Stoelen servies e.d. zijn ontwerpen en wat mij betreft geen architectuur. Binnenhuis architectuur is wat mij betreft het vormgeven van een ruimte binnen een gebouw. Je kan hier natuurlijk stoelen voor geven maar het gaat om het geheel.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef Ymke het volgende:
Ah dan stel ik mijn vraag hier: Rewimo valt binnenhuisarchitectuur daar ook onder? Stoelen , servies ed? Of alleen gebouwen?
Mee eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:44 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Stoelen servies e.d. zijn ontwerpen en wat mij betreft geen architectuur. Binnenhuis architectuur is wat mij betreft het vormgeven van een ruimte binnen een gebouw. Je kan hier natuurlijk stoelen voor geven maar het gaat om het geheel.
Wat mij betreft wel jahquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Okee, architectuur dus, zowel binnen als buiten, maar wel beperkt tot bouwwerken. Geen meubelen of andere producten.
Is dat het zo'n beetje?
Je wil toch niet zeggen dat je nu al een foto klaar hebt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:07 schreef qizl het volgende:
rewimo you've got mail
Zo, jij bent er snel bij, of is het nog niet je inzending?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:07 schreef qizl het volgende:
rewimo you've got mail
Ik kijk stiekem mee , heb ook geen ervaringquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:12 schreef pea4fun het volgende:
Okay, architectuur dus. Aangezien ik helemaal geen ervaring heb op dat gebied, vraag ik alvast hier of iemand tips heeft speciaal om mooiere architectuurfoto's te maken? Xilantof misschien?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:24 schreef Ymke het volgende:
Zie je ineens een straatje van Caar voorbij komen daar
Wat ik daaraan wel zie is dat ik de foto's die gemaakt zijn van een deel van het gebouw, mooier vind als de totaalfoto's.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:22 schreef dubbellu het volgende:
Een beetje afkijken helpt ook al![]()
http://www.dutchphotozone.com/album_cat.php?cat_id=3
Dan weet je een beetje wat jij misschien moet gaan proberen , ik ga nog eens diep nadenken maar nu ga ik werken ajuusquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat ik daaraan wel zie is dat ik de foto's die gemaakt zijn van een deel van het gebouw, mooier vind als de totaalfoto's.
Werk ze, en kijk onderweg goed rondquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dan weet je een beetje wat jij misschien moet gaan proberen , ik ga nog eens diep nadenken maar nu ga ik werken ajuus![]()
Joh, dat niveau halen wij toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:22 schreef dubbellu het volgende:
Een beetje afkijken helpt ook al![]()
http://www.dutchphotozone.com/album_cat.php?cat_id=3
Begin je er hier nu ook (alweer) over? Als je mensen die ook graag op DPZ willen kijken en/of meedoen wil wegjagen moet je vooral zo doorgaan. Ik denk dat iedereen jouw standpunt over DPZ nu wel zo langzamerhand kent. Ik ben het met Xilantof eens (in dat andere topic) dat het nu wel een beetje flauw begint te worden....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Joh, dat niveau halen wij toch nietzeggen ze zelluf
tsss....nou mensen die dat zeggen zijn stom!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Joh, dat niveau halen wij toch nietzeggen ze zelluf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |