Gozer JOquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:03 schreef BoJo het volgende:
ja en ik heb kut geslapen en ik ben vet chagerijnigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker spierpijn ?![]()
Me 2.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en ik heb kut geslapen en ik ben vet chagerijnig
maar die geile italiaanse is er wel ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en ik heb kut geslapen en ik ben vet chagerijnig
en hoe komt dat ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:46 schreef Thermo het volgende:
hm ik raak ook chaggo..
je kijkt gewoon welke het eerst voorkomt in het alfabet, klaar (Y)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:49 schreef Thermo het volgende:
Omdat ik 10 dingen wil gaan ontwerpen, maar niet kan beslissen waar ik moet beginnen
die situatie is niet vergelijkbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:52 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij, jullie hebben tenmiste geslapen, iemand die nu niet on-line kan komen heeft helemaal niet geslapen
Jullie krijgen rond 14;30u weer een update, van dan tot 22u ben ik afwezig. Ik zal tot dan niet on-line zijn, nu ook niet, per mail ben in wel bereikbaar voor alle vragen, ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden (verwacht niet binnen 10min antwoord).
Idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
die situatie is niet vergelijkbaar natuurlijk.
En op alfabet beginnen is niet de oplossing denk ik.
tjah dan heb je een probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
die situatie is niet vergelijkbaar natuurlijk.
En op alfabet beginnen is niet de oplossing denk ik.
hoor ik daar moscow ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Idd.
En misschien is prioriteit af laten hangen van de urgentie een idee?
Nee een uitermate goed ideequote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoor ik daar moscow ?
neuh jou idee is te standaardquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee een uitermate goed idee
Ik heb niet geslapenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:52 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij, jullie hebben tenmiste geslapen, iemand die nu niet on-line kan komen heeft helemaal niet geslapen
Jullie krijgen rond 14;30u weer een update, van dan tot 22u ben ik afwezig. Ik zal tot dan niet on-line zijn, nu ook niet, per mail ben in wel bereikbaar voor alle vragen, ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden (verwacht niet binnen 10min antwoord).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |