en dat wijsje was elke nacht te horen bij giel.. en dat had je dan ook lekker in je kop zittenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Giel Beelen is een radio-DJ (3FM), Ellie Nieman zing kinderliedjes en zong ooit Meester Prikkebeen samen met Boudewijn De Groot.
Hier, nu ophouden over je waterlimoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef greedkillingz het volgende:
Waar blijft mijn waterlimonade
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee inderdaaden al helemaal niet meer wanneer je antwoordt
![]()
I have a dream, waterlimo for everyone !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hier, nu ophouden over je waterlimo![]()
![]()
dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Dank je, wist ik dus echt nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Giel Beelen is een radio-DJ (3FM), Ellie Nieman zing kinderliedjes en zong ooit Meester Prikkebeen samen met Boudewijn De Groot.
heb je daar een toepassing voor dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe portomonnee gekocht
En hoor je nóg dagelijks, maar nu 's ochtends rond half acht.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dat wijsje was elke nacht te horen bij giel.. en dat had je dan ook lekker in je kop zitten
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
I have a dream, waterlimo for everyone !![]()
Ja, er zit op dit moment 5 euro ofsow inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
heb je daar een toepassing voor dan ?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
I have a dream, waterlimo for everyone !![]()
We hebben geen bar meer, geen cafe,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Fwnk het volgende:
HE, IK BEN DE BARMAN GK, WEG ACHTER DIE BAR OF ANDERS LIG JE ERUIT!
en helemaal vol met pasjes van de appie en c1000 ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, er zit op dit moment 5 euro ofsow in
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Briefcase het volgende:
[..]
en helemaal vol met pasjes van de appie en c1000 ?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
*bloedwijntje tapt![]()
Ik ben hier voor jou opleiding hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Fwnk het volgende:
HE, IK BEN DE BARMAN GK, WEG ACHTER DIE BAR OF ANDERS LIG JE ERUIT!
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben hier voor jou opleiding hoor![]()
BTW sta je achter mijn bar k'nijnekop![]()
![]()
![]()
pffff, een ID, zeker weer zo'n coffeeshop-klantquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
OV Studentenkaart, pinpas, fitnesspass, ID en dat was het.
d'r zit toch wel een koeienvange op die waterlimo he?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hier, nu ophouden over je waterlimo![]()
![]()
wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Jezus, jullie zijn nog sneller met posten dan aan ADHD lijdende resusaapjes![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Jezus, jullie zijn nog sneller met posten dan aan ADHD lijdende resusaapjes![]()
hangplek voor oudere jongerenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
We hebben geen bar meer, geen cafe,
we staan op straat
post eens mee dan, van meer bier gaat het niet beter wortden dude.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
greed staat ook achter de bar eikel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...
Ik draag dat ding altijd bij me, en ik heb nog NOOIT een joint, sigaret of wat dan ook in me mond gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Briefcase het volgende:
[..]
pffff, een ID, zeker weer zo'n coffeeshop-klant![]()
jolijtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef DePresident het volgende:
La koekoeratcha la koekoeratcha los elastos mas embreeeee
Ik was eerderquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
greed staat ook achter de bar eikel!
paddy!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
watjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik draag dat ding altijd bij me, en ik heb nog NOOIT een joint, sigaret of wat dan ook in me mond gehad
ADHDquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Maakt mij niet uit.. zolang ik mijn bier maar krijg!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik was eerder
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zit toch wel een koeienvange op die waterlimo he?!
anders kom ik je achterna op mijn waterbuffel!
"(p.s. nog een emmer bier graag!)
ow ow ow, mag ik dan ook af-en-toe inspringen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...
das leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow ow ow, mag ik dan ook af-en-toe inspringen?
ik werk al 4 jaar als bijbaantje zondags bij achter de bar van een kinderspeelparadijs! (weet dus hoe je met lastige kind.. uhhh klanten moet omgaan)
Slaap ze fwnk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry mensen was ff posten in mijn oude reeks![]()
Maar ben r nu weer helemaal bij
Ja ik ben dansuperdruk rond die tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoor je nóg dagelijks, maar nu 's ochtends rond half acht.
je moet de waarheid onder ogen zien: Een echte kerel, heeft tattoo's, drink bier, rookt zware shag en heet geen konijnen in zijn usericon.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
![]()
*oude rot in het vak isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry mensen was ff posten in mijn oude reeks![]()
Maar ben r nu weer helemaal bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |