Studenten kunnen zich het niet meer permiteren om jaren uit hun neus te vreten. Daarom!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De gesprekken over studies (bij de studente "ouwe stijl" vooral dan de gemiste) colleges en studiepunten zijn niet langer taboe. Er wordt serieus over maatschappelijke trends, kansen, vervolgstudies, politiek gesproken. Iedereen volgt trouw college. De moderne studente is loyaal aan wat de maatschappij van een vrouw verlangt. Zelfstandigheid, initiatief, assertiviteit, emancipatie enz. Zijn de studentes nu echt zo aan het ver-Balkenenden? Of ligt dit nu aan mij?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:12 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Studenten kunnen zich het niet meer permiteren om jaren uit hun neus te vreten. Daarom!
Ik gok dat ie met z'n negende jaar bezig isquote:Ik zit al jaren midden in het studentenleven. Jaren te lang ook al, maar dat doet er niet toe.
Negende, past in de sfeer van de OP, in de zin dat het sterk overdreven is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:14 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat ie met z'n negende jaar bezig isDan zie je idd wel heel wat lui de revu passeren.
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef JaZekerZ het volgende:
TS beetje moeite met veranderingen? is niet erg hoor.. is heel Nederlands
Lever niet dus. Doe mij maar dames.quote:Schorre strot, timberlandjes met zwarte "neus", trui met capuchon, roken om 't leven.
Die zit!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:43 schreef ikke_ook het volgende:
ik vind je verhaal leuker dan veel columns op de frontpage
zeeeer herkenbaar... ik loop waarschijnlijk nog iets langer mee in het studentenleven van de grote steden - in meerdere steden gestudeerd en geleefd - en zie ook het verschil tussen deze steden. In Amsterdam kun je de studentes 'oude sijl' nog wel vinden, maar in Rotterdam, Utrecht of Delft is dat vrijwel uitgesloten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
zijn de studentes nu echt zo aan het ver-Balkenenden? Of ligt dit nu aan mij?
* Sack_Blabbath knikt bevestigend en voegt toe dat gevoel voor humor al helemaal uit den boze is....quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:12 schreef nozem het volgende:
Met name bij de 'sociale opleidingen' en bij 'communicatie' stikt het van de 13 in een dozijn brave, perfect verzorgde doosjes.
* Sack_Blabbath knikt nogmaals bevestigend en kijkt droevig voor zich uitquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:12 schreef nozem het volgende:
Wij, de overjarige, uitgezakte, bierdrinkende studenten met een boel nutteloze levenservaring pissen naast de pot
Plantjes zijn het, mooie plantjes soms, maar in principe inwisselbaar voor een andere plant. Wijven zonder karakter. En humor is sowieso een eigenschap die aan weinig vrouwen besteed is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* nozem knikt bevestigend en voegt toe dat gevoel voor humor al helemaal uit den boze is....
Volledig mee eens.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Plantjes zijn het, mooie plantjes soms, maar in principe inwisselbaar voor een andere plant. Wijven zonder karakter. En humor is sowieso een eigenschap die aan weinig vrouwen besteed is.
Ik bedenk me net dat ik morgen weer colleges op de sociale faculteit heb, dat wordt weer sierplantjes kijken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
![]()
Het is werkelijk verschrikkelijk ja.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik morgen weer colleges op de sociale faculteit heb, dat wordt weer sierplantjes kijken.![]()
Het is een soort veredelde bReEzAh-cultuur, in veel gevallen kun je zelfs dat 'veredelde' nog weglaten.
Ze zijn nog geen 20, komen uit een of ander kutgehucht, hebben nog niks van het leven gezien maar toch over alles een mening en tja, soms komt er dan iets heel doms uit.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is werkelijk verschrikkelijk ja.
Ik zat vorige week met een paar vrienden te dobbelen in een kroeg die helaas bij verenigingsmensen ook wel populair is. Komen er 2 van die huppelkutjes quasi populair bij ons kijken en vragen of ze mee mogen doen. Nou prima dan, jullie kennen de regels? "Ja, hallo, we zijn niet dom.." Whahahahaha, toen begon 't feest eigenlijk. "We zijn niet dom.." Strondvervelende kutwijven, abnormaal. En ook de hele tijd Keane aanvragen, puntschoentjes, heupbroekje, SMS-en SMS-en SMS-en SMS-en, rose en dat oeverloze wijsneuzerige pseudo-intelligente kut-attitude. Leuke sport kennelijk, 't ergens -per definitie- niet mee eens zijn. Kotsmisselijk word je van die houding.
Achteraf hebben we natuurlijk uren lol gehad over die achterlijke Albertus-schaapjes. Ik kon de term huppelkutjescultuur voor 't eerst toepassen en toelichten.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen 20, komen uit een of ander kutgehucht, hebben nog niks van het leven gezien maar toch over alles een mening en tja, soms (lees: >meestal) komt er dan iets heel doms uit.![]()
Dit is voor mij 4 jaar lang 8 uur per dag 4 dagen per week m'n leven geweest....... life sucksquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is werkelijk verschrikkelijk ja.
Ik zat vorige week met een paar vrienden te dobbelen in een kroeg die helaas bij verenigingsmensen ook wel populair is. Komen er 2 van die huppelkutjes quasi populair bij ons kijken en vragen of ze mee mogen doen. Nou prima dan, jullie kennen de regels? "Ja, hallo, we zijn niet dom.." Whahahahaha, toen begon 't feest eigenlijk. "We zijn niet dom.." Strondvervelende kutwijven, abnormaal. En ook de hele tijd Keane aanvragen, puntschoentjes, heupbroekje, SMS-en SMS-en SMS-en SMS-en, rose en dat oeverloze wijsneuzerige pseudo-intelligente kut-attitude. Leuke sport kennelijk, 't ergens -per definitie- niet mee eens zijn. Kotsmisselijk word je van die houding.
Achteraf hebben we natuurlijk uren lol gehad over die achterlijke Albertus-schaapjes. Ik kon de term huppelkutjescultuur voor 't eerst toepassen en toelichten.![]()
Arme stakker!quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is voor mij 4 jaar lang 8 uur per dag 4 dagen per week m'n leven geweest....... life sucks![]()
Man, ik ben/was een pure outcast, een paria.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Arme stakker!
Een Black-Sabbath liefhebber, dat aardt per definitie al niet in die achterlijke gebakken lucht cultuur.![]()
"Black Sabbath is Van Dik Hout met Engelse teksten"quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Man, ik ben/was een pure outcast, een paria.
Letterlijk gehoord: "Black Sabbath dat is toch net zo iets als DJ Jean?" "Nee, joh" verbetert blonde hockeybreezah 2: "Black Sabbath is iets met gitaren, je kent Van Dik Hout he? Black Sabbath is Van Dik Hout met engelse teksten."
Ach ja, life sucks. Communicatie is de eerste dag een heerlijke studie: de eerste dag kom je erachter dat 90% vrouw is, waarvan minstens 90% ook best lekker is.
Na 2 dagen kwijlen merk je dat ze ook kunnen praten.
Na 3 dagen hoor je ook wat ze dan zeggen.
Na 4 dagen wil je dood.......
Gelukkig dat er ook nog andere outkasts bestaan zoals daar zijn: de enige alto van de opleiding, de 2 computernerds, de 10% lelijke meisjes en de verdwaalde allochtoon.......
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik neem miv volgend jaar psychologie "erbij". Een zelfde scenario lijkt me niet geheel ondenkbaar.![]()
En nu dus Keane.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:49 schreef nozem het volgende:
[..]
"Black Sabbath is Van Dik Hout met Engelse teksten"
Priceless!
Ze houden allemaal van Blof, die grietjes. Dido, Faithless en Norah Jones doen het ook wel aardig.
En natuurlijk trance voor in het weekend.
Vergeet Marco Borsato en Robbie Williams niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:49 schreef nozem het volgende:
[..]
"Black Sabbath is Van Dik Hout met Engelse teksten"
Priceless!
Ze houden allemaal van Blof, die grietjes. Dido, Faithless en Norah Jones doen het ook wel aardig.
En natuurlijk trance voor in het weekend.
Keane, Saybia en Coldplay, dat vinden ze allemaal inderdaad wel mooi. Gewaagd ook van zichzelf.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En nu dus Keane.![]()
Hbo makelaardij- en onroerend goed.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk?
Robbie en Marco natuurlijk, en dan vooral "Ik leef niet meer voor jou!" voor als het uit is met het vriendje, die ze aan de kant hebben gezet voor die gozer met de goeie baan en de leasebak.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vergeet Marco Borsato en Robbie Williams niet.
En skihut-muziek: het is absoluut not done. Maar als er eentje inzet dan haakt de rest van het kippenhok moeiteloos aan natuurlijk.
Vooral dat, aan de kant hebben gezet, is treffend ja.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Robbie en Marco natuurlijk, en dan vooral "Ik leef niet meer voor jou!" voor als het uit is met het vriendje, die ze aan de kant hebben gezet voor die gozer met de goeie baan en de leasebak.
Ahja, ik studeer nu geografie, ik heb al 2 jaar journalistiek gedaan, tijdlang de grootste kutbaantjes die er zijn versleten en zit nu in mijn 3e jaar, dit gaat 'em worden.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hbo makelaardij- en onroerend goed.
M'n 3e studie.Waarvan 2 niet afgerond en 1 bijna.
Don't worry.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een stel losers bij elkaar zeg: ik ben ook net begonnen met m'n 7de jaar als student
Ik net niet denk ik.. alhoewel.. ik maak vooralsnog geen aanstalten tot haastquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Don't worry.
Ik ga dat ooit wel overtreffen.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:59 schreef nozem het volgende:
Je hoort ze wel eens praten over een of andere skihutparty in het weekend. "Echt het was zooooo fout.. maar wel heeeel gezellig" en daar zijn ze het dan allemaal wel mee eens. Een normaal mens zuipt zich eerst compleet onder de tafel om dan voor de gein eens de boel op stelten te zetten op zo'n feest, maar die trutjes houden het dan bij 2 wijntjes en 3 cola light en hebben een wereldavond.
Nee, ik vind het ook wel prima zo.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik net niet denk ik.. alhoewel.. ik maak vooralsnog geen aanstalten tot haast
quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet alleen nog ff een afstudeeropdracht van 2 maanden uitvoeren, dan ben ik klaar.
Ik moet al bijna een jaar nog ff een afstudeeropdracht van 2 maanden uitvoeren, dan ben ik klaar
Ik moet volgend jaar nog steeds ff een afstudeeropdracht van 2 maanden uitvoeren voordat ik klaar ben
De grap is dat het waarschijnlijk nog waar is ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:03 schreef nozem het volgende:
Die liggen nu namelijk al 3 uur in hun bedje omdat ze strakjes weer mooi opgemaakt en uitgeslapen moeten zijn bij het eerste college van de week.
Zeker weten, misschien lagen ze er nog wel eerder in ook, uurtje of 10 voor degenen die om 9 uur moeten beginnen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grap is dat het waarschijnlijk nog waar is ook
En leg die mentaliteit maar eens uit aan de dames waarover dit topic gaat......die kunnen niet wachten tot ze met hun mooie koppie achter een bureau de tiepgeit kunnen gaan uithangen......quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe herkenbaar... Ongelooflijk..
Was het een grap dan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grap is dat het waarschijnlijk nog waar is ook
Na expeditie Robinson.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker weten, misschien lagen ze er nog wel eerder in ook, uurtje of 10 voor degenen die om 9 uur moeten beginnen.
Soms is het wel jammer dat zulke figuren bij mijn opleiding compleet ontbreken, ik zou me kapot lachenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker weten, misschien lagen ze er nog wel eerder in ook, uurtje of 10 voor degenen die om 9 uur moeten beginnen.
Ja, want het Blok wordt toch nog een keer herhaaldquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Na expeditie Robinson.![]()
Ja! Die ook!quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, want het Blok wordt toch nog een keer herhaald
Op dit soort opleidingen is lachen not done. Tenzij het om je eigen grap of de grap gemaakt door één van de 'hoofdkippen' gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Soms is het wel jammer dat zulke figuren bij mijn opleiding compleet ontbreken, ik zou me kapot lachen
Of anders 1 van Brad Pit of eentje waar iemand van Friends inspeeltquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
In de videotheek;
"We kunnen Ice-age wel weer huren, die is echt zo superrrrrrrr-gaaf man!"
![]()
Ik lig in een deuk inmiddels.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of anders 1 van Brad Pit of eentje waar iemand van Friends inspeelt
Dat lig ik al sinds ik een tijdje terug je briljante OP lasquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk inmiddels.
Ik zal de komende week eens een nieuwe verzinnen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat lig ik al sinds ik een tijdje terug je briljante OP las![]()
Ik wacht in spanning af.........maar nu ga ik toch maar eens slapenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zal de komende week eens een nieuwe verzinnen. :')
(Als ik ergens tijd over heb). :')
Herkenbaarquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Van wat voor muziek houd jij dan?"
"Dat zegt je toch niks.."
"Ja, misschien wel, wat dan?"
"Geloof me nou maar.. Nou vooruit.. Van Led Zeppelin en Pink Floyd tot DJ Shadow en Leftfield."
"Pink?"
"Ja, die."
![]()
Die wil ik ook horen, dan heb ik een top-avond!quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is dat voor een soort muziek dan?
Metal
Oooo, zo iets als Kane?
Ik vind Shrek echt leukquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Heb je Shrek gezien? Die is zooo ontzettend leuk he"
"ik vond 'm maar matig eigenlijk... En ik keek 'm zelfs stoned.. "
"Owh"![]()
Nee, vond 'm maar matig.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind Shrek echt leuk![]()
en ik ga echt slapen nu
Die heb ik letterlijk gehoord.......quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die wil ik ook horen, dan heb ik een top-avond!:')
Kut man, moet ik nu professionele hulp gaan zoeken?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:24 schreef maertz het volgende:
Mensen die zich aan andere mensen ergeren zijn vaak gefrustreerd. Laat die meisjes toch, als ze het gezellig hebben en leuk met elkaar dan maakt dat toch niets uit? Je hoort die meisjes toch ook niet continue zeiken over gefrustreerde rockers met hun gefrustreerde muziek. Van wat ik hier lees zijn jullie nog meer dichtgetikt dan de dames in kwestie.
dit gaat over breezah achtige verenigingsmeisjes. die wonen wel gewoon allemaal op kamers. ze worden volgens de TS alleen veel laffer in vergelijking met vroeger.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:24 schreef Stennis het volgende:
ge-wel-di-ge thread!
~ik ben het er mee eens. De contemporaine eerstejaarsjes spelen nog met barbies en wonen massaal bij paps en mams thuis, om om 20.00 aan de buis gekluisterd te zitten om naar GTSTrash te kijken met een kaakje en een kopje slappe kamillethee. 's Avonds fijn onder de wol, 's nachts in hun slaap verkracht worden door hun gereformeerde vader en 's ochtends fijn naar college. Doe dit soort grieten een trechter in de keel en giet hun maagdelijke keeltjes vol met bier, en stop in hun neusgaten twee shaggies. Laten we hopen dat het dan nog wat met ze wordt.
Het wachten was inderdaad op een post van dit soort strekking.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:24 schreef maertz het volgende:
Mensen die zich aan andere mensen ergeren zijn vaak gefrustreerd. Laat die meisjes toch, als ze het gezellig hebben en leuk met elkaar dan maakt dat toch niets uit? Je hoort die meisjes toch ook niet continue zeiken over gefrustreerde rockers met hun gefrustreerde muziek. Van wat ik hier lees zijn jullie nog meer dichtgetikt dan de dames in kwestie.
Nee, dit topic gaat helemaal niet perse over verenigingsmeisjes, het gaat over de huppelkutjes die massaal de collegezalen bevolken, braaf in 4 jaar hun studie afmaken, die 4 jaar gewoon bij pappie en mammie in de provincie blijven wonen en na hun studie meteen bij hun long-time-boyfriend intrekken. Die tijdens hun studie maar 1 kroeg van binnen zien (die kroeg die afwisselend apres-ski feesten en dance-classics avonden organiseert) en als ze klaar zijn met hun studie amper student geweest zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dit gaat over breezah achtige verenigingsmeisjes. die wonen wel gewoon allemaal op kamers. ze worden volgens de TS alleen veel laffer in vergelijking met vroeger.
Koen is natuurlijk ook wel een hele leuke jongen, daar zou ik ook wel een huisje mee willen hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Het wachten was inderdaad op een post van dit soort strekking.
Wedden dat ze zeiken over gefrustreerde rockers, tevens zeiken ze op leeftijdsgenootjes zonder vaste relatie, want 20 en géén vast vriendje, dat kan natuurlijk niet. Ik hoorde vanmorgen nog twee van die doosjes in de trein over een meisje van de opleiding: "Is ze vrijgezel? "Ja al heel lang!" "Sjee, ik zou er niet aan moeten denken zeg" "Ik oook niet, ik ben heel al heel lang erg gelukkig met Koen" "Hebben jullie al plannen om samen te gaan wonen?" "Nog niet echt, maar hij is bijna afgestudeerd, dan gaan we denk ik wel kijken voor een huisje"
Dat soort praat dus.
wat een helden-reply! ik ga klei kopen en een standbeeld voor je maken!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat helemaal niet perse over verenigingsmeisjes, het gaat over de huppelkutjes die massaal de collegezalen bevolken, braaf in 4 jaar hun studie afmaken, die 4 jaar gewoon bij pappie en mammie in de provincie blijven wonen en na hun studie meteen bij hun long-time-boyfriend intrekken. Die tijdens hun studie maar 1 kroeg van binnen zien (die kroeg die afwisselend apres-ski feesten en dance-classics avonden organiseert) en als ze klaar zijn met hun studie amper student geweest zijn.
Helaas beginnen dat soort doosjes de overhand te krijgen op de universiteiten.
je vergeet de biologische klokquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:21 schreef IvdSangen het volgende:
Mjah, twee keer per week op stap is al veel voor mij, maar ik besteedt wel meer dan 40 uur per week aan mijn studie (iets van 50 - 60 komt aardig in de buurt). Ik heb niet zoveel last van huppelkutjes op mijn studie, maar ik herken het soort praat waar jullie het over hebben wel. Als je in de bus of de trein zit en je moet een uur lang naar gekwetter van deze zelfbewuste geëmancipeerde trutjes luisteren dan ben je het al snel zat.
Troost je in het feit dat doordat ze nu al een perfect leventje hebben ze op hun dertigste waarschijnlijk in al hun saaiheid ondergedompeld zich afvragen wat ze fout hebben gedaan en massaal depressief worden omdat hun perfecte vriendje toch niet zo perfect bleek te zijn en de perfecte droombaan opeens een vreselijke kutbaan wordt.
*geshockeerd is*quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:21 schreef IvdSangen het volgende:
Mjah, twee keer per week op stap is al veel voor mij, maar ik besteedt wel meer dan 40 uur per week aan mijn studie (iets van 50 - 60 komt aardig in de buurt)
Ik vraag me af wat je in die 40 uur doet danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:21 schreef IvdSangen het volgende:
ik besteedt wel meer dan 40 uur per week aan mijn studie
Zo ben ik 2 jaar door een studie gerolt. Amper colleges volgen, elke dag uitslapen en feesten, 2 uur voor een tentamen eens een beetje door het boek bladeren en alles met exact een 5,5 halen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk dat ik 't dieptepunt ben wat dat betreft.
Met 1 a 2 uur per week, zonder colleges te volgen, kon ik m'n punten bij elkaar sprokkelen.
Ja, ik pak met ingang van volgend jaar, een studie op die mij serieus interessant lijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen besloot ik om toch maar een studie te gaan zoeken die ik ook daadwerkelijk interessant vond.
en nu weer huppelkutjes belachelijk maken
Mooi, waar gaan we beginnen? Hoe ze zoveel mogelijk troep in te kleine handtasjes proppen? Dat er eens in de 5 minuten nieuwe lipgloss op moet? Dat er altijd in duo's naar het toilet gegaan moet worden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh ja, ontopic, huppelkutjescultuur bashen.
Of ander type fiets dat door pa is aangeschaft.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Over die krotte fietsen vervangen door hybride fietsen is hier nog geen sprake
Neej, echt niet die fietsen worden hier om de nabijheid gejat of je nou een slot erop hebt of niet. Ze treiteren je gewoon door het voor of achterwiel van je fiets te slopen als je je fiets aan een lantaarnpaal hebt gebonden.... hier durf je echt niet met een nieuwe fiets aan te komen zetten dan ben je binnen een paar dagen erachter waarom de rest allemaal krotfietsen heeft...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of ander type fiets dat door pa is aangeschaft.
Gelukkig zijn er altijd nog Sesamstraat-aanbiddende-sprookjesmetal-luisterende-béta-alto-meisjesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:10 schreef Andoire het volgende:
Gatsamme, wat zijn we toch weer gefrustreerd zeg.. dat je die meiden niet in bed krijgt is jóuw probleem
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:10 schreef Andoire het volgende:
*blaat*
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging.
Een tikkie laat, maar wel een mooiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:10 schreef Andoire het volgende:
Gatsamme, wat zijn we toch weer gefrustreerd zeg.. dat je die meiden niet in bed krijgt is jóuw probleem
Huppelkutjes zijn not done, maar zoals jullie die meiden omschrijven zijn dat géén huppeltkutjes maar gewoon meiden die het belangrijk vinden om goede cijfers te halen en er goed verzorgd ( vrouwelijk) uit te zien..
Lekker zeiken over hoe vervelend die meiden zijn, en ondertussen maar hopen dat je ooit zo'n meisje in je bed kan aantreffen
Ik denk dat zelfs de shag rokende, dronken dispuut wijven helemaal niets van jullie 'huppelkut-haters' moeten hebben..
get a life.
Ik zou je hele truttenclub erbij halen en 't -kansloos- noemen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:14 schreef Andoire het volgende:
[..]Hier had ik op gerekend..
Niet alleen gefrusteerd maar óók nog eens kort door de bocht![]()
Ah, de uitverkoren persoon om ons terug op aarde te zetten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:14 schreef Andoire het volgende:
[..]Hier had ik op gerekend..
Niet alleen gefrusteerd maar óók nog eens kort door de bocht![]()
Nee hoor, vroeger waren alpha-meisjes nog wel leuk. Toen waren het ook stomme, arrogante en domme wichten. Maar ze hadden nog wel een soort van gevoel voor humor en wisten ze ook nog wat feesten en zuipen was......quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:16 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik ben dan wel van beta naar een alpha studie gegaan, misschien ligt het daaraan....![]()
Misschien staat de url van dit topic nu wel ergens in een MSN-naam?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou je hele truttenclub erbij halen en 't -kansloos- noemen. :')
Hahahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik zou je hele truttenclub erbij halen en 't -kansloos- noemen.![]()
Zou dat wel passen, naast al die studiepunten en roosterwijzigingen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien staat de url van dit topic nu wel ergens in een MSN-naam?![]()
Niet mee eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:23 schreef nozem het volgende:
Ik snap sowieso niet wat veel van die grietjes op de uni doen, met veel studeren kun je best een aantal tentamens halen, maar als het ergens om gaat gaan de meeste falikant de mist in.
Wat is dat nou weer voor kutreactie. Dat je je aangesproken voelt is tot daar aan toe, maar dergelijke steken onder de gordel kunnen we niet tolereren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:22 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Áls ik een 'truttenclub' zou hebben, zou ik ze er zéker weten bij halen.. helaas heb ik niet zo'n club![]()
Heerlijk, een gefrusteerd ventje die huppelkutjes wil bashen..
De enige reden dat je de dronken dispuutwijven mist is omdat niemand in een nuchtere bui met je om wil gaan.
Daar hebben ze stages en afstudeeropdrachten enzo voor verzonnen. Je wil niet weten hoeveel er daarbij voor schut gaan. (Mits ze beoordeelt worden door een vrouw natuurlijk. Want lief lachen kunnen ze)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:23 schreef nozem het volgende:
Ik snap sowieso niet wat veel van die grietjes op de uni doen, met veel studeren kun je best een aantal tentamens halen, maar als het ergens om gaat gaan de meeste falikant de mist in.
Je studeert rechten. Ik ken een aantal rechtenstudenten die dat na hun HBO-propdedeuse zijn gaan doen en toegeven dat hun huidige studie eigenlijk geen fuck voorstelt vergeleken bij hun HBO-opleiding.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:24 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ga je met die meiden om? Nee. Lul dan niet
Voel me niet zo zeer aangesproken... moet er alleen echt hartelijk om lachen dat er mensen zijn die echt zó enorm kortzichtig zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutreactie. Dat je je aangesproken voelt is tot daar aan toe, maar dergelijke steken onder de gordel kunnen we niet tolereren.
Oh wacht, je studeert rechten, ik zie het al.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:24 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ga je met die meiden om? Nee. Lul dan niet
Wie zegt dat er iemand met mij om mag gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:22 schreef Andoire het volgende:
[..]
*piep*
Ik kom niet van het HBOquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Je studeert rechten. Ik ken een aantal rechtenstudenten die dat na hun HBO-propdedeuse zijn gaan doen en toegeven dat hun huidige studie eigenlijk geen fuck voorstelt vergeleken bij hun HBO-opleiding.
Overigens heb ik een heleboel economie- en sociologievakken gevolgd, leer mij dat soort trutjes kennen.
Welja. Madam aanschouwt het gepeupel vanaf haar troon en lacht erom.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
Voel me niet zo zeer aangesproken... moet er alleen echt hartelijk om lachen dat er mensen zijn die echt zó enorm kortzichtig zijn
De mijne heeft nu een ander.....zo eentje van 26 met een mooie lease-bakquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er loopt tegenwoordig erg weinig leuk studentesvolk meer rond ja.... Ik wil verdomme een feestbeest van een psychologie-studente (afgestudeerd mag ook, maar dan wel nog zonder vaste baan graag) met wat alto-trekjes, maar die schijnen uitgestorven te zijn.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iemand met mij om mag gaan.![]()
Het is natuurlijk altijd fijn om te smijten met het woord "kortzichtig". Weet je ook wat het betekent?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
Voel me niet zo zeer aangesproken... moet er alleen echt hartelijk om lachen dat er mensen zijn die echt zó enorm kortzichtig zijn
Juistquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welja. Madam aanschouwt het gepeupel vanaf haar troon en lacht erom.
Satire, weet je wat dat is?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
nee, leg eens uitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Satire, weet je wat dat is?
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:32 schreef Andoire het volgende:
[..]
nee, leg eens uit
Korreltje zout enzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Korreltje zout enzo?
Ja hallo, nou moet je niet terugkrabbelen!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Korreltje zout enzo?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
Ja hallo, ik ben ff bezig met aardig doen tegen een rechtenstudente ja! Want al die andere huppelkutjes moeten me niet en tegen beter weten in hoop ik bij deze wel een kans te maken!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, nou moet je niet terugkrabbelen!!
Vertel nog eens een mooi verhaal over een spa-flesje of een leuk gesprek over muziek ofzo
Ik ben er compleet onbekend mee, er lopen bij mij alleen leuke vrouwen die wel wat van muziek wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:35 schreef nozem het volgende:
Dit is verdomme geen topic waar we gaan smilie-neuken, argumenten wil ik zien, en die ik heb van menig wezen hier nog niet mogen aanschouwen.
Kijk, deze meneer geeft het toequote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben ff bezig met aardig doen tegen een rechtenstudente ja! Want al die andere huppelkutjes moeten me niet en tegen beter weten in hoop ik bij deze wel een kans te maken!
Volgens mij ben je gewoon een lekker wijf, en lekkere wijven houden ons mannen van onze verheven taken af. Het gemengd onderwijs heeft wat dat betreft niet veel goed gaan, briljante wetnschappers als Erasmus heeft het alleszins niet voortgebracht..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:38 schreef Andoire het volgende:
Hm... heb ff het topic helemaal doorgelezen... en volgens de 'visie' van sommigen hier ben ik een huppelkut
Ik draag Indian Rose, ik heb altijd een spa flesje bij me, ik doe een alpha studie, ik zie er netjes en verzorgd uit (![]()
) ..
Alleen... ik rook, ik drink, ik ga uit, volg niet alle colleges en mijn ritme laat me niet eerder slapen dan 2 uur
Nu ben ik toch wel lichtelijk in de war....![]()
Had ik al verteld dat ik naast Black sabbath ook fan ben van Keane, Coldplay, Marco Borsato & Robbie Williams?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Kijk, deze meneer geeft het toe![]()
Maar je moet er wel rekening mee houden, huppelkutjes zijn over het algemeen bang voor mensen die muziek als black sabbath leuk vinden.
Huppelkutjes houden alleen van Pink en Christina Aquilera.
Oh ja, en van ski hut muziek natuurlijk.![]()
Bang voor ruimdenkendheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Kijk, deze meneer geeft het toe![]()
Maar je moet er wel rekening mee houden, huppelkutjes zijn over het algemeen bang voor mensen die muziek als black sabbath leuk vinden.
Can't see the difference dear.quote:Huppelkutjes houden alleen van Pink en Christina Aquilera.
Oh ja, en van ski hut muziek natuurlijk.![]()
Goh wat een brede muziek smaakquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik naast Black sabbath ook fan ben van Keane, Coldplay, Marco Borsato & Robbie Williams?
En ik weet ook hoe je bij de skihut helemaal lam kan worden voor de prijs van 3 biertjes.....
![]()
Ja, en Breezer... en Smirnoff Ice.... eigenlijk alles wat in een klein flesje zit en zo zoet is dat je tanden er meteen van uit vallenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Of een rose, of Canei.
Ondanks alle nuances voldoe je gewoon exact aan het beeld dat al in de eerste post geschetst werd. Doe je wel aan one-night-stands?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:44 schreef Andoire het volgende:
[..]
Goh wat een brede muziek smaak
En bier is vies btw..
Ik ga meer voor ( wat zei 'ie ook al weer?) witte wijn met veel ijs..?
Noem nog es wat trendjes, ik ben d'r vast een paar vergeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:46 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, en Breezer... en Smirnoff Ice.... eigenlijk alles wat in een klein flesje zit en zo zoet is dat je tanden er meteen van uit vallen![]()
Zo ja: e-mail staat in profielquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ondanks alle nuances voldoe je gewoon exact aan het beeld dat al in de eerste post geschetst werd. Doe je wel aan one-night-stands?
Of doe je net als de standaard-huppelkut, of er een pot met goud achter die kluisdeuren van je staat.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Doe je wel aan one-night-stands?
Nee, want ik heb al 4 jaar een vriend, die ik overigens niet in het weekend zie maar elke dag want ik woon samenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ondanks alle nuances voldoe je gewoon exact aan het beeld dat al in de eerste post geschetst werd. Doe je wel aan one-night-stands?
Oke, ik kan weer bashen.....Tijn wat wou je ook al weer horen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:52 schreef Andoire het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al 4 jaar een vriend, die ik overigens niet in het weekend zie maar elke dag want ik woon samen
Wat je maar hebt, mij maakt het niet uit. Ik vind het allemaal leukquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, ik kan weer bashen.....Tijn wat wou je ook al weer horen?
Naja, alleen over mannen die op Robbie Williams lijken en breezer en witte wijn drinken natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:55 schreef nozem het volgende:
En natuurlijk hebben wij fantasieen, gelukkig heb jij ze niet..
Mensch, als ik met een Jort-Kelder-accentje aan de gang ga, en ik raadpleeg de garderobe van een huisgenoot, ben ik way-succesvol bij die dampende hutten club van je.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:52 schreef Andoire het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat degenen die het hardst roepen dat ze 'huppelkutjes' willen 'bashen' , de meest wilde dromen hebben over ( meerdere) 'huppelkutjes' ..
dit wordt een typisch gevalletje van een deel jeugd overgeslagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:55 schreef nozem het volgende:
Al 4 jaar een vriend met wie ze samenwoont en ze is uit '83, dus bijna 4 jaar jonger dan ik, dat geeft te denken.
En natuurlijk hebben wij fantasieen, gelukkig heb jij ze niet..
Weet wat leuk is? Dat er ook regelmatig weer eens eentje tijdens college in huilen uitbarst. Problemen met de vriend van 26 met leasebak. D'r pony heeft een gekneusde staart. Ruzie met pappie en mammie. D'r nieuwe puntschoenen zijn vies.........of de meeste voorkomende: er word bekend gemaakt dat ze een onvoldoende heeft gehaald voor een tentamenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat je maar hebt, mij maakt het niet uit. Ik vind het allemaal leuk
"Vroeg volwassen".quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:58 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dit wordt een typisch gevalletje van een deel jeugd overgeslagen.
Is je vriendje 26 en heeft ie een mooie leasebak?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Naja, alleen over mannen die op Robbie Williams lijken en breezer en witte wijn drinken natuurlijk
Ik heb 37 uur per week ingeroosterd. Dus als ik naar alle instructie en college ga ben ik al bijna bij de 40t. Dan moet je nog aardig wat werk verzetten om een beetje bij te blijven (althans ik) dus ga je zo over de 40 uur heen.quote:Ik vraag me af wat je in die 40 uur doet dan
Nee hoor, ze doorzien je meteen. Je moet eerst een cursus posen volgen bij een of ander man-wijf.quote:Mensch, als ik met een Jort-Kelder-accentje aan de gang ga, en ik raadpleeg de garderobe van een huisgenoot, ben ik way-succesvol bij die dampende hutten club van je.
Als je huilt voor een onvoldoende dan ben je echt labiel. Allejezus!quote:of de meeste voorkomende: er word bekend gemaakt dat ze een onvoldoende heeft gehaald voor een tentamen
mooiste is toch wel dat ze daarna open staan voor alles om de verloren jeugd in te halen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Vroeg volwassen".![]()
Toevallig ben ik opgegroeid in hartje Amsterdam en had hele relaxte ouders... dus ga me plse niet vertellen dat ik nog los moet gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:58 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dit wordt een typisch gevalletje van een deel jeugd overgeslagen.
straks komt ze erachter dat haar vriendje het net niet is en dan gaat ze los.
Dat komt gewoon omdat er een nieuwe lichting is, die net een kamer heeft. En die de degelijke fiets uit de provincie mee hebben genomen naar de stad. Hun licht doet het waarschijnlijk ook nog, er zit een bel op, snelbinders en zelfs jasbeschermers...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:09 schreef nozem het volgende:
Erg veel erg nette fietsen hier, het is inmiddels zelfs mogelijk om een pomp te jatten als je een slappe band hebt, dat was vroeger nóóit!
Ohw... is ze ook een huppelkut dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:02 schreef IvdSangen het volgende:
Kelly Osbourne is een domme dikke zeug! Satisfied?
Kelly die heeft pas relaxte ouders, naja d'r vader dan....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
Toevallig ben ik opgegroeid in hartje Amsterdam en had hele relaxte ouders... dus ga me plse niet vertellen dat ik nog los moet gaan
De mensen in dit topic vinden volgens mij 'vrouwen' als Kelly osbourne helemaal geweldig
Ik doelde op je gruwelijke spelfoutquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:00 schreef IvdSangen het volgende:
[..]
Ik heb 37 uur per week ingeroosterd. Dus als ik naar alle instructie en college ga ben ik al bijna bij de 40t. Dan moet je nog aardig wat werk verzetten om een beetje bij te blijven (althans ik) dus ga je zo over de 40 uur heen.
Dat is bij sommigen echt standaard-procedure hierzoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:00 schreef IvdSangen het volgende:
Als je huilt voor een onvoldoende dan ben je echt labiel. Allejezus!
Ik denk dat je alleen bij naieve meisjes die net uit een klein dorpje verhuisd zijn naar de 'grote stad' enigzins indruk kan maken met je Jort Kelder accent.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kelly die heeft pas relaxte ouders, naja d'r vader dan....
Maarre daar ga ik m'n Jort Kelder-accent niet voor opzetten om het zo maar even uit te drukken
je bent 21 en hebt het allemaal al meegemaakt ??? tsjong... ben benieuwd, meeste relaties houden het tussen de 3 en 5 jaar vol en dan ist echt voorbij, daarna ga je echt nog wel los.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:01 schreef Andoire het volgende:
Toevallig ben ik opgegroeid in hartje Amsterdam en had hele relaxte ouders... dus ga me plse niet vertellen dat ik nog los moet gaan
De mensen in dit topic vinden volgens mij 'vrouwen' als Kelly osbourne helemaal geweldig
Hehe, die is triest inderdaad!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik doelde op je gruwelijke spelfout
21 is ze..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
De mensen in dit topic vinden volgens mij 'vrouwen' als Kelly osbourne helemaal geweldig :')
Sjit en ik maar denken dat het aan m'n lange vette haar, m'n puistenkop, m'n te kleine gescheurde, grijsgewassen Black Sabbath-shirt met draken en doodshoofden, m'n bril met plakband, m'n vlasbaard tot op m'n borst of m'n bochel lag.........quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:04 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen bij naieve meisjes die net uit een klein dorpje verhuisd zijn naar de 'grote stad' enigzins indruk kan maken met je Jort Kelder accent.
Niemand houdt van kakkers :')
Goh, wat weet je dat allemaal goed zeg... Kijk je vaak naar Dr Phil of zo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:04 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
je bent 21 en hebt het allemaal al meegemaakt ??? tsjong... ben benieuwd, meeste relaties houden het tussen de 3 en 5 jaar vol en dan ist echt voorbij, daarna ga je echt nog wel los.
bedoel als je nu al 4 jaar hetzelfde vriendje hebt... dan gaat er wel wat knagen hoor en dat komt met name door je omgeving "je bent nog zo jong en blah blah etc.)
maar we zien het wel, ik wacht je topic wel af waarin je je relatieproblemen aankondigt.
wie is datquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:07 schreef Andoire het volgende:
Goh, wat weet je dat allemaal goed zeg... Kijk je vaak naar Dr Phil of zo?
Een relatie is geen levensdoel, al geef ik toe dat veel mensen dat ( nog steeds) zo zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
21 is ze..
en ze weet precies hoe de wereld draait
de meridiaan ligt op haar bilnaad en ze heeft al de hele wereld gezien
Ik moet geen shagrokende vrouwen. Ik vind vrouwen die bier uit de fles drinken ook niet de meest aantrekkelijke, en ik vind die puntschoenen en dat verzorgde erg leuk. Ik word alleen een beetje verdrietig van dat kleinburgerlijke. Een relatie is een levensdoel.. volwassen worden iets moois
Deze dames zijn ook weinig flexibel, niet creatief, aanhankelijk en alleen goed om te neuken (en ik heb er wat gehad!).. maar jammer is het wel!
Je bent 21 toch? Dat is dan toch 3e jaars? Verderstuderen, waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:10 schreef Andoire het volgende:
[..]
Volwassen worden sucks, waarom denk je dat ik op mn 21ste alsnog ( verder) ben gaan studeren?
Studeren is dan een vluchtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:10 schreef Andoire het volgende:
Een relatie is geen levensdoel, al geef ik toe dat veel mensen dat ( nog steeds) zo zien.
Volwassen worden sucks, waarom denk je dat ik op mn 21ste alsnog ( verder) ben gaan studeren?
Ik ben eerstejaarsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent 21 toch? Dat is dan toch 3e jaars? Verstuderen, waar heb je het over?
goede vraagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent 21 toch? Dat is dan toch 3e jaars? Verstuderen, waar heb je het over?
*onderstreept*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Studeren is dan een vlucht
De meest voor de hand-liggende ook nog..
Le-zenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:12 schreef Frenkie het volgende:
[..]
goede vraag
En nu al colleges missen, tsk tsk.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:11 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars
*7de jaars meldt zich*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Studeren is dan een vlucht
De meest voor de hand-liggende ook nog..
Ik moet nu huilen denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:12 schreef nozem het volgende:
Andoire: Je bent alleen goed om te neuken, je studeert rechten en je bent op de koop toe nog een vrouw ook. Je zal het wat betreft argumentering sowieso altijd af moeten leggen tegen ons, word je daar nou verbitterd van?
sssstquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
En nu al colleges missen, tsk tsk.
chronologie is zeker geen onderdeel van je studiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:12 schreef Andoire het volgende:
[..]
Le-zen![]()
Of mensen die jurist willen wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:13 schreef Frenkie het volgende:
Rechten is toch niet meer dan een cursus voor mensen die te lui zijn om te werken of te weinig creatief om er wat leuks mee te doen
Een vak leren? Daar heb je toch beroepsopleidingen voor?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:14 schreef Andoire het volgende:
[..]
Of mensen die jurist willen worden
Dat zet me toch wel aant denkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:13 schreef Frenkie het volgende:
Rechten is toch niet meer dan een cursus voor mensen die te lui zijn om te werken of te weinig creatief om er wat leuks mee te doen
vluchten is begrijpelijk.. als zevende jaars zweren bij het studentenleven vol shag en bierende vrouwen is een beetje zielig... Bang zijn voor verandering is iets voor volwassenen en grote mensenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
*7de jaars meldt zich*
ohw, na mijn VMBO uiterlijke verzorging ben ik meteen maar rechten aan de uni gaan studeren.... is er ook een MBO rechten studie dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een vak leren? Daar heb je toch beroepsopleidingen voor?
Nah, NiNi is best okayquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder heb ik liever zo'n "huppelkutje" dan zo'n echt studentenwijf.
huh je bent een man en moet je punt schoentjes poetsenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:15 schreef Miguel het volgende:
Dat zet me toch wel aant denken![]()
Oeps, morgenvroeg college goederenrecht en ik moet me spa flesje nog bijvullen (tot die kalkrand bij 1/3 van het flesje uiteraard) en de puntjes van me schoenen poetsen, TrustUUh![]()
HBO tegenwoordig wel..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
ohw, na mijn VMBO uiterlijke verzorging ben ik meteen maar rechten aan de uni gaan studeren.... is er ook een MBO rechten studie dan?
( van dat hbo weet ik, zie ander topicquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
HBO tegenwoordig wel..
en als de aansluiting tussen die twee studies die jij noemt goed is, dan is het echt niets meer dan bezigheidstherapie..
Dat heet Metro - sexueelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
huh je bent een man en moet je punt schoentjes poetsen
getting confused here... is dit het nieuwe type mannelijke student ?
zet je die smiley er nou voor de zekerheid bij, bij elke post??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:18 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat heet Metro - sexueel![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:18 schreef Andoire het volgende:
Dat heet Metro - sexueel![]()
Ik vind het een leuke smilie.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
zet je die smiley er nou voor de zekerheid bij, bij elke post??
Hehe, als het in het weekend is, vind ik het best.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meeting in Groningen.
Huppelkutjes-sightseeiing.
Iedereen kan wel bij mij pitten.
De eerlijkheid gebied te zeggen dat die 7 jaar inclusief een studie is waarmee ik ben gestopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]
vluchten is begrijpelijk.. als zevende jaars zweren bij het studentenleven vol shag en bierende vrouwen is een beetje zielig... Bang zijn voor verandering is iets voor volwassenen en grote mensen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:20 schreef IvdSangen het volgende:
"Och gut, al weer over 5 uur en 30 minuten opstaan (ik kon niet slapen van de stress) en ik heb vandaag niet eens mijn haar kunnen bijpunten en ik moest nog 5 bladzijden lezen over [budvak]. Snik, mijn vriendje heeft niet gebeld vandaag. Zou hij vreemdgaan? Wacht, ik bel floor nog even op, zij heeft dat al eens meegemaakt."
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:20 schreef IvdSangen het volgende:
"Och gut, al weer over 5 uur en 30 minuten opstaan (ik kon niet slapen van de stress) en ik heb vandaag niet eens mijn haar kunnen bijpunten en ik moest nog 5 bladzijden lezen over [budvak]. Snik, mijn vriendje heeft niet gebeld vandaag. Zou hij vreemdgaan? Wacht, ik bel floor nog even op, zij heeft dat al eens meegemaakt."
Verdomme, ik heb een week OV, maar ik rij in het weekend zwart.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hehe, als het in het weekend is, vind ik het best.
Echte studenten hebben immers een weekend-OV
Hele echte hebben weekend en weekquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hehe, als het in het weekend is, vind ik het best.
Echte studenten hebben immers een weekend-OV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat we er in Utrecht meer hebben..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meeting in Groningen.
meldt !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meeting in Groningen.
Na een avondje lezen, hebben we er wel wat dimensies bij verdiend.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:26 schreef Andoire het volgende:
Goh, wat een animo om huppelkutjes te kijken..
En waarom nou toch...![]()
Volgens mij heb ik al toegegeven dat er fysiek niets mis mee isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:26 schreef Andoire het volgende:
Omdat mannen dat nou eenmaal graag doen. Bier drinken. Lachen. Wijven kijken. Met elkaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:26 schreef Andoire het volgende:
Beschouw het maar als de theorie in de praktijk testenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:26 schreef Andoire het volgende:
Jij wel, maar de huppelkut bashers .... die willen zo graag de dispuut man-wijven terug zienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al toegegeven dat er fysiek niets mis mee is
toch??
Je vergeet over voetbal pratenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat mannen dat nou eenmaal graag doen. Bier drinken. Lachen. Wijven kijken. Met elkaar.
ze mag best een beetje stinkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
Jij wel, maar de huppelkut bashers .... die willen zo graag de dispuut man-wijven terug zien
Whahahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ze mag best een beetje stinken
maar geil moet ze zijn
geil moet ze zijn
elke nacht
Tijn houdt niet van voetbal...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je vergeet over voetbal praten
Maar wel van bier drinken en lachen en wijven kijken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tijn houdt niet van voetbal...
Dat duidt op metro sexualiteitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Tijn houdt niet van voetbal...
Net als iedere metrosexueelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wel van bier drinken en lachen en wijven kijken.
Ja, ik ben echt hèt prototype metroseksueel. Hou het geheim hoor, ik ben er nog niet aan toe om uit de kast te komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat duidt op metro sexualiteit![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
En wie is ook alweer de opper-metro-sexueel?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
Jij?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En wie is ook alweer de opper-metro-sexueel?
![]()
De eerste metroseksueel die uit de kast komt moet nog gemaakt wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt hèt prototype metroseksueel. Hou het geheim hoor, ik ben er nog niet aan toe om uit de kast te komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:32 schreef Andoire het volgende:
[..]
Jij?
Ik!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:32 schreef Andoire het volgende:
Jij?
ja watquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
Die 26 jarige met leasebak, studerende vriendin en zonnebank-abbonnement?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En wie is ook alweer de opper-metro-sexueel?
![]()
Ik heb er ook niet zoveel verstand van als jijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
De eerste metroseksueel die uit de kast komt moet nog gemaakt worden
Ik dacht David B. ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik!
Of Beckham
Of Robbie
Niet echt huppelkutjes, ik prefereer de Breezah omschrijvingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik!
Of Beckham
Of Robbie
Maar dit is wel erg off topic..
Heb je bij die rechtencursus niet veel van die huppelkutjes..??
Nou niks!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
ja wat![]()
Dat soort types ken ik niet... en zoals jij het omschrijft wil ik ze ook niet kennenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:34 schreef Frenkie het volgende:
Weetje wat ook erg is.. van die wijfen die praten over "tukken", die bootschoenen dragen, van die vormeloze broeken em van de streepjestruien in de meest lelijke combinaties..
die zou je echt graag een breezer aanbieden.. NOT
UGGS dat zijn toch die snowboots???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:34 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet echt huppelkutjes, ik prefereer de Breezah omschrijving
Maar ik bestempel iedereen die met UGGS ( wat een uitvinding) loopt tot Breezah
![]()
nee, je hoort ze te dragen met blote benen en een rokje.. wat nou sneeuw :')quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
UGGS dat zijn toch die snowboots???
Hardstikke handig als het sneeuwt.. IN NEDERLAND
Ik heb nu opeens het gevoel dat ik op de set zit van Peppie & Kokkie ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:34 schreef Frenkie het volgende:
Weetje wat ook erg is.. van die wijfen die praten over "tukken", die bootschoenen dragen, van die vormeloze broeken em van de streepjestruien in de meest lelijke combinaties..
die zou je echt graag een breezer aanbieden.. NOT
Dragen ze dan een rokje en een broek tegelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:36 schreef Andoire het volgende:
[..]
nee, je hoort ze te dragen met blote benen en een rokje.. wat nou sneeuw![]()
edit: en het liefst ook je broek erin gepropt.. da's mode.
Jaja dat is zeker net zoeits als je spijkerbroek in je laarzen doen.. dat deden ze ook allemaal toen ik terug kwam uit Oostenrijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:36 schreef Andoire het volgende:
[..]
nee, je hoort ze te dragen met blote benen en een rokje.. wat nou sneeuw![]()
edit: en het liefst ook je broek erin gepropt.. da's mode.
hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dragen ze dan een rokje en een broek tegelijk?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
haha![]()
Nee, apart.
![]()
Ja, da's ook mode.. of zo.. naja. whatever.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:37 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jaja dat is zeker net zoeits als je spijkerbroek in je laarzen doen.. dat deden ze ook allemaal toen ik terug kwam uit Oostenrijk..
Dat ziijn de ultieme dispuutstrutten...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:36 schreef Tijn het volgende:
Serieus, bootschoenen? Vormloze broeken en streepjes truien? Ik geloof niet dat ik dat al heb gezien
Heb je een foto ofzo? Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat ziijn de ultieme dispuutstrutten...
Glas-in-lood-horken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat soort wijven bezorgen Johnny_Footballhero de ultieme kick kennneliijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hallo Tijn?? Wat een vraag!??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je een foto ofzo? Nu ben ik benieuwd
Wat? Ze verdwijnen op een foto en ze hebben geen schaduw ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:40 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hallo Tijn?? Wat een vraag!??
Nee natuurlijk niet...
te bespottelijk voor woorden is dat!
De ultieme ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:39 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat soort wijven bezorgen Johnny_Footballhero de ultieme kick kennneliijk..
Ze zijn wel minder voorspelbaar dan die nieuwe lichting..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:39 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat soort wijven bezorgen Johnny_Footballhero de ultieme kick kennneliijk..
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=damesdispuutquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je een foto ofzo? Nu ben ik benieuwd
Als ik ze tegen kom ga ik altijd voor ze staan met mijn handen voor mijn ogen.. schreeuwend: GA WEG GA WEG!!! GA WEG!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat? Ze verdwijnen op een foto en ze hebben geen schaduw ofzo?
Klik niet op de link in de post boven jequote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als ik ze tegen kom ga ik altijd voor ze staan met mijn handen voor mijn ogen.. schreeuwend: GA WEG GA WEG!!! GA WEG!!!!!!!!!!!!
Tja dan kan ik geen dfoto;s maken
Hmmm... het zijn clubs voor dikke wijven begrijp ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=damesdispuut
Sexy hoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=damesdispuut
Het zijn net bomen.. hou meer jaren.. hoe meer ringenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn clubs voor dikke wijven begrijp ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn clubs voor dikke wijven begrijp ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het zijn net bomen.. hou meer jaren.. hoe meer ringen
proest.... stop maar, ik hou het niet meer droog van het lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:45 schreef Frenkie het volgende:
Het zijn net bomen.. hou meer jaren.. hoe meer ringen
Da's voor nerds...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:we hebben een reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |