.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:
om een wildgroei aan dit soort "help ik kan zelf niks bedenken"-topics te voorkomen. Maak ik er maar een centraal topic van
k lees niet..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef Locusta het volgende:
een boek?
een lekker diner'tje?
bioscoopbon?
een schaakbord.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef DarkShines het volgende:
vrijheid hoef ik niet terug...ben blij met haar
borstvergroting is niet nodig
en de rest van die ideeen heb ik al of heb ik niet nodig :/
een rode step is juist zo leukquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef DarkShines het volgende:
vrijheid hoef ik niet terug...ben blij met haar
borstvergroting is niet nodig
en de rest van die ideeen heb ik al of heb ik niet nodig :/
hehe neequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:47 schreef Locusta het volgende:
Probeer je alleen maar te helpen hoor....
Geen fan dus
dat heb ik ook al gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:55 schreef Locusta het volgende:
Nou.... dan gewoon "zelf met wat leuks komen". Wie weet neemt ze dan zelf wel iets leuks mee waar je helemaal niet aan gedacht hebt....
Waarom zou je dat moeten voorkauwen? Bovendien weet je dan al wat je krijgt en is de verassing eraf
Ze kan zelf niet iets creatiefs bedenken??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:23 schreef DarkShines het volgende:
ik ben over ong een maand jarig en mijn vriendin vraagt nu steeds wat ik wil voor mn verjaardag maar weet niks te verzinnen, hebben jullie nog wat tips?
zit ik hier wel goed met mn bericht btw?![]()
whaha jah moet ik zo maar denken danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:59 schreef Locusta het volgende:
Oke dan.... blijft idd altijd moeilijke zaak. Tja, voor een vriend of vriendin moet je meestal wel met wat anders komen dan een kadobon....
Hehehe, nee, maar geef toe: sommigen zijn best leuk bedacht
Wees blij dat je niet van een van hen een kado'tje moet krijgen op je verjaardag
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:59 schreef Nuek het volgende:
een Prince Albert piercing
Als je slim bent, hoeft dat ook niet..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:11 schreef DarkShines het volgende:
mischien...maar dan weet ze nog niet dat ik hier op zit
Nee maar ze weet dan ook niet dat dit topic eigenlijk voor haar is en mss doet ze wel ideeen opquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:11 schreef DarkShines het volgende:
mischien...maar dan weet ze nog niet dat ik hier op zit
Of ze leest, dat hij hulp vraagt om zijn eigen verjaardags cadeauquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar ze weet dan ook niet dat dit topic eigenlijk voor haar is en mss doet ze wel ideeen opEn krijg je de verrassing van je leven
![]()
Kan maar dan weten ze van elkaar dat ze op Fok zitten en dan weet TS dat zelf ook wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Of ze leest, dat hij hulp vraagt om zijn eigen verjaardags cadeau![]()
![]()
cadeaus voor mannen zijn écht moeilijk, voor een vrouw kan je als man nog aankomen met een knuffeltje, lingerie, make-up (al doet die van mij dat niet omdat hij bang is dat ik me dan beledigd voelquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef DarkShines het volgende:
[..]
dat heb ik ook al gezegdmaar ze vind het zelf ook al moeilijk...
dus d8 ff hier vragen maarja veel antwoorden waar ik veel aan heb staan er niet tussen
jah daar ben ik ook wel blij mee...maar heb nu niks nodig daarvoor....en ze wil denk ik rond de 30/40 euro uitgeven...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb je geen hobby?
Ik zou mn vriendj enorm blijmaken met computeronderdelen
Verder: Laat dr massageolie geven met massage natuurlijk
* DarkShines op dreef
omg :pquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb je geen hobby?
Ik zou mn vriendj enorm blijmaken met computeronderdelen
Verder: Laat dr massageolie geven met massage natuurlijk
* Dr.X op dreef
|
Forum Opties | |
---|---|