hap hap hap hapquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet OUD!
Iig nooit te oud voor IKEA!
Happen is zoooooooo lekker en ik moest toch iets om zowel een FiPo en een TvP te plaatsen in dit oh-zo belangrijke topic?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
hap hap hap hap![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:31 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
logisch nadenken en je vertaalt het zo
quote:Zaterdagavond aanbieding: "elke tweede maaltijd gratis!"
Op zaterdagavond kan je extra voordelig eten tussen 17 - 19.30 uur!
Koop een van de volgende schotels en je krijgt de tweede gratis*:
o 15 Zweedse gehaktballetjes 4.95/st.
o Gehakte runderbeef 4.75/st.
o Gekruide zalm 5.25/st.
o Vegetarische lasagne 3.75/st.
o Kindermenu 2.-/st.
Tot zaterdagavond!
* Actievoorwaarden:
• De actie geldt alleen op zaterdagavond tussen 17 en 19.30 uur
• De actie geldt alleen voor de bovenstaande maaltijden
• Bij aankoop van twee van bovenstaande maaltijden, krijg je het goedkoopste gerecht gratis.
• De korting is niet inwisselbaar voor geld.
Voor meer aanbiedingen surf naar woonsdag.nl!quote:Schone slaapsters en dagdromers opgelet!
Kom om 15 uur in je leukste pyjama naar het Woonsdag plein in het magazijn en maak kans op een prachtig nieuw bed t.w.v. 500.- Een jury kiest de origineelste pyjama. Als troostprijs zijn er vijf cadeaupassen t.w.v. 25.-
- De pyjamaparty start om 15 uur
- Iedereen mag meedoen
- Schrijf je in op het Woonsdag plein in het magazijn
- Maak kans op een bed t.w.v. 500.- of een van de vijf cadeaupassen t.w.v. 25.-
- Vergeet de bon uit de SKÄR-kalender niet.
Iedereen die wel in zijn pyjama komt, maar niet in de prijzen valt, kan zich verheugen op een heerlijk ontbijt. Als je de bon uit de SKÄR-kalender inlevert, krijg je een waardebon voor een gratis ontbijt t.w.v. 1.95 Lekker als je een keer vroeg bij IKEA bent!
Ik heb al even zitten spiekenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:48 schreef Adelante het volgende:
WF, de lay-out?Wat doe je?
![]()
Nou, ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar het blijft een zooitje!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef WebForce het volgende:
[..]
Moment!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar het blijft een zooitje!
Ach ja, het is eigenlijk wel grappig!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef Adelante het volgende:
Woonsdagen zijn een zooitje
Done...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef WebForce het volgende:
Als je dit even in mijn post wil zetten:
http://www.pj0tr.nl/Fok!/woonsdag.txt
Nu je daar toch over begint nog even over de vorige Woonsdag:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef Adelante het volgende:
Woonsdagen zijn een zooitje
stages zijn (beperkt) beschikbaar en dan met name op het service office (Amsterdam)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:15 schreef TuuT het volgende:
weet een van jullie of je bij de Ikea ook stage kan lopen? (met de opleiding Commerciele Economie (hbo) ..iets van marketing dus ofzo).
ja ik weet het, ik kan ook bellen, maar dit is pas mijn orientatiefase![]()
niks mis met friet en zweedse balletjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat eten bij Ikea is wel knap gedaan,op het bord denk je nou ziet er best lekker uit,
En dan neem je een hap,en merkt dat het super ranzig is,en je er eigenlijk geld voor zou moeten krijgen,om het op te eten
Ik heb er al 6!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:47 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]IVIKEN is deze maand een van de internetaanbiedingen, van ¤17,50 voor ¤11,50!
In je huis kun je veel aan de sfeer veranderen door eens niet de inrichting/meubels, maar juist de mate van verlichting te veranderen. Voor tips & ideeën, zie hier, (rechts op de pagina).
Er is ook een speciale folder uit met allerhande verlichting! Als je 'm niet in je brievenbus krijgt, vind je 'm ook hier
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er al 6!
Maar ik zou er zo nog 6 kopen, als ik maar wist waar ik ze moest laten.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon een stuk of 10 LACK planken van 1m90 en die hang je zo op:
___________________________ ___________________________
En dan koop je er een stuk of 83 van die IVIKEN lampen bij,
en dan schrijf je je naam met die lampen!
*_*___*_*___*___*_*___*__*__* * *__*_*_*__*___*__*_*_*___*_*___
*__*__*__*__*__*______*__*___*___*______*__*__*______*_____
*_*___*_*___*__*__*___*_*_*___*___*_*_*____*___*_*_*____* *___
*__*__*__*__*__*___*__*__*____*___*_______*___*__________*_
*_*___*__*__*___*_*___*__*____*___*_*_*____*___*_*_*____* *___
* Brighteyes gaat solliciteren bij de afdeling Communication & Interior Design![]()
Ook wel KOE genoemdquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:55 schreef Adelante het volgende:
en 'n nieuwe serie in decoratie: PASSUS
[afbeelding]
Planken om een hoekje, zoquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook al 6 LACK planken!
Ja, binnenkort is het weer Kerstmarkt bij IKEAquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:35 schreef Elvi het volgende:
Heeft IKEA ook n kerst-assortiment ?
De maat hangt een beetje van het schaap af... groot schaap, grote Ludde, klein schaap, kleine Luddequote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil een Ludde schapenvacht voor in mijn kamer, lekker zacht.
Maar kan iemand vertellen hoe groot dat ding is? Er staat niks op de site volgens mij.
En hoe lang duurt het bij andere kleden voor ze weer op voorraad zijn als ze nu niet op voorraad zijn?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:32 schreef Adelante het volgende:
whehehe
"Heeft U dat schapenvachtje ook in 2 bij 3 meter?"
> "Nee, mevrouw, zulke grote schapen zijn er zelfs in Zweden niet"
LUDDE, schapenvachtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:32 schreef Adelante het volgende:
whehehe
"Heeft U dat schapenvachtje ook in 2 bij 3 meter?"
> "Nee, mevrouw, zulke grote schapen zijn er zelfs in Zweden niet"
quote:Verdorie... Net naar Utrecht geweest omdat ik nog een paar van deze Risten bakjes wilde hebben:
Kom ik erachter dat ie niet meer in de catalogus staat en in de winkel ook nergens meer te bekennen is. "Ja sorry mevrouw maar deze zijn uit het assortiment en dus nergens meer te verkrijgen."
Kijk ik nu net op de IKEA site... Staan ze er nog gewoon op! Alleen zijn ze niet te verkrijgen in de filialen bij mij in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |