De aankoop van een matras is heel persoonsgebonden, hangt er helemaal vanaf wat je wil: binnenvering, koudschuim, latex, boxspring? Hard of zacht, stug of soepel? Ga gewoon eens uitgebreid proefliggen!quote:Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Yvonnetje het volgende:
Ben hard toe aan een nieuw bed, en heb een leuke van Ikea op het oog. Zijn de matrassen een beetje goed van de Ikea?? Bij een beddenspeciaalzaak vind ik ze wel erg duur, maar sommigen van de Ikea zijn nou ook niet bepaald goedkoop...
Nu heb ik zo'n goedkoop bed waar het matras bij in zat, maar na 1,5 jaar voel je de veren gewoon zitten en hij ligt gewoon echt niet lekker meer.
Dus... Wie heeft een Ikea-matras, hoe ligt ie, hoe ligt ie na een paar jaar?
Zie de post boven jequote:Op zondag 12 december 2004 19:12 schreef merdeka het volgende:
Zag op de site in de EKTORP-stel-je-eigen-bank-samen-planner de EKTORP hoekslaapbank staan. Nu wilde ik kijken of dat ding op voorraad was, maar nu vind ik het nergens terug bij de productinformatie op de site of de papieren catalogus
Hebben ze dat ding nu wel of niet??!!!
Sinds tijden op een andere locatie, was mijn eerste IKEA feest, die van dat 25 jarig bestaan enzo kon ik helaas niet, moest ik wedstrijd spelen en later bleek dat ik nog wél mee konquote:Op maandag 13 december 2004 01:24 schreef Allan24 het volgende:
Ja, die bonus! Wanneer gaat die komen?
* Allan24 is fulltimer dus kijkt er vol verlangen naar uit
Tof te horen dat het een leuk feest was. Hebben jullie het ook in de vestiging zelf gehouden of op locatie?
quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Adelante het volgende:
net een oud-collega uit Duiven aan de lijn gehad.... één van de kerstwensen die in vervulling gaat is een naakte-mannen-kalender![]()
dusssss WebForce, welke maand word je?
ik hoop niet dat de dames in Heerlen dit gaan horen, anders zijn wij zaterdagavond de![]()
Nee, niet naakt!quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Adelante het volgende:
net een oud-collega uit Duiven aan de lijn gehad.... één van de kerstwensen die in vervulling gaat is een naakte-mannen-kalender![]()
dusssss WebForce, welke maand word je?
ik hoop niet dat de dames in Heerlen dit gaan horen, anders zijn wij zaterdagavond de![]()
Ja, dat kan. Uit mijn hoofd gezegd kosten ze ¤ 8,90 los en zijn verkrijgbaar bij de klantenservice.quote:Op maandag 13 december 2004 20:09 schreef loezzie het volgende:
Een vraagje aan een IKEA medewerker..
Ik heb zo´n staande SKYAR lamp.. nou ja had is een betere woordkeuze. Nu hebben mijn katten de lampenkap gesloopt ! Hij is van boven tot beneden gescheurd.. Kan ik deze lampenkappen los kopen bij de IKEA??
Ik woon alleen in Den Haag, dus dan is Delft een betere optie ! Maar heel erg bedankt voor je antowoord.. dan ga ik binnenkort maar eens langs in Delft (hè, wat rot zeg,... altijd een strafquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Uit mijn hoofd gezegd kosten ze ¤ 8,90 los en zijn verkrijgbaar bij de klantenservice.
(Momenteel hebben we ze in Breda niet op voorraad, kunnen wel besteld/gereserveerd worden aldaar, dan krijg je een telefoontje van mij als ze er weer zijn)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:59 schreef Yvonnetje het volgende:
Allan24, ik ben van plan om m morgen te gaan halen. Ikea Eindhoven is nu voor mij dichterbij, dus ik denk niet dat je iets voor me kan doen (opzoeken of ie daar op voorraad is?) Nou ja, maakt ook niks uit want als is ie niet op voorraad, we moeten toch ook een matras uitzoeken en dat gaat toch het beste als je erop gaat liggen ipv testjes op internet doen....
Het Ottenby nachttafeltje is uit het assortiment en komt niet meer... een week of twee geleden heb ik de laatste twee stuks die in het hele land nog te krijgen waren (= in Sliedrecht) voor een klant apart laten zetten, die heeft ze dezelfde avond nog daar opgehaald...............quote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef kitkat het volgende:
Het Ottenby nachttafeltje is al zooo lang uitverkocht, steeds als ik er ben grijp ik mis..![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het veranderen en nu zou ik graag wat meubeltjes willen kopen (grote kledingkast, nachtkastje, bed en evt. ladekastje) in donker hout, koloniale stijl. Ik heb namelijk al een mooie spiegel en een antiek bureau, maar dit past niet bij de andere meubels op mijn kamer. Weet iemand toevallig of zoiets bij IKEA te koop is en hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben?
Bedankt!![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (meubels in koloniale stijl van IKEA?):
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |