yep prima, alleen zo'n grote bobbel in m'n broekquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:48 schreef Mr.Dee het volgende:
Heyyyz Dev
Alles goed kerel ?
heee Dee..da's lang geleden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:35 schreef Mr.Dee het volgende:
Heyyyyz lekkerding![]()
Wat hebben we aan vandaag San ?![]()
haai lieve schat van me...... hoe is het schat ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:20 schreef melismay het volgende:
LievvvvGewoon nachtmerrie gehad, gaat zo vanzelf over
Maar leuk al die oud bekenden hierHai Devlinmr
Hai Dee
en zag Black-Jack ook nog afsluiten in het vorige topic?
voor hem dan ook maar
Met deze schat gaat het over het algemeen heel erg goed eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:20 schreef Black-jack het volgende:
[..]
haai lieve schat van me...... hoe is het schat ??![]()
Met mij gaat het aardig...met vrouwtje nog steeds minder helaas.... zelfs 4 halve dagen per week werken is al te veelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Met deze schat gaat het over het algemeen heel erg goed eigenlijk
Hoe is het met jou? en je vriendinnetje?
Balen zeg, hoop dat het snel beter wordquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:22 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Met mij gaat het aardig...met vrouwtje nog steeds minder helaas.... zelfs 4 halve dagen per week werken is al te veel![]()
![]()
Liever niet, als ze erachter komt ben ik m'n mooie uitzicht kwijtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:26 schreef Black-jack het volgende:
maak er dan een foto van jioepie ...
Wat zeggen de dokters ervan dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:24 schreef Black-jack het volgende:
Dat hoop ik ook ja...is nu al 1,5 maand zo ..... wordt nog geen steek beter
gympies..sketchers is een merk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:11 schreef devlinmr het volgende:
He Sannetie
Pardon my ignorence, maar wat in hemelsnaam zijn sketchers???
Die hebben nu fotos gemaakt....afwachten dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat zeggen de dokters ervan dan?
Joepie, gedraag je eens en ga aan het werk
en waar is mijn tongzoen dan ?????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:40 schreef Sannetie het volgende:
zeker oude bekende allemaal....
haai melissssss![]()
heeeyy BeeJay![]()
knuffel en een lekkere natte geile tongzoen voor Joepie![]()
jouw tongzoen?...tja die moet je verdienenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef Black-jack het volgende:
[..]
en waar is mijn tongzoen dan ?????![]()
![]()
![]()
Die komt vandaag weer terug van vakantie volgens mij, en ze mist Timbob en vice versa. Dat is het laatste nieuws volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Mr.Dee het volgende:
* Man_Made_God vraagt zich af of iemand nog iets van Blumchen heeft gehoort ?
mmm geloof ut niet..zo ja heeft ut geen indruk op me gemaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Black-jack het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......had ik dat al niet eens gedaan....;)
maar......ik heb het nooooodigggggggggggggggggggg
geile morgen deze morgen MMGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Man_Made_God het volgende:
Mogguh!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mmm geloof ut niet..zo ja heeft ut geen indruk op me gemaakt![]()
* Sannetie schuift naast BeeJeey en geeft hem een kleinquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:56 schreef Black-jack het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
geile morgen deze morgen MMG![]()
Van wat ik heb begrepen was het dat ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:54 schreef Mr.Dee het volgende:
Thx MMG !
Missen die 2 elkaar ? Damn dat moet dan wel een wilde date geweest zijn
mmm..lekker warm...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:59 schreef Black-jack het volgende:
mmmm.....dit is beter ja ........
* Sannetie pakt sannetie even lekker vast en geeft haar een dikke knuffel
* Sannetie baalt ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:14 schreef Black-jack het volgende:
damn...op werk heb ik uiteraard geen irc....
mijn handen glijden naar beneden......over je rug.....over je kontje.......pakt je kontje lekker stevig vastquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mmm..lekker warm...
**pets** op BJ's vingertjes...tjonge je geeft ze een vinger en gelijk nemen ze je kontjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:20 schreef Black-jack het volgende:
[..]
mijn handen glijden naar beneden......over je rug.....over je kontje.......pakt je kontje lekker stevig vast
* Sannetie voelt...en voelt.....damn, wat een lekker kontje
* Man_Made_God pakt melis stiekem beet en trekt haar een aparte kamer in.......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef melismay het volgende:
* Man_Made_God heeft geen zin meer om te werken en ziet dat Black-Jack meteen de eerste keer al weer goed bezig isLaat je vooral niet storen door mij
nou......ik laat me zeker niet storen...maar bij afwezigheid van sannie......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef melismay het volgende:
* Black-jack heeft geen zin meer om te werken en ziet dat Black-Jack meteen de eerste keer al weer goed bezig isLaat je vooral niet storen door mij
hmmmm, it has been too long... far too longquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Man_Made_God pakt melis stiekem beet en trekt haar een aparte kamer in.......![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:57 schreef melismay het volgende:
* Man_Made_God roept Sannetie voor Black Jack en duikt zelf de kamer in om verder te gaan met MMG
* melismay kruipt nog even uit MMG's armen en zet even 'ons' liedje op.... kijkt dan naar het bed en ziet MMG daar liggen, totaal onweerstaanbaar... as usualquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:58 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
hierrrrrrrrr komen jij!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:00 schreef melismay het volgende:
[..]
* Man_Made_God kruipt nog even uit MMG's armen en zet even 'ons' liedje op.... kijkt dan naar het bed en ziet MMG daar liggen, totaal onweerstaanbaar... as usual
Laat ik daar nou helemaal geen problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:02 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
hierrrrrrrrr komen jij!
![]()
* Man_Made_God rent het bed uit, smijt de deur dicht, en met een driedubbele salto en een enkele schroef duikt 'ie het bed weer in om het uitkleden van melis wat te bespoedigen....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Laat ik daar nou helemaal geen problemen mee hebben![]()
![]()
* Man_Made_God loopt naar het bed en begint zicht langzaam uit te kleden
En dan zegt ie nog dat ie niet sport (zie subtitel)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:06 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
<...>
met een driedubbele salto en een enkele schroef duikt 'ie het bed weer in
<...>
* Black-jack zit rustig toe te kijken hoe melis zich van haar kleren ontdoet....... ik krijg het toch weer wat warmer op deze manier....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Laat ik daar nou helemaal geen problemen mee hebben![]()
![]()
* Black-jack loopt naar het bed en begint zicht langzaam uit te kleden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
En dan zegt ie nog dat ie niet sport (zie subtitel)![]()
Dat kon jij helemaal niet zienquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:13 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Black-jack zit rustig toe te kijken hoe melis zich van haar kleren ontdoet....... ik krijg het toch weer wat warmer op deze manier....![]()
![]()
![]()
* Sannetie geeft BeeJay een kleine vluchtige tongzoen....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:51 schreef Black-jack het volgende:
en toen was het doodstil hiero......wat is dat dan ??
was ut zoo errrg dat jequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:39 schreef Black-jack het volgende:
mmm.......daar wordt ik wel van wakker
ja normaal hier ook...maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:43 schreef Black-jack het volgende:
ja....... vrijdag middag.....heeeeel rustig op werk....
en ja......iets spannends met sannetie sla ik niet af...
* Sannetie kijkt weer naar dat kontje van sannetie
Wat had je anders gedaan ??????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:43 schreef Sannetie het volgende:
als ik dat geweten had...dan had ik wel wat anders gedaan om je wakker te maken![]()
![]()
![]()
ja dat ga ik je niet vertellen..dan is het geen verrassing voor de volgende keer meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:49 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Wat had je anders gedaan ??????![]()
![]()
tjeemig..jij bent ook saai..sta ik voor je neus en dan ga je slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:53 schreef Black-jack het volgende:
hoezo volgende keer...ik slaap alweer hoor...![]()
![]()
* Sannetie slaapt met zijn handen op sannetie's kontje
tja..dat weet je met mij maar nooit....wild of teder...maar nu ga ik voor druk..druk op werk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:58 schreef Black-jack het volgende:
in dat geval.....
ben ineens spring levend...maar weet niet of ik het wild zal doen of juist heel teder....
Voor zo'n meid ben ik nooit te moe....
Dag!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:37 schreef Black-jack het volgende:
helaas....ik ben weg.... ik ga dit thuis wel verder "uitwerken" met mijn eigen vrouwtje...
ik zal die eens even lekker achterlangs nemen terwijl ze aan het koken is......
xxx voor alle dames.....
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:45 schreef Black-jack het volgende:
doei melis....... xxxxxxxx
veel suc6 schatje.....
Ha die Gooddaddyquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:33 schreef gooddaddy het volgende:
en toen was het weer een rustige vrijdagavond![]()
Heej gooddaddy..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:55 schreef gooddaddy het volgende:
Hé Blümchen![]()
Gezellige week gehad? Timbob heeft je volgens mij erg gemist. Hij was heel zielig hier![]()
Have fun met Timbob dit weekend (of ga je niet naar Amsterdam)
waar ben jij dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:01 schreef gooddaddy het volgende:
waarom ben je niet op de chat?
loving you, is all I wanna dooooooooooquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:42 schreef Blumchen het volgende:
loooooving you, is easy çuz you're beautifull..........
![]()
Ow ja??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
loving you, is all I wanna doooooooooo![]()
Vind jij niet gewoon alles van Bloem tof?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:30 schreef timbob het volgende:
doewidoewiediewoeeeeee!!
heel hooghaaahahaaaaaaaaaa!!!
Minni Riperton is tof
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind jij niet gewoon alles van Bloem tof?
Niet dat het iets uitmaakt hoor
Daar kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:16 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Goedemidag...
nou belde mijn werk.. dat ik moet werken vandaag.. en nou.. nou kan tb wel komen hier.. en nu kan ik nie
afstand is dom!
Ja heerlijk geslapen... alleen erg verdrietig.. Wilde TB erg graag zoen enzo! en nu moet ik werken..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijn![]()
Hoe is het met Bloem? Lekker geslapen in je eigen bedje?
Kan ie niet leuk naar je werk komen enzo dan? Kan je tussendoor zoenenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen... alleen erg verdrietig.. Wilde TB erg graag zoen enzo! en nu moet ik werken..![]()
Hmzz neej da kan nie.. werk met kindjes enzo.. en hun hebben al mijn aandacht nodig.. Dus moet nu wachten tot woensdag ofzo.. voor we elkaar weer zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Kan ie niet leuk naar je werk komen enzo dan? Kan je tussendoor zoenenOok errug prettig
Samen op de kindjes letten???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmzz neej da kan nie.. werk met kindjes enzo.. en hun hebben al mijn aandacht nodig.. Dus moet nu wachten tot woensdag ofzo.. voor we elkaar weer zien![]()
Ja t is erg jammer..Maar ik moet morgen ook werken, dus hij zou echt alleen voor vanavond komen, en t is best een eind treinen.. als ik woensdag ga.. dan hebben we de hele donderdag ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Samen op de kindjes letten???
Jakkie.. lekker uitzichtloos weer...Woensdag.. Das best lang he?!
![]()
troost Blumchen een beetje.. das nie leuk....
Goed hoor...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:34 schreef Blumchen het volgende:
t wors dan vast kei tof!
[..]
Ja t is erg jammer..Maar ik moet morgen ook werken, dus hij zou echt alleen voor vanavond komen, en t is best een eind treinen.. als ik woensdag ga.. dan hebben we de hele donderdag ook!![]()
t word dan vast kei tof!
En hoe is het met melis?
Dat heb je vet snel geregeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:21 schreef Blumchen het volgende:jaa ik hoef niet te werken..
en timbob is onderweg naar hier
Nog een uur en een kwartier!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb je vet snel geregeldZoenuh
Zoenuh
Zoenuh
![]()
Dat klinkt best lekker Sannetiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:26 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
mmm iemand een klein verzoeningsfeestje vanavond?
tuut tuut poing poing blumchen en timbob..![]()
![]()
Hee Sannetie, alles lekker ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:26 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
mmm iemand een klein verzoeningsfeestje vanavond?
tuut tuut poing poing blumchen en timbob..![]()
![]()
heeeyy Joepieeeeeequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hee Sannetie, alles lekker ?
#############
* Sannetie zegt ook ff hoi tegen melis![]()
* Sannetie heeft ook wel zin in een verzoeningsfeestje![]()
Hey!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeeyy Joepieeeeee![]()
![]()
alles nog een beetje goed daarow?
heeeyy melissss...kussie
Hi Sannetiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeeyy Joepieeeeee![]()
![]()
alles nog een beetje goed daarow?
niet alleen ut zoenen klinkt lekker..tis ut ook....en natuuuuurlijk de rest niet vergeten wat daarbij hoort.."ut feestje"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat klinkt best lekker Sannetie
* Sannetie vraagt zich af of Man_Made_God nog steeds aan het werk is, wil ook wel zoenen eigenlijk
* _joepie_ wil wel meefeesten met Sannetiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
niet alleen ut zoenen klinkt lekker..tis ut ook....en natuuuuurlijk de rest niet vergeten wat daarbij hoort.."ut feestje"![]()
![]()
* _joepie_ trekt alvast haar kast open om er wat feestelijk uit te vissen
ja schatje volgens mij kan jij altijjjjjjjjd wel hullup gebruikenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:19 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hi Sannetie![]()
![]()
ik kan nog wel een beetje hulp hier gebruiken
Leuke beertje heb je als icoontje..![]()
#####################################################
@
koooooommmm dan..! pleeaeaeaese... *smacht*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja schatje volgens mij kan jij altijjjjjjjjd wel hullup gebruiken![]()
![]()
hai MMGquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:22 schreef Man_Made_God het volgende:
eerst eten, ben kapot, en heb nog een drukke avond voor de boeg...
Ey Sannetie!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hai MMG![]()
volgens mij heeft Melis nog wel wat lekkere hapklaar vlees en vis![]()
![]()
![]()
* Sannetie staat voor haar kast...zwarte zeer korte minirokje..met daar boven een laag uit gesneden bloesje die onder haar borsten vast geknoopt is.... brrr..is te koud..aha spijkerbroekje met lekkere warme gebreide cooltruiquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:24 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
koooooommmm dan..! pleeaeaeaese... *smacht*
###############################
hekel aan vis?!?!...maar vast niet die uit Melis haar viskarretje...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:26 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ey Sannetie!
als ik ergens een hekel aan heb is het wel vis![]()
Neem dat rokje en bloesje maar meequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ staat voor haar kast...zwarte zeer korte minirokje..met daar boven een laag uit gesneden bloesje die onder haar borsten vast geknoopt is.... brrr..is te koud..aha spijkerbroekje met lekkere warme gebreide cooltrui![]()
![]()
![]()
ja kouw lijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Neem dat rokje en bloesje maar mee![]()
![]()
, dan weet ik wel wat we vanavond gaan doen
![]()
nee hoor, ik zorg wel dat je het heet krijgtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja kouw lijden![]()
jaja..op ut tjigervelltje half in de openhaard..met kouwe sjampanje.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:32 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
nee hoor, ik zorg wel dat je het heet krijgt![]()
![]()
* Sannetie ziet een postduif
zachtje met de deur melis..dadelijk worden er nog mensen wakkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:37 schreef melismay het volgende:
* Sannetie kijkt naar binnen... Hmmm dat gaat lekker... laat jullie maar alleen... en sluipt weer naar buiten...
Ik dacht meer aan warme gluhwijn ipv kouwe champie en een flinke partij rek-en-strek-oefeningen-in-bed waar we vanzelf warm bij wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
jaja..op ut tjigervelltjes half in de openhaard..met kouwe sjampanje.....![]()
echt waar een postduif?....raare gozer die joep..waar zit jij aan![]()
![]()
![]()
halooww...wil je me vergiftigen ofzow..met je warme gluhwijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:38 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan warme gluhwijn ipv kouwe champie en een flinke partij rek-en-strek-oefeningen-in-bed waar we vanzelf warm bij worden
* Sannetie drinkt op dit moment ijsthee, want hij moet nog e.e.a. doen vanavond
##########################
kom je naar de chat..? #
sowwy niet vergiftigen, maar lekker opwarmen.. is Choco met Bayley's ook goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
halooww...wil je me vergiftigen ofzow..met je warme gluhwijn...![]()
doe dan een lekkere choco met een scheutje Dimple erin...daar word je pas echt warm en superrr soepel van![]()
![]()
dan...kom je naar me toe..?? toch..??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:42 schreef Sannetie het volgende:
helaas plciht roept....ga ff lekker koken..eten dan..![]()
![]()
choco met Baileys...pfffff..dat zal zwaar vallen doe dan maar alleen Baileysquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:42 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
sowwy niet vergiftigen, maar lekker opwarmen.. is Choco met Bayley's ook goed?
* _joepie_ heeft fles klaarstaan, ijsblokjes in de vriezer en verder kijkt hij verlangend uit naar het zwarte minirokje en bloesje van Sannetiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
choco met Baileys...pfffff..dat zal zwaar vallen doe dan maar alleen Baileys
wat doe jij al zo vroeg uit je bed..?? hoor je daar niet samen met TB in te liggen, genietend van elkaarquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:12 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
![]()
![]()
Ja wel.. da was ook, maar was wakker..quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:48 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
wat doe jij al zo vroeg uit je bed..?? hoor je daar niet samen met TB in te liggen, genietend van elkaar
Goedenmiddag Sannetiequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:59 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddaggg alll![]()
heeeeyyy Joepiequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:04 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Goedenmiddag Sannetie![]()
hoe ist..??
chat..?? klik => @
mmmm... het lijkt wel voorjaar, en dan ben ik extra extra extra extra.....extra geil...quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeeeyyy Joepie![]()
ja wat denkkie..lekker geil natuurlijk![]()
![]()
aan jouw hoef ik het waarschijnlijk niet te vragen hoe ut is?![]()
laat je niet misleiden door ut weerquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:12 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmm... het lijkt wel voorjaar, en dan ben ik extra extra extra extra.....extra geil...![]()
Slakkesporen... feromonen, alles kan gebruikt worden om naar mijn nederige stulp te komen, waar U in alle 'openheid' ontvangen zult worden en voorlopig niet meer zult ontsnappenquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
laat je niet misleiden door ut weer![]()
zal ik maar de slakkensporen volgen..om naar je huisje te komen?
wie zal er niet meer ontsnappen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:23 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Slakkesporen... feromonen, alles kan gebruikt worden om naar mijn nederige stulp te komen, waar U in alle 'openheid' ontvangen zult worden en voorlopig niet meer zult ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oftewel, ik ben supergeil en neuk je te pletter![]()
koooooommmm dannnnnnquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wie zal er niet meer ontsnappen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmhh..je bent nogal zeker van je zaak![]()
![]()
* Sannetie pakt haar tas..stopt daar haar bloesje en zwarte korte minirokje in...haar gescoubidoude zweepje...sjaaltjes...kistje Baileys...**denk**quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:36 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
koooooommmm dannnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
....
and find out![]()
#############
kom je niet ff chatten..?? klik de @ link hieronder maar aan![]()
Dus kun je gerust wel ff langskomen om een beurt op m'n balconnetje krijgen in de zonquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:42 schreef Sannetie het volgende:
verlaten parkeerplaats voor de camera...
overdag op de golfbaan in een "rusthokje"...
op een kratje bier tussen 10 gasten...
speeltuintje schemeravond tussen flats...
tja sowwy maar kon niet kiezen welke nu ut raarste was van al..![]()
YESSSSSSSSSSS eindelijk een hele dag en een nacht sex.!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ pakt haar tas..stopt daar haar bloesje en zwarte korte minirokje in...haar gescoubidoude zweepje...sjaaltjes...kistje Baileys...**denk**
mn muisje komt er niet op![]()
zegtie nu...lekker weer geweest van de zomer had ik nog ff bij kunnen kleurenquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:47 schreef _joepie_ het volgende:
Ik vond dit in een ander topic![]()
![]()
[..]
Dus kun je gerust wel ff langskomen om een beurt op m'n balconnetje krijgen in de zon
Toen was het te warm op balcon, nu is de temperatuur nèt lekker als we bezig zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:59 schreef Sannetie het volgende:
[..]
zegtie nu...lekker weer geweest van de zomer had ik nog ff bij kunnen kleuren![]()
![]()
goh....quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:48 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSS eindelijk een hele dag en een nacht sex.!!
en anders klik je maar hierop: http://irc.tweakers.net
* Sannetie pakt gelijk ff een pak tieripjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Toen was het te warm op balcon, nu is de temperatuur nèt lekker als we bezig zijn
het is nu 22 °C op balcon)
* _joepie_ heeft t gevoel dat ie 'genomen' wordtquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:02 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie weet ut alweer...ze pakt de strapon..vibo's...zowww tasje voll![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:08 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* _joepie_ heeft t gevoel dat ie 'genomen' wordt , maar 'voelt' nog niks
hunh? da's rap....doe nog nixquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:08 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie heeft t gevoel dat ie 'genomen' wordt
* _joepie_ zei ook, .... maar ik voel er niets van...quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hunh? da's rap....doe nog nix![]()
![]()
Lieverd je weet toch waar de sleutel is..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:36 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie staat voor joepies huisje..maar er doet niemand open..
heb je jezelf al vastgebonden op balkon![]()
owwja..fuck..* Sannetie is nogal vergeet achtigquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Lieverd je weet toch waar de sleutel is..
ik ben ff douchen, alles optimaal schoon voor jou, daar hou je wel vanen jij was toch degene die op het balcon genomen wilde worden
, daarna was ik aan de "beurt"
he...dit is vast mn tweeling zusjequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:49 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie ziet Sannetie de badcel inlopen....
Het heftige verlangen straalt uit haar ogen, ze is volledig geobsedeerd door het naakte lijf van _joepie_ onder de douche en loopt geheel gekleed de douche onder om hem daar langdurig te tongzoenen en vervolgens overal te strelen. _joepie_ geeft de spons aan Sannetie en laat haar verder de rest inzepen, ondertussen ziet hij Sanneties fantastische borsten met keiharde tepels door het natte T-shirtje heenkomen en tekent het miniscule stringtje zich duidelijker af tegen de natte broek die ze aanheeft![]()
![]()
![]()
...
Je ziet er fantastisch uit lieverd weet _joepie_ nog net uit te brengen voordat Sannetie verder gaat met haar spons....![]()
![]()
trio..met twee van die fantastische meidenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
he...dit is vast mn tweeling zusje![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie maakt met haar sannetietjes een hotdog en probeert, met daarbij haar tongetje, de vitamientjes op te wekken. Dat duurde niet lang. Ze vangt ze op in haar mondje en hevelt het dmv een geile tongzoen terug naar Joepie..zoww dat moet genoeg zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:58 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
trio..met twee van die fantastische meiden*kreun*
![]()
dan heb ikj wel extra vitamientjes nodig
heeeeyyy Melissssquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:05 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag allemaalvoor MMG en voor de rest... Veel plezier nog
De ontvangen vitamientjes worden meteen doorgeslikt en doen meteen hun werk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie maakt met haar sannetietjes een hotdog en probeert, met daarbij haar tongetje, de vitamientjes op te wekken. Dat duurde niet lang. Ze vangt ze op in haar mondje en hevelt het dmv een geile tongzoen terug naar Joepie..zoww dat moet genoeg zijn![]()
![]()
Hi Melisquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:05 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag allemaalvoor MMG en voor de rest... Veel plezier nog
* Sannetie denkt..alstie maar niet gaat zingenquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:06 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
De ontvangen vitamientjes worden meteen doorgeslikt en doen meteen hun werk.
_joepie_ komt nu pas echt op dreef en inspecteert de heerlijk ronde billen van Sannetie, eerst met een vingertje, dan z'n tongetje, om vervolgens Sannetie tegen de muur aan te zetten en diep in haar binnen te dringen...![]()
![]()
![]()
* _joepie_ denkt alleen maar.. ik zong net " I wanna fuck you in the ass".. en binnen een paar minuutjes doe ik het in het echt..... het leven kan soms fantastisch zijn...quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie denkt..alstie maar niet gaat zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zonder tegenstribbelen laat Sannetie zich vastbinden aan ut balcon..quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:29 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie pakt de tie-ripjes over van Sannetie en bindt haar polsjes vast aan de rand van het balconnetje, zo nu kan _joepie_ lekker overal bij en kan de hele buurt meegenieten van het fantastische lijf van Sannetie
Das hartsikke mooiquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:46 schreef Blumchen het volgende:
Zo klaar met werken.. Helaas wel weer alleen.. Maar heb t erg gezellig gehad!
![]()
En hoe is het met jou?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Das hartsikke mooi
Goed hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
En hoe is het met jou?
Ja, ik kreeg geen respons meer, ze was 'ineens' weg van het balconquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:12 schreef melismay het volgende:
Nou dat had een abrupt einde
Hoe gaat het _Joepie_ met je lezing?
Ben blij te horenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:42 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
...
het gaat redeljik met m'n verhaal, vanavond nog een paar uur aan werken en morgenvroeg, dan moet het lukken verwacht ik
Dank je wel, ik moet pas morgen middag/avond 'optreden" maar moet wel lukken nuquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben blij te horenAls ik je niet meer spreek voor morgen... heel veel succes
Ik moet morgen gewoon werken, dus ik ga je niet meer spreken morgenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:35 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Dank je wel, ik moet pas morgen middag/avond 'optreden" maar moet wel lukken nu![]()
![]()
#################
!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:39 schreef melismay het volgende:
* Blumchen geeft _Joepie_ een dikke zoen voor succes morgen
Dank je welquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:19 schreef Sannetie het volgende:
goeiemorrege allemaal![]()
Succes Joepie..vanmiddag..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kannut..![]()
toppertjequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:46 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
################## + ####################
Verhaal is af, nu nog ff proefdraaien thuis
Ik heb net gedaan of jij tegenover me zatquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
toppertje![]()
ga je nu je knuffelbeertjes op de bank zetten als publiek![]()
Succes!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik heb net gedaan of jij tegenover me zat
en alles ging oké![]()
* Blumchen gaat nu douchen, ff eten en dan weg
ps zou Mr Dee nog kijken of hij zijn "chat" kon koppelen aan de IRC-chat : http://irc.tweakers.net/ en dan #Fok-sex ..?
tuurlijk ging alles okee...als ik tegenover je zit kan er heel weinig mis gaan...oke misschien een beetje knoeierig...quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik heb net gedaan of jij tegenover me zat
en alles ging oké![]()
* Sannetie gaat nu douchen, ff eten en dan weg
ps zou Mr Dee nog kijken of hij zijn "chat" kon koppelen aan de IRC-chat : http://irc.tweakers.net/ en dan #Fok-sex ..?
doettie ut nog dan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
#fok-sex chat doet het altijd lieverd, als je op de @ in m'n onderschrift klikt kom je er vanzelf via Tweakers, de MrDee chat niet meer, maar hji zou e.e.a. uitzoeken en proberen te koppelen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:42 schreef Sannetie het volgende:
[..]
doettie ut nog dan?
Sannetie is zoals gewoonlijk ut adresje weer es vergeten![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:50 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
#fok-sex chat doet het altijd lieverd, als je op de @ in m'n onderschrift klikt kom je er vanzelf via Tweakers, de MrDee chat niet meer, maar hji zou e.e.a. uitzoeken en proberen te koppelen.
* Sannetie zwaait naar alle dames en![]()
voor jullie en gaat douchen
* Man_Made_God knuffelt Blumchenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:06 schreef Blumchen het volgende:
@ jij die wel mee leest meer niks typt.. Knuffelen?
* Monkster komt stiekum uit een hoekje gekropen... en loop verlegen naar Blumchen toe... en geeft een zachte en lieve knuffelquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:06 schreef Blumchen het volgende:
@ jij die wel mee leest meer niks typt.. Knuffelen?
heeey deetje...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:09 schreef Mr.Dee het volgende:
* Sannetie is er ook weer eens![]()
![]()
*KNUFFELLLLLLLL*![]()
Damn GURL dat kan ik echt wel ff goed gebruiken![]()
![]()
Voor de rest![]()
Je hoeft niet verlegen te zijn.. ook jij mag erbij!quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:12 schreef Monkster het volgende:
[..]
* Blumchen komt stiekum uit een hoekje gekropen... en loop verlegen naar Blumchen toe... en geeft een zachte en lieve knuffel![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:16 schreef timbob het volgende:
timbob heeft zin in groepsex....
Hey SAN, laat me jou ook eens lekker vastpakkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeey deetje...![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:18 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Hey SAN, laat me jou ook eens lekker vastpakken![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:16 schreef timbob het volgende:
heeft zin in sex....
Hmmzz dat lijkt me erg fijn...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:26 schreef timbob het volgende:
[..]
potje sexen?
* Blumchen pakt mmg vast.. T is zit he.. zonder Melis :quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:30 schreef Man_Made_God het volgende:
ja hè, en ik dan!?
toekijken kan ook leuk zijn...misschien leer je er nog vanquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:30 schreef Man_Made_God het volgende:
ja hè, en ik dan!?
yeah rightquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
toekijken kan ook leuk zijn...misschien leer je er nog van![]()
Nou, opzouten dan!quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:40 schreef timbob het volgende:
ja hallo, ik heb geen trek in een trio met een andere man erbij...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Man_Made_God pakt mmg vast.. T is zit he.. zonder Melis :![]()
Heej doe eens een beetje liev tegen TB!quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:45 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nou, opzouten dan!![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:08 schreef Mr.Dee het volgende:
Hahaha gaat weer lekker hier, ik ben eventjes van me plek en mensen worden meteen agressief.
Doe idd eens lief tegen elkaar en geef elkaar een *HUG* of![]()
* Blumchen geeft Blumchen alvast een![]()
![]()
* Mr.Dee Vindt Blumchen ook erg LIEVquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:11 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil alleen jou..quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:40 schreef timbob het volgende:
ja hallo, ik heb geen trek in een trio met een andere man erbij...
ik jou meer + 1quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ik jou meer !
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:23 schreef timbob het volgende:
ik jou meer +1²
Lief dat je naar me zwaaidequote:Op maandag 11 oktober 2004 16:20 schreef Blumchen het volgende:
Hoi Melis!
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Lief dat je naar me zwaaidemaar ik was er toch echt niet
![]()
* Man_Made_God kan ook wel een knuffel gebruiken![]()
Stiekem wilde ik m ook alleen van jouquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
Man_Made_God geeft melis een zachte knuffel!
Heb je me wel een beetje gemist vandaag, of heb je je hier wel vermaakt met andere vrouwen mensen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:05 schreef Man_Made_God het volgende:
Wrom ga je al weer?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
*om hoekje kijkt ...hmmm het is glibberig hier
weggaat !
Omdat ik een non-geile lelijke preutse man benquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wrom ga je al weer?
Ja nou.. dan nog mag je bent hier komen.. is kei gezellie!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat ik een non-geile lelijke preutse man bendie horen hier niet thuis
Mmmmm jij ziet er trouwens erg goed uit damequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil seks.
Zo hé. Je bent laat vandaag mr.dee!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Mmmmm jij ziet er trouwens erg goed uit dame![]()
van Dee
![]()
ja!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zo hé. Je bent laat vandaag mr.dee!
Zeker ook erg laat met reageren op nieuwe damesquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zo hé. Je bent laat vandaag mr.dee!
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker ook erg laat met reageren op nieuwe dames
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Mmmmm jij ziet er trouwens erg goed uit dame![]()
van Dee
![]()
Heej ik heb ff je foto's bekeken.. en die op t paard he,, das toch in tilburg?quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]![]()
Tof!quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep, tijdens de kermis, afgelopen zomer.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:52 schreef timbob het volgende:ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
Is da iets nieuws? Of is het niet Blumchenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:52 schreef timbob het volgende:ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
ik heb een vriendinnetje
Wooooooowwwww dus nu hebben jullie ECHT verkerings???quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
nouja, niet echt heel nieuws.. maar we hebben het even zwart op wit gezet zegmaar
jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:03 schreef melismay het volgende:
Ja!!!!! Vet cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |