Sweet, since wanneer is die te koop?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:24 schreef Tomaz het volgende:
Holy:
LIMITED PROMOS!
Young Parisians ft Ben Lost "Jump The Next Train"
Vinyl - EUPH047
A Kyau vs. Albert Remix
B1 Solarstone Remix
B2 Probspot Remix
Only available at: www.shop.euphonic.de
Kreeg de mail gisteravond. Dus nog niet zo lang! Maar je kunt alleen via paypal betalen, geen idee hoe dat werkt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Sweet, since wanneer is die te koop?
Neuh hoor.. ook gewoon banktransfer. Dan kost het grapje je EUR 12.50 in totaal (6 euro voor de plaat, en 6,50 verzendkosten).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kreeg de mail gisteravond. Dus nog niet zo lang! Maar je kunt alleen via paypal betalen, geen idee hoe dat werkt...
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Neuh hoor.. ook gewoon banktransfer. Dan kost het grapje je EUR 12.50 in totaal (6 euro voor de plaat, en 6,50 verzendkosten).
Je krijgt dan een mail met IBAN/SWIFT codes, die mail print je uit. Je loopt naar de bank; geeft email aan de bankbediende en zegt "EUR 12.50 moet naar dat bedrijf (Euphonic), en daar staan de codes" (die codes hebben ze nodig voor internationale transacties.
Ik heb het vaker gedaan. Piece of cake.
Luie donderquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....
Ik ken geen bank die internationale transacties via internet toestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....
- ABN site over internetbankieren.quote:(...)Daarnaast kunt u ook incasso-opdrachten, gegarandeerde belastingbetalingen en buitenlandse betalingsopdrachten naar een groot aantal belangrijke handelslanden opgeven.
Aha, nee, ik ga 'm niet bestellen. We hopen inderdaad de sets wel op te nemen zaterdag, zou erg leuk zijn!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:52 schreef da_rippah het volgende:
Hij gaat hem toch bestellen? Of had ik Tomaz moeten zeggen?(bestel jij hem ook?
)
Trouwens Tomaz ga je die set die je gaat draaien in Buren ook opnemen? Lijkt me wel tof (ook voor jezelf).
goed ideequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Aha, nee, ik ga 'm niet bestellen. We hopen inderdaad de sets wel op te nemen zaterdag, zou erg leuk zijn!
Voor radio-edits moet je hier niet wezen. Misschien moet je je eigen EuroDance topic oprichten? Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:40 schreef nlboy het volgende:
Ik heb net Jump The Next Train gehoord en ik vind het zelf geen slecht plaatje.![]()
Ben alleen benieuwd hoe de korte versie klinkt.![]()
Opnemen op video!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
goed idee![]()
alle sets op dvd zetten en verkopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |