Check gewoon de playlisten van de bekendere dj's.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Maar ik heb nog meer muziek nodig...![]()
nee sorry, gelukkig niet uit geldermalsenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaat lekker zo. 20 posts alweer.
En Xantra, dat is toch niet zo'n Geldermalsen-knaapje!
vorige 2 weken stukken beter! Vond ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:26 schreef _Supreme het volgende:
ooeehhwww, deze ASOT is echt lekker!
toen heb ik het dus gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
vorige 2 weken stukken beter! Vond ik...
Mee eens! 't is niet iedere week feest...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
ASOT, onder de maat! (mening)
aan de andere kant... je kan nu wel naar Armada Night...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:48 schreef Tomaz het volgende:
V-bird is bijna failliet!
De low cost maatschappij V Bird houdt vanaf vanochtend (8 oktober) 4 uur haar vluchten aan de grond. Dit bevestigt woordvoerder Holger Terhorst van de luchthaven Dusseldorf Weeze (voorheen Niederrhein) aan Luchtvaartnieuws. “Ons noodplan is in werking getreden sinds 5 uur vanochtend. We vangen mensen op in ons restaurant en zoeken alternatieve reisverbindingen voor degenen die vandaag weg moeten.”
De prijsvechter die Düsseldorf Weeze Airport als thuisbasis heeft verkeert in ernstige financiële problemen.
3 keer raden hoe ik in Zweden zou komen over 2 weken...![]()
Dat is wel een pluspunt ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
aan de andere kant... je kan nu wel naar Armada Night...
[offtopic mode]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:50 schreef Xantra het volgende:
ja hoe zit dat nou? tino gaat niet mee, moet werken ofzo, gaan we met z'n drieen dan of gaan er nog meer mee
ok ik ga zo wel ff halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[offtopic mode]
Voor zover ik weet gaan we met z'n 3-en ja. Volgens Joost zou jij vandaag kaarten halen?
[/offtopic mode]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
ok ik ga zo wel ff halen
trouwens Pvd van 02.00 - 05.00
kaarten zijn binnen!!!![]()
ja te vergelijken met g-spottquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:21 schreef nlboy het volgende:
Heb er eentje gevonden....nou die vind ik zelf echt toppie:
House Negro - S.P.A.M.
Beetje te vergelijken met G-Spott.![]()
(weet niet of die oud is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |