Studenten kunnen zich het niet meer permiteren om jaren uit hun neus te vreten. Daarom!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De gesprekken over studies (bij de studente "ouwe stijl" vooral dan de gemiste) colleges en studiepunten zijn niet langer taboe. Er wordt serieus over maatschappelijke trends, kansen, vervolgstudies, politiek gesproken. Iedereen volgt trouw college. De moderne studente is loyaal aan wat de maatschappij van een vrouw verlangt. Zelfstandigheid, initiatief, assertiviteit, emancipatie enz. Zijn de studentes nu echt zo aan het ver-Balkenenden? Of ligt dit nu aan mij?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:12 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Studenten kunnen zich het niet meer permiteren om jaren uit hun neus te vreten. Daarom!
Ik gok dat ie met z'n negende jaar bezig isquote:Ik zit al jaren midden in het studentenleven. Jaren te lang ook al, maar dat doet er niet toe.
Negende, past in de sfeer van de OP, in de zin dat het sterk overdreven is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:14 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat ie met z'n negende jaar bezig isDan zie je idd wel heel wat lui de revu passeren.
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef JaZekerZ het volgende:
TS beetje moeite met veranderingen? is niet erg hoor.. is heel Nederlands
Lever niet dus. Doe mij maar dames.quote:Schorre strot, timberlandjes met zwarte "neus", trui met capuchon, roken om 't leven.
Die zit!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:43 schreef ikke_ook het volgende:
ik vind je verhaal leuker dan veel columns op de frontpage
zeeeer herkenbaar... ik loop waarschijnlijk nog iets langer mee in het studentenleven van de grote steden - in meerdere steden gestudeerd en geleefd - en zie ook het verschil tussen deze steden. In Amsterdam kun je de studentes 'oude sijl' nog wel vinden, maar in Rotterdam, Utrecht of Delft is dat vrijwel uitgesloten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
zijn de studentes nu echt zo aan het ver-Balkenenden? Of ligt dit nu aan mij?
* Sack_Blabbath knikt bevestigend en voegt toe dat gevoel voor humor al helemaal uit den boze is....quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:12 schreef nozem het volgende:
Met name bij de 'sociale opleidingen' en bij 'communicatie' stikt het van de 13 in een dozijn brave, perfect verzorgde doosjes.
* Sack_Blabbath knikt nogmaals bevestigend en kijkt droevig voor zich uitquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:12 schreef nozem het volgende:
Wij, de overjarige, uitgezakte, bierdrinkende studenten met een boel nutteloze levenservaring pissen naast de pot
Plantjes zijn het, mooie plantjes soms, maar in principe inwisselbaar voor een andere plant. Wijven zonder karakter. En humor is sowieso een eigenschap die aan weinig vrouwen besteed is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* nozem knikt bevestigend en voegt toe dat gevoel voor humor al helemaal uit den boze is....
Volledig mee eens.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Plantjes zijn het, mooie plantjes soms, maar in principe inwisselbaar voor een andere plant. Wijven zonder karakter. En humor is sowieso een eigenschap die aan weinig vrouwen besteed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |