Das een hele mooie moeder!quote:
Geen grapjes over m'n vader ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:37 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Das een hele mooie moeder!
Oow, ik dacht, wat een moordwijf maar tegenwoordig vervagen grenzen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:39 schreef gfree het volgende:
[..]
Geen grapjes over m'n vader ja!![]()
eeej wacht es ff... jij bent een kloon of niet?.... volgens mij ken ik jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:40 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Oow, ik dacht, wat een moordwijf maar tegenwoordig vervagen grenzen.
Onzin!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:45 schreef dingendoener het volgende:
[..]
eeej wacht es ff... jij bent een kloon of niet?.... volgens mij ken ik jou
Das de natuur.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:45 schreef muurjunky het volgende:
vroeger mijn vader
[afbeelding]
Nu isdie ook stoer:
klik hier (bloederig)
Hee wat leuk, mijn vader kent de jouwe nog van vroeger!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:45 schreef muurjunky het volgende:
vroeger mijn vader
[afbeelding]
Nu isdie ook stoer:
klik hier (bloederig)
Mijn moeder, wat doe je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:45 schreef muurjunky het volgende:
Nu isdie ook stoer:
klik hier (bloederig)
Hot momma!quote:
als ik het serieus bedoelde had ik het niet in onzooi gezetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef junkiexp het volgende:
stormloop topic
Dat is z'n moeder!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef Jyrun het volgende:
[..]
je vader heeft dikke ogen...![]()
Wat is het toch een knul geworden.quote:
Ach, hij leert je vanzelf liefhebben. En m'n vader, het is echt een schat van een vent.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:11 schreef DeLeider het volgende:
lief he, maar bij men geboorte schrok tie wel een btje
pasfoto
[afbeelding]
@Sauruzin: jouw pappie ziet er ook schattig uit hoor
kusje wil je ook niet krijgen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
die vind ik persoonlijk niet zo lief![]()
Wat een flikkerstreek.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef DeLeider het volgende:
mijnus niet
ik mocht nooit spelen met vuur en hij gooide altijd de zee voor men neus weer dicht
Kmocht een maand niet naar buiten omdat ik tegen um zei: "Wacht maar pappa jij zal later branden in de helquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:53 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Wat een flikkerstreek.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kmocht een maand niet naar buiten omdat ik tegen um zei: "Wacht maar pappa jij zal later branden in de hel![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
vroeger:
[afbeelding]
nu:
[afbeelding]
Hij moet die snor afscheren, neem voorbeeld aan Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:32 schreef dingendoener het volgende:
Kinderfoto's dus...
[afbeelding]
Ik weet.... hij begon als een mietje maar kijk eens wat een ruige bonk het nu is.
[afbeelding]
Rock'n roll!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:03 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb geen foto uit zn kindertijd, maar ik heb wel deze foto.
[afbeelding]
haha, zijn bijnaam is trouwens wel Elvisquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:13 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Rock'n roll!![]()
Ja en lenzen nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Hij moet die snor afscheren, neem voorbeeld aan Peter R. de Vries.
Mn vader had er vroeger ook een, het ziet er niet uit![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:18 schreef cerror het volgende:
Vroeger was pa
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Er was iets met een ongeluk maar daar wil hij niks over kwijt
Dat zijn pas piercings!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |