
Maar het was dus een miscommunicatie.. en ik kon er door de omstandigheden hier niet op tijd op reageren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond het niet helemaal eerlijk van lars die opmerking, neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van het vorige topic.
Maar niet waar je op uit bent toch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:09 schreef PatrickM het volgende:
Was het maar zo'n feest...
Vervelend.quote:Was gister al de hele dag verrot, ging 23.00 naar bed, beetje muziek luisteren enzo... vervolgens was ik 0.00 klaar wakkerpas om een uur of 4 viel ik een beetje in slaap, en zeven uur ging de wekker weer.... nog wel een uurtje blijven liggen overigens....
Nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar niet waar je op uit bent toch.
Yepquote:*Wel bijkomende voordelen zijn*
zoals zo vaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het was dus een miscommunicatie..
quote:Je kon mijn post wel op 2 manieren opvatten.enigzins..
Een beetje.
Nee hij was wel goed ..
![]()
![]()
Je bent niet de enige als dat wat troost biedt. Het schiet hier ook niet echt op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik was even weg,![]()
Kom ik terug topic volgespamd,![]()
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Is begonnen toen ik een paar vertaalopdrachten had en de avonden en het weekend moest vertalen. Wel heerlijk slapen maar echt niet het bed uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar niet waar je op uit bent toch.
*Wel bijkomende voordelen zijn*
[..]
Vervelend.
Ik heb ook wat slaaptekort al de hele week, en dan kan ik nog niet op tijd naar bed gaan.![]()
Gelukkig slaap ik wel goed -als ik er eenmaal in lig.![]()
Maar de ochtend komt iedere keer nog een uurtje of 2-3 te vroeg.![]()
En morgenochtend staat er ook weer zo'n relschoppertje aan bed.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals zo vaak
![]()
![]()
![]()
ik had het idee dat riet het ook wel begreep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:Ik was zelfs de enigste die gelijk wist wat je bedoelde.
dus dat was het gewoonquote:Alleen het kwam er blijkbaar net even verkeerd uit.
kom maaarrrrrr, op Zolder wel te verstaan hequote:Gaan we nu een duel uitvechten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |