.
kebabquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
merhaba
alleen als je niet komt rellenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:41 schreef EP-er het volgende:
bier?
Van Ellie Nieman. Maar Giel Beelen laat dit ook dagelijks iemand meezingen.quote:(das toch van giel beelen?)
hmm, laat t bier dan maar zittenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
alleen als je niet komt rellen
Welterusten!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef punkgirl het volgende:
haha, weltruste!!
Doei he!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef EP-er het volgende:
[..]
hmm, laat t bier dan maar zitten
Wat zeg je daar? Wat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef Tiemie het volgende:
jullie worden steeds eil-erig-er.
een heel eng, donker, stoffig hoekje van Fok!.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef Fwnk het volgende:
wat is eil?
owkee, we weten dat je newbie bent, je hoeft t niet steeds te benadrukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef Fwnk het volgende:
wat is eil?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef EP-er het volgende:
[..]
Iets met erigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat zeg je daar? Wat?
Het leven is niets waard ,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:41 schreef p-etr-a het volgende:
Er was eens een arme kleine jongen, hij heette Oscar. Oscar was niet erg gelukkig, zijn vader was namelijk een rekening. En als je vader een rekening is, nou, dan heb je het niet getroffen. Gelukkig zaten er ook leuke kanten aan, namelijk dat hij een mooie spaarpot kreeg en een leeuwtje.
Hij heeft het er misschien wel moeilijk mee gehad, maar nu is Oscar door zijn zorgvuldige omgang met geld een rijk man geworden. En dat is ook wat waard [afbeelding].
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef EP-er het volgende:
[..]
owkee, we weten dat je newbie bent, je hoeft t niet steeds te benadrukken
wat kom je eigenlijk doen hier, liggen kloten ? rellen ? zielige poging gezellig te doen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef EP-er het volgende:
[..]
owkee, we weten dat je newbie bent, je hoeft t niet steeds te benadrukken
Oke Ranja?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef EP-er het volgende:
[..]
een erg dicht hoekje, gelukkig!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
een heel eng, donker, stoffig hoekje van Fok!.
Jij hebt een reeksquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
een heel eng, donker, stoffig hoekje van Fok!.
PS is aanwezig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ga weg man, eikel
en sterf gelijk
WAAR IS PS!
WAAR IS ANDRO
BENGEL!
HUUUU
Dan lurckt ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
PS is aanwezig.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:44 schreef EP-er het volgende:
[..]
een erg dicht hoekje, gelukkig!
Aahh, dat is hem helemaal!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag,
ja die lacht de hele dag!
daar zijn jullie ook welkom hoor .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij hebt een reeks![]()
![]()
![]()
thnxquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
daar zijn jullie ook welkom hoor .
hopelijk ook t toekomstbeeld voor dit kleine hoekjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En jij bent het kind van die rekening?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:46 schreef Posdnous het volgende:
Ik koop mijn kinderen ook altijd op rekening.
En voor je account.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:46 schreef EP-er het volgende:
[..]
hopelijk ook t toekomstbeeld voor dit kleine hoekje
Wat rot het nou dat het een kloon is?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef Fwnk het volgende:
Negeer die kloon
probeert iemand de toekomst te voorspellen met oogkleppen op.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:46 schreef EP-er het volgende:
[..]
die is al verleden tijd, dumb-ass, vanwaar anders deze kutkloon, denk je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En voor je account.
Ai nu wil ik dus weer weten wie dit isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van Ellie Nieman. Maar Giel Beelen laat dit ook dagelijks iemand meezingen.
als je alleen komt rellen , verzoek ik je iig weg te gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:46 schreef EP-er het volgende:
[..]
idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat rot het nou dat het een kloon is?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
En jij bent het kind van die rekening?
Veel, vind ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je oorspronkelijke account.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef EP-er het volgende:
[..]
die is al verleden tijd, dumb-ass, vanwaar anders deze kutkloon, denk je?
Jij hebt hem op msnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wie van de twee?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ai nu wil ik dus weer weten wie dit is![]()
Valt mee, 8 pagina's in 50 minutenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:49 schreef cerror het volgende:
jezuide wat gaat het snel hier!
man dat lukt me nog niet eensch met bier!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Valt mee, 8 pagina's in 50 minuten
passmailactie enzo, ik heb besloten niet de eerste gpder te zijn die de 40k passeertquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef Tiemie het volgende:
PP? ben je weer gebanned ofzo?
valt niet mee als je nuchter benquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:49 schreef cerror het volgende:
mijn F5-toets begint te verslijtenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:49 schreef cerror het volgende:
ik merk dr weinig van nog!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:49 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij hebt hem op msn![]()
Is hij lief?
Waarom de fuck sta je niet in het mededelingen topic onder bans?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef EP-er het volgende:
[..]
passmailactie enzo, ik heb besloten niet de eerste gpder te zijn die de 40k passeert
mijn f4 toets..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef Briefcase het volgende:
[..]
mijn F5-toets begint te verslijten![]()
Omdat je het niet uit maakte welke kloon je gebruikt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:48 schreef EP-er het volgende:
[..]
die is al verleden tijd, dumb-ass, vanwaar anders deze kutkloon, denk je?
omdat hij de passmail functie heeft gebruikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom de fuck sta je niet in het mededelingen topic onder bans?
Voeg haar dan toe? Kutmsnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef EP-er het volgende:
[..]
ik merk dr weinig van nog!
How Vosss-likequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef EP-er het volgende:
[..]
passmailactie enzo, ik heb besloten niet de eerste gpder te zijn die de 40k passeert
Mijn f5 is kapotter dan WASDquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
mijn f4 toets..
Hollandia :'_)
Hollandiaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
mijn f4 toets..
Hollandia :'_)
je bent niet een erg groot licht hè..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom de fuck sta je niet in het mededelingen topic onder bans?
ohhhhquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef Briefcase het volgende:
[..]
omdat hij de passmail functie heeft gebruikt.
alle twee?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie van de twee?
Vosss is geen GPDer mêbquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
How Vosss-like![]()
hazenbekquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:52 schreef EP-er het volgende:
[..]
je bent niet een erg groot licht hè..
Ja het wil niet echt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef EP-er het volgende:
[..]
ik merk dr weinig van nog!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef EP-er het volgende:
[..]
dat is bier man!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:52 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Hollandia![]()
Ik heb weer werkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
*rondje geeft
aanneemtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
*rondje geeft
ik geloof er geen fluit van . Wordt het nog ergens gebrouwen ofzo ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
dat is bier man! :')_
Hollandia blikken bier! (vast voor drunk fucks en zwervers)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:54 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik geloof er geen fluit van ? Wordt het nog ergens gebrouwen ofzo ?
Giel Beelen is een radio-DJ (3FM), Ellie Nieman zing kinderliedjes en zong ooit Meester Prikkebeen samen met Boudewijn De Groot.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
alle twee?![]()
Gefeliciteerd, goed man!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb weer werk
tja, elk voordeel hep z'n nadeelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:53 schreef Tiemie het volgende:
[..].
dan haal ik je misschien wel eindelijk eens een keer in!
vast wel zoiets als EuroShopper bier.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hollandia blikken bier! (vast voor drunk fucks en zwervers)
Net als Zeeuwse vlag ofsow, das van de Dumbfucks en Kanslozen bier.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hollandia blikken bier! (vast voor drunk fucks en zwervers)
Nee inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:50 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
valt niet mee als je nuchter ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee inderdaaden al helemaal niet meer wanneer je antwoordt
![]()
Alsjeblieftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef greedkillingz het volgende:
Waar blijft mijn waterlimonade
en dat wijsje was elke nacht te horen bij giel.. en dat had je dan ook lekker in je kop zittenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Giel Beelen is een radio-DJ (3FM), Ellie Nieman zing kinderliedjes en zong ooit Meester Prikkebeen samen met Boudewijn De Groot.
Hier, nu ophouden over je waterlimoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef greedkillingz het volgende:
Waar blijft mijn waterlimonade
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee inderdaaden al helemaal niet meer wanneer je antwoordt
![]()
I have a dream, waterlimo for everyone !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hier, nu ophouden over je waterlimo![]()
![]()
dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Dank je, wist ik dus echt nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Giel Beelen is een radio-DJ (3FM), Ellie Nieman zing kinderliedjes en zong ooit Meester Prikkebeen samen met Boudewijn De Groot.
heb je daar een toepassing voor dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe portomonnee gekocht
En hoor je nóg dagelijks, maar nu 's ochtends rond half acht.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dat wijsje was elke nacht te horen bij giel.. en dat had je dan ook lekker in je kop zitten
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
I have a dream, waterlimo for everyone !![]()
Ja, er zit op dit moment 5 euro ofsow inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
heb je daar een toepassing voor dan ?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
I have a dream, waterlimo for everyone !![]()
We hebben geen bar meer, geen cafe,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Fwnk het volgende:
HE, IK BEN DE BARMAN GK, WEG ACHTER DIE BAR OF ANDERS LIG JE ERUIT!
en helemaal vol met pasjes van de appie en c1000 ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, er zit op dit moment 5 euro ofsow in
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Briefcase het volgende:
[..]
en helemaal vol met pasjes van de appie en c1000 ?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
*bloedwijntje tapt![]()
Ik ben hier voor jou opleiding hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:58 schreef Fwnk het volgende:
HE, IK BEN DE BARMAN GK, WEG ACHTER DIE BAR OF ANDERS LIG JE ERUIT!
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben hier voor jou opleiding hoor![]()
BTW sta je achter mijn bar k'nijnekop![]()
![]()
![]()
pffff, een ID, zeker weer zo'n coffeeshop-klantquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
OV Studentenkaart, pinpas, fitnesspass, ID en dat was het.
d'r zit toch wel een koeienvange op die waterlimo he?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hier, nu ophouden over je waterlimo![]()
![]()
wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Jezus, jullie zijn nog sneller met posten dan aan ADHD lijdende resusaapjes![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Jezus, jullie zijn nog sneller met posten dan aan ADHD lijdende resusaapjes![]()
hangplek voor oudere jongerenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
We hebben geen bar meer, geen cafe,
we staan op straat
post eens mee dan, van meer bier gaat het niet beter wortden dude.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
greed staat ook achter de bar eikel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...
Ik draag dat ding altijd bij me, en ik heb nog NOOIT een joint, sigaret of wat dan ook in me mond gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Briefcase het volgende:
[..]
pffff, een ID, zeker weer zo'n coffeeshop-klant![]()
jolijtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef DePresident het volgende:
La koekoeratcha la koekoeratcha los elastos mas embreeeee
Ik was eerderquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
greed staat ook achter de bar eikel!
paddy!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
watjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik draag dat ding altijd bij me, en ik heb nog NOOIT een joint, sigaret of wat dan ook in me mond gehad
ADHDquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Maakt mij niet uit.. zolang ik mijn bier maar krijg!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik was eerder
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zit toch wel een koeienvange op die waterlimo he?!
anders kom ik je achterna op mijn waterbuffel!
"(p.s. nog een emmer bier graag!)
ow ow ow, mag ik dan ook af-en-toe inspringen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2 seizoenen vakantiewerk in een discotheek... Ik heb niet veel opleiding meer nodig...
das leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow ow ow, mag ik dan ook af-en-toe inspringen?
ik werk al 4 jaar als bijbaantje zondags bij achter de bar van een kinderspeelparadijs! (weet dus hoe je met lastige kind.. uhhh klanten moet omgaan)
Slaap ze fwnk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry mensen was ff posten in mijn oude reeks![]()
Maar ben r nu weer helemaal bij
Ja ik ben dansuperdruk rond die tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoor je nóg dagelijks, maar nu 's ochtends rond half acht.
je moet de waarheid onder ogen zien: Een echte kerel, heeft tattoo's, drink bier, rookt zware shag en heet geen konijnen in zijn usericon.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
![]()
*oude rot in het vak isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Welterusten!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
weltrusten nijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
greedkillinz, schenk deze dame even een Hertog Jan!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Welterusten Fwnk, sweet dreamsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
PS
Paddy
p-etr-a
En de rest ook allemaal doei
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef Briefcase het volgende:
[..]
je moet de waarheid onder ogen zien: Een echte kerel, heeft tattoo's, drink bier, rookt zware shag en heet geen konijnen in zijn usericon.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
trustenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
PS
Paddy
p-etr-a
En de rest ook allemaal doei
ik wist niet dat je bij mij op bezoek kwamquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef cerror het volgende:
Ik morgen lekker naar het mooiste meisje die IK ken
Trustequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
Tot morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga slapen!
Doei lieve mensen!
gaat het weer een beetje met je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
PS
Zo kom je nog eens ergens LBquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef LiesBitch het volgende:
vooruit dan maar PS!
Maar jij bent een manquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
trusten
ik pas ook tossen de p's![]()
jaaaaah....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje met je?![]()
dr is niets mis met een konijn in je icon, mits een mannelijk konijn, niet zo'n nichterig nijntje gevalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef Briefcase het volgende:
[..]
je moet de waarheid onder ogen zien: Een echte kerel, heeft tattoo's, drink bier, rookt zware shag en heet geen konijnen in zijn usericon.
*geeft HJaan PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
greedkillinz, schenk deze dame even een Hertog Jan!
Truste, Briefcasequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef Briefcase het volgende:
luitjes, ik ga ook maffen. Weltrusten allemaal![]()
Mijn nijn roelt, hij vraagt om bier en scheld jou uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef EP-er het volgende:
[..]
dr is niets mis met een konijn in je icon, mits een mannelijk konijn, niet zo'n nichterig nijntje geval
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
greedkillinz, schenk deze dame even een Hertog Jan!
trustequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef Briefcase het volgende:
stijve?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:08 schreef cerror het volgende:
jezuide
moet ik nu ook spontaan gaan slapen?
oi....
ik heb een stijve dus ik blijf even wakker![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef Briefcase het volgende:
Gelukkig, vond je zo down gisterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
jaaaaah....
Ik was weer es van de kaart... argh...
weer enigzins goed hoor
dat gebeurdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
stijve?
zoals nu!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig, vond je zo down gister
Ik zie je liever vrolijk
Heej PPquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef EP-er het volgende:
[..]
dr is niets mis met een konijn in je icon, mits een mannelijk konijn, niet zo'n nichterig nijntje geval
Tweemaal dank je wel lieverdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*geeft HJaan PSWB PS
![]()
lullig voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
dat gebeurd![]()
Graag gedaan PSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Wat lief dat je dat voor me regelt
Heej toch nog boos?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:06 schreef Fwnk het volgende:
Truste Hook, Briefcase en PS
ja das waar:Pquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens ergens LB
aanneemt!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
lullig voor je![]()
*bier geeft
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
zoals nu!
Welterustenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
ja das waar:P
maarre ik ga nu ook slapen! trusten allen
envoor PS
Sweet dreams, LiesBitchquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
envoor PS
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef DePresident het volgende:
PS HOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tweemaal dank je wel lieverd
yeah zo ff bier halen weer!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stukken beter zo
DPquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef DePresident het volgende:
PS HOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je voert haar dronken!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
graag gedaan
*Paddy nog bloedwijn geeft![]()
HOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DDDDDDDDDDDDPPPPPPPPPPPPPPP!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Okee duidelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DP![]()
Je lijkt wel blij me te zien
Na deze goede daad ben ik echt wegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Okee duidelijkWelterusten
![]()
![]()
dank je wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sweet dreams, LiesBitch![]()
Trusten LBquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
envoor PS
truste LBquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
envoor PS
Ik vind je steeds lieverquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:11 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
graag gedaan
*Paddy nog bloedwijn geeft![]()
Ik ben altijd in de buurt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
ben ik ook
![]()
Dat heeft ze nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
je voert haar dronken!
Welterusten!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef Briefcase het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de buurt hoor
BROERquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody![]()
![]()
Androquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody![]()
![]()
Hoi andromeda1968!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody![]()
![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:10 schreef LiesBitch het volgende:
[..]
envoor PS
Héé androquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody![]()
![]()
Hoi andro.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef andromeda1968 het volgende:
Hello everybody![]()
![]()
Welterusten Briefcasequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef Briefcase het volgende:
*Wiskey meteen aan neemtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:15 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Héé andro![]()
![]()
*dubbele wiskey geeft![]()
Herinneringen komen bovenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoi andromeda1968!![]()
Blijf nou eens een keer dicht bij onsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:16 schreef DePresident het volgende:
Ik ga tv kijken zo (Buffy the vampire slayer) en post in de reclames meeen ook buiten de reclames
Een biertje graag!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:15 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Héé andro![]()
![]()
*dubbele wiskey geeft![]()
Ferdo jij ook nog wat
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:17 schreef cerror het volgende:
wist je dat bier halen een avontuur is?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dat heeft ze nodig![]()
![]()
Beerdonkey island!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijf nou eens een keer dicht bij ons
Vertel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:17 schreef cerror het volgende:
Ook al?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:
Mensenlief wat ben ik de laatste uren ff boos geweest zeg.![]()
Als je het doet terwijl je onderwijl jongleert wel ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:17 schreef cerror het volgende:
*Biertje geeftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een biertje graag!
internet viel uit?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:
Waaromquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:
CHIRMA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
Je moet door het woud van de slapenden en jezelf wegsmoezen bij den levenden op msn die denken dat je netjes bent en niet zuiptquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vertel?
Maar je vind Buffie belangrijkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben er toch?![]()
O vertel als je wil teminstequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef andromeda1968 het volgende:
Greed dankt!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*Biertje geeft![]()
*cerror ook bier geeft![]()
Mijn eerste post hier sinds drie pagina's ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
leuke user
Chirmaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
Héé wonderbeestquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
Dat eerste begrijp ik, tegen de wakkere groep kan je zeggen dat je ff moet poepenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Je moet door het woud van de slapenden en jezelf wegsmoezen bij den levenden op msn die denken dat je netjes bent en niet zuipt
Hoi Chirma!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
Duurt maar drie kwartier en ik post nog meequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar je vind Buffie belangrijker
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je het doet terwijl je onderwijl jongleert wel ja.
Hier hetzelfde, ik dacht dat ik gek werd van woede!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Heb WindowsXP Service Pack 2 geinstalleerd nadien werkte er totaal niets meer gedverdemme wat was ik pisnijdeg zeg heeft mij 5 uur geduurt om hem terug helemaal in orde te krijgen heb meteen service pack 2 er uitgezwierd![]()
![]()
![]()
*troost* en knuffelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Heb WindowsXP Service Pack 2 geinstalleerd nadien werkte er totaal niets meer gedverdemme wat was ik pisnijdeg zeg heeft mij 5 uur geduurt om hem terug helemaal in orde te krijgen heb meteen service pack 2 er uitgezwierd![]()
![]()
![]()
kan ik niet dus het zal wel een grappig gezicht zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:23 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Windhoos is de nr1 doodsoorzaak van pc's iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
![]()
![]()
Ach, altijd leuk, die service packs voor Windows: die halen tig bugs weg die vervolgens worden vervangen door een veelvoud aan nieuwe.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
Heb Windows Service Pack 2 geinstalleerd nadien werkte er totaal niets meer gedverdemme wat was ik pisnijdeg zeg heeft mij 5 uur geduurt om hem terug helemaal in orde te krijgen heb meteen service pack 2 er uitgezwierd![]()
![]()
![]()
*ook weer blij is omdat zijne majesteit er weer is*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:25 schreef Chirma het volgende:
hoi iedereen![]()
*zich prettig voelt bij al die lieve leuke users*
Je bent al de zoveelste die ik hoor klagen over SP2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
![]()
![]()
ik kan het je nog veel erger vertellen.. ik heb sp 2 geinstalleerdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:22 schreef andromeda1968 het volgende:
![]()
![]()
lang leve TOS 2.1quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:25 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Windhoos is de nr1 doodsoorzaak van pc's idd![]()
*blij is dat er niks persoonlijks is
Hai Chirma!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Duurt maar drie kwartier en ik post nog mee![]()
Hoi Hook!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:24 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik dacht dat ik gek werd van woede!![]()
Euh .... nee leg maar niet uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, altijd leuk, die service packs voor Windows: die halen tig bugs weg die vervolgens worden vervangen door een veelvoud aan nieuwe.
was trouwens ook de tweede keer in mijn leven dat ik zo godsgruwelijk pissig was zeg!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kan het je nog veel erger vertellen.. ik heb sp 2 geinstalleerd
en ineens doet windows het niet meer..
niks, geen veilige modes etc.. zelfs de windows cd doet niks meer!
dus ik de master-cd van me laptop erbij..
alles wat er in het begin opstond er weer op.. maar dus wel mijn hardeschijf geformatteerd![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef DePresident het volgende:
3r iS ReClAmE BiJ BuFy 111!!! HiHi lOl *OnE LuV* gIfE Me sUm lUv
nog een biertje?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef DePresident het volgende:
Jawel!! Ik heb die andere maar een paar uur gebruikt en ben daarna snel deze weer gaan gebruiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:24 schreef p-etr-a het volgende:
Dr.Hook, je oude icoontje is terug!
Ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:28 schreef greedkillingz het volgende:
wie doet de volgende
Sum post alleen in VVquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef DePresident het volgende:
Ik heb de breezer vertaal pagina gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankje lieve zusquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:24 schreef paddy het volgende:
[..]
*troost* en knuffelJe bent er gelukkig
![]()
Dat is wel wat beter ja, ik herken je er meteen mee!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:28 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Jawel!! Ik heb die andere maar een paar uur gebruikt en ben daarna snel deze weer gaan gebruiken.
okequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik?
Ik heb een rijke fantasiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
kan ik niet dus het zal wel een grappig gezicht zijn
Logica van Microsoft: om de zoveel tijd de oude foutjes vervangen door verse nieuwe. Hou het daar maar op.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Euh .... nee leg maar niet uit![]()
Het lijkt nergens naar!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik heb de breezer vertaal pagina gebruikt![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sum post alleen in VV
En doe eens niet alsof je een sletje bent
Behalve ik, en daarom zag ik dat het nergens naar lijkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het lijkt nergens naar!
En daarbij: niemand hier spreekt die taal.
komt eraan!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
oke
![]()
Hoi andro!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi Hook!
Jij ook al. die service pack mogen ze van mij in hun reet steken.![]()
* DP toch wel liev vindquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
reclame = afgelopen tot zo
Windows nt pro draait prima hierquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:30 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Hoi andro!
Maakt me niet uit waar ze het laten, maar in geen geval op mijn computer!![]()
Zelfs ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:30 schreef cerror het volgende:
Iedereen is liev hier!
Dank je, herkenbaarheid kan goed zijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is wel wat beter ja, ik herken je er meteen mee!
Zal ik reclame maken voor dit topic op het forum van Scholieren.com? Dan kan hij hier fijn met ze babbelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het lijkt nergens naar!
En daarbij: niemand hier spreekt die taal.
PS altijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs ik?![]()
nEE!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:32 schreef Chirma het volgende:
ik maak een vervolgtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |