quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:33 schreef ZX9R het volgende:
@Pep. Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag van gisteren.
ik was gewoon benieuwd of er vergelijkbare motoren waren in die prijsklasse.
Blijkbaar niet dus.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind die rode best wel stoer eruit zien,
en dat voor rond de 6000 euro,
Volgens de berichten is het kut kwaliteit. Alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
Maar je moet er even opzitten of het niet al te goedkoop aanvoelt enzo.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens de berichten is het kut kwaliteit. Alles.
Op de Comet waar ik op reed was de temp. meter al kapot.... en dat na 600km. En nee, het was geen demo.
wij doen hier niet aan tvp'squote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:38 schreef stinkie het volgende:
*tvp
jullie niet, ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
wij doen hier niet aan tvp's
Oh Luc, nog antwoord op je vraag in het vorige topic. Ik had een naaktfoto en een cv in wordformaat, mij een beetje kennende wat denk je dat ik daarmee gedaan heb?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
wij doen hier niet aan tvp's
Ik had verwacht dat je weer tegen me in ging.... dat het wel exemplarisch zou zijn OF dat het natuuriljk aan mij lag, dat ik een bril nodig heb ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja dromen zijn bedrog .. goedkoop is al zo lang duurkoop als de mensheid oud is.
En iedereen wil ergens in trappen.![]()
![]()
opgeslagen op je computer!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh Luc, nog antwoord op je vraag in het vorige topic. Ik had een naaktfoto en een cv in wordformaat, mij een beetje kennende wat denk je dat ik daarmee gedaan heb?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
opgeslagen op je computer!![]()
Je weet nooit, weet alleen niet of ze op die manier hogerop wilde komen. Ze had de Pabo gedaan en was aan het solliciteren als kleuterjuf.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
Foto in de cv geplakt.
Wie weet heeft ze ondertussen een geweldige baan dankzij jou.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:12 schreef hollander172 het volgende:
Je weet nooit, weet alleen niet of ze op die manier hogerop wilde komen. Ze had de Pabo gedaan en was aan het solliciteren als kleuterjuf.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had verwacht dat je weer tegen me in ging.... dat het wel exemplarisch zou zijn OF dat het natuuriljk aan mij lag, dat ik een bril nodig heb ofzo
zoals je altijd doet...
Met zo'n vooringenomen mening is het niet raar dat het af en toe botst tussen jou en een willekeurig ander persoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
zoals je altijd doet...
Buigen of barsten .. middelen is een woord dat niet voorkomt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef hollander172 het volgende:
Met zo'n vooringenomen mening is het niet raar dat het af en toe botst tussen jou en een willekeurig ander persoon.
Nou vooruit ouwequote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik wat zeg dan is het -behalve dat jij het vaak verkeerd ziet in je onschuld vooral ook omdat ik er echt een uitgesproken mening over heb.. ervaringsdeskundige.![]()
Nu zijn we het vanuit die optiek gezien een keer eens.![]()
Mijn visie over het land van herkomst, en dat koopjes nauwelijks bestaan samen met jouw ervaring in de praktijk.
We worden uiteindelijk allemaal watjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Buigen of barsten .. middelen is een woord dat niet voorkomt.![]()
![]()
Tja .. slijt met de jaren he. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |