Moet dat dan zonodig?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Ik vind hem zelf prachtig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een Op
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggen![]()
Maak anders ff een mooi plaatje Cart_manquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet dat dan zonodig?
Tyf op joh.
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef encore04 het volgende:
[..]
Inderdaad
Het leuke is dat die Ajacieden nog denken dat ze nog een kans maken ook
Als jullie per ongeluk al kampioen worden, halen jullie de 50.000 niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdag![]()
iig slopen wij de eigen stad niet als we kampioen wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:21 schreef encore04 het volgende:
[..]
Als jullie per ongeluk al kampioen worden, halen jullie de 50.000 niet eens
Wij gaan iig niet zo ver om spelers van de tegenpartij te molesteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
iig slopen wij de eigen stad niet als we kampioen worden![]()
(tja je moet iets als je 1x in de 6 jaar kampioen wordt)
Nee, sorry.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:34 schreef Xante het volgende:
Cart_man heb je toevallig het originele filmpje van je avatar??
Ono heeft ook altijd wat. Wordt er een beetje moedeloos van.quote:Castelen krijgt rust van Van Basten
[VoetbalNL/Telegraaf]
Romeo Castelen ontbrak woensdag op de training van het Nederlands Elftal. De Feyenoorder liep dinsdag tijdens een partijspelletje een kneuzing op zijn linkerwreef op. Bondscoach Marco van Basten wilde na het afhaken van de flankspelers Arjen Robben en Dave van den Bergh geen enkel risico nemen met Castelen en schreef de rechtsbuiten rust voor.
"De bedoeling is dat ik donderdag weer op de training verschijn", aldus Castelen. "Deze maatregel is puur uit voorzorg genomen. Ik wil het duel met Macedonië natuurlijk niet missen."
Feyenoorder Shinji Ono moet ook al twee dagen rust houden om zijn rechterenkel te ontlasten. De middenvelder ging drie weken geleden door zijn enkel en hield daarna last van het gewricht. In een trainingskamp met Japan, dat zich voorbereidt op een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Oman, kreeg hij opnieuw pijn in zijn voet. Om Ono goed te laten herstellen mag hij twee dagen niets doen.
Dat laat ik dus schieten. Zaterdagavond was kick geweest, maar nu moet ik al om 6.00 mijn nest uit om er optijd te komen. Dat gaat dus niet gebeuren.quote:HEERENVEEN – FEYENOORD VERPLAATST NAAR ZONDAG 28 NOVEMBER
De wedstrijd Heerenveen – Feyenoord is naar zondag 28 november verplaatst. Het duel zou plaatshebben op zaterdag 27 november, maar is door de UEFA Cup-verplichtingen met een dag verschoven. De wedstrijd in en tegen Heerenveen begint om 12:30 uur en wordt uitgezonden op Canal +.
geef 1 reden waarom Ajax niet, én waarom feyenoord wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord maakt tenminste nog kans op de titel dit seizoen. Dat kun je van Ajax niet zeggen![]()
Een discussie tussen een Ajacied en een PSV'er over de kansen van Feyenoord op het kampioenschap. Leuk, maar ik word een beetje moedeloos van zulke discussiesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:47 schreef mat_herben het volgende:
[..]
geef 1 reden waarom Ajax niet, én waarom feyenoord wel?![]()
Inderdaad, opgetyft hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een discussie tussen een Ajacied en een PSV'er over de kansen van Feyenoord op het kampioenschap. Leuk, maar ik word een beetje moedeloos van zulke discussies.
Dat zei ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad, opgetyft hier.
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef Showtime het volgende:
Wat een schijt topic, lijkt wel een kinder garten. En als je beetje Feyenoord supporter bent neem je de moeite om een coole op te maken, pas hem eens aan Flipper en anders open je volgende keer gewoon niet het Feyenoord topic. Laat je een fan het doen die er moeite voor wilt doen om het "Feyenoord waardig" te maken.
Hij heeft wel gelijk! Maak eens een mooi plaatje voor je club-topicquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Showtime het volgende:
Ik ben gewoon chagerijnig excuseer mij. Zal wel door al die Ajax zeikerds komen hier, op is goed zo ben al blij dat er een Feyenoord topic is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:19 schreef encore04 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk! Maak eens een mooi plaatje voor je club-topic
Hé ben jij dezelfde Bierbrouwer als op het Lunatic Forum?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:10 schreef Bierbrouwer het volgende:
Vakkie S groet hier de Feyenoorders!!
Zou toch al niet gaan, bij ons word de KKG Cup, weer gehouden een zaalvoetbaltoernooi met afsluitend een feest. Toernooi is vorig jaar voor de 1e x gehouden, we zouden een groot scherm ophangen , maar dat is nu niet nodig. Ik zou nu wel naar Hoerenvien kunnen gaan, maar dan moet ik inderdaad veel te vroeg mijn bed uit, en het zal de avond/nacht ervoor wel knetterleip wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:44 schreef Cart_man het volgende:
Klotenieuws:
[..]
Dat laat ik dus schieten. Zaterdagavond was kick geweest, maar nu moet ik al om 6.00 mijn nest uit om er optijd te komen. Dat gaat dus niet gebeuren.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:19 schreef Siemerink het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is hij DE man die de Japanner kan vervangen op het middenveld.
Snel weer terug die staanplaatsen.quote:08-10-2004: Staantribunes terug in De Kuip?
[Bron: FR-Fans.nl]
Door sommigen vervloekt, door velen geliefd: staantribunes. Wellicht keren ze terug!
De KNVB wil namelijk op 6 december tijdens de algemene vergadering betaald voetbal een beleidswijziging voorstellen, zodat staanplaatsen in de Nederland weer toegestaan zijn. De KNVB wil het voorstel doen na succesvolle tests in drie stadions.
De tests, in de stadions van SC Heerenveen, FC Groningen en Go Ahead Eagles, wezen uit dat staantribunes niet per definitie gevaarlijker zijn voor de toeschouwers dan zitplaatsen. "Het argument dat staanvakken gevaarlijk zijn, gaat niet op", liet Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde weten in AD Sportwereld. "De praktijk leert dat veel toeschouwers nu gaan staan op de zittribunes. Die ontwikkeling vinden we een stuk zorgelijker en gevaarlijker."
Zitten toch? of ben ik nu in de war.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef Luni het volgende:
Staan doe je thuis.
Ja, jij bent in de warquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zitten toch? of ben ik nu in de war.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef Showtime het volgende:
Wat een schijt topic, lijkt wel een kinder garten. En als je beetje Feyenoord supporter bent neem je de moeite om een coole op te maken, pas hem eens aan Flipper en anders open je volgende keer gewoon niet het Feyenoord topic. Laat je een fan het doen die er moeite voor wilt doen om het "Feyenoord waardig" te maken.
En aan al die Ajax losers die hier lopen te blaten, ga lekker in jullie eigen Ajax topics uithuilen dat jullie met zo een schijt trainer opgezadeld zitten met dat bagger elftal van jullie.
Sfeer bij Feyenoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:31 schreef Showtime het volgende:
Wat de staantribunes betreft, bij de harde kern van Feyenoord staat altijd iedereen. En ik kan je vertellen, in die vakken is de sfeer het beste. Kom maar op met die staantribunes, de echte voetbalfan deinst er niet voor terug.![]()
Wordt weer Engeland-Wales in de pubquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:23 schreef Showtime het volgende:
Wordt weer een leuke Feyenoord voorroede aanstaande zaterdag!!![]()
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:24 schreef Luni het volgende:
Sfeer bij FeyenoordWanneer ben jij voor het laatst geweest?
Wacht maar totdat er echte tegenstanders komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef encore04 het volgende:
[..]
Inderdaad
Het leuke is dat die Ajacieden nog denken dat ze nog een kans maken ook
Een echte Feijenoordsupporter komt nooit in de aRENa. Alleen als Feijenoord er speelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.
Maar goed, vertel, wat zit je dwars. Je bent een die hard Feyenoord aanhanger zo te zien. Misschien zijn sommige sneller tevreden. Of moet je eens voor de gein naar de Arena gaan, dan waardeer je weer meer met wat je op het moment meemaakt in de Kuip.![]()
Er zit mij niks dwars, maar wat ik op het moment, en dat moment duurt al 2 jaar, meemaak is dat er niet tot nauwelijks sfeer is in de Kuip. En net wat Cart_Men hieronder (= hier boven) zegt ik kom maar 1x per jaar in de aRENa en dat is als Feyenoord er speelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben deze maand eens gaan vergelijken. De ene week bij Feyenoord de andere week bij Ajax. Nou als je eenmaal die wedstrijd bij Ajax mee hebt gemaakt in de Arena dan zou je wensen dat je weer in de Kuip zit. De creativiteit van de liederen voor de Ajax spelers is dan ook 0,0 bij Feyenoord heeft elke speler tenminste nog zijn eigen liedje en is er ook daadwerkelijk contact tussen tribune en speler.
Maar goed, vertel, wat zit je dwars. Je bent een die hard Feyenoord aanhanger zo te zien. Misschien zijn sommige sneller tevreden. Of moet je eens voor de gein naar de Arena gaan, dan waardeer je weer meer met wat je op het moment meemaakt in de Kuip.![]()
gaan ze weer staken dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zullen zien. Op het eind van het jaar wordt het op het museumplein net zo druk als vorige week zaterdag![]()
Ik denk dat je Ghali hier wat over- en Bosschaart wat onderschat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:35 schreef Siemerink het volgende:
Nadeel is dat (ook hij) terugkwam van een lange blessure. En waarom is die Ghaly toch zo nonchalant? Hij moet zich schamen dat met alle respect Bosschaart hem uit de basis houdt. Kijkend naar potentie.
MIsschien heb je gelijk, maar de laaste wedstrijden die Ghali heeft gespeeld waren dra-ma-tisch. Allemaal van die halfhoge ziekenhuisballetjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ghali hier wat over- en Bosschaart wat onderschat.
`quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Of gewoon Bosschaart laten backen, RedGuy. Al is dat zonde van Basto.
GYAN!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:44 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord heeft idd dringend behoefte aan versterking op de rechtsbackplaats. Song heeft één uitstekende wedstrijd gespeeld in het Feyenoord shirt. Dat was zijn eerste wedstrijd waar hij voor Brett Emerton zijn rushes en tweebenigheid demonstreerde.
Het is erg knullig, want hij ziet er zeer sympathiek uit, maar hij is geen echte back en zodoende een constant gevaar voor eigen club. Dat jonge ventje Gianni Zuiverloon schijnt wel potentie te hebben, maar daar kan je natuurlijk niet 'vast' op rekenen.
Ik had lang de hoop dat een fitte Pieter Collen geschikt zou zijn. Hij heeft oa. tegen Bayern Munchen in de CL het uitstekend gedaan. Maar als ik hem nu bij NAC soms zie ballen...
Komt tekort voor jullie denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
GYAN!![]()
22.50, tijd dat ik al slaap dus...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat is dat?
Maar het blijft een cultheld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef encore04 het volgende:
[..]
Komt tekort voor jullie denk ik.
Volgens mij was Gyan ook de rechtsback terwijl Feyenoord de UEFA cup won, dus Gyan heeft wel degelijk toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef encore04 het volgende:
[..]
Komt tekort voor jullie denk ik.
Was leuk Mike "Sudden Death" Obiku!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef Butra het volgende:
Vanavond Mike Obiku bij Studio Sport! Hij volgt een trainerscursus geloof ik.
Held.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Was leuk Mike "Sudden Death" Obiku!!!
Troost je met de gedachten dat het altijd nog een betere sfeer is dan in Amsterdam. Wellicht dat de komst van Gullit de vertrouwde sfeer (voor jou gevoel) weer kan opkrikken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:07 schreef Luni het volgende:
Er zit mij niks dwars, maar wat ik op het moment, en dat moment duurt al 2 jaar, meemaak is dat er niet tot nauwelijks sfeer is in de Kuip.
Kan ik hem geen ongelijk ingeven, het is dat ik toevallig "gratis" met iemand mee kon gaan voor we uit gingen op zaterdagavond. Koste wel enige moeite om niet te juichen in het Ajax vak steeds wanneer er bijna werd gescoord tegen Ajax.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:07 schreef Luni het volgende:
En net wat Cart_Men hieronder (= hier boven) zegt ik kom maar 1x per jaar in de aRENa en dat is als Feyenoord er speelt.
Ook al kan ik gratis met iemand mee, zal je mij er nog niet zien, in die hele fucking stad niet nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
Troost je met de gedachten dat het altijd nog een betere sfeer is dan in Amsterdam. Wellicht dat de komst van Gullit de vertrouwde sfeer (voor jou gevoel) weer kan opkrikken.
[..]
Kan ik hem geen ongelijk ingeven, het is dat ik toevallig "gratis" met iemand mee kon gaan voor we uit gingen op zaterdagavond. Koste wel enige moeite om niet te juichen in het Ajax vak steeds wanneer er bijna werd gescoord tegen Ajax.![]()
Roda was binnen 2 tellen uitverkocht bij mij, dus ik vrees het ergste voor je.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Dadelijk Passepartout ophalen en ff kijken of Roda-Feyenoord gelukt is zal wel weer niet!
Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:14 schreef Butra het volgende:
Roda was binnen 2 tellen uitverkocht bij mij, dus ik vrees het ergste voor je.
Als Ajacied ben ik het met Luni eens dan ben je een echte supporter. Ik snap niet als je feyedinges supporter bent naar een wedstrijd van Ajax gaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Ook al kan ik gratis met iemand mee, zal je mij er nog niet zien, in die hele fucking stad niet nietstappen in amsterdam
![]()
inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz, zo is het toch iedere keer, en niet alleen bij Roda!
Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
inderdaad, tb waar vriend van mij stond logde ook op de seconde als eerste in, maar die hadden ook niks.
Geen losse en geen schapen kaarten kunnen krijgen, maar we gaan wel.
De kans op kaarten is daar heel klein, maarja.
Ajax eindigt onder PSV en Feyenoordquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef Tazman01 het volgende:
En Ajax eindigt wel op het einde van het seizoen boven jullie zoals gewoonlijk![]()
Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo vroeg je nest uit, zonder kaart, respect! Ga maar weer eens op het uitvak zitten, tijd geleden voor mij.
Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:56 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Ga er zaterdag al heen, want als ik met de trein ga is er een kansje als ik iets mis dat ik dan te laat in kerkrade ben.
Anders zou ik inderdaad 6 uur wegmoeten, nu zal ik na 3 uurtjes weer opstaan of nachtje door
Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belandenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan ook zaterdag al, die gaan naar Valkenburg, wat wel aan te raden is, daar kan je vrij behoorlijk stappen en heb je voor weinig een hotel, of trek je hem door? Wilde eerst ook mee gaan, maar zit wat krap bij kas.
Maastricht is het helemaal goed stappen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Nicht van die vriend van mij heb daar studentekamertje (maastricht), ze is er dan alleen niet, we gaan daar alleen wat eten en douchen, slapen is er niet bij denk ik. In maastricht is ook wel goed te stappen geloof ik, in kerkrade niet. We zien wel waar we belanden.
We weten alleen niet waar die kamer is, we hebben de sleutel, maar dat zoeken we wel uit na het stappen
rodaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Staanplaats het volgende:
Roda heeft een kutsysteem, ze verkopen geen kaarten maar laden de clubcards op voor 1 wedstrijd..
Ze verwachten er zowiezo 2.500, dus denk wel een aardige invasie van Schotten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Trouwens, heeft iemand enig idee hoeveel sups hearts mee zal nemen?
Wordt dat een een complete stad of 2 vakkies vol?
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Trouwens, heeft iemand enig idee hoeveel sups hearts mee zal nemen?
Wordt dat een een complete stad of 2 vakkies vol?
pffff flauwe herders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.
Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
Nou duurt me allemaal weer veel te lang!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:44 schreef InnocentFR het volgende:
Inderdaad de vakken vol, maar ik verwacht er niet niet echt veel zonder kaarten.
weekend zonder Feyenoord, kut nederlands eftal
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken op de diverse fora van Hearts en Schalke. Hebben ze het regelmatig over de hooligans van Feijenoord. Dat ze maar beter in a'dam kunnen gaan stappen etc.
Schalke mag niet eens op evv komen naar Rotterdam. Zullen wel weer in een hal gepropt worden.
quote:Also ich denke auch durch diverse Abgänge hat Feyenoord eine super Mannschaft. In der Offensive mit Kalou, Buffel, Ono und Lazovic, in der Defensive Paauwe, Goor(ehemals Hertha), van Wonderen...
Diese Mannschaft gehört zu den Besten in Europas B-Klasse!!
weten ze nu al dat ze aan het eind van het seizoen weer moeten gaan staken ???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, en tegen Hearts ook.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:40 schreef Aeroxie het volgende:
Zou het stadion tegen Schalke 04 een beetje vol zitten?
Nu dat programma in Korea is afgelopen is, mag ik dan nu die stille hoop ook hebben dat ze geen wedstrijdbeelden van Song daarheen hoeven te sturen...quote:TV-contract in Egypte
[ www.ad.nl ]
Feyenoord gaat proberen de populariteit van Egyptenaar Hossam Ghaly en in mindere mate Tunesiër Karim Saidi om te zetten in klinkende munt. De Rotterdamse club is daarom een lucratief tv-contract aangegaan met de Egyptische pay-tv zender Orbit.
Voor dit kanaal produceert Feyenoord met ingang van dit seizoen een serie programma's, waarin Ghaly en Saidi centraal staan. Tegenover de geboorte van Ghaly's Adventure staat wel het stopzetten van de shows rond Shinji Ono (in Japan) en Chong-Gug Song (in Zuid-Korea).
Het verkopen van een programma over en met Ghaly en Saidi was een van de laatste wapenfeiten van voormalig commercieel directeur Chris Woerts, die afgelopen zomer verhuisde naar Zeist om daar mede leiding te geven aan de ECV (Eredivisie Coöperatieve vereniging). Inmiddels zijn er al drie afleveringen van het programma uitgezonden. Hoeveel Feyenoord verdient met de Egyptische deal is onbekend.
Stukkie verder in dat artikel staat ook nog dat ze de Koreaanse medewerker eruit hebben geflikkerd die alle commerciele contacten onderhield met Zuid-Korea..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nu dat programma in Korea is afgelopen is, mag ik dan nu die stille hoop ook hebben dat ze geen wedstrijdbeelden van Song daarheen hoeven te sturen...![]()
![]()
Er is sprake van 2000 Schotten die overseas komen,met en zonder ticketquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:41 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, en tegen Hearts ook.
Waarom zonder ticket als ze 2500 kaarten krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is sprake van 2000 Schotten die overseas komen,met en zonder ticket
Als dat zou kunnen!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef Butra het volgende:
[..]
Stukkie verder in dat artikel staat ook nog dat ze de Koreaanse medewerker eruit hebben geflikkerd die alle commerciele contacten onderhield met Zuid-Korea..
Zou het dan toch?
Sorry,net mailtje opnieuw gelezen van die Schot,er zouden er 2000 zonder kaartje komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zonder ticket als ze 2500 kaarten krijgenZe hebben daar toch geen diamondcardsysteem... Moet nog zien hoeveel daarvan nuchter genoeg zijn om de juiste trein te pakken vanuit 020.
Ouwe Hooliequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef Cart_man het volgende:
Laat ze nou gewoon naar het centrum van Rotterdam komen die malloten. Is veel leuker voor ons.
Maar dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ouwe Hoolie![]()
Elke wedstrijd in jullie poule staat garrant voor onlusten dus je hoeft je niet te vervelen lijkt me
E, en EEquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry,net mailtje opnieuw gelezen van die Schot,er zouden er 2000 zonder kaartje komen.
Welke vakken hebben ze?
Die Duitsers komen volgens mij met de combi, dus daar hoef je niet veel te verwachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ouwe Hoolie![]()
Elke wedstrijd in jullie poule staat garrant voor onlusten dus je hoeft je niet te vervelen lijkt me
Dus Franky moet verhuizen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
E, en EE
Haha, zit jij daar echt?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij mij op W
Ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus Franky moet verhuizen?
Kom je toch gezellig bij mij op W
yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Haha, zit jij daar echt?
Denk dat je je daarin wel eens kan vergissen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die Duitsers komen volgens mij met de combi, dus daar hoef je niet veel te verwachten.
Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Yquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin wel eens kan vergissen.
Op Duitse fora wordt al druk gespeculeerd over DE wedstrijd.
Maar we zullen zien
Weet ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik helemaal niet.![]()
Gezellig een biertje drinken, moet toch kunnen.![]()
Geachte heer Gooner,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Y
Gezellig, neem aan dat ze al foutloos de Scheveningen-test doorstaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zijn zoiezo al veel kaarten verkocht aan Duitsers door een jongen die ik ken,voornamelijk Y
Gezellig ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup
Oh dat kan dat leuk worden, die Tukkerse holmaten van ze zullen ook wel mee komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en onverstandigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Mark de Vries stelt in VI dat Hearts best wel van Feyenoord kan winnen. Gewaagd.
Ik vind het te vroeg. En het is ook nauwelijks mogelijk om er op losse kaarten binnen te komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef Luni het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag naar Kerkrade gaan? Heb maar weer eens een kaart voor het uitvak gehaald.
Tis inderdaad erg vroeg, zal me zondag dan ook wel zwaar kut voelen, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind het te vroeg. En het is ook nauwelijks mogelijk om er op losse kaarten binnen te komen.
Hebbie nou een kaartje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:58 schreef InnocentFR het volgende:
Ik ga morgen om 2 uur richting limburg met de trein, even kijken of we zondag nog bij het stadion aankomen.
Nee, in eerste instantie had ik wel weer een kaartje. Maar dat ging om 1 of andere reden niet door. Kijk misschien zondag nog wel evenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie nou een kaartje?
Houd je er wel rekening mee dat je een clubcard moet kunnen tonen bij de ingang!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb 2 losse kaarten, dus ik ga. Heerlijk om 8.00 uur in de trein :S
Die heb ik, Roda verkoopt geen kaarten, maar laad clubcards op voor één wedstrijd. Kutsysteem natuurlijk, maar ben gelukkig in bezit gekomen van 2 opgeladen CC'squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Houd je er wel rekening mee dat je een clubcard moet kunnen tonen bij de ingang!
Lijkt me een goed plan! Anders vertrekt ie over anderhalf jaar voor 4mln oid.quote:16-10-2004: Feyenoord wil contract Kuijt verlengen
De Telegraaf meldt vandaag dat Feyenoord in de winterstop een poging gaat doen het contract van Dirk Kuijt, dat nu nog loopt tot juli 2007, open te breken. De aanvaller kan, indien hij ingaat op de contractverlenging, een forse salarisverhoging tegemoet zien.
Wellicht dat dit bericht een reactie van Feyenoord is op de geruchten die meldden dat onder andere de Spaanse club Atletico Madrid de verrichtingen van Kuijt (en Castelen, lees meer) serieus volgt. Ook Tottenham zou dit doen.
Yup en Dirk 7quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
En niet te vergeten...song niet eens op de bank!![]()
Kalou staat nu op 9 goals ofzo?
Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
Verder vond ik Paauwe eindelijk een goeie wedstrijd spelen, vooral omdat ie de goeie Kone tegenover zich had, die heeft ie maar weinig keren weg laten lopen!![]()
Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:44 schreef jojomen4 het volgende:
En nog 1 opmerking over Saïdi, deze is ook super goed man. Verdedigend vind ik hem echt heeeeeeeeel goed, geeft geen kansen weg en maakt weinig overtredingen (die 1ste gele was BS). Ik denk dat deze ook nog een mooie weg voor zich heeft liggenWeet iemand hoe oud die ongeveer is?
Sonck?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op inderdaad. De afgelopen paar maanden vond ik Paauwe erg matig spelen maar vandaag stond hij echt zijn mannetje. Overtredingen op de juiste momenten en hij gaf Kone bijna geen meter. Puike wedstijd van Patrick.![]()
[..]
Volgens mij is hij pas ergens rond de 21 a 22 jaar. Ik vind hem de beste verdediger op het moment in de eredivisie. Hij zet altijd op het juiste moment een sliding in en is ongelofelijk kopsterk. Je ziet ook vaak dat hij gewoon keihard erin gaat ongeacht de mogelijkheid dat hij daardoor zelf geblesseerd kan raken. Ik heb ook begrepen dat hij voor elke wedstijd zich puur voorbereid op zijn directe tegenstander door videos e.d. ervan te bestuderen. Echt een geweldige voetballer, samen met Basto zorgen ze dat het steeds meer begint te kloppen bij Feyenoord achterin.
Was overigens erg blij dat Gyan weer eens in de basis stond. In mijn ogen stuk beter dan die wisselvallige Sonck.
Je weet wel, het vriendje van sneidertquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Sonck?
Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:56 schreef jojomen4 het volgende:
Sonck?
't Zijn allebei prutsers.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hmm hoe kan ik me verspreken in een Belg als het om een Zuid-Koreaan gaat, wat zijn de overeenkomsten ik zou het niet weten. Maar goed, fout aangepast.![]()
En dat is nou typisch iets voor Song, wat mij betreft Gyan elke week in de basis. Durft veel harder de duels aan te gaan dan Song.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:03 schreef TC03 het volgende:
en niet terughoudend
Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!
Waarom zijn er van het 020-topic veel meer delen?
Dat is waarquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Omdat er veel mee te klagen valt over het beleid van Koeman dan Gullit.![]()
Omdat het hier een Ajax bolwerk isquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef ev.groeningen het volgende:
WE WORDEN KAMPIOEN!
Waarom zijn er van het 020-topic veel meer delen?
Hoe kan je dat hopen als Ajaciedquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord mag zich gaan opmaken voor de titelstrijd met PSV. Dan hoop ik dus op Feyenoord.
Daar had Ajax ook last van vorig seizoen (hoewel vrijwel geen strafschoppen).quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is niet zo. Ze spelen dikwijls erg slecht en winnen dan toch weer. Minstens 8 pingels per jaar enzo.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Nog geen strafschop gehad.
Inderdaad. Was ook bang dat Feyenoord het weer zou verkloten, terwijl vandaag de dag was waarop we op Ajax uit konden lopen. Maar gelukkig hebben ze een netjes doch met moeite Roda aan de kant geschovenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
Zo ook weer thuis, pfff pak je om 16.19 de trein uit Heerlen..
Keurige overwinning, op een doorgaans moeilijk obstakel!
Lijkt me errug sterk dat er 2000 man zonder kaartje komt... Weet iemand of je nou een cc nodig hebt voor losse kaarten voor Hearts?quote:Niet alle kaarten verkocht aan Hearts fans
[ Feyenoord-Netwerk ]
Afgelopen week ontstond er onrust onder de fans van Hearts nadat Feyenoord uitlatingen van Wotte tegensprak dat er 5000 kaarten beschikbaar zou zijn voor de Schotse fans, dat zijn er echter maar 2500. Volgens diverse berichten zouden er al 4000 aanvragen zijn voor kaarten van het duel. Uiteindelijk blijkt het een storm in een glas water want Hearts kreeg uiteindelijk iets minder dan 2500 bestellingen voor kaarten van haar fans. Daarmee kon de club dus aan elke aanvraag voldoen en heeft het zelfs nog een klein aantal kaarten beschikbaar.
Het kan wel maar weet het niet vandaar de vraag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef FLR het volgende:
Vanaf 9 uur is het toch gewoonlijk?
In het artikel gepost op de vorige pagina staat het volgende:quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:39 schreef Chielus het volgende:
Ik vond die Basto weer niet zo sterk vandaag. Ik heb het gevoel dat hij zich aanvallend wil bewijzen en daardoor zn verdedigende taken een beetje laat schieten. Hoe is het eigenlijk met van Haaren, wanneer is die weer inzetbaar?
Ik heb liever Basto. Van Haaren zal nooit meer op zijn oude niveau terugkomen.quote:Van Haaren is wel op de weg terug, meldde Gullit. Feyenoords linksback speelt sinds enkele weken al weer mee met Jong Feyenoord. ‘Het gaat goed met hem’, zegt Gullit. ‘Maar hij komt van heel ver, dus we moeten hem rustig brengen. Bepaalde dingen moet hij nog niet doen om niet te forceren. Hij bouwt het bij Jong Feyenoord rustig op. Maar ook als hij straks fit is zal het nog zeker een jaar duren voor hij weer op zijn oude niveau is. Hij kan wel renderen tijdens die periode, maar met grote ups en downs. Ik spreek uit ervaring, want ik heb hetzelfde meegemaakt. Dat is heel frustrerend, want je kan niet alles doen. Maar hij is absoluut op de goede weg.’
En per clubcard zijn 4 kaarten te halen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef FLR het volgende:
Vanaf 9 uur is het toch gewoonlijk?
En cc is verplicht, Erasmusch
heeft de docter je dat verteld of denk je dat zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In het artikel gepost op de vorige pagina staat het volgende:
[..]
Ik heb liever Basto. Van Haaren zal nooit meer op zijn oude niveau terugkomen.
Zo jong en al zo een talentvolle verdediger. Ik hoop dat hij nog jaaaaaaren in de Kuip speelt! Beste verdediger van Feyenoord sinds van Gobbel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:15 schreef jojomen4 het volgende:
Saïdi is trouwens 20 jaar schrijft het AD vandaag. WOW!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zo jong en al zo een talentvolle verdediger. Ik hoop dat hij nog jaaaaaaren in de Kuip speelt! Beste verdediger van Feyenoord sinds van Gobbel.![]()
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/9543quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wil het contract van zowel Kuyt als Kalou verlengen. Stond in de Telegraaf, meen ik.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Omdat, hoe gek het mag klinken, ik een grotere hekel heb aan PSV dan aan Feyenoord. Het zal misschien toch met regio te maken hebben.
Goeie zaak!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord wil het contract van zowel Kuyt als Kalou verlengen. Stond in de Telegraaf, meen ik.
Die van gisteren in Studio Voetbal?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overigens wilt de Supp. Vereniging van Feyenoord een gesprek met Hugo Borst vanwege diens uitspraken!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Omdat, hoe gek het mag klinken, ik een grotere hekel heb aan PSV dan aan Feyenoord. Het zal misschien toch met regio te maken hebben.
Borst is voor mij door de mand gevallen, wat een hypocriete lul. Als Sneijder Snock provoceert, moet Sonck hem op z'n muil slaan, maar als supporters het doen staat hij als een engeltje het evangelie te prekenquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overigens wilt de Supp. Vereniging van Feyenoord een gesprek met Hugo Borst vanwege diens uitspraken!
Ik heb het gisteren gezien, maar hij zei vrij weinig over Feyenoord?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die van gisteren in Studio Voetbal?
Hij zei dat uitsupporters maar niet meer moesten toegelaten worden in het stadion, i.v.m spreekkoren enzoquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gezien, maar hij zei vrij weinig over Feyenoord?
Heb niks tegen Brabant hoor, maar voel me dan wel meer verwant aan Rotterdam dan Eindhoven. Den Bosch is een sympathiek clubje.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
En weer een persona-non-grata er bij op mijn lijst....
HAD een groter ego dan van Persie. Dat heeft hij wel afgeleerd tijdens zijn blessuretijd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Leonardo is toch die jongen met een nog groter ego dan Van Persie??
Geen slecht idee vind ik. Daar voorkom je een hoop problemen mee.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zei dat uitsupporters maar niet meer moesten toegelaten worden in het stadion, i.v.m spreekkoren enzo.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Geen slecht idee vind ik. Daar voorkom je een hoop problemen mee.
Pffff, ga iets nuttigs doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja en laten we het thuispubliek ook lekker thuis en dan gaan we met z'n allen lekker voor de buis zitten en dan gaan we Dirk Kuyt en Rafael van de Vaart lekker met onze afstandsbediening besturenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hier dus het bericht. Als er nou ook nog ff bij stond wanneer 'binnenkort' is...quote:18-10-2004: Leonardo bijna weer fit
Binnenkort kan Ruud Gullit weer beschikken over Leonardo. Voor Ruud Gullit wordt de keuze wie er dan moet spelen alleen maar moeilijker. Zij huidige aanvallers scoren, maar Leonardo is ook een klasse appart. De snelle aanvaller raakte begin vorig seizoen tijdens een uitwedstrijd bij Fc Volendam zwaar geblesseerd aan zijn knie. De Braziliaan was door die blessure ruim een jaar uit de roulatie. De vleugelspeler heeft een jaar lang gerevalideerd en lijkt onderhand fit genoeg om zijn rentree bij de Rotterdammers te maken.
Ben direct het supportershome in gedoken dus zou niet weten eigenlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:04 schreef InnocentFR het volgende:
Was zeer geslaagd weekendje in Maastricht en Kerkrade. Geen kaarten gevonden, echt nergens iemand die wat aanbood, laatste 10 min wel ff gekeken op oost. Was heel erg goed te doen het weekend!
Die Feyenoord stewards na de wedstrijd, kom we gaan er op af, nee nee doet maar niet, ja we moeten er op af, nee we kunnen beter hier blijven, en dan toch maar even naar toe lopen, was overigens niet zo veel aan de hand of wel?
Die karaoke-cursus had Robin best met Ullie kunnen doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Wel van "hoe laat ik mijn man niet steeds lopen en zie ik ook medespelers staan".
Wordt een leuke ontmoeting om de Fortis Cup komende zomerquote:18-10-2004: Derksen: 'Thomas Buffel weigert aanbieding'
Volgens Johan Derksen heeft Thomas Buffel een nieuw contract geweigerd. De hoofdredacteur van Voetbal International wist ook nog over Thomas Buffel te melden dat de Belg in de winterstop de overstap maakt naar Anderlecht.
Bedoel je op het parkeerterrein?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:04 schreef InnocentFR het volgende:
Die Feyenoord stewards na de wedstrijd, kom we gaan er op af, nee nee doet maar niet, ja we moeten er op af, nee we kunnen beter hier blijven, en dan toch maar even naar toe lopen, was overigens niet zo veel aan de hand of wel?
Nouja, doei Buffel.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wordt een leuke ontmoeting om de Fortis Cup komende zomer
Zou wel een mooie prijs zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:29 schreef RedGuy het volgende:
Gelul, hij gaat naar Everton in de winter voor tussen de 8 en de 10 miljoen. Sonck gaat naar Anderlecht.
Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt.. Kalou is goed maar die is nu aan het pieken en dan als de dal zich inzet voor die jongen heeft Feyenoord routine in de vorm van Buffel hard nodig.
Wat doet Feyenoord in godsnaam verkeerd dan???!!! Het is de Belgische pers die Buffel zo zit op te naaien en niet wilt toegeven dat Kalou gewoon beter is. Bij elke andere topclub zou hij met de concurrentie van een speler als Kalou op de bank belanden. That's the way it goes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad snap ook niet waarom Feyenoord die man zo kwelt..
We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het inderdaad ook jammer, want als enige vervangende spits hou je dan Lazovic over.
Ja, maar die zit voorlopig nog in de jeugdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
We hebben Jeppe Curth nog in de jeugd lopen.
Die zie je nooit meer terug op zijn oude niveau. Zal blijven kwakkelen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:54 schreef jojomen4 het volgende:
Van Haaren speelt weer hele wedstrijd
Ik heb het al meerdere keren aangegeven dat Ramon voor mij de beste back van Nederland is was. Ik hoop dat z'n zwakke knie het 1 keer een lange periode (zeg maar 8 maanden) vol kan houden. Go Ramon![]()
Je moet Buffel meer speeltijd geven want je hebt hem nodig straks als Kalou zijn terugslag gaat krijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je dan Kalou op de bank zetten? Tis hard van Gullit, maar op het moment is er gewoon geen plek voor Buffel, ik vind trouwens wel terecht dat Buffel ernaast staat. Hij had een matige voorbereiding, en vorig seizoen was hij op het einde ook aardig uit vorm, maar liet Van Marwijk hem staan.
Denk dat Goellie daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Flikker op, Gyan speelt daar.
quote:Pardo traint mee met Jong Feyenoord
Sebastián Pardo zal deze donderdag weer meetrainen met de selectie van Jong Feyenoord. Dit seizoen heeft hij veel last van blessures en heeft een conditionele en fysieke achterstand op zijn teamgenoten.
Op het trainingskamp Varkenoord kan hij proberen om weer terug te groeien naar zijn oude en goede niveau. Het eerste elftal van de Rotterdammers traint iets té intensief, dus hieraan kan hij niet meedoen.
Vorig seizoen had Pardo een ernstige blessure aan zijn enkel. Hierdoor kon hij het nieuwe seizoen niet zo goed beginnen als de anderen. De Chileen kreeg vervolgens problemen met zijn hamstring en had moeite om in te stromen bij de intensieve trainingen van de selectie.
Bron: VoetbalPrimeur
Ik heb geen Canal+quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, omdat je altijd naar Anal+ kan kijken.
Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:58 schreef altface het volgende:
Net als of er tegenwoordig nog Rellen zijn...
quote:20-10-2004: 'Ook Kuijt, Castelen verlengen contract niet'
Nadat VI hoofdredacteur Johan Derksen eergisteren al aangaf dat Thomas Buffel volgens hem niet in zal gaan op het aanbod tot verlenging van zijn contract, gaat nu in Spanje -waar Atletico Madrid interesse heeft in Kuijt en Castelen- het gerucht dat de beide aanvallers hun contract niet zullen verlengen. Volgens de Spaanse krant AS zijn zelfs de transferbedragen al bekend: 9 miljoen voor Kuijt en 6 miljoen voor Castelen.
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Kuijt en Castelen nu al hebben aangegeven niet te willen verlengen bij Feyenoord, want beide spelers hebben het erg naar hun zin in Rotterdam. In de winterstop zal de clubleiding praten met beide spelers over hun mogelijke nieuwe (verbeterde) contract.
Dat nieuws geloof ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus Van Haaren, Pardo en Leonardo komen weer terug van hun blessures. Moooooi!
Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn tegenwoordig zeldzaam, zeker in het stadion.
Mooie prijzen, zeker voor Castelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus Van Haaren, Pardo en Leonardo komen weer terug van hun blessures. Moooooi!
Tja, foutje van politie. Moeten ze die bussen maar niet langs het café van de harde kern sturen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Naast rellen had ik er ook andere dingen bij moeten vermelden natuurlijk.
Kijk naar de bakstenen die 'per ongeluk' op de supportersbussen van PSV'ers terechtkwamen.
Maar ja, de beste oplossing blijft levenslange stadionverboden met meldplicht, maar de politiek werkt niet mee.
Aleemaal betrouwbare geruchten vandaag. Sowieso lijkt het me sterk dat Kuyt en Castelen al na 2 cq 1 jaar zouden vertrekken.quote:Feyenoord ready to go for Hearts striker De Vries
tribalfootball.com - October 17, 2004
Feyenoord coach Ruud Gullit is ready to run his eye over Hearts striker Mark de Vries when the two clubs clash in the UEFA Cup this week.
Gullit fancies bringing De Vries back to his native Holland and will take advantage of their match-up to test the centre-forward's credentials.
De Vries makes no secret of the fact Gullit is one of his all-time sporting idols.
The pair also know each other from playing together in a charity match in Surinam last summer.
He is off contract in the summer and could sign a pre-contract with Feyenoord from January 1.
quote:Gullit: 'Kuijt en Kalou onder geen beding tussentijds weg'
ROTTERDAM, 20 oktober 2004 16:57 - Het nieuwe koningskoppel van Feyenoord, Dirk Kuijt en Salomon Kalou, staat in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs. Net als neo-international Romeo Castelen. Maar volgens Ruud Gullit is een tussentijds gesprek van deze spelers onbespreekbaar.
Vanochtend berichtten we al over de serieuze belangstelling van Atlético Madrid en Inter voor Kuijt en Castelen. Technisch-directeur Mark Wotte gaf eerder al aan aan dat slechts over een transfer zal worden nagedacht als er ,,Arjen Robben-achtige'' bedragen (rond 18 miljoen euro) aan de orde zijn.
''Dat is het beleid van de club, daar ga ik niet over'', sprak Gullit vandaag. ''Maar voor mij is een tussentijds vertrek van Kalou en/of Kuijt onbespreekbaar. Ik wil feitelijk iedereen in mijn selectie bij Feyenoord houden, gewoon omdat ik iedereen nodig heb.''
Gullit vertelde dat er van concrete belangstelling (nog) geen sprake is. ''Officieel weten we van niets. Maar we lezen en horen natuurlijk ook wel eens wat. Het is helemaal niet erg als er belangstelling is voor Kuijt en Kalou. Het is juist prachtig. Het is een duidelijk teken dat ze zich heel goed ontwikkelen. Het zou zelfs raar zijn als er nu geen belangstelling voor hen zou ontstaan.'
VoetbalOnline
Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:28 schreef Aeroxie het volgende:
Ik zoek een plattegrond van de Kuip met daarop de namen van de vakken, wie kan mij er aan helpen?
Zou je dat ff online willen gooien?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb dat op mijn PC staan....
Kom je nooit in de Kuip dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:56 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Zou je dat ff online willen gooien?
voor?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Aeroxie het volgende:
Wanneer begint de vrije verkoop?
Haal jij je nieuws altijd van de fabeltjeskrant?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
ManU die achter Kalou aanzit, Lazovic die msch wordt verhuurd en Buffel naar Anderlecht. Houden weinig aanvallers over zo...
quote:Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.
Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.
De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.
Woensdag, 13 juni 2001
Komt uit de jeugdopleidingquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:23 schreef DivineJester het volgende:
Is leonardo alleen maar gekocht om de medische saf aan het werk te houden ofzo?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:10 schreef Aeroxie het volgende:
Wanneer begint de vrije verkoop voor de wedstrijd tegen Schalke?
Bij Feyenoord is het Hand in Hand kamaraden. Iedereen helpt elkaar, jij bent zeker zo'n lelijke Amsterdommer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:24 schreef Suijk het volgende:
Dan doe je maar wat moeite, luie feyenoorder.
Ik zal nog is een plaatje postenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:19 schreef Aeroxie het volgende:
Kan het niet vinden, so tell me...
Ik haal ze altijd door elkaar, al die leo'squote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Komt uit de jeugdopleiding
Mooi hè zo'n figuurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Überschopper John de Wolf zegt vandaag in het AD dat hij Saïdi erg kan waarderen, evenals de aanslag van Kuijt op vd Vaart vorig jaar.
LOLquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:13 schreef RedGuy het volgende:
Er zijn vet een rellen in Rotterdam.
Ja, een maatje van me is net opgepakt en moet waarschijnlijk een nachtje in de cel slapen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:20 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
LOL![]()
Hilarisch, ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:20 schreef Aeroxie het volgende:
LOL![]()
Als je mijn uitleg ook nog eens gelezen zou hebben aars dan had je het gesnapt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarisch, ja.
Die mis je niet makkelijk neequote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik vind De Wolf wel geinig ja. Heb hem één keer in de straat gezien, toen ik thuis woonde nog. Mijn overbuurvrouws kleindochter was getrouwd met Edwin Olde Riekerink, oud-Groningen en Sparta en vriend van De Wolf. Kwam De Wolf een keer mee om die kleindochter daar op te halen na een verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |