Joh? Ik keet nog dagelijks met mijn lief! Keten moét! In elke relatie!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:24 schreef Anitra het volgende:
oeh keten das lang gelee
Dat kan dan wat verklaren in mijn gevalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Joh? Ik keet nog dagelijks met mijn lief! Keten moét! In elke relatie!!!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:13 schreef Kleintje het volgende:
Moussy, ik ben verhuisd naar de Emmastraat! Dus als je langs wilt komen.
Alleen doet er nog niemand open![]()
Goed, ik ga ff wat doen, kom strakjes hier wel keten!
Dat idd rot! Heb je wel een brillie?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:37 schreef Rewimo het volgende:
GoeiemorgenBah ik heb een gigantisch soepoog, vanmiddag naar de huisarts, alles is rood en dik
En nou kan ik mijn lenzen niet in
Je bent idd een doos!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:05 schreef Anitra het volgende:
ik ben zo'n doos zonder zelfvertrouwen in het echie, te bang dat men mij niet leuk vind of dat ik iemand zijn dag verpest (okee die is er uit)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat idd rot! Heb je wel een brillie?
Ik moet om tien voor twaalf bij de huisarts zijn, ik zit de tweede dag thuis met een dikke, zere keel
Vannacht geen oog dichtgedaan (ik heb nu wel weer een boek uit).
Ik vind keelpijn echt de meest rotte pijn die er is, bah.
Ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen als ik het ziequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:56 schreef moussy het volgende:
jeutje...
Ik ook bijna, auch..steekt het erg?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen als ik het zie
Ik heb al een afspraak voor vanmiddagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:00 schreef Loena-tik- het volgende:
Au, gauw naar de huisarts Rewimo!!! Is trouwens heel besmettelijk zo'n "soepoog"dus uitkijken ander gaat je andere oog ook gezellig meedoen!
Ja las ik net ook, ben nog niet zo wakker(en ben bang dat ik het vandaag ook niet ga worden, het was een zeer gebroken nachtjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak voor vanmiddag
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Je bent idd een doos!!!Tuurlijk ben je leuk, rarie!!! Iemands dag verpesten hoe kom je toch bij dat soort onzin
![]()
Geen idee, gisteravond was er nog niks aan de hand. Ik heb wel andere vloeistof gekregen bij mijn lenzen maar die gebruik ik alweer een paar maanden. Kan dat zo plotseling gevolgen hebben dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Rewimo en Syrena.
Rewimo, enig idee waar het van komt? Andere lensenvloeistof toevallig???
Je tuin ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
[mediteer]Hommmmmmmmmmmmmm, I am one with the universe[/mediteer]
Mag dit dwergje helpen met schoppen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
Dat mag ik hopen dat ze die kolerezooi weer gaan opruimenIk ben dan maar een dwergje maar ik kan wel heel hard schoppen met mijn kisten...
De berg grond is nu twee keer zo hoog en er ligt ook ongeveer 30000000 km rioolbuis in mijn tuin...
een wilde gok?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
.... ongeveer 30000000 km rioolbuis ....
Ja, ik kan er een half metertje naast zittenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
een wilde gok?![]()
Nee, ik had wel net gisteren mijn maandlenzen weggedaan om vandaag met nieuwe te beginnen, heb ze gewoon een maand gedragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef Neva het volgende:meld zich maar even..
bah rewimo.. geen scheurtje in je lens per toeval
Spindizzy wat een asociale lomperikken zegkan je geen klacht indienen?
voor beiden
Als ze dat gelijk ff doen, scheelt weer een hoop werkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Ach, de tuin moest toch opgeknapt..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:52 schreef Kleintje het volgende:
Spindizzy, regel NU een uitvalsbasis en leun dan tegen het huis aan op het moment dat hun weer een schepje grond neergooien. Dan geef je hun de schuld. Wedden dat de verzekering, de rechtsbijstand etc. etc. je helpen
Nee als ze binnenstebuiten zitten merk ik dat echt welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo, even een rare gedachte van me... maandlenzen, die zijn zo ontzettend dun en het is tegenwoordig nog maar moeilijk te zien of ze goed zitten of 'binnenstebuiten'.
Is er niet verkeerd ingegaan.
Lijkt me eigenlijk sterk gezien het met 2 ogen is.
In verflucht gezeten? Stof? Misschien toch de lenzenvloeistof...
nah nee... Ik zou het dr idd terug laten horen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:15 schreef melonovy het volgende:
Ik weet zeker dat het geen geintje is, ze had het echt tegen iemand anders, en voor het eerst in 7 jaar dat ze zo'n goeie grap maakt, nee dat zit er niet in
Omdat je net als mij onverklaarbare (vr)eetaanvallen hebt, en je het eet omdat je iets wilt eten?? Snappie het nogquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:09 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik mij misselijk zit te eten aan vieze paprika borrelnootjes?
Ow ja bah..soms heb je van die dagen hè...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:21 schreef Kleintje het volgende:
Ach, heb nog niets lekkers gegeten vandaag.
Chocoladetoetje, milky way, borrelnootjes, zo'n perziksnoepje...
Bah!!
Neee, ik ben een die hard. Ik vreet het wel op!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:37 schreef moussy het volgende:
en als het hét niet is, neem ik 1 hapje en leg het weer weg![]()
http://www.messbase.nl/index.phpquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Kleintje het volgende:
ff ander vraagje... weet iemand waar ik GRATIS leuke emoticons vandaan kan halen voor msn?
Vreten met Sugar in plaats van keten met Sugarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:58 schreef Neva het volgende:
had topicnaam niet beter kunnen zijn vreetziek speltuinbankje![]()
![]()
't Is geen virus, het is een bacterie. Maar ik stuur hem wel per poederbrief danquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef coolbabe het volgende:
Mailen lukt niet, ik heb een goede virusscanner
Ja? Was je er ook om 5:30 al uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef Kleintje het volgende:
ej, dat klinkt bekend moussy...
Neuh dat niet, maar het verhuizen heeft ook zijn tol geëistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja? Was je er ook om 5:30 al uit
Jah verhuizen is een drama!!! En een huwelijk-nekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar het verhuizen heeft ook zijn tol geëist
Ben gewoon huisvrouwenmoe ofzo
Hallo zeg, wie moet er doorheen ?? Jumbo of zo ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef Spindizzy het volgende:
Weten jullie nog die foto van onze tuin na de badkamerverbouwing? En dat we daarna de tuin helemaal hadden opgeruimd en opgeknapt?
Ze zijn hier in de straat de riolering aan het vervangen en gister kwamen twee werkmeneren aan mij vragen: "Juffrouw (Juffrouw!), is het goed als we je schutting er ffies uithalen. Dan hebben we wat meer ruimte." Tuurlijk joh!
Kom ik vanochtend uit bed om gelijk tegen dit tafereeltje aan te lopen:
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Spindizzy het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Je tuin ook![]()
11.39 ?? *valt flauw*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef Neva het volgende:meld zich maar even..
M'n moeder hoefde zoiets niet te flikken bij m'n vrouw, had d'r de huid vol gescholden . . .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:11 schreef melonovy het volgende:
Nou ik kom even klagen, again. Ik had gisteren een voicemailbericht waar ik niet blij van werd, het was mijn schoonmoeder die niet met mobieltjes om kan gaan, want ze had hem niet uitgedrukt zodat ik even kon horen wat ze over me te vertellen had... Naief dat ik was, dacht ik dat het al zo'n 2 jaar goed tussen ons ging, maar ze blijkt toch iets minder positief over me te zijn dan dat ik dacht ... Wat ik dus hoorde op de voicemail was het volgende:"Ja, dat flikt ze wel vaker, dan ziet ze dat ik bel en dan neemt ze niet op ..." Maar de muts vegeet even dat ik al een eeuwigheid geen nummerweergave meer heb, dus haar verklaring klopt van geen kant.
En dan bedenk ik me ineens meer situaties, waaruit blijkt dat ik de meest vreselijke schoondochter ben. Via via hoorde ik wel eens verhalen die goed verdraaid waren en in grote lijnen wel klopte, maar die ik nooit zo ervaren heb, als zoals ik het weer hoorde... En ik denken dat dat niet aan mijn schoonmoeder lag, want die is immers heilig...
Ik baal hier best wel van, het is toch niet leuk om te horen, ik heb helemaal geen zin meer in dat mens!
Ik heb het Remco laten horen, en die had er weinig over te zeggen, hij vond het maar vaag. Oke, ik verwacht niet van hem dat hij tussen 2 vuren gaat staan, maar ja, die sufferd weet soms ook niet wat ik graag horen wil!
Afschuwlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:07 schreef Zabb het volgende:
Ik had mijn moeder net aan de telefoon, ze vertelde over een zoontje van een kennis van haar.
Dat jongetje, 10 maanden oud, is vorige week vrijdag overleden.
Hij was donderdag ineens heel ziek geworden en toen hebben ze de huisarts gebeld. Deze vond het niet nodig om te komen, toen hebben ze een andere huisarts gebeld (die in het dorp woont) en die kwam wel meteen. Hij had het kindje meteen naar het ziekenhuis laten brengen. Diezelfde nacht is het kindje nog naar een ander ziekenhuis gebracht maar het mocht niet meer baten. Hij had nekkramp, een agressieve vorm ofzo. Die is niet te behandelen hoorde ik! Ik vind het zoo zielig!
Waarom niet ?? Wordt je dan te dik of zo ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb al een stuk cholcoladeletter gehad, ik mag niet meer![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:09 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik mij misselijk zit te eten aan vieze paprika borrelnootjes?
Dat klinkt jakkiehet zag er ook jakkie uit maar moet dat vanzelf weg gaan? of heb je zalfje of wat dan ook gekregen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef Rewimo het volgende:Zijn we weer. Ik heb een bacteriële conjunctivitis
![]()
Wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
Waarom niet ?? Wordt je dan te dik of zo ??
Stuurt wel wat jouw kant op. Ik heb hier veel te veel troep...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:58 schreef E.T. het volgende:
waarom zit iedereen hier aan de lekkers terwijl ik niks lekkers meer in huis heb![]()
ik wil ook wel pringles, borrelnootjes, chocola, en gewoon vreetzooi...
Ik heb ooggel gekregen, daarmee moet het met een dag of 2, 3, 4 overgaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat klinkt jakkiehet zag er ook jakkie uit maar moet dat vanzelf weg gaan? of heb je zalfje of wat dan ook gekregen?
Oh dat valt mee en nu maar hopen dat je ogen er net zo over denken en dus idd snel opgeknapt zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ooggel gekregen, daarmee moet het met een dag of 2, 3, 4 overgaan.
postduif duurt zo langquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Stuurt wel wat jouw kant op. Ik heb hier veel te veel troep...
*haalt schouders op*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
postduif duurt zo lang![]()
Ik durfde inderdaad niet meer naar buiten te kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Of durf je niet meer naar buiten te kijken?
Nah... Mijn lief heeft net vanmiddag bergen en bergen nieuwe stenen besteld. Krijg toch mijn nieuwe tuintje. Moeten het alleen zelf betalenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:52 schreef Kleintje het volgende:
He jammer zeg.. nu wordt gewoon een splinternieuwe tuin door je neus geboord!
En waarschijnlijk ook zelf aan het klussen om het mooi te krijgen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nah... Mijn lief heeft net vanmiddag bergen en bergen nieuwe stenen besteld. Krijg toch mijn nieuwe tuintje. Moeten het alleen zelf betalen
Gratis bij 3 pakjes echte boterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:53 schreef Rottdog het volgende:
En Rewimo hoe kom je er nou eigenlijk aan
Yup, maar Taak is programmeur en zit 40 uur per week op kantoor. Paar daagies met stenen sjouwen enzo is wel even lekker danquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook zelf aan het klussen om het mooi te krijgen...
Dus je bent al dik. Doe's vertel, hoeveel geeft de weegschaal aan of durf je er al dagen/maanden/jaren er niet meer op te staan ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Troel het volgende:
Wordt
Da's al een stuk minder ravage dan voorheen. Jumbo hoeft er zeker niet meer door ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:51 schreef Spindizzy het volgende:
Ik durfde inderdaad niet meer naar buiten te kijkenMaar net ging de bel en voor de deur stond twee werkmeneren met de vraag of het goed was dat ze morgen pas de schuttingen terug zouden zetten. Toen ben ik maar naar buiten gaan loeren en kijk 's wat ik aantrof:
[afbeelding]
Heb ondertussen mijn schoenen uit. Het lijkt erop dat er niet geschopt hoeft te worden![]()
Hoeven nu alleen binnenkort nog de tegels uit de tuin te halen (ongeveer de helft) zodat we weer aangesloten kunnen worden op het nieuwe riool. Het gaat redelijk pijnloos allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's al een stuk minder ravage dan voorheen. Jumbo hoeft er zeker niet meer door ??
Ik kreeg bij twee bussen dreft bij Trekpleister een bus pringles. De eerste helft van de bus vroeg ik me af waarom mensen dit eigenlijk eten... maar de volgende dag smaakte de tweede helft best lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Borrelnootjes
Ik zit aan de Pringles... Heb 8 bussen in huisNouja, zeven en een half
Ben ik ff blij dat ik heel weinig lus, kan dus ook niet verleidt wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:53 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa, Miss D. Dat werkt altijd zo bij die rotdingenBij de eerste Pringle denk je: eigenlijk zijn ze helemaal niet lekker
En 10 minuten laten is de bus leeg, ben je kots en kotsmisselijk maar ga je toch naar die tweede can zitten verlangen. Volgens mij stoppen ze er heroine in
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:04 schreef clauwheee het volgende:Zo lief, Noca kreeg net een mailtje van een 13-jarig meisje, die had een krantenproject op school en moest met een groepje zelf een krant maken. Nu had ze het idee gehad om iets over vermiste personen op de voorpagina te zetten en had ze op internet dus ook over Isra gelezen. Nu kregen we een mailtje van haar om ons dit te vertellen, dat Isra op haar voorpagina kwam en dat ze ontzettend met ons meeleefde...Ik vond het echt lief...
![]()
Moet je je ook niet gaan vervelen, er is genoeg te doen . . .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:24 schreef Neva het volgende:
11.39 ?? *valt flauw*had je commentaar
is evrmoeiend hoor je eigen stierlijk vervelen
![]()
![]()
![]()
Shit ja, de knie . . .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:29 schreef Neva het volgende:
Tc als je niks kan met je knie de mensen te druk zijn om op visite te komen blijft er weinig over![]()
Wacht maar tot je weer thuis bentquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
en dan heb je helemaal nergens zin in![]()
Ow . . . .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:31 schreef Neva het volgende:
*kuch* kan niet bouwen *kuch* il. versie *kuch*
Wat zijn dat, vreet momenten ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:40 schreef Spindizzy het volgende:
Wacht maar tot je weer thuis bent
* Spindizzy heeft gelukkig altijd grote hoeveelheden kaas in huis voor de vreetmomenten dat er niks in huis is
Dat kan ik wel uitleggen maar jij als PMS-loos jongetje snapt dat toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat zijn dat, vreet momenten ??![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:43 schreef Spindizzy het volgende:
Dat kan ik wel uitleggen maar jij als PMS-loos jongetje snapt dat toch niet![]()
Daarom leg ik het ook niet uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
You're losing me . . .
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:51 schreef clauwheee het volgende:Ik ga morgen met mijn tweelingzus en mams shoppen in Emmen
Kan eigenlijk helemaal niet ivm drukte maar dat boeit me nietIk wil nog schoenen en een jas en een broek en een trui en en en
Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef Zabb het volgende:
* Zabb zet een grote pot thee en schenkt iedereen die wil een kopje in!
Ik heb ook wel 's van die buien. Als vriendje thuis is ff diep ademhalen en zeggen: sorrydatikzorotdeedweetooknietwaarhetvandaankomt. Poosje stevig knuffelen en niks aan het handjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:11 schreef Kleintje het volgende:
Hele dag wachten tot vriendje thuis is. Komt ie thuis, ga ik narrig doen.
En nu is ie ff weg, iets halen en dan ga ik zitten janken omdat ik zo rot doe.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:15 schreef E.T. het volgende:
Kleintje, ik kannum ook nie vinden
Ach, het verklaart gewoon ook mijn vreetbuien van vandaag.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel 's van die buien. Als vriendje thuis is ff diep ademhalen en zeggen: sorrydatikzorotdeedweetooknietwaarhetvandaankomt. Poosje stevig knuffelen en niks aan het handje
Tot de volgende keer![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:17 schreef Lois het volgende:
Wij hebben dus die belachelijk dure cd ET en ik zal zo even kijken of dat nummer daarop staat. Dan zal ik hem wel even omzetten in MP3 oke? (wordt alleen wel morgen vrees ik)
En je weet toevallig nog niet op welke cd ie wel staat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:18 schreef Lois het volgende:
Ow ik hoor net dat ie niet op Crystal Ball staat. Sjees weer een reden waarom het weggegooid geld was
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:18 schreef Lois het volgende:
Ow ik hoor net dat ie niet op Crystal Ball staat. Sjees weer een reden waarom het weggegooid geld was
gammaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef Lois het volgende:
New power soul hebben wij niet, sjees dat is ook een ultiem moment. Belana wil jij hem even tot mp3 draaien en ergens downloadbaar zetten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef Belana het volgende:
Ik denk dat wij die cd wel hebben, want hier staat eigenlijk alles van Prince, dus dan is het hier wel om te zetten in mp3 hoor
Ja, kan jij ook, totaal geen spyware en veel makkelijker zoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:22 schreef E.T. het volgende:
wat is dc++ ?
kanik dat ook? minder spyware dan kazaa?
(en ja, dit moet in dig, maar dat mag niet)
of maggikumnie? *pruillipje*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook, totaal geen spyware en veel makkelijker zoeken.
Weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb, heb wel de software nog.
ff naar je mailen???
Dit werkt ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef Kleintje het volgende:
ET
Ik krijg hem niet weg naar dat mailadres uit je profiel. Maar.. je kan hem hier downloaden: http://www.dcplusplus.com/
Goede server is lekkerhollands.hopto.org:4111
Nog niet gehad dit jaar... Gaat op het boodschappenbriefjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:35 schreef melonovy het volgende:
(Heb net mijn portie choco pepernoten op)
Ik heb alleen nog witte voor je over, liggen wel al onderin de vuilnisbakquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nog niet gehad dit jaar... Gaat op het boodschappenbriefje
Lust je geen witte? Barbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog witte voor je over, liggen wel al onderin de vuilnisbak
De vieze variant. Je moet kruidnootjes hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat zijn pepernoten eigenlijk?
Ik wil eigenlijk alleen puur... maar melk gaat er bij gebrek aan puur toch in.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lust je geen witte? Barbaar
En wat zijn kruidnoten dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De vieze variant. Je moet kruidnootjes hebben
Die heb je toch wel 's gehad?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En wat zijn kruidnoten dan?
Zou kunnen, maar dan noemen we dat in Belgie anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die heb je toch wel 's gehad?
Oh, je zit in Belgie... Wist ik niet. Ik kon niet helemaal plaatsen waarom je het vroegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan noemen we dat in Belgie anders.
Het is meer een soort speculaas. Maar dan eh...dikker en krokanter?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Chocoladekoekjes dus?![]()
Nee, dat zijn van die kleine koekjes die ofwel in de vorm van letters zijn, ofwel rond met een toefje suiker op.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef Spindizzy het volgende:
Zouden Nicknackjes dan pepernoten zijn? Heb ik nooit van gehoord...
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:01 schreef Spindizzy het volgende:
Komen die mandarijntjes niet heel hard aan als Piet ze gooit?Je zal maar een Piet hebben die al die krijsende kinderen zat is...
Marsepeinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef Bass-Miss het volgende:
marsepeinen varkentjes.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Gooien die pieten bij jullie alles op de kinderen dan?
Iets anders. Zou jij er niet erg mee zitten moest je kindje echt een domme naam hebben? Mn ouders gaan twee jongetjes in huis nemen en ze hebben zo'n verschrikkelijke namen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
Wij hebben rotpieten...
Denk ook nt dat je dat er mensen zijn die dat echt maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan geen recept vinden voor nicknackjes
Aiko en Devlinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:10 schreef daniman het volgende:
hoe heten ze dan bass-miss?
Ik roep wel heel stoer dat ik hun namen niet ga veranderen maar heel eerlijk gezegd moet ik nog maar zien of ik dat echt vol ga houden. Ik vind de meeste namen echt verschrikkelijk. Nog steeds als ik bijvoorbeeld de naam van mijn nichtje (Brechtje) ergens lees of hoor gaan echt al mijn nekharen overeind.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:09 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Iets anders. Zou jij er niet erg mee zitten moest je kindje echt een domme naam hebben? Mn ouders gaan twee jongetjes in huis nemen en ze hebben zo'n verschrikkelijke namen....![]()
Een bedelarmband? Met alvast een of twee hangertjes eraan. Bedeltjes zijn altijd leuk om kado te geven, vind ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Lois het volgende:
Heeft iemand een ander idee?
Brrrr...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:11 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aiko en Devlin![]()
Oubollig? Nee, zoiets is altijd leuk, vind ik! Hoe oud is ze, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Lois het volgende:
Onze geweldige oppas gaat ons na ruim een jaar verlatenIk wil haar graag een aandenken geven, naast de fotokalender die ik ga laten maken met foto's van haar en de meiden. Ik zat zelf te denken aan een mooi (gouden) hartje ofzo, voor aan een ketting. Is dat wat denken jullie? Of is dat te oubollig? Heeft iemand een ander idee?
ach, wat vreselijk jammer voor jullie en de meisjes!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Lois het volgende:
Onze geweldige oppas gaat ons na ruim een jaar verlatenIk wil haar graag een aandenken geven, naast de fotokalender die ik ga laten maken met foto's van haar en de meiden. Ik zat zelf te denken aan een mooi (gouden) hartje ofzo, voor aan een ketting. Is dat wat denken jullie? Of is dat te oubollig? Heeft iemand een ander idee?
Ah neeeeequote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Lois het volgende:
2 en 5.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Brrrr...
Ja dat is ook zoiets he. Je hoort vaak van adoptiekinderen die het hun adoptieouders kwalijk nemen dat ze hen een nieuwe naam hebben gegeven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:
En je kan moeilijk maken om te zeggen: ''We vonden je naam lelijk dus hebben we je een andere gekozen....''![]()
En iets voor in huis? Zo'n waxinelichtjeswaterbak (helllllllluuuupquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:16 schreef Lois het volgende:
23 dus nog best wel jong. Ik vind zelf een bedelarmband wel erg leuk, heb het zelf ook, maar het is niet iets voor haar denk ik.
Ja, eigenlijk kan je dat niet doen. Een afkorting vind ik wel een oplossing maar dat is ook niet altijd mogelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets he. Je hoort vaak van adoptiekinderen die het hun adoptieouders kwalijk nemen dat ze hen een nieuwe naam hebben gegeven.
Oh ja, die kalender, was ik ff vergetenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:20 schreef Lois het volgende:
aanvulling:
Miss D ik laat een kalender van 2005 voor haar maken vol foto's van de meiden. Iets wat mijn ouders en mijn oma ook cadeau gaan krijgen voor hun verjaardag.
Iets voor in huis is ook moeilijk, ze is net op zichzelf maar gaat waarschijnlijk binnenkort samenwonen met een man met moeilijke smaak.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Stel je voor dat ze denken dat ik die naam gekozen heb.![]()
Ik ken haar niet, maar voor een jonge meid vind ik dit leuks als bedelarmband http://www.schakelarmband.nl/index2.htmlquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:16 schreef Lois het volgende:
23 dus nog best wel jong. Ik vind zelf een bedelarmband wel erg leuk, heb het zelf ook, maar het is niet iets voor haar denk ik.
Inderdaad echt helemaal Netty!!! ik kan het weten, ik ga elke dinsdag en woensdag met haar het dorrup inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:34 schreef Lois het volgende:
ETDit is super! Dit is helemaal Netty
![]()
![]()
Dat zal ze zeker op prijs stellenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:37 schreef Lois het volgende:
Ja een mooie vingerverf creatie denk ik Rewimo
Hier zijn de schakels 5 euro per stuk en als je er 3 besteld krijg je 5 euro korting op de basisband. (en die ik mooi vind zijn 10 euro)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:35 schreef Belana het volgende:
Oe die ken ik ET, mijn moeder heeft zo'n pandora geval....maar das errug duur!!!
Ik zit er ook aan te denken... en dan met allemaal schakeltjes die iets met mijn leven te maken hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:39 schreef moussy het volgende:
Ik he er ook 1, maar kan nooit kiezen wat ik er aan wil, dus er zit niks op of aan
Ik vind het juist goed! Vervelend misschien, maar laat de regering het maat voelen. Ik zal geen politiek betoog houden en het hierbij latenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, leuk!!!
Het OV gaat staken volgende week donderdag
Geen idee hoe ik op de uni kan komen dan
Hahahahaha daar moet je inderaad "subtiel" mee omgaan!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb Taak maar ff subtiel eraan herinnert dat ik al gauw jarig ben en even zo subtiel het woord 'bedelarmband' laten vallen![]()
dan kan je beter zoppini laten vallen anders krijg je zo'n geval met die dingetjes dr aanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb Taak maar ff subtiel eraan herinnert dat ik al gauw jarig ben en even zo subtiel het woord 'bedelarmband' laten vallen![]()
hahahaha gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:47 schreef Zabb het volgende:
Ik vind zo'n Zoppini ook mooi!!Mijn Sim is zwanger!!
Ze waggelt ook echt, echt wel leuk!!
Ik wil ook zo'n geval met dingetjes eraanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan kan je beter zoppini laten vallen anders krijg je zo'n geval met die dingetjes dr aan
Prachtigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het hier:
kijk eens wat ik vanavond kreeg van luca :
[afbeelding]
leuk he?
Wordt nog leuk op de weg volgende week dan . . .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het OV gaat staken volgende week donderdag
Christan tekent nog geen poppetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
ga jij over niet al te lange tijd ook krijgen hoor!
Heel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het hier:
kijk eens wat ik vanavond kreeg van luca :
[afbeelding]
leuk he?
Ik geloof het niet. Leuk idee!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we geen tekeningen cq werkjestopic openen?
of is dat er al?
Dat is er nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen we geen tekeningen cq werkjestopic openen?
of is dat er al?
Tjezus, da's een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst echt aan kerst gedaan hebquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:46 schreef E.T. het volgende:
Kerst, meiden...
KERST!!!!!
staat toch geweldig, zo'n mooi vierkant ingepakt doosje met goudkleurige lintjes op de bovenkant onder de kerstboom?
Of onder in de zak van... past ook vast wel zo'n doosje
Ik vind het ook goed, maar ben er liever niet zelf het slachtoffer vanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:42 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed! Vervelend misschien, maar laat de regering het maat voelen. Ik zal geen politiek betoog houden en het hierbij laten
Ha je kunt ook altijd nog een andere man zoeken, of het adoptiebureau bellen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef melonovy het volgende:
Zabb, de mijne lukt het niet zwanger te worden van dr man... Oh jaaaaah! Oh neeeeeeeh!
Die van mij kon koter nummer een niet eens aan en toen drukte ik op oh jaaa in plaats van op vrijen, dus toen had ze er weer een. Toen heb ik ze allemaal maar verzopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:51 schreef melonovy het volgende:
Zabb, de mijne lukt het niet zwanger te worden van dr man... Oh jaaaaah! Oh neeeeeeeh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |