Is het geen vrije verkoop dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:37 schreef Stpan het volgende:
Nou de relatie Denventer - Sparta wordt er niet beter op zeg.
Mocht Sparta het op de laatste dag laten aankomen om een eventuele promotie te bewerkstelligen dan zijn er 375 kaarten voor Sparta supporters beschikbaar. Go Ahead Eagles zelf wilde 500 kaarten beschikbaar stellen, maar op last van de lokale autoriteiten die eerder ook de wedstrijd naar 19.15 uur wist te verplaatsen mogen er nu 125 Rotterdamse supporters minder naar dit treffen komen kijken.
Zonder gein, Deventer is honderd procent stad. Het is geen Emmen of Apeldoorn waar je het over hebt, besef dat goed. Alleen al hierom zou het goed zijn als je bij de wedstrijd was. Kom op tijd en ga laat weg, geniet van Istanbul aan de IJssel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:12 schreef Stpan het volgende:
Ja, ADO....
Nee ik snap dat het geen Sparta haat is. Maar zodra er supporters 'uit de stad' komen in Deventer..
ohw, dat vatte ik het anders op..quote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg toch ook dat je geen last van ze hebt? Tuurlijk is kebab lekker, maar ook Turken bij de politie en in het uitgaansleven zijn gewoon leuke mensen. Klaar.
Bron: VIquote:Johan Pater verhuist na dit seizoen van Stormvogels Telstar naar Go Ahead Eagles. De aanvaller tekent in Deventer een contract voor twee jaar.
Pater (24) is een product van de PSV-opleiding. Maar verder dan één optreden in de hoofdmacht kwam hij niet. Via Eindhoven en hoofdklasser AGOVV kwam hij bij Stormvogels Telstar terug in het betaald voetbal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deventer lijkt me een goede standplaats voor hem.
Ik kan moeilijk inschatten of Sjors Brugge nou echt een versterking is, wat jullie?quote:Sjors Brugge bijna rond met GA Eagles
van onze sportredactie
12 MEI 2005 - DEVENTER - Sjors Brugge keert waarschijnlijk terug bij GA Eagles. De dynamische middenvelder kwam twee keer eerder uit voor de Deventer profploeg en speelt nu voor zaterdaghoofdklasser Excelsior’31.
Brugge is verheugd over de belangstelling van GA Eagles. In een gesprek met de nieuwe technisch manager, Gerard Marsman, werd hem duidelijk dat de club hem binnenkort een aanbieding gaat doen.
‘Ik heb een gesprek gehad waaruit bleek dat beide kanten de wil hebben eruit te komen. Ik wacht nog even af hoe het allemaal op papier komt te staan, maar verwacht geen al te grote problemen meer’, zei Brugge gisteren. ‘We spraken over wat ik verwacht en wat zij. Ze zien me als een versterking rechts op het middenveld. Ik wil laten zien dat ik in het profvoetbal thuishoor. Ik ben blij en trots dat ze me een contract willen aanbieden. GA Eagles is gewoon mijn club.’
Brugge speelde van juli tot december 2001 bij GA Eagles. Destijds kwam hij op huurbasis terug van FC Twente. Ook in de jeugd kwam de Deventenaar al voor GA Eagles uit.
‘Ik heb nog steeds een seizoenskaart. En ook bij uitwedstrijden ga ik geregeld mee. Pas nog tegen FC Zwolle was ik erbij. Mijn beste vriend, Coen Zwollo, speelt er. Verder is van het team uit 2001 alleen keeper René Grotenhuis nog over. Nee, eerlijk gezegd had ik er niet op gerekend dat ik nog een kans zou krijgen. In 2001 werd ik op een wedstrijd afgerekend. Toen ik niet meer aan spelen toekwam heb ik bij de club zelf maar aangegeven dat ik beter naar Twente terug kon gaan.’
Brugge wacht nog op een gesprek met de nieuwe trainer, Mike Snoei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |