Volgens mij het jaar daarvoor al.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Holster als in Marco Holster. 'Hollie'. Die is vorig jaar bij het grof vuil gezet, dolde tijdens de nieuwjaarswedstrijd het huidige eerste in z'n eentje en ik geef hem groot gelijk dat hij veel vraagt.
Jawel, maar ik vraag het me af eigenlijk. Van Holster snap ik het wel, die wil geld.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij wordt ouder, maar kwaliteiten heeft hij zeker. Van Galen zou misschien ook niet uit de verf komen bij DOVO, al wil ik Holster niet met hem vergelijken. Je begrijpt me hopelijk.
Misschien ook een beetje het Cocu verhaal? Geld = (in dit geval eerder achterwege gebleven) Waardering.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vraag het me af eigenlijk. Van Holster snap ik het wel, die wil geld.
Jermaine Holwijn ging het over.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft hij tussen GAE en DOVO bij Volendam gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |