Leuk dat U een fokker! bent zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:02 schreef Xantra het volgende:
was zeker leuk feestje, maar wat had ik in het begin problemen met geluid zeg.....aaaaaaaaaaaarrghhhhhhhhhhh
zo dat is er weer ffies uit,
leuk dat er een vervolg komt
Oeps, leer ik 't dan nooit...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:54 schreef hp22 het volgende:
Geocities staat geen hotlinking toe!
vergeet joest niet hé, die heeft er ook bar veel voor gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:54 schreef jackson het volgende:
Was zeker een topfeest Tomaz... dat hebben wij (Tomaz & ik (DJ Beat) maar mooi georganiseerd!
En zoals tomaz al zegt.... laat wat van je horen mocht je willen komen draaien op ons nieuwe feest! Altijd leuk om een nieuw geluid te horen (mocht je dat hebben in onze ogen) dacht ik zo !!!!!
veel te tranceyquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Tracklist ziet er leuk uit,
Ik ben er!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Wie gaat er nou wel en wie niet?
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:19 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ben er!
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:19 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ben er!
Dat zegt ie.. ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
veel te trancey![]()
Hoi andere trance.nu-feest knaap.... wij zien elkaar weer op die boot die ik voor jullie heb geregeld a.s vrijdag... armin en markus zijn erookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:38 schreef m-kay het volgende:
Heej! Het is Jackson...de trance.nu-feest knaap!
gastenlijstquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Wie gaat er nou wel en wie niet?
En waren kunnen we die demo heensturen? En waar ligt Buren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:42 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
The 16th of October will be a day to remember in the history of dance music
Superfeestje! Ben trots op mezelf en op de medewerkers die dit feestje hebben verzorgd! De hele avond was 't gezellig en hebben we kunnen genieten van goede dj's, muziek, een vette lichtshow en goedkoop bier! Ruim 100 mensen hebben we vermaakt en er is ruim 250 liter pils verkocht
Ik kan nu al melden dat er zeker een vervolg gaat komen! Hoogstwaarschijnlijk begin volgend jaar. Dan worden de dj's geselecteerd op hun demo, dus mochten er mensen van hier interesse hebben in een plek op de line-up, schroom niet contact met me op te nemen. Dj's draaien tegen die tijd ook voor een financiele vergoeding
Wel jammer dat er niemand van jullie was, maar de meesten zie ik vrijdag op de armada night!
Er zijn een paar foto's gemaakt, hieronder een selectie
DJ Tomaz![]()
[afbeelding]
DJ Tomaz aan 't draaien, MC Tinoz aan 't genieten op de achtergrond
[afbeelding]
DJ Tomaz draait de zaal plat met MC Tinoz' zangkunsten erdoorheen
[afbeelding]Publiek gaat uit z'n dak!
[afbeelding]
DJ Beat met een wereldset
[afbeelding]
DJ Xantra vs. MC Joe!![]()
[afbeelding]
Woohoo
[afbeelding]
DJ The Intruder zwaar geconcentreerd!
[afbeelding]
DJ/MC Tinoz!
[afbeelding]
Onze lightjockey!![]()
[afbeelding]
Oh, en NEE! We draaien geen hardcore!
[afbeelding]
Wat heb je voor mij geregeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi andere trance.nu-feest knaap.... wij zien elkaar weer op die boot die ik voor jullie heb geregeld a.s vrijdag... armin en markus zijn erook
Geen zak.... maar ik vroeg me af of je op de ocean diva bent a.s vrijdag... ik namelijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:07 schreef m-kay het volgende:
[..]
Wat heb je voor mij geregeld?.
Uiteraard krijg je dat allemaal te horen als we druk in de voorbereiding van het nieuwe feest zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:57 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
En waren kunnen we die demo heensturen? En waar ligt Buren?![]()
Goeie shit ouwe .... het werkt .... lijkt wel of ik et een beetje warm heb op die fotoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Tomaz het volgende:
Zo, eindelijk, foto's moeten 't nu allemaal doen!
Nou idd.... dat lijkt me verstandig .... oohja... wij hadden de platenspelers op dezelfde hoogte staan op dat feest, gaat jou dat lukken of moeten we ergens een kast fixenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wow, hoe vet moet 5djs geweest zijn: als upcoming dj een set met eigen nummers draaien. Voor 100 man maarliefst! Leuke foto's ook!
. Ik ga maar 's een demo maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |