Mijn TT grap liep ietwat uit de hand, zeg maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tsss, een beetje VV weer op slot pleuren. Stelletje onderdrukkers!
In V&A 1.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:57 schreef EL_REY het volgende:
hoeveel "normale" topickicks mag je eigenlijk geven op 1 dag?
love for het antwoord!
sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:13 schreef Knut het volgende:
Elrey ? wil je met je gore tengeltjes van topics afblijven die buiten jou om gewoon heel erg mooi in het archief stonden te blinken van pracht ?
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende hel rondvliegen op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
EL_REY, wanneer zullen we jou eens zien in het TTT-topic
*mompelt iets over een vage zinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende rondvliegen hel op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Ik acht de kans idd ook postuum in ja...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende rondvliegen hel op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Tenks mên!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, nu ik hier toch ben.
Smoezen om geen MOD te worden
Moderators danwel Moderatorinnen.
Kijk ernaar, trek uw conclusies en niet uw naasten.
Je bent té snelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Tenks mên!
Heel soms kan ik weleens snel zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent té snel
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef jogy het volgende:
Sommige topics komen gewoon rijkelijk te laat...
Van Tokay
En Puba.. tubap.. Dingus, bedankt voor het melden.
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Heel soms kan ik weleens snel zijn.
Goedzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...Euh, ik wil nergens mee bemoeien hoor.
quote:En mijn naam!! Wat doe je
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden
Ik heb er van genoten, echt waarquote:Maar dan heb ik het gedicht voor niks gemaakt
Maar het is toch zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
In allebei de gevallen:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.
[..]
Ik heb er van genoten, echt waar.
Och, een klein beetje artistieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is toch zo?
*mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de topictitel slecht is, ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |