Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Toffe gozerPuber, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken en is gewoon te n00b! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Rayman(NL) en haat Pikmin(2). Own een goedeHeeft een PC, Xbox en Gamecube
................quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ah, consoles. Leuke dingen op zich. Maar ik vind PC - gamen toch het leukste.
idd, anaflabeten kunnen toch helemaal niet schrijven?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gamedemon, niet om het een of het ander, maar een beetje kennis van de Nederlandse taal mag ook wel.
"Verder is hij ook nog analfabeet".
Weet je wel wat een analfabeet is? Ja? Mooi, dan weet je dus ook dat analfabeten hier technisch gezien niet op Fok kunnen posten.
Mischien zijn het analfabeten met secretaresse`squote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gamedemon, niet om het een of het ander, maar een beetje kennis van de Nederlandse taal mag ook wel.
Weet je wel wat een analfabeet is? Ja? Mooi, dan weet je dus ook dat analfabeten hier technisch gezien niet op Fok kunnen posten.
Dat je de moeite nog neemtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
volleyballen zou ik niet met een hooivork doenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo lekker volleyballen.
he ik host die OP aleen maar...kheb em niet gemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of kan je blindengeleidenhond onwijs goed typenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:15 schreef Frankeinstein het volgende:
of gebruik je een programma dat schrijft wat je zegt![]()
Dan doe je dat niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
................
ik geloof je niet.![]()
Hey Legolas isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Spellings gezeik is voor mietjes trouwens
ik ben er gewoon mee gestopt, mijn pc is te traag, spellen nemen teveel ruimte in,ik moet spellen installeren met alle problemen van dien voordat ik wil spelen,ze crashen, ze lopen kut. enz enz enzquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet?
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit op een X-box gespeeld. (Echt waar.)
Dude, dat is geen hooivork!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
volleyballen zou ik niet met een hooivork doen![]()
Dat ok had er niet bij gehoevenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey Legolas is, ok
![]()
Je kan het toch aanpassen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
he ik host die OP aleen maar...kheb em niet gemaakt
hier in het oosten noemen we dat een hooivorkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, dat is geen hooivork!
Dat is de drietand des ownage.
Dan wens ik je wel veel succes bij je brief naar je toekomstige werknemer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Spellings gezeik is voor mietjes trouwens
Crashen, een enkele keer. Ruimte? 80 gig HD, 35 gig over. Voorlopig genoeg, en er kunnen nog heel wat spellen af.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben er gewoon mee gestopt, mijn pc is te traag, spellen nemen teveel ruimte in,ik moet spellen installeren met alle problemen van dien voordat ik wil spelen,ze crashen, ze lopen kut. enz enz enz
ik heb jou niet eerder gezien..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
is ik weer
Ave, meester-mentorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hoi. Ik ben nieuw hier. Wat is GAM?
Oi! Das teveel krediet hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ave, meester-mentor
Kuch, kuch, bedoel je niet toevallig werkgever?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan wens ik je wel veel succes bij je brief naar je toekomstige werknemer.
En nee, Word spellingscontrole is geen goede maatstaf.
Nooit teveel krediet voor een Creatorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oi! Das teveel krediet hoor
Ik zal eens bij mijn Fable status gaan kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef HomerJ het volgende:
FRS heeft Pikmin 2 verzonden
Good morning, ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kuch, kuch, bedoel je niet toevallig werkgever?![]()
tromgeroffelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens bij mijn Fable status gaan kijken
Nee, zal er wel niet zijn:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens bij mijn Fable status gaan kijken
quote:article number artist title items ordered order status
868876 GameCube Pikmin 2 1 verzonden
828149 XBox Fable 1 in bestelling bij onze leveranciers
ik heb hem al bijna uitgespeeltquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:35 schreef Tain het volgende:
[..]
tromgeroffel
In bestelling bij onze leveranciers
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, zal er wel niet zijn:
[..]
Werkneemster dan he`quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan wens ik je wel veel succes bij je brief naar je toekomstige werknemer.
En nee, Word spellingscontrole is geen goede maatstaf.
stoer, wanneer ga je hem kopen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna uitgespeelt
(die eindbaas wil weer eens niet meerwerken)
Ik vermaak me wel met Pikmin 2 komende tijd hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
waaromquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable 59,99 XBox 1 Verzonden
Terecht ook. Kut spelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met Pikmin 2 komende tijd hoor
Ik ben benieuwd of Ninja gaiden het nog doet, ik heb gister DVD tegen de muur aan gegooid
Kut spel ookik versla 3 zwartje Ninja's die hele tijd van die kut explosieve sterren gooien, ga ik een deur in, kan ik daar niet verder heb ik een sleutel nodig. Ga ik weer terug zijn ze ge-re-spawnd en gooien ze weer van die kanker sterren
Droom maar lekker verder Nootquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable 59,99 XBox 1 Verzonden
Ik dacht dat je smaak had qua games,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan mijn status niet eens meer zien op FRSDe popup komt er niet
tis echt het meest frustrerende spel ooitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met Pikmin 2 komende tijd hoor
Ik ben benieuwd of Ninja gaiden het nog doet, ik heb gister DVD tegen de muur aan gegooid
Kut spel ookik versla 3 zwartje Ninja's die hele tijd van die kut explosieve sterren gooien, ga ik een deur in, kan ik daar niet verder heb ik een sleutel nodig. Ga ik weer terug zijn ze ge-re-spawnd en gooien ze weer van die kanker sterren
ik vind het ook een kutspelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook. Kut spel
En voor iedereen die zegt dat ik dan te slecht ben. Dat klopt![]()
Waarom niet? Omdat ik nog teveel heb. En don't make me post my backlogquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je smaak had qua games,
Waarom haal je Pikmin 2 niet?![]()
En dat noemt zich eindredactie FOk! games
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook. Kut spel
Op zich een aardig spel maar ik vind het gewoon kut dat je dezelfde mannetjes 5x moet verslaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook. Kut spel
Die backlog kan wachten, pikmin 2 nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik nog teveel heb. En don't make me post my backlog
Wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
ik win toch met backlog
hmmz zal ik die spellen voor de grap gaan tellen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen?
Regel 1: Alle games die je minder dan 5 uur gespeeld hebt.
Games die je nog moet uitspelen maar meer dan 5u gespeeld hebt tellen niet mee.
Goed, ga ik dat ook doenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:51 schreef Tain het volgende:
[..]
hmmz zal ik die spellen voor de grap gaan tellen?
Nee, doe eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:56 schreef mordradead het volgende:
heb ik al verteld dat nintendois ??
bij deze:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, doe eens.
In volgorde van mijn ign list met regels wit tussen verschillende consolesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed, ga ik dat ook doen
Post het hele lijstje maar ok
opscheppenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:04 schreef mordradead het volgende:
en wat was het nut daarvan
ik heb er ook een heleboel... nog niet uitgespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:06 schreef Tain het volgende:
[..]
opscheppen![]()
dit zijn games waar je minder dan 5 uur in hebt zittenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb er ook een heleboel... nog niet uitgespeeld![]()
omg, raymanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
[..]
In volgorde van mijn ign list met regels wit tussen verschillende consoles
Rayman
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef taart het volgende:
[..]
omg, rayman![]()
ik heb een heleboel games nog ongespeeld, het was koninginnedag en het was niet duur.... het was nintendo... ik moest het hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:07 schreef Tain het volgende:
[..]
dit zijn games waar je minder dan 5 uur in hebt zitten
mijn zus vind het een leuk spel, ik vind hem ook wel geinigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]mijn vriendin vond het een leuk spel, of dat dacht ze
jaja, je bent gewoon een rayman fanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]mijn vriendin vond het een leuk spel, of dat dacht ze
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:06 schreef Tain het volgende:
[..]
opscheppen![]()
18 maartquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
wanneer komt de ds ook alweer hier in nl uit?
ik heb geen zin om zo lang te wachten (al heb ik al een uber-gage natuurlijk)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
18 maart
oplichter!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
Tain, je kan Mario party 5 niet uitspelen
het ging om spellen minder dan 5 uur gespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
Tain, je kan Mario party 5 niet uitspelen
jeeej 1 dag voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
18 maart
Ik kan hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeej 1 dag voor mijn verjaardag
Neuh hoeft nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef mordradead het volgende:
roy staat niet de in op, doe daar eens wat aan mannetjes
Ik ben een week eerder jarig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeej 1 dag voor mijn verjaardag
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan hetzelfde zeggen.
Lol, volgens mij heb ik wat gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh hoeft nietIk kom niet altijd. Maar op een dag als vandaag, met al dat DS nieuws
voor hoeveel? waar? en is de DS regiovrij?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een week eerder jarig.Maar goed, ik heb net ff met de Sint gebeld, en ik ga een DS importeren
150 euro, incl courier shipping. DVD Boxoffice. Ja (en als ie dat niet is boeiend, ik haal al die games toch al uit Canada)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:30 schreef Tain het volgende:
[..]
voor hoeveel? waar? en is de DS regiovrij?
met 12 mensen op msn aan het chatten is...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:49 schreef Rahl het volgende:
* wacht op gamedemon
hmmz dan zeker weten 19% invoerrechten, dus om en nabij de 180 euro in totaalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
150 euro, incl courier shipping. DVD Boxoffice. Ja (en als ie dat niet is boeiend, ik haal al die games toch al uit Canada)
Ik hoop stiekem dat dat niet hoeftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
[..]
hmmz dan zeker weten 19% invoerrechten, dus om en nabij de 180 euro in totaal
Je bent alleen 9 jaar ouder, anders zouden we een tweeling kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij mij zit iemand in de klas en die is 5 maanden, 8 dagen en 3 uur jonger dan mijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:40 schreef taart het volgende:
bij mij zit iemand in de klas die 2 uur ouder of jonger is als mij, in het zelfde ziekenhuis
quote:Op donderdag 7 oktober 21:40 schreef Andy Dufresne; de man van mijn dromen! :
je weet toch hoe wc potten een groot gedeelte uitmaken van het sexleven van de vrijgezelle man?
hoi andy!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das n00b aantrekkend schatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoi andy!hoi francien
![]()
Als jij eerst een paar uur op de bodem van de lokale visvijver gaat liggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:38 schreef rockstah het volgende:
roy, ga eens ergens anders spelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij eerst een paar uur op de bodem van de lokale visvijver gaat liggen.
volgens mij worden grotere pakjes bijna altijd gecontrolleerdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat dat niet hoeft
Hebben we hier in Nieuwegein wel een visvijver?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snel terugkrabbelen, ik heb je wel door.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet alleen je duikuitrusting niet
ik meen het, ik vind het niet leuk dat je iedereen hier zit te manipuleren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Sanna>>nieuwe laptop!vanaaf wordt weer gezelli!!in mstricht!! zegt:
hm maar je kan ook op cd rom opslaan of zijn die dingen daar nietg voor want das enige wat ik op laptop kan verder
Notorious D.S. Sense and Simplicity zegt:
huh? als je een cd brander hebt kan je dingen opslaan, anders niet
Sanna>>nieuwe laptop!vanaaf wordt weer gezelli!!in mstricht!! zegt:
je lkan dus geen info op cd rom opslaan
dan kan ik taken van school dus nergens opslaan
aleen op harde schijf
maar goed vraag rock wel
nee, cd-rom is alleen vanaf te lezen
vanaaf wat?
vanaf een cd-rom
ja ik heb wel cd rom
in laptop
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... vrouwen...
[..]
Haar eerste laptop...?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... vrouwen...
[..]
Kan je toch zat mensen in kwijt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben we hier in Nieuwegein wel een visvijver?
Wel het Merwedekanaal.
Dan ga je je toch serieus afvragen wat daar van moet worden als ze een viberator kooptquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Haar eerste laptop...?![]()
Yup.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kan je toch zat mensen in kwijt?
Kwestie van goed hakken en in water verdunnnen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kan je toch zat mensen in kwijt?
SChroeven hebben geen moeite met wat vlees en botten hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yup.
Alleen is weer minder voor de boten.
Dan gaat ze er slagroom mee kloppen ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dan ga je je toch serieus afvragen wat daar van moet worden als ze een viberator koopt
Nu heb ik trek in tomatensoep...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kwestie van goed hakken en in water verdunnnen...
daar heb ik letterlijk ervaring mee...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
SChroeven hebben geen moeite met wat vlees en botten hoor
die heb ik al gezien, en ik ga zeker een DS kopen als hij uitkomtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:02 schreef taart het volgende:
http://www2.nintendo.co.jp/ds/movie/syokai.swf
Warez-loserquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef capibar het volgende:
[..]
die heb ik al gezien, en ik ga zeker een DS kopen als hij uitkomt![]()
Hoezo heb je er ervaring mee (met schroeven enzo)?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:13 schreef Tain het volgende:
het zijn alleen wel andere schroeven, maar wat is het forum weer lekker snel zeg
schroef, zo'n ding van de gammaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo heb je er ervaring mee (met schroeven enzo)?
wat heeft dat er nou weer mee te maken, The O.C. kijker?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Warez-loser
Jij gaat de DS toch wel downloaden(emulator)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:20 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken, The O.C. kijker?![]()
jongen, ik heb fable nieteens zelf gedownload, ik wou ook dat ik hem legaal kon spelen, ik heb alleen geen xboxquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij gaat de DS toch wel downloaden(emulator)
Eens een Warez-loser altijd een Warez-loser
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeuh, het forum doet het weer normaal
weet je trouwens al dat er een rayman spel voor de DS in ontwikkeling is?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenavond, ik kan het nog amper beseffen, ongeveer 2 uur gelden speelde ik Donkey Konga@ DONKEY KONGA! In de Media markt, nog nooit zo'n lol gehad om een spel
[afbeelding]
Niet echt...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:29 schreef HomerJ het volgende:
Deed hij niet normaal dan?
oftwel je hebt voorschut gestaan voor 100 manquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenavond, ik kan het nog amper beseffen, ongeveer 2 uur gelden speelde ik Donkey Konga@ DONKEY KONGA! In de Media markt, nog nooit zo'n lol gehad om een spel
[afbeelding]
Jep! www.ray-man.nl Staat er al opquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:32 schreef capibar het volgende:
[..]
weet je trouwens al dat er een rayman spel voor de DS in ontwikkeling is?
DAt kun je wel zeggen ja, maarjah, dat had ik er wel voor over!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
oftwel je hebt voorschut gestaan voor 100 man
er staan wel wat spel-en typfoutjes inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAt kun je wel zeggen ja, maarjah, dat had ik er wel voor over!
als je het thuis doet is het al erg genoeg...laat staan in een volle mediamarktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAt kun je wel zeggen ja, maarjah, dat had ik er wel voor over!
Sinds wanneer is het erg om in het openbaar lol te hebben? Ik heb ooit Friends zitten kijken in een overvolle treinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je het thuis doet is het al erg genoeg...laat staan in een volle mediamarkt
Jostiband maar dan anders...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
oftwel je hebt voorschut gestaan voor 100 man
tis gewoon voorschut staan..alsof je singstar probeert in dezelfde mediamarkt...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het erg om in het openbaar lol te hebben? Ik heb ooit Friends zitten kijken in een overvolle trein
lol hebben is wat anders dan voorschut staanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het erg om in het openbaar lol te hebben? Ik heb ooit Friends zitten kijken in een overvolle trein
Bij Singstar kunnen mensen je horen. BIj DK hoef je alleen maar te trommelenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis gewoon voorschut staan..alsof je singstar probeert in dezelfde mediamarkt...
Bij DK kunnen mensen je zienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Singstar kunnen mensen je horen. BIj DK hoef je alleen maar te trommelen
heb jij die RTL4 nieuws special gezien van de PU awards?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Singstar kunnen mensen je horen. BIj DK hoef je alleen maar te trommelen
Ik zou gewoon mee gaan doenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb jij die RTL4 nieuws special gezien van de PU awards?
zag je die mensen trommellen?
dat dan in een volle mediamarkt...en het is voorschut
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:48 schreef capibar het volgende:
WTF, wie heeft er nou weer op de psp gestemd![]()
![]()
![]()
serieus die mensen op het nieuws stonden al voorschut genoeg..als DK speler valt het je mischien niet op....maar normale mensen die een stofzuiger komen kopen in de MM die kijken je aan alsof je trompet speelt in de jostie bandquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mee gaan doen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:48 schreef capibar het volgende:
WTF, wie heeft er nou weer op de psp gestemd![]()
![]()
![]()
Boeiendquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus die mensen op het nieuws stonden al voorschut genoeg..als DK speler valt het je mischien niet op....maar normale mensen die een stofzuiger komen kopen in de MM die kijken je aan alsof je trompet speelt in de jostie band
--edit-- kijk maar in het xbox topic --edit--quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BoeiendSerieus, ik heb echt poep aan mensen die een stofzuiger komen kopen :')
voor schutquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BoeiendSerieus, ik heb echt poep aan mensen die een stofzuiger komen kopen
gast ...wat was er afgesproken met jou?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:56 schreef RaymanNL het volgende:
Verboden inhoud
je aanzien is met 10 punten gestegenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:02 schreef Jumparound het volgende:
geen nichterige hazen zonder armen en benen maar met handen en voeten?
dan verdienen ze het om weer te blijven zitten, ik hoop dat ze een ander proefwerk krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik word hier een beetje meegezogen in het criminele netwerk á Den Burg
3 gasten (zitteblijvers/ havo-doorstromers) hebben het proefwerk Wiskunde B2 die ik morgen krijg al binnen weten te krijgen. Dachten ze: goh, we maken de opdrachten eventjes alvast, hebben we daarna een 10.
Wat blijkt, ze komen er niet uit -> hebben ze mij nodig om de antwoorden te krijgen
Oftewel, kan ik me ook alvast voorbereiden op het proefwerk
Mja, mij maakt het niet zoveel uit hoor. Ik wil ze best helpen, en op deze manier krijg ik wat langer de tijd om de opdrachten door te kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
dan verdienen ze het om weer te blijven zitten, ik hoop dat ze een ander proefwerk krijgen
of je geeft ze de verkeerde antwoordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, mij maakt het niet zoveel uit hoor. Ik wil ze best helpen, en op deze manier krijg ik wat langer de tijd om de opdrachten door te kijken.
dude zodra je iets afzeikt van RaymanNL is het het beste dat je een reaktie afwacht en dan vervolgens verder zeiktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:03 schreef Jumparound het volgende:
ik bedoel: neem die oren nou! dat is toch sooooooo 1899
Hey, ik ben dan wel de grote ali Agbar, maar als ik ervoor zorg dat ze alledrie een laag cijfer hebben dan zit ik toch wel in de problemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
of je geeft ze de verkeerde antwoorden![]()
dus jullie hebben gangs enzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hey, ik ben dan wel de grote ali Agbar, maar als ik ervoor zorg dat ze alledrie een laag cijfer hebben dan zit ik toch wel in de problemen
Sowieso, ze kunnen zelf ook wel enigszins nadenken.
Whehe, dude, ik woon hier op Texel, we hebben op het eiland 3 negers.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:27 schreef capibar het volgende:
[..]
dus jullie hebben gangs enzo?![]()
tvp, wtfquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
k truste en tevens tvp
Ik vond het wat sneu dat een van de redacteuren je nieuwssubmit weg had geknikkerd want je hebt het al zo zwaar in dit topic met die fetish van je dus ik heb er maar een berichtje aan gewijd: http://games.fok.nl/news.php?newsid=902quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:07 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
don't ask![]()
Daar kwam ik eergister ook al achterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
Harrieboy had ons via de nieuws-submit te melden:
De nieuwe MSN messenger 7.0 die afgelopen week al op verschillende plekken te downloaden was, is niet meer te gebruiken. Als je nu inlogt op de messenger krijg je de melding dat je moet upgraden. Je krijgt dan echter gewoon weer Messenger 6.2 op je computer.
Volgens fabrikant MSN zit er een bug in de 'winks' functie. Hierdoor zouden hackers makkelijk toegang tot de pc waar het programma opstaat kunnen krijgen. Wanneer een nieuwe versie van MSN weer verkrijgbaar is, is niet bekend.raymannl
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee! Het is GinaGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:00 schreef GinaG het volgende:
Nogmaals goedemorgen, ik heb nu 2 minuten om vanuit scheveningen naar Delft te gaan. Ooh ja ik moet ook nog douchen enzo![]()
te laat op je werk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:40 schreef Tain het volgende:
*$(&%*($&%(* kut treinen weer
uur vertragingquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
te laat op je werk?
ik had "per ongeluk" de bus gemist, maar toen wilde mn pa me wel even brengen
oei dat zuigt iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
uur vertraging
geld krijg ik zowiezo terug van mijn baasquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
oei dat zuigt idd
had de NS niet zoiets dat je kan bellen als je meer dan een x aantal minuten vertraging hebt en dat je dan je geld terug krijgt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goooooooooooooood morning people !
(iemand moet vrolijk doen![]()
)
Hoe komt iemand met zo'n laag userid nog aan zo weinig postsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:23 schreef Jumparound het volgende:
Notorious
)
)
gieling ook weer hier, feest vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:34 schreef gieling het volgende:
[..]
een grote reüniequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
gieling ook weer hier, feest vandaag
5e wiel is een stabiliteits factor hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:43 schreef Rahl het volgende:
* vijfde wiel aan de wagen is
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef gieling het volgende:
[..]
5e wiel is een stabiliteits factor hoor
3 jaar niet posten omdat je je login kwijt ben van fok en van je provider wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe komt iemand met zo'n laag userid nog aan zo weinig posts
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
3 jaar niet posten omdat je je login kwijt ben van fok en van je provider wil wel eens helpen
er doen 3 winkelketens mee met die actie en allemaal hebben ze veel verzendkosten naar europaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dilemma:
Bij PoP2 krijg je in de US een mooi boek erbij. Maar ik ken geen goede (gratis verzenden) internet stores. EBGames rekent bijv 30 dollar verzendkosten
Nu heb ik PoP2 al tijden in bestelling staan bij DVDBoxoffice, maar die is Canadees, dus daar zit het boek misschien niet bij.
Weet iemand een US varriant van DVD Boxoffice?
Hmmm... 3 ketensquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
er doen 3 winkelketens mee met die actie en allemaal hebben ze veel verzendkosten naar europa
gamestop.comquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmmm... 3 ketensDat zuigt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:57 schreef Tain het volgende:
ok ik verveelde me weer
Plugin gemaakt voor firefox waarmee je in de search venstertje rechts naast je adres balk kan zoeken op games.fok.nl
http://www.ellendil.com/~tain/searchpluginsfirefox/gamesfok.rar
downloaden en uitpakken in je
c:\program files\mozilla firefox\searchplugins
http://www.ellendil.com/~tain/searchpluginsfirefox/quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Bah.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
gamestop.com
ebgames.com
gamecrazy.com
van die laatste kan ik niet vinden wat de verzendkosten zijn, maar bovenste zijn allebei te duur
ik snap ook niet waarom alles uit amerika zo duur moet zijn, terwijl canada dan weer zo goedkoop isquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bah.
Overigens lijkt het erop dat die laatste alleen winkel is, ik zie nergens shippings costs.
Canadezen zijn niet zo paranoide als Amerikanenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom alles uit amerika zo duur moet zijn, terwijl canada dan weer zo goedkoop is
amerikanen stinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Canadezen zijn niet zo paranoide als Amerikanen
dus 60 minuten over?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:11 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn wat ging dat wiskunde B2 proefwerk goed
Het was inderdaad dezelfde, had die extra 30 min achteraf niet nodig gehad, aangezien ik nu dus weer 30 min van te voren klaar ben.
Shoarma?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
Broodje turkse worst is lekker
nee turkse worstquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shoarma?
ik kende het tot vandaag ook niet, maar het is lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor worst is Turkse worst dan? Ik ken het niet
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:29 schreef capibar het volgende:
ICH BIN ZURUCK VON DIE SCHULE!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom maar een keer langs in utrechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duidelijk plaatjeAls ik het ooit zie zal ik het ook eens proberen
ik zit hier nog 2 en een half uurquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
gutentag!
Als ik in Utrecht kom is het op het CS of in de Jaarbeurs. Utrecht zelf kom ik zelden. Waar zit die Turk ergens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
kom maar een keer langs in utrecht
Ik werk op Boven Vredenburg en dat is bijna naast de media markt, en de Turk zit op het pleintje(vredenburgplein ofzo) hiervoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht kom is het op het CS of in de Jaarbeurs. Utrecht zelf kom ik zelden. Waar zit die Turk ergens?
is dat vlakbij de edisonlaan (baanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik werk op Boven Vredenburg en dat is bijna naast de media markt, en de Turk zit op het pleintje(vredenburgplein ofzo) hiervoor
de wattes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:51 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat vlakbij de edisonlaan (baan) misschien?
WEHOOOOWquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest nutteloze mededeling van vandaag:
* RaymanNL heeft een Dane-Elec 256MB USB 2.0 Pendrive besteld.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Tain heeft een Dane-Elec 256MB USB 2.0 Pendrive besteld.
Heb ff mijn leidinggevende gebeld, dat ik de ochtend vrij neem. Ben ff uitgebreid gaan ontbijten bij dudokquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:54 schreef Jumparound het volgende:
Hoe zal het met GinaG zijn?
Zou ze nog optijd op haar werk zijn aangekomen?
Dat is een geheugenstick van 256MB die je in je USB slot kan stoppen van je computer. Zeg maar de moderne floppy van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WEHOOOOW
en dat is?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een leuke mededeling, de FRS heeft Fable nog niet opgestuurd
Klopt dit of klopt dit nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb ff mijn leidinggevende gebeld, dat ik de ochtend vrij neem. Ben ff uitgebreid gaan ontbijten bij dudok![]()
, goede boek erbij
En vandaar uit naar mijn afspraak gegaan, ben nu pas op kantoor
![]()
die wil ik ook welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Rahl heeft een Dane-Elec 256MB USB 2.0 Pendrive besteld.
Ik ben niet voor niets een buitenlanderquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Klopt dit of klopt dit niet
kan je hem niet gewoon cancellen en hem ergens anders in de winkel ophalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een leuke mededeling, de FRS heeft Fable nog niet opgestuurd
Hij is al betaaldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
kan je hem niet gewoon cancellen en hem ergens anders in de winkel ophalen![]()
ik heb hem nu voor 40 euro besteld en betaald, en bij de frs duurt het 4 tot 6 weken voordat je dan je geld terug krijgt en cancellen moet via email, en daar zijn ze heel snel inquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:04 schreef capibar het volgende:
[..]
kan je hem niet gewoon cancellen en hem ergens anders in de winkel ophalen![]()
behalve dat je dat 111 euro in totaal gaat kosten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe zit dat nou met die halflife versie`s 89 euro voor hlf2 gold?
Zijn toch geen prijzen meer of welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
behalve dat je dat 111 euro in totaal gaat kosten?
je gaat extra verzendkosten betalen van 30 euro voor de rest van de spullenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn toch geen prijzen meer of wel![]()
*ahum*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht kom is het op het CS of in de Jaarbeurs. Utrecht zelf kom ik zelden. Waar zit die Turk ergens?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:34 schreef Tain het volgende:
[..]
je gaat extra verzendkosten betalen van 30 euro voor de rest van de spullen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:38 schreef gieling het volgende:
[..]
*ahum*![]()
shit he, 111 euro voor een spelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
behalve dat je dat 111 euro in totaal gaat kosten?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=875
no shit sherlockquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
middag
Klaar met duits tekstverklaring.
Die duitsers stinken
je kan fokken op je werk, dus wat heb je nogmeer nodig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef Jumparound het volgende:
Nog een nutteloze mededeling...
IK ZIT GVD NOG STEEDS OP MN!!! WERK! TERINGLEIJERS!!!! ARGH, IK WIL NAAR HUIS FFS!!!! NU!!!!!
zullen we je baas maar even inlichten over deze postquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef Jumparound het volgende:
Nog een nutteloze mededeling...
IK ZIT GVD NOG STEEDS OP MN!!! WERK! TERINGLEIJERS!!!! ARGH, IK WIL NAAR HUIS FFS!!!! NU!!!!!
Daar is die toch baas voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Jumparound het volgende:
Laat mn baas maar met rusthij heeft het al druk genoeg
Zie je nou wel dat je je baas af wilt schieten eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:21 schreef Jumparound het volgende:
mars.... DOOM III
Dat is toch in essentie wat iedereen wil?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je je baas af wilt schieten eigenlijk![]()
STERF! HOER!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:27 schreef capibar het volgende:
iemand een leuke titel voor het volgende topic?
Ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat is toch in essentie wat iedereen wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |