Heel soms kan ik weleens snel zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent té snel
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef jogy het volgende:
Sommige topics komen gewoon rijkelijk te laat...
Van Tokay
En Puba.. tubap.. Dingus, bedankt voor het melden.
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Heel soms kan ik weleens snel zijn.
Goedzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...Euh, ik wil nergens mee bemoeien hoor.
quote:En mijn naam!! Wat doe je
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden
Ik heb er van genoten, echt waarquote:Maar dan heb ik het gedicht voor niks gemaakt
Maar het is toch zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
In allebei de gevallen:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.
[..]
Ik heb er van genoten, echt waar.
Och, een klein beetje artistieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is toch zo?
*mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de topictitel slecht is, ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
Dat snap ik volkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarmee ik niet wil zeggen dat de topictitel slecht is, ofzo.
Dan ben ik het weer met jou eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben het met jogy, Knut en PR eens.
Dat is een beetje mijn schuld denk ik D.Rose. Ik opende gisteren voor de grap, na alle heisa over reeksen in de topics van Maanvis een topic met de titel Vrolijk Verder. Waarop Tiemie weer een Nachtbar opende. Dat VV meerdere topics had vanacht is alleen maar omdat het 's nachts gebeurde en er dus niemand was om het dicht te gooien. De VV die ik na het volgaan van de eerste opende is trouwens ook dicht gegooid. Daarbij had ik nooit de reactie van posters verwacht die gebeurdequote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
waarom mogen de VVers meerdere topics en de NB maar 1?
weet je hoelang ik met die OP bezig ben geweest
Ik zal niet meer bukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oppassen dus Snakey, die VV-ers hangen nog rond en kruipen zo onder hun steen vandaan als ze een beter duister en vochtig plekje zien.
Kan zijn, echter, ik vind dat ONZ, net als (bijna) alle andere subfora, wel een eigen SC verdiend. Er zijn nu 2 SC maar dat clubjes. Waarom zij bestaansrechthebben vraag ik me af, want NB moest destijds sluiten en dat was veel toegankelijker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn schuld denk ik D.Rose. Ik opende gisteren voor de grap, na alle heisa over reeksen in de topics van Maanvis een topic met de titel Vrolijk Verder. Waarop Tiemie weer een Nachtbar opende. Dat VV meerdere topics had vanacht is alleen maar omdat het 's nachts gebeurde en er dus niemand was om het dicht te gooien. De VV die ik na het volgaan van de eerste opende is trouwens ook dicht gegooid. Daarbij had ik nooit de reactie van posters verwacht die gebeurde :')
Ik denk omdat jij een zeurtje bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom reageren modjes niet?
zeurtje?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij een zeurtje bent.
Oude discussiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan zijn, echter, ik vind dat ONZ, net als (bijna) alle andere subfora, wel een eigen SC verdiend. Er zijn nu 2 SC maar dat clubjes. Waarom zij bestaansrechthebben vraag ik me af, want NB moest destijds sluiten en dat was veel toegankelijker.
Waarom reageren modjes niet?
nooit te laat voor een revivalrevivalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oude discussieIs destijds uitgebreid over gediscuzeurd. Nu was er effe een revival, so be it.
er komt echt een meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
D.Rose, blijf eens uit #onz-meet topic.
Is echt niet bedoeld als vervanging voor jouw slowchatgeneuks.
potentie is er inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
Post *hier* kinderfoto's van je ouders
Leuk topic, heeft in ieder geval potentie.
Waar???!!!??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:38 schreef boebiedoe het volgende:
Jogy !
Insinueerde je nou net dat het uit is met Anosmie ?!.
Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.quote:
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:01 schreef Litso het volgende:
Jogy, waarom sluit je mijn topics, ik heb aandacht nodig
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.
Sorrie..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER..
. !11111!!
Ik gelijk m'n (inmiddels ex) vriendin bellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |