abonnement Unibet Coolblue
pi_22470115
De laatste tijd besef ik dat ondanks mijn liefde voor mijn vriend, dat ik opgewonden kan raken van het idee sex te hebben met een andere man. Het gaat dan wel om een man die iets opvallends heeft, een bepaalde uitstraling of iets dergelijks. Het hoeft voor mij niet een one-night stand te zijn. Daar hou ik niet zo van, hoewel het ook een bepaalde spanning heeft.
Het heeft naar mijn idee niets met liefde te maken, want ik hou nog steeds zielsveel van mijn vriend. Ik wil absoluut geen relatie met een andere man.

Hij weet sinds een tijdje van mijn verlangen, wil zich wel wat ruimer opstellen, maar heeft er toch moeite mee.

Heeft iemand dezelfde ervaring en hoe ga/ging je er mee om?
pi_22470271
Waar jij over fantaseert heet in normale mensen taal bedrog.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:30:46 #3
85175 _Endymion_
It's inevitable
pi_22470327
bedrog? Dat heet 'swingen' voor zover ik het weet.

Edit: vergissing 'swingen' is partnerruil.
Pfff *hijg* Liever moe dan lui... :o)
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:32:28 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22470356
Als je vriend er geen problemen mee heeft, wat let je?
Maar zo te lezen wil je vriend zich omwille van jouw wens wat ruimdenkender opstellen... en negen van de tien keer krijg je dan de uiteindelijke rekening in de vorm van drama ten top gepresenteerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22470370
*denkt aan eyes wide shut*
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:34:30 #6
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_22470408
Als vriend zou ik er inderdaad ook open voor staan.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_22470569
Op zich is het hebben van fantasieen over andere mannen helemaal niets ergs. Maar zodra je zoiets werkelijkheid wilt laten worden ga je zeker weten een hoop gelazer krijgen met je man.
Mocht je toch besluiten zoiets te gaan doen, hoop ik maar dat er geen kinderen zijn die er het slachtoffer van gaan worden......
Assumption is the mother of all f***-ups
pi_22470635
begin van het einde lijkt me..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:45:56 #9
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22470690
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef Copycat het volgende:
Als je vriend er geen problemen mee heeft, wat let je?
Maar zo te lezen wil je vriend zich omwille van jouw wens wat ruimdenkender opstellen... en negen van de tien keer krijg je dan de uiteindelijke rekening in de vorm van drama ten top gepresenteerd.
Ik denk ook niet dat hij er geen problemen mee heeft wanneer hij zegt dat hij "zich iets ruimdenkender op wil stellen". Als je er beide voor 100% achter staat kun je het doen, maar anders zou ik het echt never nooit niet doen.

Ik zou het overigens sowieso nooit doen..
pi_22470721
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef Copycat het volgende:
Als je vriend er geen problemen mee heeft, wat let je?
Maar zo te lezen wil je vriend zich omwille van jouw wens wat ruimdenkender opstellen... en negen van de tien keer krijg je dan de uiteindelijke rekening in de vorm van drama ten top gepresenteerd.
Meestal wel ja
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22470917
Tsja... Ik zit in de positie van de man die een dergelijke vrouw is tegengekomen. Daargelaten dat haar partner er niets van weet. Kom zelf net uit een relatie rollen en heb daarom geen behoefte aan een nieuwe. Het is pure lust en eentje van een geweldig niveau. Soms slapen relaties in en heeft iemand een dergelijke uitspatting nodig om verder te kunnen met de eerste partner van haar keuze. In dit geval is dat dan ook zeker zo. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt, en ik denk dat dat in jouw geval ook moet (zeker met drie betrokkenen) om het geen ramp te laten worden. Natuurlijk is overspel in de eerste plaats fout. Je kan/mag openlijk zeggen dat je dit of dat in ee relatie mist; maar wanneer je het dan op de seks of intimiteit betrekt is het fout. Het is een begrijpelijke maar kromme moraal. De partner van je keuze kom je misschien wel tegen voordat je het een en ander hebt meegemaakt, en als dat nou net iets blijkt te zijn waar het met hem/haar niet van zal komen...
Ik denk dat het alleen maar bewonderenswaardig is dat je er eerlijk voor uit ben gekomen, en het niet uit de weg bent gegaan... Suc6
leven: bewust onbewust of onbewust bewust
pi_22470969
slet
<hr>
  donderdag 7 oktober 2004 @ 18:31:34 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22471540
Kortzichtigheid kent geen tijd...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22471581
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:21 schreef HotLady42 het volgende:
De laatste tijd besef ik dat ondanks mijn liefde voor mijn vriend, dat ik opgewonden kan raken van het idee sex te hebben met een andere man. Het gaat dan wel om een man die iets opvallends heeft, een bepaalde uitstraling of iets dergelijks. Het hoeft voor mij niet een one-night stand te zijn. Daar hou ik niet zo van, hoewel het ook een bepaalde spanning heeft.
Het heeft naar mijn idee niets met liefde te maken, want ik hou nog steeds zielsveel van mijn vriend. Ik wil absoluut geen relatie met een andere man.
Dus je wilt geen one night stand en geen relatie met een andere man? Een seksrelatie dan?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:25:52 #15
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22472657
Denk er even aan dat dit ook nog zou kunnen uitlopen op een "open" relatie.

Ik bedoel, als je vriend zich er voor openstelt dan zou het best eens zou kunnen zijn dat hij ook weleens "ergens anders wil eten". Hoe vind je dat? Sta jij daar ook open voor?
Je kan het natuurlijk niet maken om deze vraag met nee te beantwoorden en zelf wel "uit eten te gaan."
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_22472670
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus je wilt geen one night stand en geen relatie met een andere man? Een seksrelatie dan?
Ik denk dat het daar op lijkt. Punt is het hoeft niet vaker dan eens. Ik lees alle reacties en ik merk dat er veel verschillende reacties zijn/
Het belangrijkste voor mij is dat mijn man achter mij staat en het begrijpt. Als hij dat niet doet dan begin ik er niet aan. Het is een gevoel. Mensen reageren met weet waaraan je begint. Ik weet niet waar ik aan begin, maar ik voel dit nou eenmaal zo. Ik en mijn man zijn zes jaar bijjelkaar en dat loopt super, Ik ervaar het meeste van de tijd schuldgevoel en ook een gevoel van schaamte dat ik niet deug of dat ik niet spoor, maar dit is wel wat ik voel en ervaar
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:42:01 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22472975
Je hiervoor schamen hoeft echt niet, is niet meer of minder dan menselijk.

Vind het wel goed van je dat je hierover open, eerlijk en respectvol naar je man toe bent!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:51:29 #18
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22473188
Tsjah, het wordt pas problematisch als je hem kwetst door je fantasiën uit te voeren. Tot die tijd zul je je gewoon óf van je af moeten zetten, óf je verlangens achterna gaan... Maar wel pas ná dat je het hebt uitgemaakt...
Maar als je denkt dat je het zomaar kan doen, terwijl hij er wel problemen mee heeft, denk ik dat je je vergist. Dit gaat naar mijn idee gewoon een groot probleem worden. Is het nu niet, is het later wel...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22473221
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
slet
Wow en jou reactie is lekker kortzichtig,dom en van geen toegevoegde waarde.
Reageer normaal of reageer niet!!!

On topic:
Ik vind het enorm moedig en eerlijk van jou meissie dat jij daarover met je partner durft praten.
Het enige wat ik je maar kan zeggen is dat praten daarover nooit teveel kan gebeuren.
Kan zijn dat julie daarover jaartjes over doen alvorens concreet die stap te zetten of juist niet.
Doe dit rustig aan,want als je partner zich wel ruimdenkender wil opstellen wilt dat niet zeggen dat hij er NU 100% achterstaat.
Maar dat weet jij beter dan wij.
Dus praten tot jullie er klaar voor zijn of niet en dit kan lang duren hoor.
Heb dus beide geduld en doe niks in een gekke bui ofzo.
Veel succes.

Martine.
pi_22473545
ik ben t helemaal met martine eens!!!

maarre zelfs als je er bijde "klaar" voor bent, onderschat dan niet de emotionele gevolgen die opeens om de hoek komen kijken.\suc6
pi_22473675
Nou als bij mij een vrouw met z`on voorstel kwam,haalde ik gelijk de grootste koffer van de zolder en kon ze oprotten.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:13:20 #22
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_22473829
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als bij mij een vrouw met z`on voorstel kwam,haalde ik gelijk de grootste koffer van de zolder en kon ze oprotten.
ow, ze mag gelijk al je spullen meenemen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_22473907
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

ow, ze mag gelijk al je spullen meenemen?
Nee dat past niet in 1 koffer hoor
al dr eigen spullen kleding en zo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_22474083
Het lijkt mij dat het alleen maar werkt als je man er net zo over denkt als jij en niet uit angst je te verliezen zijn eigen grenzen wat oprekt.
Kortom, the usual.
pi_22474825
Ik lees verschillen de reacties en met een aantal kan ik ook wat mee en bevestigd wat ik denk. Belangrijk is inderdaad het praten met mijn man hierover en dat doen we ook . Ik ga ook niet aan iets beginnen zonder dat hij daarachter staat. Ik kreeg de vraag of ik het goed zou vinden dat mijn man ook buiten de deur zou gaan eten. Ik zou dat heel moeilijk vinden, maar ik zou het hem niet verbieden, want in principe wat ik mag mag hij ook. gelukkig heeft hij die behoefte nu niet , maar dat kan altijd nog veranderen. Ik ben in ieder geval blij dat ik er nu open en eerlijk over kan praten en dat ik het langzaam ga accepteren, Ik vind het vaak verwarrend want heb altijd sexueel contact gehad als er liefde in het spel was (daarnaast ook heel weinig partners 3), maar nu ervaar ik lust en het heeft niks met liefde te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')